Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100303/ |
Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64 |
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100303/58444-N-2010.html |
<p class="kh_header"><b>Opole: Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych na potrzeby realizacji projektu 1.45 Kształcenie kadry zarządzającej instytucji pomocy i integracji społecznej w formie studiów podyplomowych</b><br> <b>Numer ogłoszenia: 58444 - 2010; data zamieszczenia: 03.03.2010</b><br> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p> <p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p> <p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p> <p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p> <p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Uniwersytet Opolski , Pl. Kopernika 11A, 45-040 Opole, woj. opolskie, tel. 077 5 415977, faks 077 5415930.</p> <ul class="kh_indent_1"> <li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.uni.opole.pl</li></ul> <p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Uczelnia publiczna.</p> <p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p> <p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p> <p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych na potrzeby realizacji projektu 1.45 Kształcenie kadry zarządzającej instytucji pomocy i integracji społecznej w formie studiów podyplomowych.</p> <p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p> <p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 1 - Dostawa materiałów biurowych - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 1A do SIWZ. Zadanie nr 2 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych- zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 1B do SIWZ.</p> <p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p> <p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.95.00-5, 30.19.76.44-2, 30.19.92.30-1, 30.19.72.20-4, 22.81.63.00-6, 30.12.51.10-5, 30.12.51.20-8, 30.12.51.00-2, 30.19.21.13-6, 30.23.45.00-3, 30.23.74.10-6.</p> <p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p> <p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br> <p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 7.</p> <p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p> <p><b>III.2) ZALICZKI</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul> <p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li> <p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p> </li> <li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p> <ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li> </ul></li> <li> </li> </ul> <p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p> <p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p> <p>1. wypełniony formularz ofertowy (wg załączonego wzoru - zał. nr 1), 2. pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (jeżeli dotyczy)</p> <p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p> <p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p> <p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p> <p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p> <p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p> <p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p> <p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p> <p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p> <p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p> <p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p> <p><b>IV.4.1)</b> <b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zamowienia.uni.opole.pl<br> <b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Uniwersytet Opolski Dział Zamówień Publicznych, Pl. Kopernika 11A, 45-060 Opole, pok. nr 3.</p> <p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 11.03.2010 godzina 10:00, miejsce: Uniwersytet Opolski Dział Zamówień Publicznych, Pl. Kopernika 11A, 45-060 Opole, pok. nr 3.</p> <p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p> <p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt 1.45 - Kształcenie kadry zarządzającej instytucji pomocy i integracji społecznej w formie studiów podyplomowych - realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.</p> <p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p> <p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p> <p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 1 - Dostawa materiałów biurowych.</p> <ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 1 - Dostawa materiałów biurowych.</p></li> <li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.95.00-5, 30.19.76.44-2, 30.19.92.30-1, 30.19.72.20-4, 22.81.63.00-6.</p></li> <li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 7.</p></li> <li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br> <p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 2 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych.</p> <ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 2 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych.</p></li> <li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.12.51.10-5, 30.12.51.20-8, 30.12.51.00-2, 30.19.21.13-6, 30.23.45.00-3, 30.23.74.10-6.</p></li> <li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 7.</p></li> <li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>