Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100308/ |
Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64 |
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100308/51123-N-2010.html |
<p class="kh_header"><b>Piława Górna: Utrzymanie terenów zielonych w mieście Piława Górna w okresie od 1 kwietnia 2010 roku do 31 marca 2012 roku.</b><br> <b>Numer ogłoszenia: 51123 - 2010; data zamieszczenia: 08.03.2010</b><br> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p> <p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> nieobowiązkowe</p> <p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p> <p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p> <p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Piława Górna , ul. Piastowska 29, 58-240 Piława Górna, woj. dolnośląskie, tel. 074 8324934, faks 074 8371386.</p> <ul class="kh_indent_1"> <li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pilawa.and.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> www.piławagorna.bip.ornak.pl</li></ul> <p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p> <p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p> <p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p> <p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Utrzymanie terenów zielonych w mieście Piława Górna w okresie od 1 kwietnia 2010 roku do 31 marca 2012 roku..</p> <p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p> <p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie, prac związanych z pielęgnacją i utrzymaniem terenów zieleni miejskiej w Piławie Górnej, określonych we wspólnym słowniku zamówień publicznych (CPV) pod nazwą: usługi sadzenia roślin i utrzymania terenów zielonych i oznaczone kodem: 77.31.00.00 - 6, tj. klombów i rabat o pow.2378,6 m2 , trawników o pow.39426 m2 , alejek o pow. 7854 m2 . W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać : Prace polegające na pielęgnacji i utrzymaniu terenów zieleni miejskiej w mieście Piława Górna, tj. klombów, trawników i alejek, należy wykonywać poprzez: 1.Koszenie traw z odsłanianiem obrzeży trawnikowych (wysokość traw nie powinna przekraczać 5 cm); uzupełnianie ubytków, nawożenie, likwidacja zachwaszczenia trawnikowego. Po koszeniu należy oczyścić z trawy alejki i chodniki. 2.Utrzymywanie alejek na placu Piastów Śląskich, w parku przy Osiedlu Nowym i na pozostałych terenach zielonych (wykonywanie oprysków herbicydowych alejek). W okresie zimy alejki główne w parku przy Osiedlu Nowym, alejki na zieleńcu przy Piastowskiej 37a i chodniki na Placu Piastów Śląskich powinny być utrzymywane poprzez odśnieżanie oraz posypywanie piaskiem, w stanie umożliwiającym bezpieczne poruszanie się osób. 3.Dokonywanie na koszt Wykonawcy nowych nasadzeń kwiatów na klombach, rabatach i w gazonach oraz uzupełnianie nasadzeń kwiatów zniszczonych lub skradzionych. Należy założyć dwie zmiany nasadzeń w trakcie sezonu. 4.Utrzymanie i pielęgnacja obsadzonych klombów i gazonów ( pielenie, podlewanie, nawożenie). 5.Malowanie gazonów (przy Urzędzie Miasta - 6 szt i przy ul. Piastowskiej - 15 szt) 6.Dokonywanie nasadzeń zakupionych ( na koszt wykonawcy) drzew i krzewów żywopłotowych i ozdobnych oraz uzupełnianie nasadzeń zniszczonych. Zamawiający wymaga, aby zakupione rośliny miały wysokość minimum 60 cm i były zadoniczkowane. Po posadzeniu należy je zabezpieczyć palikami i siatką. 7.Pielęgnacja żywopłotów - 5-krotne strzyżenie żywopłotów w ciągu sezonu wegetacyjnego, pielenie i nasadzenia uzupełniające (z wyjątkiem żywopłotu przy ulicy Groszowieckiej, który należy strzyc dwukrotnie). 8.Karczowanie odrostów i samosiewów drzew w II i III części parku przy Osiedlu Nowym. 9.Usuwanie wiatrołomów z terenów parków i zieleńców objętych umową, po uprzednim zawiadomieniu przedstawiciela zamawiającego. 10.Utrzymanie ławek i koszy parkowych ( w parkach, na Pl. Piastów Śląskich i na innych terenach zieleni miejskiej), w estetycznym wyglądzie - poprzez uzupełnianie brakujących elementów, konserwację (w tym jednokrotne malowanie ławek farbą w kolorze TIK do elementów drewnianych oraz w kolorze czarnym do elementów metalowych). 11.W przypadku zniszczenia ławek - zdemontowanie ich i trwały montaż (zabetonowanie elementów mocujących) nowych ławek, przekazanych przez Zamawiającego. 12.Utrzymanie porządku na wszystkich terenach zieleni miejskiej, obejmujące usuwanie zanieczyszczeń stałych (papiery i inne zanieczyszczenia), uprzątanie śmieci i ich wywózka na wysypisko śmieci. 13.Systematyczne grabienie parku wykonywane w trakcie i pod koniec sezonu wegetacyjnego w celu zgrabienia opadłych liści i skoszonej trawy. 14.Opróżnianie koszy (około 60 szt.) ustawionych w parkach, na Placu Piastów Śląskich i na innych terenach zieleni miejskiej, nie rzadziej niż dwa razy w tygodniu. 15.Konserwacje i naprawy urządzeń zabawowych na placach zabaw dla dzieci. 16.Wymiana piachu w piaskownicach na placach zabaw w miesiącu kwietniu i ewentualnie uzupełnienie lub wymiana piachu w przypadku zaleceń Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego. 17.Dostarczenie 4 szt. choinek o wys. minimum 6 m oraz 12 kompletów światełek (z małymi żarówkami 100 szt./kpl. i dodatkowym gniazdem) na potrzeby miasta i ustawienie ich (na koszt wykonawcy), w miejscach wskazanych przez Urząd Miasta. 18.Zbieranie z terenów zieleni miejskiej zwłok zwierzęcych psów i kotów - w przypadku nie ustalenia posiadacza zwłok. Wywóz i utylizacja. Ponadto w zamówieniu uwzględnione zostało utrzymywanie boisk (wys. trawy nie powinna przekraczać 5 cm), placów zabaw znajdujących się na terenach zieleni miejskiej oraz trzykrotne koszenie pozostałych terenów gminnych ( zgodnie z załączonym wykazem). Szczegółowe określenie miejsc i ilości oraz częstotliwości wykonywanych prac zawierają załączniki nr 1, 2, 3, 4 do projektu umowy - część IV SIWZ..</p> <p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p> <p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.31.00.00-6.</p> <p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p> <p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br> <p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.03.2012.</p> <p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p> <p><b>III.1) WADIUM</b></p> <p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie będzie żądał wniesienia wadium.</p> <p><b>III.2) ZALICZKI</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul> <p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li> <p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p> <ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;"> <li style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li> <li style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li> </ul></li> <li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p> <ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li> <li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li> <li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li> </ul></li> <li> <p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p> <p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p> <p class="bold">III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p> <ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;"> <li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li> <li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li> </ul></li> </ul> <br><p class="bold"> III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p> <p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p> <ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"> <li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p> <p style="margin: 0px; padding: 0px;">referencje z ostatnich 3 lat działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia</p></li> </ul> <p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p> <p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p> <p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p> <p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p> <p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p> <p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p> <p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p> <p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p> <p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p> <p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p> <p><b>IV.4.1)</b> <b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.piławagorna.bip.ornak.pl<br> <b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Piława Górna ul. Piastowska 29, 58-240 Piława Górna.</p> <p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.03.2010 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta Piława Górna ul. Piastowska 29, 58-240 Piława Górna, pokój nr 19 II p..</p> <p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p> <p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p> <p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>